Ik wilde het niet zegggenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:11 schreef iBenny het volgende:
Do: "Ze eten je niet op hoor"
...Nee, maar zij jou wel
Robert komt zo het podium op... met de excuses van al haar oude pesters...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:11 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik kijk opeens naar Het spijt me of zo?
Scheelt toch snel weer een kiloquote:
Dat riep D hier ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:11 schreef iBenny het volgende:
Do: "Ze eten je niet op hoor"
...Nee, maar zij jou wel
En een bosje bloemenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Robert komt zo het podium op... met de excuses van al haar oude pesters...
Hoezo nu al? Het is al drie kwartier aan de gang?quote:
o, ditquote:
he, het is iig al 18+quote:
Ik zie haar nog zitten vreten achter die desk, tot de camera op haar staat, nooit zo'n nepwijf gezienquote:
Jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie haar nog zitten vreten achter die desk, tot de camera op haar staat, nooit zo'n nepwijf gezien
Ik vreet ook zonder cameraquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie haar nog zitten vreten achter die desk, tot de camera op haar staat, nooit zo'n nepwijf gezien
quote:
En dan het commentaar dat het gepest niet aan haar uiterlijk lag...quote:
Gelukkig is de rest allemaal echtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh, kijk in ieder geval naar de audities ipv op je telefoonquote:
Nee, maar veinz plezier als je voor publiek zit denk ik dan, net als voetballers, doe wat voor je centenquote:
quote:
Van de hele weekquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
o, dit
eerst Kassa, daarna Toppop en dan nog afwas van de hele week
Karaokemeetje doenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:14 schreef Pheno het volgende:
He, ik ben ook dik, maar ik val niemand lastig met mijn gezang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |