Zeddies als in: rode bultjes op zijn balzak na het scheren?quote:
Huuuuuu!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeddies als in: rode bultjes op zijn balzak na het scheren?En hoe weet jij dat?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeddies als in: rode bultjes op zijn balzak na het scheren?En hoe weet jij dat?
Don't blame the messengerquote:
Een piepklein beetje dat al lekker aan het wegsmelten is. Niks om je zorgen over te maken dus.quote:
Oh, gelukkig. Laat het maar flink dooien ookquote:Op zondag 24 februari 2013 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een piepklein beetje dat al lekker aan het wegsmelten is. Niks om je zorgen over te maken dus.
Vriendenweekendquote:Op zondag 24 februari 2013 10:26 schreef AirwiN het volgende:
Waarom ben jij niet gewoon in Den Haag Yuki?
Wasda?quote:Op zondag 24 februari 2013 10:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Laat het maar flink dooien ook
[..]
Vriendenweekend
Heb je aan ons niet genoeg?quote:
Wij zijn nu je vriendenquote:Op zondag 24 februari 2013 10:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Laat het maar flink dooien ook
[..]
Vriendenweekend
Een periode van 1 avond en twee aansluitende dagen waarin je met vrienden op de bank hangt, spelletjes speelt, ouwehoert, muziek luistert, films kijkt, eet en drinkt.quote:
Op jullie moet ik tot half april wachten en dan komt niet eens iedereen ookquote:Op zondag 24 februari 2013 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je aan ons niet genoeg?
Hoe is het? Waar zitten jullie ergens?
Wachten? Geen maar een gil en dan gaan we zo weer koffiedaten hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:34 schreef Yuki het volgende:
Op jullie moet ik tot half april wachten en dan komt niet eens iedereen ook
Daar is het elke zondag feestquote:Op zondag 24 februari 2013 10:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een periode van 1 avond en twee aansluitende dagen waarin je met vrienden op de bank hangt, spelletjes speelt, ouwehoert, muziek luistert, films kijkt, eet en drinkt.
[..]
Op jullie moet ik tot half april wachten en dan komt niet eens iedereen ook
Zit in de buurt van Gorinchem
Jij hebt echt een goed huwelijk he?quote:Op zondag 24 februari 2013 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wachten? Geen maar een gil en dan gaan we zo weer koffiedaten hoor.
* MissMSX wacht op voorspelbaar antwoordquote:Op zondag 24 februari 2013 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt echt een goed huwelijk he?
quote:
Wanneer gaan wij weer es koffie drinken?quote:
As we speakquote:Op zondag 24 februari 2013 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer es koffie drinken?
Vanmiddag in de stad?quote:
Nu ben ik nog niet in de stad.quote:
Ik heb die van mij al op. Ik voel de cafeďne door mijn aderen stromen.quote:
Ik neem er zo gewoon nog eenquote:Op zondag 24 februari 2013 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb die van mij al op. Ik voel de cafeďne door mijn aderen stromen.
Living on the edge!quote:
Ik ken niet iedereen irl en heb ook niet iedereen op Facebook. Een aantal wel dus.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:54 schreef Crumpette het volgende:
ik heb m net op!
zeg gezien jullie mekaar allemaal irl kennen, zijn jullie dan ook allemaal vrienden op facebook of doen jullie daar niet aan?
Precies dat. Hoewel ik eigenlijk bijna iedereen wel irl ken inmiddelsquote:Op zondag 24 februari 2013 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken niet iedereen irl en heb ook niet iedereen op Facebook. Een aantal wel dus.
Slet!quote:Op zondag 24 februari 2013 10:57 schreef YUR het volgende:
Precies dat. Hoewel ik eigenlijk bijna iedereen wel irl ken inmiddels
Ik hou wel van sletjes.quote:
Met onsquote:Op zondag 24 februari 2013 11:03 schreef Crumpette het volgende:
heehehe yep. wel grappig. ben ondertussen wel benieuwd met wie ik allemaal klets
Kom jij dan ook? Ondanks dat jij een keurige dame bent?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:03 schreef GotC het volgende:
Ik voel een meet in Meer & Bos eraan komenJammer dat A_A op vakantie is?
Ik doe niet aan Facebookquote:Op zondag 24 februari 2013 10:54 schreef Crumpette het volgende:
ik heb m net op!
zeg gezien jullie mekaar allemaal irl kennen, zijn jullie dan ook allemaal vrienden op facebook of doen jullie daar niet aan?
Ik drink liever thee met je vrouwquote:Op zondag 24 februari 2013 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom jij dan ook? Ondanks dat jij een keurige dame bent?
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:11 schreef Crumpette het volgende:
[..]
eigenlijk wel goed. facebook kan zo a-productief zijn..
hehe dat een nogal een bron van afleiding kan zijn als je probeert iets productiefs te doen.. voor mij in ieder geval wel.quote:
Dat dus!quote:Op zondag 24 februari 2013 11:17 schreef Yuki het volgende:
SOG of WOG by means of Facebook, denk ik.
Je kan me wat subtieler afwijzen natuurlijk.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan me wat subtieler afwijzen natuurlijk.
Tuurlijk! Puntje vlaai erbij?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:44 schreef WheeleE het volgende:
Ben ik nog op tijd om aan koffie te beginnen?
*burp* Dat past nog niet naast mijn ontbijt, dankje.quote:
Het ziet er koud uit... ik blijf lekker binnenquote:Op zondag 24 februari 2013 11:46 schreef WheeleE het volgende:
[..]
*burp* Dat past nog niet naast mijn ontbijt, dankje.
Is het erg koud buiten? Ik wil eigenlijk even de deur uit, een beetje bewegen, maar ik voel me een watje.
Misschien beperk ik mijn activiteit tot een snelle boodschappenronde. Ik heb de hele week nog om nuttig te zijn. Lang leve een week vakantie!quote:Op zondag 24 februari 2013 11:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Het ziet er koud uit... ik blijf lekker binnen
Hij wel...quote:Op zondag 24 februari 2013 11:50 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Misschien beperk ik mijn activiteit tot een snelle boodschappenronde. Ik heb de hele week nog om nuttig te zijn. Lang leve een week vakantie!
Ik wel ja. And there's plenty more where that came from! Ik heb dit jaar in totaal zo'n 230 uur verlof te verstokenquote:
Ohhh, is dat alles?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:53 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik wel ja. And there's plenty more where that came from! Ik heb dit jaar in totaal zo'n 230 uur verlof te verstoken
Heb jij meer dan?quote:
Klein beetjequote:
Jezus....quote:Op zondag 24 februari 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Klein beetje
had er 400 aan het begin van dit jaar, waarvan slechts 8 meegenomen vanuit vorig jaar
23 verlofquote:
Ah, kijk, dat tikt aan ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:59 schreef YUR het volgende:
[..]
23 verlof
12 ADV
12 flex (kost me 45 euro bruto per maand ofzo)
1 ouwe lullen-dag (krijg je bij ons vanaf het jaar waarin je 30 wordt)
1 dag vanuit 2012
Maakt 49 dagen
Dus die 400 uur was een leugen...het was maar 392
En ik vond het al heel wat dat ik er 211 hadquote:Op zondag 24 februari 2013 11:59 schreef YUR het volgende:
[..]
23 verlof
12 ADV
12 flex (kost me 45 euro bruto per maand ofzo)
1 ouwe lullen-dag (krijg je bij ons vanaf het jaar waarin je 30 wordt)
1 dag vanuit 2012
Maakt 49 dagen
Dus die 400 uur was een leugen...het was maar 392
Ah, zo. Heb ik totaal geen last. Vind Facebook slaapverwekkendquote:Op zondag 24 februari 2013 11:18 schreef Crumpette het volgende:
[..]
hehe dat een nogal een bron van afleiding kan zijn als je probeert iets productiefs te doen.. voor mij in ieder geval wel.
Ik vind heel internet slaapverwekkend tegenwoordig. Maar toch blijf ik er veel tijd mee bezigquote:Op zondag 24 februari 2013 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, zo. Heb ik totaal geen last. Vind Facebook slaapverwekkend
Herkenbaarquote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind heel internet slaapverwekkend tegenwoordig. Maar toch blijf ik er veel tijd mee bezig
Damn! En ik vind mijn 266 uur al veelquote:Op zondag 24 februari 2013 11:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Klein beetje
had er 400 aan het begin van dit jaar, waarvan slechts 8 meegenomen vanuit vorig jaar
Het ziet er een stuk gezelliger uit vind ik. En het is nog echte kunst ook eigenlijk.quote:
Ja t ziet er leuk uit, en idd lijkt het me een stuk vriendelijker en gezelliger dan een vervallen pandquote:Op zondag 24 februari 2013 17:18 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het ziet er een stuk gezelliger uit vind ik. En het is nog echte kunst ook eigenlijk.
Over er leuk uitzien gesproken; waar kunnen we bekijken hoe leuk jij er precies uitziet?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:23 schreef Crumpette het volgende:
Ja t ziet er leuk uit, en idd lijkt het me een stuk vriendelijker en gezelliger dan een vervallen pand
haha! eeh, op facebook. Waar ik jullie dan ook meteen kan zienquote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over er leuk uitzien gesproken; waar kunnen we bekijken hoe leuk jij er precies uitziet?
Ze zeggen dat dat de essentie van Facebook isquote:Op zondag 24 februari 2013 18:45 schreef Crumpette het volgende:
[..]
haha! eeh, op facebook. Waar ik jullie dan ook meteen kan zien
Dudequote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over er leuk uitzien gesproken; waar kunnen we bekijken hoe leuk jij er precies uitziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |