Zeddies als in: rode bultjes op zijn balzak na het scheren?quote:
Huuuuuu!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeddies als in: rode bultjes op zijn balzak na het scheren?En hoe weet jij dat?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeddies als in: rode bultjes op zijn balzak na het scheren?En hoe weet jij dat?
Don't blame the messengerquote:
Een piepklein beetje dat al lekker aan het wegsmelten is. Niks om je zorgen over te maken dus.quote:
Oh, gelukkig. Laat het maar flink dooien ookquote:Op zondag 24 februari 2013 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een piepklein beetje dat al lekker aan het wegsmelten is. Niks om je zorgen over te maken dus.
Vriendenweekendquote:Op zondag 24 februari 2013 10:26 schreef AirwiN het volgende:
Waarom ben jij niet gewoon in Den Haag Yuki?
Wasda?quote:Op zondag 24 februari 2013 10:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Laat het maar flink dooien ook
[..]
Vriendenweekend
Heb je aan ons niet genoeg?quote:
Wij zijn nu je vriendenquote:Op zondag 24 februari 2013 10:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Laat het maar flink dooien ook
[..]
Vriendenweekend
Een periode van 1 avond en twee aansluitende dagen waarin je met vrienden op de bank hangt, spelletjes speelt, ouwehoert, muziek luistert, films kijkt, eet en drinkt.quote:
Op jullie moet ik tot half april wachten en dan komt niet eens iedereen ookquote:Op zondag 24 februari 2013 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je aan ons niet genoeg?
Hoe is het? Waar zitten jullie ergens?
Wachten? Geen maar een gil en dan gaan we zo weer koffiedaten hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:34 schreef Yuki het volgende:
Op jullie moet ik tot half april wachten en dan komt niet eens iedereen ook
Daar is het elke zondag feestquote:Op zondag 24 februari 2013 10:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een periode van 1 avond en twee aansluitende dagen waarin je met vrienden op de bank hangt, spelletjes speelt, ouwehoert, muziek luistert, films kijkt, eet en drinkt.
[..]
Op jullie moet ik tot half april wachten en dan komt niet eens iedereen ook
Zit in de buurt van Gorinchem
Jij hebt echt een goed huwelijk he?quote:Op zondag 24 februari 2013 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wachten? Geen maar een gil en dan gaan we zo weer koffiedaten hoor.
* MissMSX wacht op voorspelbaar antwoordquote:Op zondag 24 februari 2013 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt echt een goed huwelijk he?
quote:
Wanneer gaan wij weer es koffie drinken?quote:
As we speakquote:Op zondag 24 februari 2013 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer es koffie drinken?
Vanmiddag in de stad?quote:
Nu ben ik nog niet in de stad.quote:
Ik heb die van mij al op. Ik voel de cafeïne door mijn aderen stromen.quote:
Ik neem er zo gewoon nog eenquote:Op zondag 24 februari 2013 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb die van mij al op. Ik voel de cafeïne door mijn aderen stromen.
Living on the edge!quote:
Ik ken niet iedereen irl en heb ook niet iedereen op Facebook. Een aantal wel dus.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:54 schreef Crumpette het volgende:
ik heb m net op!
zeg gezien jullie mekaar allemaal irl kennen, zijn jullie dan ook allemaal vrienden op facebook of doen jullie daar niet aan?
Precies dat. Hoewel ik eigenlijk bijna iedereen wel irl ken inmiddelsquote:Op zondag 24 februari 2013 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken niet iedereen irl en heb ook niet iedereen op Facebook. Een aantal wel dus.
Slet!quote:Op zondag 24 februari 2013 10:57 schreef YUR het volgende:
Precies dat. Hoewel ik eigenlijk bijna iedereen wel irl ken inmiddels
Ik hou wel van sletjes.quote:
Met onsquote:Op zondag 24 februari 2013 11:03 schreef Crumpette het volgende:
heehehe yep. wel grappig. ben ondertussen wel benieuwd met wie ik allemaal klets
Kom jij dan ook? Ondanks dat jij een keurige dame bent?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:03 schreef GotC het volgende:
Ik voel een meet in Meer & Bos eraan komenJammer dat A_A op vakantie is?
Ik doe niet aan Facebookquote:Op zondag 24 februari 2013 10:54 schreef Crumpette het volgende:
ik heb m net op!
zeg gezien jullie mekaar allemaal irl kennen, zijn jullie dan ook allemaal vrienden op facebook of doen jullie daar niet aan?
Ik drink liever thee met je vrouwquote:Op zondag 24 februari 2013 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom jij dan ook? Ondanks dat jij een keurige dame bent?
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:11 schreef Crumpette het volgende:
[..]
eigenlijk wel goed. facebook kan zo a-productief zijn..
hehe dat een nogal een bron van afleiding kan zijn als je probeert iets productiefs te doen.. voor mij in ieder geval wel.quote:
Dat dus!quote:Op zondag 24 februari 2013 11:17 schreef Yuki het volgende:
SOG of WOG by means of Facebook, denk ik.
Je kan me wat subtieler afwijzen natuurlijk.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan me wat subtieler afwijzen natuurlijk.
Tuurlijk! Puntje vlaai erbij?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:44 schreef WheeleE het volgende:
Ben ik nog op tijd om aan koffie te beginnen?
*burp* Dat past nog niet naast mijn ontbijt, dankje.quote:
Het ziet er koud uit... ik blijf lekker binnenquote:Op zondag 24 februari 2013 11:46 schreef WheeleE het volgende:
[..]
*burp* Dat past nog niet naast mijn ontbijt, dankje.
Is het erg koud buiten? Ik wil eigenlijk even de deur uit, een beetje bewegen, maar ik voel me een watje.
Misschien beperk ik mijn activiteit tot een snelle boodschappenronde. Ik heb de hele week nog om nuttig te zijn. Lang leve een week vakantie!quote:Op zondag 24 februari 2013 11:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Het ziet er koud uit... ik blijf lekker binnen
Hij wel...quote:Op zondag 24 februari 2013 11:50 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Misschien beperk ik mijn activiteit tot een snelle boodschappenronde. Ik heb de hele week nog om nuttig te zijn. Lang leve een week vakantie!
Ik wel ja. And there's plenty more where that came from! Ik heb dit jaar in totaal zo'n 230 uur verlof te verstokenquote:
Ohhh, is dat alles?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:53 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik wel ja. And there's plenty more where that came from! Ik heb dit jaar in totaal zo'n 230 uur verlof te verstoken
Heb jij meer dan?quote:
Klein beetjequote:
Jezus....quote:Op zondag 24 februari 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Klein beetje
had er 400 aan het begin van dit jaar, waarvan slechts 8 meegenomen vanuit vorig jaar
23 verlofquote:
Ah, kijk, dat tikt aan ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:59 schreef YUR het volgende:
[..]
23 verlof
12 ADV
12 flex (kost me 45 euro bruto per maand ofzo)
1 ouwe lullen-dag (krijg je bij ons vanaf het jaar waarin je 30 wordt)
1 dag vanuit 2012
Maakt 49 dagen
Dus die 400 uur was een leugen...het was maar 392
En ik vond het al heel wat dat ik er 211 hadquote:Op zondag 24 februari 2013 11:59 schreef YUR het volgende:
[..]
23 verlof
12 ADV
12 flex (kost me 45 euro bruto per maand ofzo)
1 ouwe lullen-dag (krijg je bij ons vanaf het jaar waarin je 30 wordt)
1 dag vanuit 2012
Maakt 49 dagen
Dus die 400 uur was een leugen...het was maar 392
Ah, zo. Heb ik totaal geen last. Vind Facebook slaapverwekkendquote:Op zondag 24 februari 2013 11:18 schreef Crumpette het volgende:
[..]
hehe dat een nogal een bron van afleiding kan zijn als je probeert iets productiefs te doen.. voor mij in ieder geval wel.
Ik vind heel internet slaapverwekkend tegenwoordig. Maar toch blijf ik er veel tijd mee bezigquote:Op zondag 24 februari 2013 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, zo. Heb ik totaal geen last. Vind Facebook slaapverwekkend
Herkenbaarquote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind heel internet slaapverwekkend tegenwoordig. Maar toch blijf ik er veel tijd mee bezig
Damn! En ik vind mijn 266 uur al veelquote:Op zondag 24 februari 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Klein beetje
had er 400 aan het begin van dit jaar, waarvan slechts 8 meegenomen vanuit vorig jaar
Het ziet er een stuk gezelliger uit vind ik. En het is nog echte kunst ook eigenlijk.quote:
Ja t ziet er leuk uit, en idd lijkt het me een stuk vriendelijker en gezelliger dan een vervallen pandquote:Op zondag 24 februari 2013 17:18 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het ziet er een stuk gezelliger uit vind ik. En het is nog echte kunst ook eigenlijk.
Over er leuk uitzien gesproken; waar kunnen we bekijken hoe leuk jij er precies uitziet?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:23 schreef Crumpette het volgende:
Ja t ziet er leuk uit, en idd lijkt het me een stuk vriendelijker en gezelliger dan een vervallen pand
haha! eeh, op facebook. Waar ik jullie dan ook meteen kan zienquote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over er leuk uitzien gesproken; waar kunnen we bekijken hoe leuk jij er precies uitziet?
Ze zeggen dat dat de essentie van Facebook isquote:Op zondag 24 februari 2013 18:45 schreef Crumpette het volgende:
[..]
haha! eeh, op facebook. Waar ik jullie dan ook meteen kan zien
Dudequote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over er leuk uitzien gesproken; waar kunnen we bekijken hoe leuk jij er precies uitziet?
Ik dacht dat ik dat al een jaartje was.quote:
Je leeft in ieder geval je droomquote:Op zondag 24 februari 2013 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat al een jaartje was.
Die gerust te betitelen is als nachtmerrie als jij de hoofdrol speelt.quote:
I know. Ben ik niet lief?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gerust te betitelen is als nachtmerrie als jij de hoofdrol speelt.
Wil je nog weten welk kamernummer?quote:
quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:22 schreef WheeleE het volgende:
![]()
Ik moet aan mijn reputatie van relnicht gaan werken geloof ik...
No. Just...No.quote:
Je weet niet wat je mistquote:
Je mag m hebben hoor.quote:
Dat kun je pas achteraf bepalenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:47 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Je mag m hebben hoor.
En houden. Air is niet mijn type.
Waarom speciaal de Haagse kluis?quote:Op maandag 25 februari 2013 02:03 schreef Ansu het volgende:
Hoi! Even een vraagje, binnenkort willen we met een groepje vrienden Den Haag bezoeken. we zouden graag eten bij de Haagsche Kluis, maar kunnen op hun site en Iens niet veel info vinden. Kent iemand hier het misschien? Alvast bedankt!
Goed punt.quote:
Daarom!quote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dat de essentie van Facebook is
quote:Op maandag 25 februari 2013 07:33 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb er een aantal jaar geleden eens gegeten. Was prima, maar niet heel bijzonder.
Deze twee posts vatten het wel samen. Eten is oké, niet bijzonder. Je gaat er eerder naartoe om aan de bar te hangen dan lekker te eten.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:27 schreef YUR het volgende:
Ik heb geen idee hoe je kunt eten in de Haagse Kluis. De enige keren dat ik daar binnen ben geweest zijn heel lang geleden. En in beschonken toestand. 's Nachts...
Ah! Hmm nee niet helemaal mijn ding. Niet dat het uitmaakt, ik moet toch werken die avond. Ga jij wel?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:24 schreef kipptje het volgende:
[..]
GC / Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!
Volgens mij wel. Kan ook direct door vanaf mn werk, en vind het genre altijd wel geinig. Ook naar Wicked geweest in het circustheater. Was een grote hit.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:31 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ah! Hmm nee niet helemaal mijn ding. Niet dat het uitmaakt, ik moet toch werken die avond. Ga jij wel?
Ohja, ik ken een aantal dansers die in wicked zaten.. hoorde er leuke dingen over! Maar eigenlijk ben ik nog nooit naar een musical geweest !quote:Op maandag 25 februari 2013 12:32 schreef kipptje het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Kan ook direct door vanaf mn werk, en vind het genre altijd wel geinig. Ook naar Wicked geweest in het circustheater. Was een grote hit.
Dat is heel anders hoor, kan ik je zeggen. Daadwerkelijk in een zaal zitten heeft toch een hele andere impact. Was ook naar soldaat van oranje geweest en dat was echt een enorm spectakel.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:35 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ohja, ik ken een aantal dansers die in wicked zaten.. hoorde er leuke dingen over! Maar eigenlijk ben ik nog nooit naar een musical geweest !zat te denken om misschien toch maar les miserables te kijken wanneer hij op de filmkanalen komt, kijken of ik het leuk vind.
Hmm ja wat ik er altijd moeilijk aan vind is het heel schelle en platte zingen, wanneer ik opnames zie of hoor in ieder geval. Ik weet niey of ik daar uren van trek, laat staan voor geldquote:Op maandag 25 februari 2013 12:40 schreef kipptje het volgende:
[..]
Dat is heel anders hoor, kan ik je zeggen. Daadwerkelijk in een zaal zitten heeft toch een hele andere impact. Was ook naar soldaat van oranje geweest en dat was echt een enorm spectakel.
Willemijn Verkaijk was in ieder geval niet zoquote:Op maandag 25 februari 2013 12:45 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Hmm ja wat ik er altijd moeilijk aan vind is het heel schelle en platte zingen, wanneer ik opnames zie of hoor in ieder geval. Ik weet niey of ik daar uren van trek, laat staan voor geld
:-) hmm wie weet!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:47 schreef kipptje het volgende:
[..]
Willemijn Verkaijk was in ieder geval niet zo
En je moet maar eens video's kijken die niet met een 100 euro cameraatje is opgenomen![]()
Smaakte het?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:24 schreef YUR het volgende:
Er is hier op werk vanmorgen een blikje bier uit de koelkast verdwenen![]()
Wie merkt dat op dan ? :-Dquote:Op maandag 25 februari 2013 13:24 schreef YUR het volgende:
Er is hier op werk vanmorgen een blikje bier uit de koelkast verdwenen![]()
Voor de vrijdagmiddagquote:Op maandag 25 februari 2013 13:26 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Smaakte het?
Waarom staat er bij nou op je werk bier in de koelkast?
De mensen die de koelkast gebruikenquote:
Het financiele is een beetje wat ons bindt, vandaarquote:Op maandag 25 februari 2013 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Deze twee posts vatten het wel samen. Eten is oké, niet bijzonder. Je gaat er eerder naartoe om aan de bar te hangen dan lekker te eten.
Ik kan me niet voorstellen dat de Haagsche Kluis the cheapest place in town isquote:Op maandag 25 februari 2013 14:04 schreef Ansu het volgende:
[..]
Het financiele is een beetje wat ons bindt, vandaar
Ik ga met YUR!quote:
Als het lekker goedkoop moet, zou ik naar de Ming Kee gaan. Al ga je daar niet zitten voor de gezelligheid. Na een half uurtje ben je echt wel klaar. Istana in de Wagenstraat is prima eten voor een redelijke prijs. Daar eet ik liever dan de Haagse Kluis. Sumo in de Prinsenstraat is natuurlijk ook een optie. Onbeperkt (lekker) eten voor een vaste prijs.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:07 schreef YUR het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de Haagsche Kluis the cheapest place in town is
Over eten gesproken... Heb jij eigenlijk nog wel eens iets van onze agenda's gehoord?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het lekker goedkoop moet, zou ik naar de Ming Kee gaan. Al ga je daar niet zitten voor de gezelligheid. Na een half uurtje ben je echt wel klaar. Istana in de Wagenstraat is prima eten voor een redelijke prijs. Daar eet ik liever dan de Haagse Kluis. Sumo in de Prinsenstraat is natuurlijk ook een optie. Onbeperkt (lekker) eten voor een vaste prijs.
Al met al mogelijkheden te over.
De mijne belt af en toe, maar dat komt omdat mijn agenda tevens mijn telefoon is.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:06 schreef YUR het volgende:
Over eten gesproken... Heb jij eigenlijk nog wel eens iets van onze agenda's gehoord?
Wat hip!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De mijne belt af en toe, maar dat komt omdat mijn agenda tevens mijn telefoon is.
Wait, whut? Ben je geschaakt?quote:Op maandag 25 februari 2013 07:44 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Goed punt.
Toch sla ik het aanbod af. Hij voldoet niet aan de eisen.
En belangrijker nog, ik ben heul niet beschikbaar
Euh, ja, soort van. Of ik heb geschaakt. In ieder geval bezet.quote:
En dan bedoel je niet YUR, maar for real?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:40 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Euh, ja, soort van. Of ik heb geschaakt. In ieder geval bezet.
Nee, Yur is mijn bijslaap. Mijn neukertje voor tussendoor.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan bedoel je niet YUR, maar for real?
Oew, wat leukquote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee, Yur is mijn bijslaap. Mijn neukertje voor tussendoor.
Dit is for real
Nee dat is ie nietquote:Op maandag 25 februari 2013 20:11 schreef MissMSX het volgende:
Like, is het een Hagenees bijvoorbeeld
Ohh wat leuk voor jou!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee, Yur is mijn bijslaap. Mijn neukertje voor tussendoor.
Dit is for real
Dankjequote:
Dat heeft 'ie allang gedaan.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:01 schreef Crumpette het volgende:
Aww. Anders schaak jij ook iemand, for real!
Awwquote:
Yay WheeleE!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:40 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Euh, ja, soort van. Of ik heb geschaakt. In ieder geval bezet.
Continu snelheidsrecords voor het finishen, net als met hardlopen?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef WheeleE het volgende:
Aww![]()
Troost je Yur, niemand doet zo goed een vluggertje in de bosjes als jij
Worden impliceert dat je het nu nog niet bent.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:09 schreef WheeleE het volgende:
Ik voel me steeds meer de Gellarboy van het Den Haag-topic worden
Ik durf geeneens te reageren.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:09 schreef WheeleE het volgende:
Een WheeleE-groupie?quote:
Ach meid, gewoon even KPD induiken en je voelt je meteen weer 100% normaalquote:Op maandag 25 februari 2013 21:09 schreef WheeleE het volgende:
Maar dan alsnog: Welkomquote:Op maandag 25 februari 2013 21:16 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dank je maar ik voel me wel thuis in Den Haag.
Wel heel toevallig hoorquote:
Vanuit Den Haag zoekt het beter of heb je hier wat gevonden?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:22 schreef Senzune het volgende:
Simpel te verklaren. Ik zocht een nieuwe baan en daarvoor ben ik naar Den Haag verhuisd.
Het laatste, maar ik heb in het verleden in Voorburg gewoond dus helemaal nieuw is het niet voor mij.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanuit Den Haag zoekt het beter of heb je hier wat gevonden?
Ik doelde meer op jouw 'toevallige' inval in dit topic toen WheeleeE het over GellarBoy hadquote:Op maandag 25 februari 2013 21:22 schreef Senzune het volgende:
[..]
Simpel te verklaren. Ik zocht een nieuwe baan en daarvoor ben ik naar Den Haag verhuisd.
Mooi! Welke wijk woon je?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:31 schreef Senzune het volgende:
Het laatste, maar ik heb in het verleden in Voorburg gewoond dus helemaal nieuw is het niet voor mij.
Ik ken helemaal niemand hier maar ik zag het Den Haag topic dus vandaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doelde meer op jouw 'toevallige' inval in dit topic toen WheeleeE het over GellarBoy had
Meteen op stand, dat doet maar.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:36 schreef Senzune het volgende:
Midden tussen de ambassaddes. Volgens een collega in de elite wijk.
Dat telt bij jou nog geeneens mee. Ik vind jou al geweldig om je persoonlijkheid en je uiterlijk.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat telt bij jou nog geeneens mee. Ik vind jou al geweldig om je persoonlijkheid en je uiterlijk.
Je kent ons nuquote:Op maandag 25 februari 2013 21:35 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik ken helemaal niemand hier maar ik zag het Den Haag topic dus vandaar.
Ik ook van jou.quote:
Ja hoor, dank u, dank u.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat telt bij jou nog geeneens mee. Ik vind jou al geweldig om je persoonlijkheid en je uiterlijk.
Ik deel nog es een welgemeend compliment uit. Stomme wijven!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:44 schreef Yuki het volgende:
Ja hoor, dank u, dank u.
MissMSX, kunnen wij dat teiltje delen?
Hadden we het gister niet over subtiliteit?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik deel nog es een welgemeend compliment uit. Stomme wijven!
Allang weer vergeten.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:49 schreef Yuki het volgende:
Hadden we het gister niet over subtiliteit?
Gebruik het
Deel liever een teiltje uitquote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik deel nog es een welgemeend compliment uit. Stomme wijven!
Oh fuck off, etterbakquote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Worden impliceert dat je het nu nog niet bent.
Ik bit niet hoor, echt niet. In het echt ben ik heel aardig. Maar dat weet Airwin niet, want die meet nooit.quote:
En toch kennen wij elkaar!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:04 schreef WheeleE het volgende:
Ik bit niet hoor, echt niet. In het echt ben ik heel aardig. Maar dat weet Airwin niet, want die meet nooit.
Hij zit ergens tussen mijn Facebookvrienden.quote:
Van een éénmalige perongeluk-ontmoeting. Hebben we toen eigenlijk een handje geschud?quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:10 schreef WheeleE het volgende:
Van een éénmalige perongeluk-ontmoeting. Hebben we toen eigenlijk een handje geschud?
quote:
Hey!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:10 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Van een éénmalige perongeluk-ontmoeting. Hebben we toen eigenlijk een handje geschud?
Dat was ergens in de middle of nowherer in de Flevopolder. Heul gezelligquote:Op maandag 25 februari 2013 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Hey!
What happens in Meer & Bos, stays in Meer & Bos!
Dat was een goede Lowlands. Zit nu met een tikkeltje nostalgie te luisteren naar The Horrors, die ik daar heb leren kennen bij toeval. Al puzzelend op de 3FM zitmat in het zonnetje.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:15 schreef WheeleE het volgende:
Dat was ergens in de middle of nowherer in de Flevopolder. Heul gezellig
Deal!quote:
Lowlands, 16/17/18 augustus.quote:
Ja dan doen we ook wel bier, is goedquote:
Same here!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:29 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja dan doen we ook wel bier, is goed
Haha zo bedoel ik het niet, het gaat niet om hoeveel het kost, maar we kennen elkaar omdat we allemaal geïnteresseerd zijn in beleggen, en aangezien de Haagsche Kluis een oud bankgebouw is...quote:Op maandag 25 februari 2013 14:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de Haagsche Kluis the cheapest place in town is
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:29 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja dan doen we ook wel bier, is goed
Aaaaaaah, dan is het een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:13 schreef Ansu het volgende:
[..]
Haha zo bedoel ik het niet, het gaat niet om hoeveel het kost, maar we kennen elkaar omdat we allemaal geïnteresseerd zijn in beleggen, en aangezien de Haagsche Kluis een oud bankgebouw is...
Dan ben ik er ook!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:05 schreef Den_Haag het volgende:
Parkpop met mooi weer liggend in het gras
Dan ben ik er niet!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:09 schreef YUR het volgende:
Parkpop met baggerweer stampend in de modder
Hopen op mooi weer op 30 juni dusquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook!
[..]
Dan ben ik er niet!
Yup, ik wil wel gaan eigenlijk.quote:
Atoms for peace!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:41 schreef WheeleE het volgende:
Hopelijk staat er wat leuks op het programma dit jaar...
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef YUR het volgende:
30 juni pas....dan ben ik al een jaar ouder dan nu!
Dat had ik nooit in twijfel durven trekken hoor. Ik heb je heel hoog in het vaandel staan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Nog ouder kan wel. Nog wijzer wordt lastig
Klein vaandeltje zeker?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:06 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat had ik nooit in twijfel durven trekken hoor. Ik heb je heel hoog in het vaandel staan.
It's not the size that matters.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef YUR het volgende:
30 juni pas....dan ben ik al een jaar ouder dan nu!
Ik niet.quote:
Ik ben er regelmatig.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:40 schreef YUR het volgende:
Zijn er verder eigenlijk nog leuke dingen in de stad dit jaar?
Daar heb jij als mede-Foursquaregebruiker juist ontzettend goed zicht op al.quote:
Goeie middag!quote:
Spannend! :-) En wat voor kast gaat het worden dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:02 schreef kipptje het volgende:
[..]
Goeie middag!![]()
Vanmiddag weer even kijken in ons huisje, alvast ook plannen gemaakt over een aantal aankopen die we willen doen (We willen ten slotte ook een kast waar onze kleding in kan hangen). Onze beide ouders komen ook even langs om te kijken... en langzaam tellen we af naar 1 april..... hoop ik
Gewoon zo'n saaie Ikea Pax waarschijnlijk. Ik wilde nog een kast klussen van verhuisdozen maar dat mocht niet...quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:05 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Spannend! :-) En wat voor kast gaat het worden dan?
Zo is het maar net!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:18 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gewoon zo'n saaie Ikea Pax waarschijnlijk. Ik wilde nog een kast klussen van verhuisdozen maar dat mocht niet...
Hehehe. Wij hebben ook alle garderobekasten pax, ik moet zeggen, ik ben er echt heel blij mee! Wel echt een klus om ze in elkaar te zetten, waren we dagen mee bezig...quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:18 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gewoon zo'n saaie Ikea Pax waarschijnlijk. Ik wilde nog een kast klussen van verhuisdozen maar dat mocht niet...
Jup! Volgens mij wat je ziet is de tweede fase van de bouw: een 5tal eengezinswoningen en een aantal appartementen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:40 schreef WheeleE het volgende:
Ze zijn nog wel flink aan het bouwen daar zag ik gisteren. Het ligt dus wel allemaal op schema voor jullie begrijp ik?
Nee, ze zijn eigenlijk flink vertraagd: originele plan was februari, wijzelf staan op de rol voor april als alles loopt zoals het loopt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:40 schreef WheeleE het volgende:
Ze zijn nog wel flink aan het bouwen daar zag ik gisteren. Het ligt dus wel allemaal op schema voor jullie begrijp ik?
Wij hebben 1x 1m en 2x 0,5m nodig, lijkt me geen dagen te hoeven kostenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:49 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Hehehe. Wij hebben ook alle garderobekasten pax, ik moet zeggen, ik ben er echt heel blij mee! Wel echt een klus om ze in elkaar te zetten, waren we dagen mee bezig...
Ik heb precies zo'n zelfde combo, met 2 glazen schuifdeuren, in elkaar gezet met een vriend van me. De kasten zelf heb je in een avondje gedaan, de deuren zijn wat meer werk. Maar in totaal moet het in een dagje echt wel te doen zijn hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:25 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nee, ze zijn eigenlijk flink vertraagd: originele plan was februari, wijzelf staan op de rol voor april als alles loopt zoals het loopt.
[..]
Wij hebben 1x 1m en 2x 0,5m nodig, lijkt me geen dagen te hoeven kosten
Accuboor met Ikea bitje helpt gigantisch in de snelheidquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:28 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik heb precies zo'n zelfde combo, met 2 glazen schuifdeuren, in elkaar gezet met een vriend van me. De kasten zelf heb je in een avondje gedaan, de deuren zijn wat meer werk. Maar in totaal moet het in een dagje echt wel te doen zijn hoor
Oh ja, wij hebben in totaal 3,5 meter pax, een ladenkast en twee nachtkastjes allemaal in dezelfde stijl.. dus dat was iets meer werkquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:25 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nee, ze zijn eigenlijk flink vertraagd: originele plan was februari, wijzelf staan op de rol voor april als alles loopt zoals het loopt.
[..]
Wij hebben 1x 1m en 2x 0,5m nodig, lijkt me geen dagen te hoeven kosten
Wat grappig dat iedereen er tegelijkertijd komt wonen! Dat schept vast meteen een leuke band met de burenquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:25 schreef kipptje het volgende:
[..]
Jup! Volgens mij wat je ziet is de tweede fase van de bouw: een 5tal eengezinswoningen en een aantal appartementen.
Bij ons trekken de eerste mensen al aanstaande dit weekend in
Nou ja, ze leveren het stap voor stap op hoor. De andere straat met nieuwbouw moet nog opgeleverd wordenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Wat grappig dat iedereen er tegelijkertijd komt wonen! Dat schept vast meteen een leuke band met de buren
Je zou vreemd opkijken als ik ineens voor je neus staquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb jij als mede-Foursquaregebruiker juist ontzettend goed zicht op al.
Hebben ook net gehoord van de makelaar dat vandaag de laatste open huis was. Alles is verhuurd nu. Hij hoopt ons toch voor 1 april in het huis te krijgen, afhankelijk van een vloerkwestie...quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:48 schreef WheeleE het volgende:
Ik ben er vanmiddag langs gefietst, en hier en daar staan al klusspullen in de huizen zag ik.
Ik kan mijn verbazing prima verbergen hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:13 schreef Yuki het volgende:
Je zou vreemd opkijken als ik ineens voor je neus sta
Rinusquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:44 schreef YUR het volgende:
Woensdag worden er namen voor op Parkpop bekend gemaakt. Ben benieuwd...
Wie anders?quote:
Pas je op dat je niet overwerkt raakt?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:52 schreef YUR het volgende:
Weekend
En om het weekend goed te beginnen heb ik mijn belastingaangifte gedaan
de vooraf ingevulde gegevens klopten
Overwerkt?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:26 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet overwerkt raakt?
Ik heb mijn vrije vrijdag gevuld met Die Hard 5 in de bioscoop. Erg geslaagd
quote:
Ik zie de maandag alweer opdoemenquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:06 schreef Khadgar het volgende:
Iemand nog een mooie iMac? Ik wil er heel graag van af voor een schappelijke prijs (lager dan in advertentie staat!)
http://tweakers.net/aanbo(...)-komma-5-inch-32ghz-(mid-2010).html
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:06 schreef Khadgar het volgende:
Iemand nog een mooie iMac? Ik wil er heel graag van af voor een schappelijke prijs (lager dan in advertentie staat!)
Waarom heb ik nou geen geld?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:06 schreef Khadgar het volgende:
Geld moet rollenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:11 schreef WheeleE het volgende:
[..]!
Must...resist...
* WheeleE mompelt in zichzelf "Nee WheeleE, je hebt al een Macbook en je desktop-pc doet het nog prima."
Zeg, krijg jij soms provisie?quote:
Make me an offer we both can't refusequote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:11 schreef WheeleE het volgende:
[..]!
Must...resist...
* WheeleE mompelt in zichzelf "Nee WheeleE, je hebt al een Macbook en je desktop-pc doet het nog prima."
Heb je wel! Gewoon een beetje rood, wat kan jou dat nou schelen manquote:
Ik zou wel willen...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:44 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Make me an offer we both can't refuseJe weet dat je hem wilt! Kom hem persoonlijk brengen en plaatsen bij je!
[..]
Heb je wel! Gewoon een beetje rood, wat kan jou dat nou schelen man
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:48 schreef WheeleE het volgende:
Zeg Yur, als we nou eens gedeelde voogdij doen? Ik doordeweeks, jij het weekend? Mag je m ook met de feestdagen hebben.
Verkoop die ouwe deskop gewoon joh, heb je wat moois in je kantoor tenminstequote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:48 schreef WheeleE het volgende:
Zeg Yur, als we nou eens gedeelde voogdij doen? Ik doordeweeks, jij het weekend? Mag je m ook met de feestdagen hebben.
Goed ideequote:
Oh noes!quote:
Vind het ook eerder een film die je fewoon op de bank kijktquote:Op zondag 3 maart 2013 00:11 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Oh noes!ik heb dan vandaag nog gewerkt maar heb dan weer de maandag vrij.
Overigens net hans en gretel gezien, vond het een beetje mwah!
Ja, beetje jammer.. maar Django was te laat in Spui en te vroeg in Scheveningen.. volgende keer beter! Ik vraag me nou af of Jack and the Beanstalk (of een afgeleide daarvan) wel de moeite waard zal zijn..quote:Op zondag 3 maart 2013 10:47 schreef kipptje het volgende:
[..]
Vind het ook eerder een film die je fewoon op de bank kijkt
Ik ben na de Hobbit alweer klaar met IMAX. Voor brildragers is het gewoon prut. Nog één keer naar een IMAX film met Fok! want gratis en dan is het weer best.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:13 schreef WheeleE het volgende:
Die Hard 5 was wel erg vermakelijk in de bioscoop. Lekker veel aktie op een groot IMAXscherm
Oh voor brildragers had ik het nog niet gehoord... wat ik vooral stom vind is dat het maar in 1 positie zichtbaar is, wat vervelend is als je niet precies in het midden zit. Stijve nek achteraf! Maar ik vond de filmkwaliteit wel echt veel beter dan gewone 3d, dat vind ik echt nagenoeg niets toevoegen.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:57 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik ben na de Hobbit alweer klaar met IMAX. Voor brildragers is het gewoon prut. Nog één keer naar een IMAX film met Fok! want gratis en dan is het weer best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |