En dan kan Johannes nog een keer dat nummer komen vertolken, zou leuk aansluitenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Een ervaren iemand vind ik geen slecht idee, het moet wel iemand zijn die op internationaal niveau heeft gepresteerd. Barry Hay is misschien wel aardig, niet al teveel hits in het buitenland maar wel grote hits en vooral die ene die nog altijd een klassieker is in heel de wereld inclusief de USA.
Eens, een oude rot in het vak! Barry Hay heeft mijn voorkeur.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef Uccie het volgende:
Ik wil een ouder iemand in de juryRob de Nijs, Anita Meyer, Barry Hay ofzo
Mwah, het laten zien van kandidaten die niet kunnen zingen scoorde blijkbaar aardig (Idool) maar volgens mij hebben we die tijd gehad.quote:En dan kan Johannes nog een keer dat nummer komen vertolken, zou leuk aansluiten
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Ilse deLange coach in The Voice of Holland
Sinds Nick en Simon bekend hebben gemaakt niet terug te keren op de rode stoelen van The Voice of Holland draait de geruchtenmachine op volle toeren over wie de Volendammers zal gaan vervangen. Dat weten wij: Ilse de Lange!
The Voice of Holland kent in het nieuwe seizoen weer een paar nieuwe gezichten. Nick en Simon en ook Roel van Velzen hebben aangegeven niet terug te keren in het vierde seizoen van de talentenshow op RTL 4.
Een stoel is in elk geval vast gevuld met vers bloed: Ilse de Lange gaat Nederlands zangtalent beoordelen en begeleiden. De naam van Ilse de lange was al vaak gevallen.
The Voice of Holland heeft sinds het eerste seizoen nogal wat veranderingen ondergaan. Van de oorspronkelijk line-up is zelfs niets meer over. Jeroen van der Boom werd vervangen door Marco Borsato, Angela Groothuizen moest plaatsmaken voor Trijntje Oosterhuis en nu dan Ilse de Lange die een jurystoel komt bezetten. Ook Alain Clark wordt nog altijd genoemd om de laatste vacature die nog openstaat in te vullen.
Cijfertjes werden toch afgeschaft?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
niet te kijken. Ik hoop dat ie een stomme smoes heeft en daar weg blijft.
Ik kan nog niet aan het idee wennen dat Ilse er zit. Gaat ze straks kandidaten in haar team die niet zo goed zijn op zitten hemelen enzo. En cijfers geven. En meer van
Ik ben verder geen fan van haar, behalve dat het me een schat lijkt, en ik kan me hier wel helemaal in vinden.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben bang dat het afbraak zal doen aan haar imago. Ze zal niet anders doen, maar je gaat ook bij haar routines en maniertjes en dingen ontdekken. En dat hoeft van mij niet. Blijf lekker zingen, buiten dit programma.
No way, Glennis covert tien jaar en breekt na 15 jaar pas door. Alain nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Alain Clark? Dan hadden ze Glennis ook wel kunnen vragen
Helemaal mee eens. Erg jammer. Ben door The Voice toch wel anders - lees: negatiever - tegen Trijn en Marco aan gaan kijken.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben verder geen fan van haar, behalve dat het me een schat lijkt, en ik kan me hier wel helemaal in vinden.
Dat kritisch zijn vraag ik me af: ze lijkt me een beetje te lief. Maar wie weet. Wel een aardige vrouw, met haar muziek heb ik niets, maar dat hoeft natuurlijk ook niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef iBenny het volgende:
Cijfertjes werden toch afgeschaft?
En Ilse heeft de knuffelfactor + het feit dat ze kritisch kan zijn + humor. Is toch een prima jurylid
Ik denk dat Alain ook erg muzikaal isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:04 schreef ejiraM het volgende:
Nou ben ik niet extreem muzikaal, dus wellicht slaat het nergens op hoorMaar ik heb zowel Ilse als Alain als Glennis een aantal keer zien optreden. Glennis heeft volgens mij echt gewoon een vast riedeltje, inclusief op dezelfde momenten 'allemaal!' etc te roepen. Ilse komt natuurlijker, leuker over op het podium, maar Alain vertolkt ook zijn liedjes niet strak zoals ze op de cd staan.
Misschien heeft het er absoluut niks mee te maken, maar ik vind dat lijken alsof hij de muzikaalste van de drie is
Maar een rol als coach in een programma als the voice vind ik nou ook niet echt passen bij zijn prestaties. Dan liever Jantje Shit...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No way, Glennis covert tien jaar en breekt na 15 jaar pas door. Alain niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |