abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123216766

De coaches:

donderdag 28 februari 2013 @ 14:52:55 #2
319877 BzP
Devildriver_
pi_123456490
Op mag wel aangepast worden, rode kruis door de ex coaches ofzo?
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  donderdag 28 februari 2013 @ 22:19:15 #3
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_123479678
Ik wil een ouder iemand in de jury :( Rob de Nijs, Anita Meyer, Barry Hay ofzo
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_123486813
Een ervaren iemand vind ik geen slecht idee, het moet wel iemand zijn die op internationaal niveau heeft gepresteerd. Barry Hay is misschien wel aardig, niet al teveel hits in het buitenland maar wel grote hits en vooral die ene die nog altijd een klassieker is in heel de wereld inclusief de USA.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 1 maart 2013 @ 06:32:06 #5
330855 ejiraM
for the greater good
pi_123489060
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 00:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Een ervaren iemand vind ik geen slecht idee, het moet wel iemand zijn die op internationaal niveau heeft gepresteerd. Barry Hay is misschien wel aardig, niet al teveel hits in het buitenland maar wel grote hits en vooral die ene die nog altijd een klassieker is in heel de wereld inclusief de USA.
En dan kan Johannes nog een keer dat nummer komen vertolken, zou leuk aansluiten O+
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_123528251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef Uccie het volgende:
Ik wil een ouder iemand in de jury :( Rob de Nijs, Anita Meyer, Barry Hay ofzo
Eens, een oude rot in het vak! Barry Hay heeft mijn voorkeur.
pi_123541972
quote:
En dan kan Johannes nog een keer dat nummer komen vertolken, zou leuk aansluiten O+
Mwah, het laten zien van kandidaten die niet kunnen zingen scoorde blijkbaar aardig (Idool) maar volgens mij hebben we die tijd gehad. ;)
#NoDAPL
pi_124224335
quote:
Ilse deLange coach in The Voice of Holland
Sinds Nick en Simon bekend hebben gemaakt niet terug te keren op de rode stoelen van The Voice of Holland draait de geruchtenmachine op volle toeren over wie de Volendammers zal gaan vervangen. Dat weten wij: Ilse de Lange!

The Voice of Holland kent in het nieuwe seizoen weer een paar nieuwe gezichten. Nick en Simon en ook Roel van Velzen hebben aangegeven niet terug te keren in het vierde seizoen van de talentenshow op RTL 4.

Een stoel is in elk geval vast gevuld met vers bloed: Ilse de Lange gaat Nederlands zangtalent beoordelen en begeleiden. De naam van Ilse de lange was al vaak gevallen.

The Voice of Holland heeft sinds het eerste seizoen nogal wat veranderingen ondergaan. Van de oorspronkelijk line-up is zelfs niets meer over. Jeroen van der Boom werd vervangen door Marco Borsato, Angela Groothuizen moest plaatsmaken voor Trijntje Oosterhuis en nu dan Ilse de Lange die een jurystoel komt bezetten. Ook Alain Clark wordt nog altijd genoemd om de laatste vacature die nog openstaat in te vullen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_124224402
Neee. -O- Ilse, wat doe je.
That's all folks!
pi_124224521
Alain de vierde en laatste plek... Zijn we daar ook weer klaar mee.

Ilse _O_ _O_
pi_124224660
Dan ga ik serieus overwegen niet te kijken. Ik hoop dat ie een stomme smoes heeft en daar weg blijft.

Ik kan nog niet aan het idee wennen dat Ilse er zit. Gaat ze straks kandidaten in haar team die niet zo goed zijn op zitten hemelen enzo. En cijfers geven. En meer van die zooi. Waarom doet Ilse dit. :'(
That's all folks!
pi_124224897
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
niet te kijken. Ik hoop dat ie een stomme smoes heeft en daar weg blijft.

Ik kan nog niet aan het idee wennen dat Ilse er zit. Gaat ze straks kandidaten in haar team die niet zo goed zijn op zitten hemelen enzo. En cijfers geven. En meer van
Cijfertjes werden toch afgeschaft?

En Ilse heeft de knuffelfactor + het feit dat ze kritisch kan zijn + humor. Is toch een prima jurylid :D ?
pi_124225067
Ilse, kan die werkelijk kritisch zijn? Mweh -O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_124225075
Ik ben bang dat het afbraak zal doen aan haar imago. Ze zal niet anders doen, maar je gaat ook bij haar routines en maniertjes en dingen ontdekken. En dat hoeft van mij niet. Blijf lekker zingen, buiten dit programma.
That's all folks!
pi_124225200
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben bang dat het afbraak zal doen aan haar imago. Ze zal niet anders doen, maar je gaat ook bij haar routines en maniertjes en dingen ontdekken. En dat hoeft van mij niet. Blijf lekker zingen, buiten dit programma.
Ik ben verder geen fan van haar, behalve dat het me een schat lijkt, en ik kan me hier wel helemaal in vinden.
pi_124233058
Is Alain niet een beetje te groen achter zijn oren?
#NoDAPL
  † In Memoriam † dinsdag 19 maart 2013 @ 00:33:37 #17
43556 miss_dynastie
pi_124236464
Alain Clark? Dan hadden ze Glennis ook wel kunnen vragen _O-
pi_124237080
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 00:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Alain Clark? Dan hadden ze Glennis ook wel kunnen vragen _O-
No way, Glennis covert tien jaar en breekt na 15 jaar pas door. Alain niet :D
pi_124239443
quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben verder geen fan van haar, behalve dat het me een schat lijkt, en ik kan me hier wel helemaal in vinden.
Helemaal mee eens. Erg jammer. Ben door The Voice toch wel anders - lees: negatiever - tegen Trijn en Marco aan gaan kijken.
  Moderator dinsdag 19 maart 2013 @ 08:00:56 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_124239662
quote:
2s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef iBenny het volgende:
Cijfertjes werden toch afgeschaft?

En Ilse heeft de knuffelfactor + het feit dat ze kritisch kan zijn + humor. Is toch een prima jurylid
Dat kritisch zijn vraag ik me af: ze lijkt me een beetje te lief. Maar wie weet. Wel een aardige vrouw, met haar muziek heb ik niets, maar dat hoeft natuurlijk ook niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:04:53 #21
330855 ejiraM
for the greater good
pi_124239701
Nou ben ik niet extreem muzikaal, dus wellicht slaat het nergens op hoor :@ Maar ik heb zowel Ilse als Alain als Glennis een aantal keer zien optreden. Glennis heeft volgens mij echt gewoon een vast riedeltje, inclusief op dezelfde momenten 'allemaal!' etc te roepen. Ilse komt natuurlijker, leuker over op het podium, maar Alain vertolkt ook zijn liedjes niet strak zoals ze op de cd staan.
Misschien heeft het er absoluut niks mee te maken, maar ik vind dat lijken alsof hij de muzikaalste van de drie is :+
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_124240149
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:04 schreef ejiraM het volgende:
Nou ben ik niet extreem muzikaal, dus wellicht slaat het nergens op hoor :@ Maar ik heb zowel Ilse als Alain als Glennis een aantal keer zien optreden. Glennis heeft volgens mij echt gewoon een vast riedeltje, inclusief op dezelfde momenten 'allemaal!' etc te roepen. Ilse komt natuurlijker, leuker over op het podium, maar Alain vertolkt ook zijn liedjes niet strak zoals ze op de cd staan.
Misschien heeft het er absoluut niks mee te maken, maar ik vind dat lijken alsof hij de muzikaalste van de drie is :+
Ik denk dat Alain ook erg muzikaal is :Y Precies losser. Kan meer improviseren.
pi_124242318
TAL / TAL's Best Youtube Star

Doen jullie ook mee *O* ?
  † In Memoriam † dinsdag 19 maart 2013 @ 13:21:16 #24
43556 miss_dynastie
pi_124247766
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 00:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

No way, Glennis covert tien jaar en breekt na 15 jaar pas door. Alain niet :D
Maar een rol als coach in een programma als the voice vind ik nou ook niet echt passen bij zijn prestaties. Dan liever Jantje Shit...
pi_124248453
Wordt wel erg veel zoetigheid, nu (en ik vónd het programma al positiever dan nodig). Zou Alain Clark er nog bij komen, dan gaat dat volgens mij helemáál over de schreef. Laat die laatste dan maar weg. :N

Ze zitten beiden nogal aan een imago van ideale schoondochter/zoon vast, wat behouden dient te worden. Dus erg harde woorden verwacht ik niet, zelfs al zou dat op bepaalde momenten wel nodig zijn.

Ik zeg nog steeds: Gordon als vierde jurylid, a.u.b.. Of Anouk, maar die wil vast niet. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2013 13:44:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')