Zeker jammer had De Voice meer kijkers gehad!!! Earring fans natuurlijkquote:
Blijf van Barry afquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Blij dat die man het niet doet. Wat moet hij in dit programma.
Bij mij ook eigenlijk wel ja. Het wordt nu gewoon Popstars.quote:De hele waardering weg voor het programma“, twittert Jeroen.
Wiequote:Gio Diekema van Oh Oh Cherso
Inderdaad..quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij mij ook eigenlijk wel ja. Het wordt nu gewoon Popstars.
Trijntjequote:Op dinsdag 2 april 2013 13:09 schreef roos85 het volgende:
Volgens Ali is hij gekozen omdat hij bovenaan het lijstje van Marco en Trijntje stond
Dat was ook mijn eerste gedachte waarom hij bij Marco en Trijntje bovenaan stond..quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Trijntjezoekt altijd de zwakkere uit. Die wil koste wat het kost winnen.....
Klopt staat in mediacourantquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:09 schreef roos85 het volgende:
Volgens Ali is hij gekozen omdat hij bovenaan het lijstje van Marco en Trijntje stond
Nou ja, als je moet kiezen tussen Ilse, Ali B en Schele Trijntje is de keuze ook wel snel gemaakt.... Marco krijgt alle kandidaten en dat zal Trijntje niet verwachten gok ik, die ziet zichzelf als absolute nummer éénquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte waarom hij bij Marco en Trijntje bovenaan stond..
Ik zou echt wel voor Ilse kiezen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, als je moet kiezen tussen Ilse, Ali B en Schele Trijntje is de keuze ook wel snel gemaakt.... Marco krijgt alle kandidaten en dat zal Trijntje niet verwachten gok ik, die ziet zichzelf als absolute nummer één
En toch kijkt iedereen weer naar RTL wanneer het begint.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:03 schreef hunter2011 het volgende:
Vuile tactiek van Godfather John de Mol.
SBS moet toch weer ietsje omhoog gekrikt worden.
Hij is ook niet blind of doof, en weet hoe Nederland zou gaan reageren op zo'n aankondiging
Ja, maar verwacht toch een daling van kijkers, sowieso was het dit seizoen al gezakt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
En toch kijkt iedereen weer naar RTL wanneer het begint.
Het lag ook aan het jurysysteem, er vielen goede kandidaten af terwijl zwakke kandidaten doorgingen. Dat krijg je wanneer je leken laat bepalen wie er doorgaat. Alles voor enkele tienduizenden Euro's extra, zelfs de kwaliteit van het programma mag ervoor opgeofferd worden. Of dat het gemiddelde waardeercijfers een 9 is of een 7 boeit hen niet zolang het aantal kijkers maar niet al teveel daalt.quote:Dat het dit seizoen minder was lag vooral aan de kandidaten vond ik. Wat dat betreft was er in seizoen 2 veel meer keuze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |