SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Ja, die zijn dus ook mooi geheim!
Topicreeks: DEF SC
Jitzzzze, want die kan zijn OP bewerken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef trigt013 het volgende:
Ik ga ook nooit een vaste gast worden, wie moet ik ervoor pijpen?
Maar die wast nooit achter zijn voorhuid.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jitzzze, want die kan zijn OP bewerken.
Werkt al tijden niet meer die plaatjes update...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef trigt013 het volgende:
Of hij word gewoon graag gepijpt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Werkt al tijden niet meer die plaatjes update...![]()
Jitzzze is alleen te pokhouterig om dat te snappen.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:51 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Of hij word gewoon graag gepijpt?
Haha Jitzzzzze heeft een bivaklul.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:50 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Maar die wast nooit achter zijn voorhuid.
Hej, anders scoor je een LAPO, open een nieuw topic en plak jezelf er tussenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef trigt013 het volgende:
\Je snapt het niet, dit moet je aangeboden worden. Dit moet je niet afdwingen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hej, anders scoor je een LAPO, open een nieuw topic en plak jezelf er tussen
Je hebt poep aan je knuppel, sorry ik ga voor persoonlijke hygienequote:
Heb je The Fog of War: Eleven Lessons from the Life of Robert S. McNamara gezien? Prachtige documentaire. Hierin erkend McNamara dat de enige reden was dat er geen raketten zijn afgeschoten gewoon puur geluk was.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef Pumatje het volgende:
Kijk eens naar dit pareltje geschiedenis
V.N vergadering tijdens hoogtepunt Cubaanse raket crisis, Soviet unie Zorin, tegen de Verenigde staten. Je kunt in principe gelijk naar 3:20
Watskeburt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |