nee dat niet, maar dit is ehhhh....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat hij zijn beste tijd als jurylid wel gehad heeft.
Koninginnedagquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk voor een sinterklaasintocht, maar niet meer dan dat.
Je bedoelt Koningsdagquote:
nee, laat ze maar op die oude dag doen, dan heeft niemand er last vanquote:
Dat kan ook. Ze komt bij mij nogal voorspelbaar overquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon een fijne, positieve vrouw.
Ja, Margaret Thatcher ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon een fijne, positieve vrouw.
Inderdaad, die man moet een keer wat anders doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat hij zijn beste tijd als jurylid wel gehad heeft.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ze komt bij mij nogal voorspelbaar over
Hij krijgt een real life soapquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Inderdaad, die man moet een keer wat anders doen.
Ja, ook al zo'n complot.quote:
He, het is ook niet mijn dingquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mischien dat zijn ouders en schoonouders het programma gaan volgen vanuit Amerika...
Lieke's eerste menstruatie rode keuze!quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, midlifecrisisdansgroepen...
Komen rechtstreeks van de Huishoudbeursquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, midlifecrisisdansgroepen...
Nee ze had wonder boven wonder die verkleedpartij met witte pruiken ook rood gestemd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lieke's eerste menstruatie rode keuze!
"Klinkt interessant"quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:57 schreef Pheno het volgende:
Lieke is er voor de kiddies denk ik.
"Ik ga een moderne dans doen"
Lieke denkt "wat is dat"
Birdyquote:
Iedereen gaat door, ze gaan straks op de dansvloer staan, tezamen met de juryleden, en dan mag het publiek op een knop drukken en splijt de vloer open en valt alles uit het zicht.quote:
Goed punt.quote:
Klinkt als een interessant ideequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Iedereen gaat door, ze gaan straks op de dansvloer staan, tezamen met de juryleden, en dan mag het publiek op een knop drukken en splijt de vloer open en valt alles uit het zicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |