quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:58 schreef Pheno het volgende:
Als die nog wat jaartjes doorgaat wordt het wel een goede.
Dus datquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:00 schreef Pheno het volgende:
KutpubliekEen dikke duitser met matige robotstance krijgt 97% en zo'n kind die duidelijk meer in d'r mars heeft krijg 89
Was wel een schattig meisje maar ze was m.i. niet bijzonder goed, ging te bedachtzaam allemaal.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:00 schreef Pheno het volgende:
KutpubliekEen dikke duitser met matige robotstance krijgt 97% en zo'n kind die duidelijk meer in d'r mars heeft krijg 89
Het gaat mij niet om schattigheid. iedereen die me een beetje kent weet wat ik van kinderen vindquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Was wel een schattig meisje maar ze was niet bijzonder goed, ging te bedachtzaam allemaal.
Nee, ook nietquote:
Ja, maar dan zou ze nog achter de ramen staanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:03 schreef HalloLobbes het volgende:
Lieke wil de favoriete jurylid uithangen...., maar ik kan überhaupt niet wennen aan Lieke als jurylid aangezien zij vorig seizoen nog TUDB presenteerde. Ik zeg, schoenmaker blijf bij je leest.
Ze is gewoon niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:03 schreef HalloLobbes het volgende:
Lieke wil de favoriete jurylid uithangen...., maar ik kan überhaupt niet wennen aan Lieke als jurylid aangezien zij vorig seizoen nog TUDB presenteerde. Ik zeg, schoenmaker blijf bij je leest.
Haar eigen leven en doen en laten?!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:03 schreef Pheno het volgende:
Lieke noemt dit geen act? Oke, wat is dan wel een act meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |