SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke slidingOur business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Gefeliciteerd man!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik ben over een half uur jarig maar nog leuker!!!!
Mijn vriendin is in verwachting en ik word vader![]()
![]()
![]()
![]()
ZZ Top's, "Sharp Dressed Man"quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Superquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
thx, zo blij mee.![]()
Ook voor mijn ouders, die zijn immers beide ziek.
Even wat goed nieuws de familie in
Jazeker, scud raketquote:
Uw zoekbewerking - Gredugha - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:
Dat wist ik. Ben je aan het werk?quote:Op zondag 24 februari 2013 09:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - Gredugha - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Lekker een beetje naar die omoe's lonken de hele dag, hoho lekker hoor ouwe wortelrooier van me!quote:Op zondag 24 februari 2013 09:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, anders was ik hier niet zo vroeg
Hohohooo, lekker sjansen met de oma's, beetje player uithangen dit dat, ouwe aspergesteker van me!quote:Op zondag 24 februari 2013 09:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lekker een beetje naar die omoe's lonken de hele dag, hoho lekker hoor ouwe wortelrooier van me!
Bronstige Erna.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hohohooo, lekker sjansen met de oma's, beetje player uithangen dit dat, ouwe aspergesteker van me!
Nee, helaas. Het is rustig hier, en koud.
Ik zit naast een gloeiende verwarming, maar die draaideuren aan beide kanten van de receptie laten de hele tijd koude lucht binnen. Ik ben trouwens vanmorgen met de auto bijna uit de bocht gevlogen door de sneeuw. Ik stuurde naar rechts, maar de auto ging rechtdoorquote:Op zondag 24 februari 2013 09:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bronstige Erna.
Koud is kut, het wil hier thuis ook niet echt warm worden
Aaah dat is kut! Gelukkig zijn het draaideuren, anders zou het echt koude wind zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 09:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zit naast een gloeiende verwarming, maar die draaideuren aan beide kanten van de receptie laten de hele tijd koude lucht binnen. Ik ben trouwens vanmorgen met de auto bijna uit de bocht gevlogen door de sneeuw. Ik stuurde naar rechts, maar de auto ging rechtdoor
Ja klopt, ik heb zojuist van die enorme warmeluchtblazers (is dit een woord?) boven de draaideuren aangezet. Goed, het maakt een pokkeherrie, en als je van buiten binnenkomt krijg je direct windkracht 8 aan warme lucht in je bakkes, maar het wordt wel warmerquote:Op zondag 24 februari 2013 09:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aaah dat is kut! Gelukkig zijn het draaideuren, anders zou het echt koude wind zijn
Is niet eens een Metal Gearquote:Op zondag 24 februari 2013 16:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee joh de nieuwe metal gear, beetje ventjes doormidden hakken
Feyenoord winnaar van dit weekend, had sowieso wel verwacht dat Ajax na afgelopen donderdag even iets liet zien, maar dat viel ook tegenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat waren Ajax en PSV toch goed vandaag
Eigenlijk helemaal niks aan de hand, alleen iedereen springt er tussen en beginnen ze te bitchenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef SoldMayor het volgende:
Wtf Lens.![]()
Heb de wedstrijd niet gezien, maar anders doe je beetje normaal.
Klopt, "Als"quote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach als Suarez hetzelfde had gedaan als Lens had Nick het echt afschuwelijk gevonden.
Die Lens moet gewoon normaal doen en al helemaal tegen een oude man.
Nah donderdag ook al gezien. Maakt verder allemaal niet uit, in Engeland schorsen ze spelers gewoon als ze het voetbal in diskrediet brengenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach je hebt weer naar die kwallen van VI gekeken vrijdag dus.
Haha ja klopt, laatste keer is ie 8 wedstrijden geschorst geweestquote:
En dat was nog onterecht ook.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ja klopt, laatste keer is ie 8 wedstrijden geschorst geweest![]()
Nee johquote:Op zondag 24 februari 2013 17:55 schreef badboynova het volgende:
Woehoe het bitchen is weer begonnen
Dat is een goeden koopje. Net zoals 10000 poolse worstjes.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:54 schreef SoldMayor het volgende:
Net een torres gekocht voor 8500 nu kopen.![]()
Stond er ook echt 25sec. op ofzo.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat is een goeden koopje. Net zoals 10000 poolse worstjes.
Heb je geluk gehad meestal zetten van die pauper auto buyers aan op dat soort spelers.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Stond er ook echt 25sec. op ofzo.
voor zo'n auto buyer vangen ze ook nog eens goed geldquote:Op zondag 24 februari 2013 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je geluk gehad meestal zetten van die pauper auto buyers aan op dat soort spelers.
Wat ga je nou een oude man aanvallen dat is gewoon laf.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:34 schreef Cliffy het volgende:
Heftig duwpartijtje hoor daar in Rotterdam
slechte grapquote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ga je nou een oude man aanvallen dat is gewoon laf.
Hoek em neer!quote:Op maandag 25 februari 2013 08:09 schreef Rossdale het volgende:
Niks tegen oude mannen he!
[ afbeelding ]
Boem bats! Zo klap ik met mijn stok op je inzetkronen en heupprothesequote:
Senior fight!quote:Op maandag 25 februari 2013 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Boem bats! Zo klap ik met mijn stok op je inzetkronen en heupprothese
Koekoek boemboem neger.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Boem bats! Zo klap ik met mijn stok op je inzetkronen en heupprothese
Meeste epische post ooit van Rossdale, en ik heb hem gevondenquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Samen op een bankje voor de 013 zitten en dat stelletje schorriemorrie eens goed de oren wassen dat ze helemaal geen muzieksmaak meer hebben. Die jeugd van tegenwoordig met hun "koekoek boem boem" muziek
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef Michhas het volgende:
Die roces18 man, ik wil die gast echt een mep verkopen
Even wat herinneringen ophalenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:40 schreef Parvus het volgende:
Ik zit bij studentenvereniging Golden Shower, waar de mannen elke vrijdagavond elkaar onder plassen. En dat voor maar ¤ 1,20 per kwartaal!
quote:Op zondag 5 december 2010 12:38 schreef dreamzk het volgende:
Oplader zat in mn ingechekte bagage, anders had ik wel 8 uur lang Gossip Girl gekeken(en nee, ik ben niet gay, best een aardige serie)
spam!quote:Op maandag 25 februari 2013 10:05 schreef PierreTT het volgende:
En weer een nieuwe mijlpaal, 20000e post! Net als de 10000e in dit topic
Teringquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Pierre in het weekend.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden. Serieus.
Tliciouz had het al snel doorquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:14 schreef tliciouz het volgende:
Volgens mij zitten er in dit topic nog best normale mensen.Dat sommige een vriendin hebben zegt al heel wat.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 04:41 schreef kutkabouter het volgende:
Jsm man wt denk je wel niet man kk boeler ahh kk zemmel, Wagt mar jonge ik pak jou met pure nickeslon jas en boksbeugel jeweets
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:59 schreef Parvus het volgende:
Koopt iemand hier weleens nummers via iTunes?
JA IK WEET HET STOMME VRAAG KANKERSLOEBERS HIER ZULLEN WEL ALLEMAAL DOWNLOOIE
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef Parvus het volgende:
[..]
HEY ROSSDALE GA ES RAKETBRANDSTOF IN MEKAAR ZETTEN IPV HIER BEETJE ZINNETJES OMDRAAIE
quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef PierreTT het volgende:
Ik was trouwens laatst een keer bier drinken met Rossdale, en ik heb tegen het einde van de avond maar een en ander op film gezet. Mijn god, wat kan die kerel dansen![]()
Hoogtepunten:
1.20 : Rossdale doet de fameuze "One-Leg-Grab"-move. Kijk het publiek kapot gaan!![]()
1.38 tot 1.54 : Rossdale doet een "Crouched Walker"!![]()
Let bij 1.46 op die splits, de man is een fenomeen!
![]()
2.12 tot 2.50 : Gekkenhuis!
3.32 tot 3.41 : Hier dansen we eindelijk samen!![]()
3.58 tot 4.15 : Rossdale doet zijn signature move![]()
4.20 : Nog een keer samen dansen
Wacht, ik ben ergens bij 70 gebleven en toen een sprong gemaakt naar 100, ik moet de topics daartussen nogquote:
Prachtig om terug te lezen, die topics. Ik zit echt nog steeds hardop te lachen bij sommige dingenquote:
Jij wordt oude mopperkontquote:
Enige leuke aan dat programma is Brandiquote:Op maandag 25 februari 2013 13:19 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.omg-facts.com/(...)ce-Found-A-Mur/51123
LOL storage wars is baas!
Vind dat juist een zeikwijf :S ze heeft wel jetsersquote:Op maandag 25 februari 2013 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enige leuke aan dat programma is Brandi
Mooi programma inderdaad, alleen jammer dat het gestaged isquote:Op maandag 25 februari 2013 13:19 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.omg-facts.com/(...)ce-Found-A-Mur/51123
LOL storage wars is baas!
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vind dat juist een zeikwijf :S ze heeft wel jetsers
Dat is het niet Pietquote:Op maandag 25 februari 2013 13:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi programma inderdaad, alleen jammer dat het gestaged is
Mooi programma inderdaad, en leuk dat het allemaal gewoon echt is!quote:
Preciesquote:Op maandag 25 februari 2013 13:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi programma inderdaad, en leuk dat het allemaal gewoon echt is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |