Laatst ook zo'n gast, die had voor 600 dollar boodschappen en kreeg gewoon 3 dollarquote:
Heb ik ook wel eens gehad in Amsterdam met lege kratten bier had gewoon boodschappen gedaan voor 3 dagen en ik kreeg nog geld terugquote:Op maandag 25 februari 2013 15:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laatst ook zo'n gast, die had voor 600 dollar boodschappen en kreeg gewoon 3 dollar
Die man, de echte Cake Boss, die schreeuwt zo belachelijk hard altijdquote:Op maandag 25 februari 2013 15:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Cake Boss was vroeger op discovery
Mooiste wat er is, statiegeld terugbrengen en geld krijgen bij de kassaquote:Op maandag 25 februari 2013 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad in Amsterdam met lege kratten bier had gewoon boodschappen gedaan voor 3 dagen en ik kreeg nog geld terug
Heerlijk is dat. Waar ik wel altijd een hekel aan had was wanneer mensen konko veel boodschappen hadden gedaan en dan rond 4 uur half 5 in de tram gingen zittenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooiste wat er is, statiegeld terugbrengen en geld krijgen bij de kassa
Ik ga gewoon met de fiets, alhoewel nu ik een auto heb het boodschappen doen echt hemels isquote:Op maandag 25 februari 2013 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. Waar ik wel altijd een hekel aan had was wanneer mensen konko veel boodschappen hadden gedaan en dan rond 4 uur half 5 in de tram gingen zitten
Ik ging ook altijd met de auto was 10 minuten rijden van Zeeburg naar IJburg en daar zat een AH XLquote:Op maandag 25 februari 2013 15:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga gewoon met de fiets, alhoewel nu ik een auto heb het boodschappen doen echt hemels is
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb gewoon een vriendin die boodschappen doet
Is karig tegenwoordig bij de AH XL. Beetje kaas en dat is het welquote:Op maandag 25 februari 2013 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb nooit moeite met boodschappen doen gewoon beetje van alles proeven enzo
Hier liggen ook altijd stukjes vlaai en vlees om te proevenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is karig tegenwoordig bij de AH XL. Beetje kaas en dat is het wel
Weert heeft geen XLquote:Op maandag 25 februari 2013 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hier liggen ook altijd stukjes vlaai en vlees om te proeven
Dat hebben ze hier in de normale AH. Wat moet je met een XL als er een Sligro op 500 meter van je huis zit?quote:
Ik heb geen pasje van de Sligroquote:Op maandag 25 februari 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier in de normale AH. Wat moet je met een XL als er een Sligro op 500 meter van je huis zit?
Je kan gewoon een dag pas nemen aan de balie. Iedereen in de wijk heeft er een gekregen toen die winkel open gingquote:
Komend weekend even langs de Sligro rijden. Alles kaufen in grootverpakkingquote:
Zijn die op zondag open?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komend weekend even langs de Sligro rijden. Alles kaufen in grootverpakking
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zondag? uhh nee, weekend heeft twee dagen he Piet
Goed handig zo'n Sligro, Makro ook welquote:Op maandag 25 februari 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier in de normale AH. Wat moet je met een XL als er een Sligro op 500 meter van je huis zit?
http://how-rich.com/1702/how-rich-is-nabila-haniss/quote:Op maandag 25 februari 2013 13:19 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.omg-facts.com/(...)ce-Found-A-Mur/51123
LOL storage wars is baas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |