Als er drie aan de hendel trekken, ben je out.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe werkt dit. Alles die blokjes om zijn valt ie dood neer?
Je beledigt vissticksquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Vriendin klinkt alsof ze niet slimmer is dan een visstick.
Ok.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als er drie aan de hendel trekken, ben je out.
Yupquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Op 2km afstand in dichte mistquote:
Ik vond het wel alleszeggendquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde zeggen, en toen sloot jij het topic
Ze mist het groene haar en de witte wenkbrauwen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef iBenny het volgende:
Holyfuck! Glennis lijkt wel een oempaloempa!!
Spraytan ftwquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef iBenny het volgende:
Ja echt he, vorige week ook al....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef iBenny het volgende:
BENNY! Da's beledigend voor oempaloempa'squote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef iBenny het volgende:
En ze is niet leuk en klein en schattig.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze mist het groene haar en de witte wenkbrauwen.
echt hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Godseflikkers, wat een grafbek heb je, Glennis.
Truequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
BENNY! Da's beledigend voor oempaloempa's
In de fik zetten misluktequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef Kally het volgende:
Wat is met die wenkbrauwen van zijn vriendin?
Wat is er met de rest?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef Kally het volgende:
Ja ook waarquote:
Ik ook, en tranenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
Ik kan ook mensen kippenvel bezorgen met mijn zang
*pakt popcornquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef Pheno het volgende:
Ik ken haar persoonlijk en die moeder ook
You scare me more and morequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef Kally het volgende:
Opgespoten lippen bedoelt ze, dacht ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Kippenvel? Da's niet per se iets goeds![]()
Als ze die lippen van moeder heeft, is moeder vast een vervent rookster
Nee Wijchenquote:
Neeeeee, dat bedoelde ze nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Opgespoten lippen bedoelt ze, dacht ik.
Net als vorige week hebben ze weer zo'n typje.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Dit meisje is niet helemaal 100% geloof ik.
Ze hebben teveel keus denk ik. Grabbelton.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Net als vorige week hebben ze weer zo'n typje.
Hij is nu al beterquote:
Ik hoop het ook, want verder heeft ze geen pluspuntenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ooh best sneu.
Ik hoop dat ze heeeel goed zingt.
En het is ook gewoon 'leuk' om ermee te spotten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze hebben teveel keus denk ik. Grabbelton.
Sorry ik bied hierbij mijn oprechte excuses aan aan alle veenlijkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet zo gemeen doen. Veenlijken zijn ook maar mensen.
Patty Brard zegt "bedankt".quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry ik bied hierbij mijn oprechte excuses aan aan alle veenlijken
Zeg er dan wat van als ouder, denk ik danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:07 schreef iBenny het volgende:
En die ouders die horen dit zeker de hele dag door?
Nee, die springt van ellende van een duikplankquote:
Dit was waarschijnlijk de oplossing om te laten weten dat ze niet kan zingenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeg er dan wat van als ouder, denk ik dan
inderdaad, als ze mijn dochter zou zijn zou ik haar echt tegenhouden om mee te doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeg er dan wat van als ouder, denk ik dan
Ik heb net aardappels geschild die knapper zijn dan Glennisquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze is nog steeds knapper dan Glennis
Haar. En Nederland. En de rest van Youtubequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit was waarschijnlijk de oplossing om te laten weten dat ze niet kan zingen
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef iBenny het volgende:
Ze lijkt verdomd veel op een Angry Bird
Inderdaad, maak dat kind nou niet nog meer wijs.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb net aardappels geschild die knapper zijn dan Glennis
Mijn ouders hebben dat opgelost door mij meezingend met walkman stiekem op een bandje op te nemen en dat af te spelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
inderdaad, als ze mijn dochter zou zijn zou ik haar echt tegenhouden om mee te doen.
Awww hahahaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben dat opgelost door mij meezingend met walkman stiekem op een bandje op te nemen en dat af te spelen
Ja anders staat ze er over 4 jaar weerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, maak dat kind nou niet nog meer wijs.
Kijk, zij houden tenminste wel van jouquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben dat opgelost door mij meezingend met walkman stiekem op een bandje op te nemen en dat af te spelen
Ik hoop zo van nietquote:
Het werkte prima...nergens de behoefte gevoeld om ooit mee te doen aan een talentenshowquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:10 schreef Cee het volgende:
Glennis Grace is oranje omdat ze net uit de lasagne is gekropen.
Hadden mijn ouders dat maar gedaan. Ik denk nog steeds dat ik aan zo'n programma mee kan doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het werkte prima...nergens de behoefte gevoeld om ooit mee te doen aan een talentenshow
Echt hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef Cee het volgende:
Je hoort de jury denken "Het klink nergens naar, maar DIE LIPPEN."
Dat mag van mij. Sowiesoquote:
Van mij niet, die kan echt zingenquote:
Misschien kan je dat ook wel....slechter dan Liesje kan het niet zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hadden mijn ouders dat maar gedaan. Ik denk nog steeds dat ik aan zo'n programma mee kan doen.
Maar ze weet zelf niet of het iets toevoegt aan haar zingen of aan haar uiterlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef Cee het volgende:
ja, als ze glas in d'r reet heeft zeker.quote:
Ze noemen het 'lach'quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef Cee het volgende:
jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dit was een nummer van Pink ?
Zelfs als ze ondersteboven in de lucht hangt, bekkie pinguinquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, als ze glas in d'r reet heeft zeker.
Pinkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
ja
[..]
Zelfs als ze ondersteboven in de lucht hangt, bekkie pinguin
Wij hebben dikke lippen... beter dan Astridquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi
Nog ff fappen op Astrid in haar kinky blauwe jurk @ 8 uur journaal, daarna ff gluren naar deze shitz
Ook een manier om er van af te komenquote:
Of het bleef daarna plakkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Xander is zeker te laat met z'n hendel omdat ie ergens anders aan liep te trekken.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Xander is zeker te laat met z'n hendel omdat ie ergens anders aan liep te trekken.
Misschien heeft Astrid die ook welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wij hebben dikke lippen... beter dan Astrid
Ooooh was dat niet natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Haar hoofdhuid is rood meegeverfd wat lelijk.
De opperslaaf?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:14 schreef Cee het volgende:
Huismeester, ik zie die neger dan met een zweepje en een plumeau voor me.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok dat mijn ma al bij haar thuis belt, de lijn is bezet ...quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gok dat mijn ma al bij haar thuis belt, de lijn is bezet ...
Wat een filmquote:
nu je het zegt... inderdaadquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:15 schreef Uccie het volgende:
Hij is een kruising tussen Umberto Tan en Trijntje Oosterhuis
Norman, uhuhuihuh Norman? Diequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:15 schreef Pheno het volgende:
Norman, waarom heb ik nu een ander liedje in mijn hoofd?
Dat gaat Yes-R zo voelenquote:
Norman, oehoehoehoehoehoehoe, Normanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:15 schreef Pheno het volgende:
Norman, waarom heb ik nu een ander liedje in mijn hoofd?
En als je het mooi vind draai je omquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga eens badderen. Maak ik er een soort The Voice van. Hoor ik alleen wat ze zingen.
Jaquote:
Zoiets.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als je het mooi vind draai je om?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Te lui om tekst te leren... /negert
Ik moet nog beginnenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Twintig minuten bezig en ik schenk mn derde glas wijn in.
Het klinkt vast stukken beterquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Maak het je zelf makkelijk, zet de fles gewoon naast je neer en vergeet dat glas.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Tranen schieten uit mijn reet nuquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet er een beetje van huilen
Tranen van het lachenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet er een beetje van huilen
Vroeger deden ze dat nogquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef D. het volgende:
Staan de filmpjes die ze niet uitzenden ook ergens online?
Ja, ga hem reddenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef Pheno het volgende:
Mijn hamster loopt met een touwtje en stoeltje richting trap, moet ik me zorgen maken
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef Pheno het volgende:
Mijn hamster loopt met een touwtje en stoeltje richting trap, moet ik me zorgen maken
Jaquote:
Ben me gek, ik heb hem niet geleerd knopen te leggen, komt wel goed.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben me gek, ik heb hem niet geleerd knopen te leggen, komt wel goed.
Ik heb toen mijn buren teruggevondenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan heel de dag op zoek gaan naar bekenden
.
Nee, doen ze vaker, maak je niet druk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben me gek, ik heb hem niet geleerd knopen te leggen, komt wel goed.
Die lach je nog steeds uit nu?quote:
Dat was tof jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ja, Mart Smeets zou dat als Bah-bef uitspreken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:21 schreef MissJ het volgende:
Babeth, hoe gaar is dat geschreven dan zeg
Nog nooit gedaan, maar vandaag dan de eerste keer dat k iemand bekends zie. Na tig jaar talentenshowsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, Mart Smeets zou dat als Bah-bef uitspreken.
nee dat voorhoofdquote:
In de ideeënbus ermeequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was tof ja. Waarom doen ze dat niet meer
? Ze hebben juist nu de capiciteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |