Heftige onweersbuien, hagelbuien, met kans op tornado's. Iets in die richting zouden sommige mensen in dit topic graag willen geloof ik.quote:
Zolang ik maar op internet kan en en dak boven mij hoofd heb jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heftige onweersbuien, hagelbuien, met kans op tornado's. Iets in die richting zouden sommige mensen in dit topic graag willen geloof ik.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heftige onweersbuien, hagelbuien, met kans op tornado's. Iets in die richting zouden sommige mensen in dit topic graag willen geloof ik.
Eens.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zolang ik maar op internet kan en en dak boven mij hoofd heb ja
Een level 3 omdat Piet door het ijs gezakt is kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]das meer iets voor de zomer
![]()
Nu level 3 voor een meter snil, ijsregen en ijzel en extreme vorst
Level 3 voor iglobouwers in noord Twentequote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Een level 3 omdat Piet door het ijs gezakt is kan ook natuurlijk
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:52 schreef INViCTuS het volgende:
Ik wil met mijn verjaardag zon en 22 graden
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:11 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
zon
OT: Een mix van 25/26 mei 2009, 21 juli 2009 en 17 juli 2004.
Buiten?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:18 schreef INViCTuS het volgende:
Doe dan een dag later maar die temperatureneerste festival van het seizoen, en wat voor 1...
[ afbeelding ]
Pics?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:20 schreef Gitank2 het volgende:
Hier ook, denk dat ik een bordje voor ze neerzet dat siberie toch echt de andere kant op is
Binnen en buiten maar pure open stages hebben ze geloof ik niet, maar het mag wel de naam festival dragenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Zouden er mensen zijn die dit "lekker" weer vinden?mijn oren vallen er haast af. Wát een vieze kakwind
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:14 schreef Rabieluh het volgende:
Bestaan er ook estofex levels voor winterweer?
O ja dat was tof, toen waren hier allemaal bomen omgewaaid en was er een gruwelijk onweerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:56 schreef Fredo55 het volgende:
Dit was de laatste level 3 Estofex voor Nederland:
[ afbeelding ]
grrrrr, we moeten naar die 10 gradenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:22 schreef Wessell het volgende:
Pluim is weer kouder
http://www.buienradar.nl/pluim
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:22 schreef Wessell het volgende:
Pluim is weer kouder
wa een ellendequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:22 schreef Wessell het volgende:
Pluim is weer kouder
En ook onwaarschijnlijk. Die controle heeft het zelfs over ijsdagen in maart, iets wat bijna nooit voorkomt.quote:
Canarische Eilanden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:43 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Lastig momenteel, zelfs in Zuid-Europa is het geen 18 graden nu.
Oh, Kreta wel.
Overmorgen hier in Bulgarije ook 18 graden dus het gaat al naar het noordenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:43 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Lastig momenteel, zelfs in Zuid-Europa is het geen 18 graden nu.
Oh, Kreta wel.
?quote:
¿quote:
Je link werkt nietquote:
Ik zie ze nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:13 schreef INViCTuS het volgende:
Link? Het zijn 2 plaatjes en ik kan ze gewoon zien
cachequote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:13 schreef INViCTuS het volgende:
Link? Het zijn 2 plaatjes en ik kan ze gewoon zien
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Voelt hier kouder aan dan in Oostenrijk, waar ik tot gisteravond nog was!
Flikker op met die kouquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:44 schreef aloa het volgende:
Lente is nog ver weg. Die pluim wordt steeds kouder op lange termijn.
[ afbeelding ]
Twee...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:44 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:44 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer is er voor het laatst 30 cm gevallen in nl?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:31 schreef INViCTuS het volgende:
Over het algemeen gezien vind ik het deze winter qua sneeuw best tegenvallen. Er viel wel regelmatig sneeuw maar echt grote hoeveelheden waren het niet en vaak werd dat gevolgd door dooi. Ik vind het pas leuk als er is 30cm of meer valt en dan minimaal in de 6 daaropvolgende dagen geen dooi.
Als de vorst maar stopt, de wind wat minder koud wordt en het af en toe droog is.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:44 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
5 cm!?!.... Als dat zo doorgaat met de poedersuikersneeuw diequote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:27 schreef WeerServies het volgende:
Onze verwachting voor vanmiddag en morgen !
"Hier zijn we weer .. De sneeuwgoden hebben het precies naar hun zin in de winter van 2012-2013, want vanaf deze namiddag komt er opnieuw motsneeuw tot lichte sneeuw opzetten vanaf Duitsland. Een ietwat atypische richting voor neerslag, maar daarom niet minder interessant. Bij sneeuw vanaf het oosten moeten we immers niet bevreesd zijn in het westen en centrum dat deze neerslagvorm algauw vloeibaar wordt. De temperatuur van de Noordzee speelt hier immers geen rol ..."
Meer lezen => http://www.noodweer.be/sneeuwkansen-23-en-24-februari
[ afbeelding ]
Kijk eens wat er aan komt vanuit Duitsland:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
5 cm!?!.... Als dat zo doorgaat met de poedersuikersneeuw die
vanmorgen viel.... Halen we dat nooit
Veel lost ook weer op en daarbij gaat het om meest lichte sneeuwval.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kijk eens wat er aan komt vanuit Duitsland:
[ afbeelding ]
Dat verwacht men ook:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:44 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Veel lost ook weer op en daarbij gaat het om meest lichte sneeuwval.
Maar hopen dat het bij 5-10cm blijftquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In Limburg ligt dat plaatselijk al.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar hopen dat het bij 5-10cm blijft
Ja, mooi balen... Ik hoop dat het morgenochtend weer weg is wanneer ik naar huis magquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:45 schreef Asmodeus. het volgende:
Tijd voor m'n "het sneeuwt hier" post. Het sneeuwt hier in Zwolle!
Ik kon dat in januari gelukkig al zeggenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:06 schreef Fredo55 het volgende:
Misschien wel de laatste sneeuw van dit seizoen?
vaak zat nog sneeuw in april gezien....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:06 schreef Fredo55 het volgende:
Klinkt alsof je gegijzeld wordt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, mooi balen... Ik hoop dat het morgenochtend weer weg is wanneer ik naar huis mag
Een tikje, moet verplicht op m'n werk blijven slapenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:30 schreef Asmodeus. het volgende:
[..]
Klinkt alsof je gegijzeld wordt.
Vrijwillige gijzelingquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Een tikje, moet verplicht op m'n werk blijven slapen
Sometimes It Snows In Aprilquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
vaak zat nog sneeuw in april gezien....
Sluit maart niet uitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:06 schreef Fredo55 het volgende:
Nah, ik ploeg mezelf graag naar huis als ik vrij hebquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:47 schreef Asmodeus. het volgende:
[..]
Vrijwillige gijzelingSneeuwt nog goed door hier! Wordt een lang weekend op je werk dan :p
Alsjeblieft niet zegquote:
Ik doelde op het nummer van Prince, kan hem niet linken want Prince doet niet aan youtube.quote:
I know, maar alsnog wil ik.het nietquote:Op zondag 24 februari 2013 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doelde op het nummer van Prince, kan hem niet linken want Prince doet niet aan youtube.
Hier in Arnhem ligt een gesloten dek. Niet veel though, 2/3cm max.quote:Op zondag 24 februari 2013 03:56 schreef Lemans24 het volgende:
Utrecht ook weer een centimeter snil, her en der stuifsnil.
Er ligt sneeuwquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
net david lynch lost highwayquote:Op zondag 24 februari 2013 02:36 schreef Pino112 het volgende:
Dus ik bekijk die Snilradar, kijk naar buiten, en ja hoor. Snil op de weg
[ afbeelding ]
Op zondagnacht is er vaak ook gewoon te weinig verkeer om de weg "schoon te rijden". Dan kun je strooien wat je wil, maar is het lang zo effectief niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 06:40 schreef junkiexp het volgende:
Slecht of niet gestrooid in en rondom Roltterdam, , gold voor zowel de snelwegen en provincale weg en de staten in de stad.
Hadden ze dit niet helemaal verwacht?
In de Hoekse Waard was het best slecht hoorde ik van vrienden
en dan remmen bij het stoplicht en zo'n heel pak sneeuw van je dak op de voorruitquote:Op zondag 24 februari 2013 09:11 schreef Drugshond het volgende:
Wat altijd wel leuk is.
Je auto ontdoen van je voorruit (rest is niet belangrijk), en gelijk gaan rijden.
Hele vlokken op de snelweg. Nooit geen last van bumperklevers.
Ook wel fijn (wettelijk verplicht) als je een beetje links/rechts/achteruit kan kijken in het verkeer.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
en dan remmen bij het stoplicht en zo'n heel pak sneeuw van je dak op de voorruit
quote:Op zondag 24 februari 2013 09:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook wel fijn (wettelijk verplicht) als je een beetje links/rechts/achteruit kan kijken in het verkeer.
Je auto ontdoen van je voorruit? Dat wordt erg koud.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:11 schreef Drugshond het volgende:
Wat altijd wel leuk is.
Je auto ontdoen van je voorruit (rest is niet belangrijk), en gelijk gaan rijden.
Hele vlokken op de snelweg. Nooit geen last van bumperklevers.
Scherp!!quote:Op zondag 24 februari 2013 09:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je auto ontdoen van je voorruit? Dat wordt erg koud.
Heerlijk toch... SNEEUWWWWW. Ik kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Grappig om te zien. 2 maanden terug was het ''Sneeuw![]()
![]()
![]()
![]()
'' en nu is het ''sneeuw
![]()
![]()
![]()
![]()
''
Moet opeens denken aan de Big Lebowski.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je auto ontdoen van je voorruit? Dat wordt erg koud.
Zometeen es ff buiten gaan metenquote:Op zondag 24 februari 2013 09:35 schreef hans1988 het volgende:
Net en de meetlat in de sneeuw gestopt en 16 cm in Kerkrade![]()
![]()
![]()
Laat maar komen die sneeuw, minimaal een halve meter!
Ik vind de 10 cm die hier ligt (Twente) al teveelquote:Op zondag 24 februari 2013 09:35 schreef hans1988 het volgende:
Net en de meetlat in de sneeuw gestopt en 16 cm in Kerkrade![]()
![]()
![]()
Laat maar komen die sneeuw, minimaal een halve meter!
Ik nietquote:Op zondag 24 februari 2013 09:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind de 10 cm die hier ligt (Twente) al teveel
Wacht maar, straks in Juli is het hier 24 graden, en daar waar jij zit 'n onbehagelijke 35 gradenquote:
Nah, juli hoort gemiddeld een graadje of 29 te zijn. Vorig jaar was uitzonderlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 10:24 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Wacht maar, straks in Juli is het hier 24 graden, en daar waar jij zit 'n onbehagelijke 35 graden![]()
Hier ligt meer dan een centimeter snil hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 09:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Scherp!!![]()
Hier (omg Zwolle) is het gelukkig beperkt gebleven tot hooguit een centimeter
Op de vlakte was het onderweg bij vlagen gewoon groen. Ik denk dat iemand je loopt te fucken door alle sneeuw bij jullie in de voortuin te gooienquote:Op zondag 24 februari 2013 10:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier ligt meer dan een centimeter snil hoor
quote:Op zondag 24 februari 2013 10:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Op de vlakte was het onderweg bij vlagen gewoon groen. Ik denk dat iemand je loopt te fucken door alle sneeuw bij jullie in de voortuin te gooien
zat net mijn zus in die in de kop van Drenthe woont te whatsappen en het ziet er daar echt heel anders uit. Klein laagje poedersuiker terwijl hier de poedersuikerfabriek is ontploft...quote:Op zondag 24 februari 2013 10:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
hier totaal niks aan de hand, wat nou sneeuw
Ja beetje lichte motsneeuw die inmiddels ook weer is opgehouden.
Dit, Feyenoord-PSV en Ajax-ADO.. nee ik kom mijn dag wel doorquote:Op zondag 24 februari 2013 10:37 schreef Adelante het volgende:
Weer om binnen te blijven met de open haard aan. Lekker filmpje kijken.![]()
Tering jantjequote:
ik heb nog geen kindje buiten gezien in deze kinderrijke buurt, zitten waarschijnlijk allemaal achter de computer omdat pappa en mamma bang zijn dat ze iets gebeurt omdat het glad isquote:Op zondag 24 februari 2013 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit is toch ideaal voor de kids: Een mooi pak sneeuw, niet zo koud, en een vrije zondag.
Lekker met de slee naar het bos...
Er ligt hier meer dan 6 cm, heb 9 cm gemeten (Twente)quote:Op zondag 24 februari 2013 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het noordwesten is gespaard gebleven, helaas ligt hier een klein laagje.
Het zuiden daarentegen
Deal!quote:Op zondag 24 februari 2013 11:38 schreef Pino112 het volgende:
Vandaag de laatste keer dat de Snilradar goed gebruikt kan worden?
yvonnequote:
Dan ga je bijna de winter in, laat maar zittenquote:Op zondag 24 februari 2013 11:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
yvonne
Heel vreemd maar de sneeuw ligt allemaal bij mij aan de voordeur
Ik vind het ook koud, geef mij maar het weer van Zuid Afrika
Herfst op 21 maartquote:Op zondag 24 februari 2013 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan ga je bijna de winter in, laat maar zitten
Daarom, 'bijna' winterquote:Op zondag 24 februari 2013 11:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
Herfst op 21 maart
Nu putje zomer
Ik zag ze gisteren bij IK EA een hoop dekbedden kopen.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:56 schreef Klonk het volgende:
Vrouw Holle heeft het druk boven Belfeld, stopt maar niet met sneeuwen...
die wilden droog naar de kerk waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Ging pas laat slapen omdat ik beide Godfathers op t.v. heb gekeken (duurden tot half 5). Wordt ik om half negen wakker van het geschraap van sneeuwruimende buren. Dan denk ik waarom? Het sneeuwt nu nog steeds..... Maar ze waren wel zo aardig om ook ons stoepje te vegen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
die wilden droog naar de kerk waarschijnlijk.
Ik stem voor, lijkt me heerlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef DemonRage het volgende:
Tijd voor een serieuze dooi-aanval met 15 tot 20°C.
Dat laat wel even op zich wachtenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef DemonRage het volgende:
Tijd voor een serieuze dooi-aanval met 15 tot 20°C.
Ik zet Hel Ved wel op bij gebrek aan kachel of haard. Vier uur TV over het maken van een houtvuur, het hakken van hout enz., enz., enz.. Daarna acht uur lang een brandend haardvuur.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:37 schreef Adelante het volgende:
Weer om binnen te blijven met de open haard aan. Lekker filmpje kijken.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:48 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hier in wijchen ook 10cm.
gorerottepleurisrommel. hoop dat het morgen weg is.
wat hij zegtquote:Op zondag 24 februari 2013 13:48 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hier in wijchen achterhoek ook 10cm.
gorerottepleurisrommel. hoop dat het morgen weg is.
En waar gaat het in dit topic over!?!.... vissenquote:
vissen, prachtige sport in de zomer om 05.00 uur aan de waterkantquote:Op zondag 24 februari 2013 19:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En waar gaat het in dit topic over!?!.... vissen
Nachtvissenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:18 schreef downgrade het volgende:
[..]
vissen, prachtige sport in de zomer om 05.00 uur aan de waterkant
Dus ik post al jaren offtopic mee hierquote:Op zondag 24 februari 2013 19:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En waar gaat het in dit topic over!?!.... vissen
Maar IJsland is ook niet zo ijzig als de naam doet vermoeden, groenland daarentegen schijnt veel ijziger te zijn...quote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef Nattekat het volgende:
In ijsland is het gewoon ruim 5 graden warmer dan hier
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar IJsland is ook niet zo ijzig als de naam doet vermoeden, groenland daarentegen schijnt veel ijziger te zijn...
preciesquote:
Erik de Rode ontdekte Groenland niet en IJsland ook niet, maar hij stichtte wel een tweetal Viking kolonies op Groenland. De naamgeving is idd een mooi voorbeeld van oude marketing.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
precies
de ontdekker van beide eilanden (ben de naam ff kwijt) probeerde door het meest veraf gelegen eiland een mooie naam te geven extra mensen mee die kant op te krijgen
zullen wel teleurgestelde vikingen zijn geweest uiteindelijk...
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:05 schreef Klonk het volgende:
Ah, weer iets geleerd, gevalletje klok en klepel
In de winter niet heel bijzonderquote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef Nattekat het volgende:
In ijsland is het gewoon ruim 5 graden warmer dan hier
nee man, weeronline loopt met je te fucken, 'k wil niet stoken hoor maar 'k zou het echt niet pikkenquote:
Lemans wil ook niet stokenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
nee man, weeronline loopt met je te fucken, 'k wil niet stoken hoor maar 'k zou het echt niet pikken
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Moooi vannacht laatste nacht vorst dus voorlopig
duidelijk. Je weet hoe lang die grens is ongeveer?.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:55 schreef sararaats het volgende:
Hier is de sneeuw half weg maar het is nog koud.
Ik woon tegen de grens met Nederland
Ik geloof het niet meer.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:27 schreef NaturalScience het volgende:
De lente is in aantocht!!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof hier in! Of het uitkomt is een tweede, maar er is hoopquote:Op maandag 25 februari 2013 11:27 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik woon tegen de grens met Duitsland en de sneeuw is ook hier maar half wegquote:Op maandag 25 februari 2013 12:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]
duidelijk. Je weet hoe lang die grens is ongeveer?.
Ik woon net over de grens en haalde vanmorgen een dikke laag (smeltende) sneeuw van mijn auto.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:16 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik woon tegen de grens met Duitsland en de sneeuw is ook hier maar half weg
Beste nieuws sinds ooitquote:Op maandag 25 februari 2013 11:27 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super, dus dan is het hier om acht uur s'avonds rond de 20 graden. Middagtemperatuur zal dan wel een graad of 25 zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 13:05 schreef Felagund het volgende:
UTC lijkt mij, dat is tenminste de standaard. (Volgens mij is dat hetzelfde als GMT, al kan het zijn dat bij GMT nog rekening wordt gehouden met zomer- en/of wintertijd).
Het is volgens mij de de maximumtemperatuur tussen 12h UTC en 18h UTC. Maar sowieso is 2 weken vooruit niet goed te voorspellen. En die -1 is de minimumtemperatuur in de nacht.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Super, dus dan is het hier om acht uur s'avonds rond de 20 graden. Middagtemperatuur zal dan wel een graad of 25 zijn![]()
Echter, paar dagen later staat het alweer op -1. Van korte duur dus wanneer ik deze kaarten moet geloven
Vraagje: Wilde je eigenlijk het antwoord echt weten of wilde je ons erin wrijven dat jij daar 20 graden hebtquote:Op maandag 25 februari 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
Vraagje :
[ afbeelding ]
Kaartje zegt dat het hier rond 18:00 20 graden zal zijn. Maar is dat GMT of CET?
Ik ben bang dat we het grootste gedeelte van deze week in deze 'grijze pulp' zullen zitten.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:50 schreef Gitank2 het volgende:
Sneeuw en kou vind ik niet zo heel erg.
Ben meer de grijze pulp moe
Deze maand tel ik 10 sneeuwdagen, nieuw record sinds ik het bijhoud (winter 2010/december 2010 nog niet dus, toen vast net zo vaak of meer)
We hebben nog wel eens sneeuw gehad in mei.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:08 schreef INViCTuS het volgende:
Over een maand is het hier ook 20 graden........hoop ik
Ah, ik dacht dat het gewoon voorspellingen voor het moment zelf waren. in plaats van maximum/minimum. En die -1 staat gewoon als maximumtemperatuur, zie hieronder :quote:Op maandag 25 februari 2013 13:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is volgens mij de de maximumtemperatuur tussen 12h UTC en 18h UTC. Maar sowieso is 2 weken vooruit niet goed te voorspellen. En die -1 is de minimumtemperatuur in de nacht.
Haha, beetje van beidequote:Op maandag 25 februari 2013 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vraagje: Wilde je eigenlijk het antwoord echt weten of wilde je ons erin wrijven dat jij daar 20 graden hebt![]()
Hoax!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha, beetje van beideMaar goed, zie post hierboven. Is twee dagen later
mag het hopen.quote:
Flikker op met je 20 gradenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:12 schreef Dven het volgende:
[..]
mag het hopen.
Serieus. Voorspelling op 10 maart : Maximum 21 graden
[ afbeelding ]
Voorspelling 12 maart : Maximum -1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzekerheid is veels te groot..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vanaf ergens volgende week
[ afbeelding ]
Top! Dat geeft in ieder geval aan dat we de goede kant op gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan zijn maar het is wel het eerste signaal nu... zowel GFS als ECMWF gaan dr nu voor...quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:34 schreef Dven het volgende:
Kans groeit dat er weer een kouval in Oost Europa komt
Verwachting op de lange termijn is hier omlaag gegaan van temperaturen tussen de 15 en 22 graden naar tussen de 5 en 10 graden. Paar honderd kilometer noordelijker en alweer goed onder nul.. Kortom : Maar niet te ver vooruit kijkenquote:
Dat blauwe lijntje gaat op het eind van dit soort pluimpjes wel vaker als een idioot omlaag of omhoog. Beetje het huismongooltje wat soms buiten de boot valtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:30 schreef Xenorium het volgende:
Waarom gaat dat blauwe lijntje omlaag op de lange termijn? Sorry ben Noob op dit gebied.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al een week voorspellingen van 12 graden voor volgende week.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:07 schreef Adelante het volgende:
Nu nog steeds voorspellingen van 12 graden voor volgende week...
Eerlijk gezegd, heb ik op die kaartjes die je eerder postte, nooit een temperatuur van 22 gezien.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Verwachting op de lange termijn is hier omlaag gegaan van temperaturen tussen de 15 en 22 graden naar tussen de 5 en 10 graden. Paar honderd kilometer noordelijker en alweer goed onder nul.. Kortom : Maar niet te ver vooruit kijken
Ik hoop het, maar het komt op het moment een beetje over als dat "morgen GRATIS bier!!!"-bordje dat bij de kroeg hangtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:07 schreef Adelante het volgende:
Nu nog steeds voorspellingen van 12 graden voor volgende week...
Stond er toch echtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, heb ik op die kaartjes die je eerder postte, nooit een temperatuur van 22 gezien.
er zitten een aalscholvers rillend te broeden....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
Zoals ze bij het weer vertelden:
Als de vogels beginnen te fluiten, dan is de lente in aantocht.
En ik hoor al regelmatig de vogels
Wat een kneuzen dan bij dat weerbericht. Vogels fluiten het hele jaar door.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
Zoals ze bij het weer vertelden:
Als de vogels beginnen te fluiten, dan is de lente in aantocht.
En ik hoor al regelmatig de vogels
Waarom? Die leven buiten. Altijd!quote:
Het was een kaartje wat zichzelf update, vandaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Stond er toch echtGeheel Servie en Bulgarije zat tussen die temperaturen
Zou in dat soort gevallen inderdaad het kaartje zelf extern moeten uploaden want het geeft nogal een vertekend beeld inderdaad. Voor nu zijn de verwachtingen inderdaad in ieder geval een stuk minderquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het was een kaartje wat zichzelf update, vandaar.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik weet het, dat zijn alpaca's met een korte nek.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik weet het, dat zijn alpaca's met een korte nek.
Dat gele ding in de lucht? Ik begon al te twijfelen, hier is ie al dagen spoorloos)quote:
Wat een weer, inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Gisterochtend hadden we hier zon, nu zwaar bewolkt.
7 graden morgen, bijna tropischquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:33 schreef Adelante het volgende:
Peter Timofeef kon er ook niet wat van maken voor deze week
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:33 schreef Adelante het volgende:
Peter Timofeef kon er ook niet wat van maken voor deze week
In het zonnetje is het inderdaad wel te doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:33 schreef Nattekat het volgende:
De straalstroom zal de eerste helft van maand niet naar het noorden komen, wat dus koud weer betekent.
De lentezon zorgt gelukkig voor temperaturen boven de 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |