Zeddies als in: rode bultjes op zijn balzak na het scheren?quote:
Huuuuuu!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeddies als in: rode bultjes op zijn balzak na het scheren?En hoe weet jij dat?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeddies als in: rode bultjes op zijn balzak na het scheren?En hoe weet jij dat?
Don't blame the messengerquote:
Een piepklein beetje dat al lekker aan het wegsmelten is. Niks om je zorgen over te maken dus.quote:
Oh, gelukkig. Laat het maar flink dooien ookquote:Op zondag 24 februari 2013 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een piepklein beetje dat al lekker aan het wegsmelten is. Niks om je zorgen over te maken dus.
Vriendenweekendquote:Op zondag 24 februari 2013 10:26 schreef AirwiN het volgende:
Waarom ben jij niet gewoon in Den Haag Yuki?
Wasda?quote:Op zondag 24 februari 2013 10:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Laat het maar flink dooien ook
[..]
Vriendenweekend
Heb je aan ons niet genoeg?quote:
Wij zijn nu je vriendenquote:Op zondag 24 februari 2013 10:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Laat het maar flink dooien ook
[..]
Vriendenweekend
Een periode van 1 avond en twee aansluitende dagen waarin je met vrienden op de bank hangt, spelletjes speelt, ouwehoert, muziek luistert, films kijkt, eet en drinkt.quote:
Op jullie moet ik tot half april wachten en dan komt niet eens iedereen ookquote:Op zondag 24 februari 2013 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je aan ons niet genoeg?
Hoe is het? Waar zitten jullie ergens?
Wachten? Geen maar een gil en dan gaan we zo weer koffiedaten hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:34 schreef Yuki het volgende:
Op jullie moet ik tot half april wachten en dan komt niet eens iedereen ook
Daar is het elke zondag feestquote:Op zondag 24 februari 2013 10:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een periode van 1 avond en twee aansluitende dagen waarin je met vrienden op de bank hangt, spelletjes speelt, ouwehoert, muziek luistert, films kijkt, eet en drinkt.
[..]
Op jullie moet ik tot half april wachten en dan komt niet eens iedereen ook
Zit in de buurt van Gorinchem
Jij hebt echt een goed huwelijk he?quote:Op zondag 24 februari 2013 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wachten? Geen maar een gil en dan gaan we zo weer koffiedaten hoor.
* MissMSX wacht op voorspelbaar antwoordquote:Op zondag 24 februari 2013 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt echt een goed huwelijk he?
quote:
Wanneer gaan wij weer es koffie drinken?quote:
As we speakquote:Op zondag 24 februari 2013 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer es koffie drinken?
Vanmiddag in de stad?quote:
Nu ben ik nog niet in de stad.quote:
Ik heb die van mij al op. Ik voel de cafeďne door mijn aderen stromen.quote:
Ik neem er zo gewoon nog eenquote:Op zondag 24 februari 2013 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb die van mij al op. Ik voel de cafeďne door mijn aderen stromen.
Living on the edge!quote:
Ik ken niet iedereen irl en heb ook niet iedereen op Facebook. Een aantal wel dus.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:54 schreef Crumpette het volgende:
ik heb m net op!
zeg gezien jullie mekaar allemaal irl kennen, zijn jullie dan ook allemaal vrienden op facebook of doen jullie daar niet aan?
Precies dat. Hoewel ik eigenlijk bijna iedereen wel irl ken inmiddelsquote:Op zondag 24 februari 2013 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken niet iedereen irl en heb ook niet iedereen op Facebook. Een aantal wel dus.
Slet!quote:Op zondag 24 februari 2013 10:57 schreef YUR het volgende:
Precies dat. Hoewel ik eigenlijk bijna iedereen wel irl ken inmiddels
Ik hou wel van sletjes.quote:
Met onsquote:Op zondag 24 februari 2013 11:03 schreef Crumpette het volgende:
heehehe yep. wel grappig. ben ondertussen wel benieuwd met wie ik allemaal klets
Kom jij dan ook? Ondanks dat jij een keurige dame bent?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:03 schreef GotC het volgende:
Ik voel een meet in Meer & Bos eraan komenJammer dat A_A op vakantie is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |