Echt hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef Cee het volgende:
Je hoort de jury denken "Het klink nergens naar, maar DIE LIPPEN."
Dat mag van mij. Sowiesoquote:
Van mij niet, die kan echt zingenquote:
Misschien kan je dat ook wel....slechter dan Liesje kan het niet zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hadden mijn ouders dat maar gedaan. Ik denk nog steeds dat ik aan zo'n programma mee kan doen.
Maar ze weet zelf niet of het iets toevoegt aan haar zingen of aan haar uiterlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef Cee het volgende:
ja, als ze glas in d'r reet heeft zeker.quote:
Ze noemen het 'lach'quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef Cee het volgende:
jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dit was een nummer van Pink ?
Zelfs als ze ondersteboven in de lucht hangt, bekkie pinguinquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, als ze glas in d'r reet heeft zeker.
Pinkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
ja
[..]
Zelfs als ze ondersteboven in de lucht hangt, bekkie pinguin
Wij hebben dikke lippen... beter dan Astridquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi
Nog ff fappen op Astrid in haar kinky blauwe jurk @ 8 uur journaal, daarna ff gluren naar deze shitz
Ook een manier om er van af te komenquote:
Of het bleef daarna plakkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Xander is zeker te laat met z'n hendel omdat ie ergens anders aan liep te trekken.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Xander is zeker te laat met z'n hendel omdat ie ergens anders aan liep te trekken.
Misschien heeft Astrid die ook welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wij hebben dikke lippen... beter dan Astrid
Ooooh was dat niet natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Haar hoofdhuid is rood meegeverfd wat lelijk.
De opperslaaf?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:14 schreef Cee het volgende:
Huismeester, ik zie die neger dan met een zweepje en een plumeau voor me.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok dat mijn ma al bij haar thuis belt, de lijn is bezet ...quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gok dat mijn ma al bij haar thuis belt, de lijn is bezet ...
Wat een filmquote:
nu je het zegt... inderdaadquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:15 schreef Uccie het volgende:
Hij is een kruising tussen Umberto Tan en Trijntje Oosterhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |