Ja, Anne kent Tissuebelle maar al te goedquote:
Ja, nogal. het idee was grappig, maar uitvoering matigjes.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:31 schreef Pheno het volgende:
Ik wil een talentenshow waar je de juryleden mag wegstemmen als publiek.
Wat is daar eigenlijk mee gebeurdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk voor in het Land van Ooit. Helaas jaren terug al failliet gegaan.
en dat was niet voor nietsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk mee gebeurd?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Dode gevallen tijdens een act, en daarna een hoop gedoe en minder publiek, doei.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is daar eigenlijk mee gebeurd?
was kloontje op iemand gaan zitten?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dode gevallen tijdens een act, en daarna een hoop gedoe en minder publiek, doei.
Nee, het is vast terug te zoeken, maar dat was wel erg sneu.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was kloontje op iemand gaan zitten?
Ja daar ben ik ook voor!!! Zoiets bestaat nog niet, is een heel origineel concept!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:31 schreef Pheno het volgende:
Ik wil een talentenshow waar je de juryleden mag wegstemmen als publiek.
Iemand aan de lans geregen toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was kloontje op iemand gaan zitten?
uiteraard is dat sneu....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het is vast terug te zoeken, maar dat was wel erg sneu.
Van die dolle mina's. Die niet door hebben dat ze al stemrecht hebbenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het een beetje een kudde boze vrouwen ofzo.
zwaard in het hoofd...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Iemand aan de lans geregen toch?Met paardenvechten.
Ah hier. http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ouwt-om-ridder.dhtmlquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uiteraard is dat sneu....
Damn echt heel sneu...
Ik vind eerlijk gezegd dat hij zijn beste tijd als jurylid wel gehad heeft.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:38 schreef Symphonic het volgende:
Bij SYTYCD is Dan niet zo complimenteus
Hij begint wel hevig te lief te worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat hij zijn beste tijd als jurylid wel gehad heeft.
Das hipquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Allemaal van die blanke magere meisjes die dan proberen stoer en zwart te zijn.
nee dat niet, maar dit is ehhhh....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Koninginnedagquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk voor een sinterklaasintocht, maar niet meer dan dat.
Je bedoelt Koningsdagquote:
nee, laat ze maar op die oude dag doen, dan heeft niemand er last vanquote:
Dat kan ook. Ze komt bij mij nogal voorspelbaar overquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon een fijne, positieve vrouw.
Ja, Margaret Thatcher ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon een fijne, positieve vrouw.
Inderdaad, die man moet een keer wat anders doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ze komt bij mij nogal voorspelbaar over
Hij krijgt een real life soapquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Inderdaad, die man moet een keer wat anders doen.
Ja, ook al zo'n complot.quote:
He, het is ook niet mijn dingquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mischien dat zijn ouders en schoonouders het programma gaan volgen vanuit Amerika...
Lieke's eerste menstruatie rode keuze!quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, midlifecrisisdansgroepen...
Komen rechtstreeks van de Huishoudbeursquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, midlifecrisisdansgroepen...
Nee ze had wonder boven wonder die verkleedpartij met witte pruiken ook rood gestemd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lieke's eerste menstruatie rode keuze!
"Klinkt interessant"quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:57 schreef Pheno het volgende:
Lieke is er voor de kiddies denk ik.
"Ik ga een moderne dans doen"
Lieke denkt "wat is dat"
Birdyquote:
Iedereen gaat door, ze gaan straks op de dansvloer staan, tezamen met de juryleden, en dan mag het publiek op een knop drukken en splijt de vloer open en valt alles uit het zicht.quote:
Goed punt.quote:
Klinkt als een interessant ideequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Iedereen gaat door, ze gaan straks op de dansvloer staan, tezamen met de juryleden, en dan mag het publiek op een knop drukken en splijt de vloer open en valt alles uit het zicht.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:58 schreef Pheno het volgende:
Als die nog wat jaartjes doorgaat wordt het wel een goede.
Dus datquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:00 schreef Pheno het volgende:
KutpubliekEen dikke duitser met matige robotstance krijgt 97% en zo'n kind die duidelijk meer in d'r mars heeft krijg 89
Was wel een schattig meisje maar ze was m.i. niet bijzonder goed, ging te bedachtzaam allemaal.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:00 schreef Pheno het volgende:
KutpubliekEen dikke duitser met matige robotstance krijgt 97% en zo'n kind die duidelijk meer in d'r mars heeft krijg 89
Het gaat mij niet om schattigheid. iedereen die me een beetje kent weet wat ik van kinderen vindquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Was wel een schattig meisje maar ze was niet bijzonder goed, ging te bedachtzaam allemaal.
Nee, ook nietquote:
Ja, maar dan zou ze nog achter de ramen staanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:03 schreef HalloLobbes het volgende:
Lieke wil de favoriete jurylid uithangen...., maar ik kan überhaupt niet wennen aan Lieke als jurylid aangezien zij vorig seizoen nog TUDB presenteerde. Ik zeg, schoenmaker blijf bij je leest.
Ze is gewoon niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:03 schreef HalloLobbes het volgende:
Lieke wil de favoriete jurylid uithangen...., maar ik kan überhaupt niet wennen aan Lieke als jurylid aangezien zij vorig seizoen nog TUDB presenteerde. Ik zeg, schoenmaker blijf bij je leest.
Haar eigen leven en doen en laten?!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:03 schreef Pheno het volgende:
Lieke noemt dit geen act? Oke, wat is dan wel een act meid
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:05 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, deze speelt world of warcraft of zo.
Zelfs het nabootsen van die geest deed ze als een houten klaas!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:
Lieke kan dit niet. Die kan alleen aan een paal zuigen.
Een hiphopstijl. Een verhaal uitbeelden zeg maar. Maar hier zag ik geen verhaal in. of iets vrouwelijksquote:
Ja zij had net zo'n asexueel lijf als Heleen v Rooijenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Lieke -ik stond in de playboy- van Lexmond zegt dat sexy niet in naakt zit? Heeft zeker 'r eigen foto's gezien
.
Ah, noem je dat zo! Weer wat geleerd:Pquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een hiphopstijl. Een verhaal uitbeelden zeg maar. Maar hier zag ik geen verhaal in. of iets vrouwelijks
Vaker SYTYCD kijken, bennepen!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, noem je dat zo! Weer wat geleerd:P
Als ie Wendy op zou eten zou ie waarschijnlijk wel afvallenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:14 schreef Pheno het volgende:
Wendy die tegen een dikkerd zeg dat ie moet afvallen. Hoe depressief wil je iemand hebben?
Zekers, ben je 3 mnd aan de diareequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ie Wendy op zou eten zou ie waarschijnlijk wel afvallen.
en maar denken: zo wil ik niet worden, zo wil ik niet worden....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ie Wendy op zou eten zou ie waarschijnlijk wel afvallen.
Die reclames duren zo tyfuslangquote:
Ik heb het gevoel dat ik qua patience ook win als ik dit programma helemaal weet uit te zittenquote:
Ik vermaak me welquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik qua patience ook win als ik dit programma helemaal weet uit te zitten. Het vraagt nogal wat van m'n geduld.
Met FOK! wel jaquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
Waarom horen we nu pas over die Green Cards?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog niks van die greencards gehoord tot nu.
Is dit programma van John? Dan weet je dat de regels per show kunnen verschillen. Dit bedacht ie net.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:30 schreef iBenny het volgende:
Waarom horen we nu pas over die Green Cards?
Nope. Zelfde als X Factor en Holland's Got Talentquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dit programma van John? Dan weet je dat de regels per show kunnen verschillen. Dit bedacht ie net.
Ik vond het aantal indrukwekkende audities erg tegenvallen. En het grote aantal wat nauwelijks dansen was vond ik ook erg tegenvallen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:31 schreef Disana het volgende:
Wat een vermoeiende lange zit. Het dansen was wel leuk, maar de jurering vond ik irritant. Vooral met die aandachtzuigende Lieke de hele tijd.
Eens, maar ik vond het over het algemeen wel onderhoudend. Alleen die slappe jurering vond ik niks.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het aantal indrukwekkende audities erg tegenvallen. En het grote aantal wat nauwelijks dansen was vond ik ook erg tegenvallen.
Ik MOEST gewoon gaan staan!!!!111quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens, maar ik vond het over het algemeen wel onderhoudend. Alleen die slappe jurering vond ik niks.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen die slappe jurering vond ik niks.
Dit, inderdaad. Zodanig dat het bijna niet meer serieus viel te nemen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 04:07 schreef female81 het volgende:
Die jury is zo wanstaltig positief.
*steekt handje omhoog*quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg, ben ik vanavond de enige die dit kijkt, of doet er iemand mee met de wekelijkse dosis erger-tv?
Ik denk dat je beter een fles wodka kan nemenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb maltesers om de pijn van dit programma te verzachten.
Dat is best een lekker muziekjequote:
Ik zie gigi, dus dan krijg je ditquote:
Sjo, dat is een tijd geledenquote:
Vroegah was alles beterquote:
Yupzquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:37 schreef Pheno het volgende:
Loopt het nu steeds belachelijk langer uit, of lijkt het maar zo
ja helaas wel...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:37 schreef Pheno het volgende:
Loopt het nu steeds belachelijk langer uit, of lijkt het maar zo
jajaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:38 schreef Pheno het volgende:
Zal Chantal steeds de rating uitleggen en gaat Lieke steeds op groen drukken? We gaan het vanavond meemaken!
Het gaat ruisen als ie Lieke ziet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:38 schreef iBenny het volgende:
De tv is hier iets van een beetje veel stuk.. geen idee of het gaat lukken om dit te kijken
Tja, die groeien daar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom altijd die malloten uit het zuiden van het land.
Ja, zullen wel moeten van pappie en mammie. Ik leerde dit niet door met LEGO te spelenquote:
ik wel, ik moest altijd op mijn tenen staan om de lgeokist van de plank te pakkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zullen wel moeten van pappie en mammie. Ik leerde dit niet door met LEGO te spelen
dat zit er wel inquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Die zien we over een jaar of 10 terug bij SYTYCD.
Denk het wel ja. Die hebben het met de beruchte paplepel binnengekregenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Die zien we over een jaar of 10 terug bij SYTYCD.
Mogen ze dan naar Amerika?quote:
Issuebelle gaat er vast een mooie choreografie over mannenhatende feministen die de dood van hun kat aan het verwerken zijn van maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Die hebben het met de beruchte paplepel binnengekregen
Met een riem he, met een riem!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Issuebelle gaat er vast een mooie choreografie over mannenhatende feministen die de dood van hun kat aan het verwerken zijn van maken.
Hij heeft vooral ballenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben wel klaar met die buikdanseressen met grote vleugels enzo.
Nou, dat weet ik nog zo net niet.quote:
Met het ontbijt op!quote:
ja nou, ik zit op het puntje van de bankquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Symphs favourite, streetdansmeisjesgroepjes.
Met een honkbalknuppel?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja nou, ik zit op het puntje van de bank
Ik vind het gewoon zo niet-nieuw. Dit hebben we ondertussen al honderdduizend keer gezien.quote:
Alleen bij Lingo juich ik dan!quote:
precies, oude wijn in nieuwe zakkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo niet-nieuw. Dit hebben we ondertussen al honderdduizend keer gezien.
Met gemak, maar alsof ze in die hitte gaan dansenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:52 schreef Symphonic het volgende:
Voor 25.000 euro met die hele groep naar Mexico, yeah right![]()
Maar dan met kutmuziekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |