Wat ga je nou een oude man aanvallen dat is gewoon laf.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:34 schreef Cliffy het volgende:
Heftig duwpartijtje hoor daar in Rotterdam
slechte grapquote:Op zondag 24 februari 2013 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ga je nou een oude man aanvallen dat is gewoon laf.
Hoek em neer!quote:Op maandag 25 februari 2013 08:09 schreef Rossdale het volgende:
Niks tegen oude mannen he!
[ afbeelding ]
Boem bats! Zo klap ik met mijn stok op je inzetkronen en heupprothesequote:
Senior fight!quote:Op maandag 25 februari 2013 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Boem bats! Zo klap ik met mijn stok op je inzetkronen en heupprothese
Koekoek boemboem neger.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Boem bats! Zo klap ik met mijn stok op je inzetkronen en heupprothese
Meeste epische post ooit van Rossdale, en ik heb hem gevondenquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Samen op een bankje voor de 013 zitten en dat stelletje schorriemorrie eens goed de oren wassen dat ze helemaal geen muzieksmaak meer hebben. Die jeugd van tegenwoordig met hun "koekoek boem boem" muziek
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef Michhas het volgende:
Die roces18 man, ik wil die gast echt een mep verkopen
Even wat herinneringen ophalenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:40 schreef Parvus het volgende:
Ik zit bij studentenvereniging Golden Shower, waar de mannen elke vrijdagavond elkaar onder plassen. En dat voor maar ¤ 1,20 per kwartaal!
quote:Op zondag 5 december 2010 12:38 schreef dreamzk het volgende:
Oplader zat in mn ingechekte bagage, anders had ik wel 8 uur lang Gossip Girl gekeken(en nee, ik ben niet gay, best een aardige serie)
spam!quote:Op maandag 25 februari 2013 10:05 schreef PierreTT het volgende:
En weer een nieuwe mijlpaal, 20000e post! Net als de 10000e in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |