quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tot 16.30 uur alleen maar oude MegaHits?
Kunnen ze dat nog niet eens overdoen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:58 schreef Againzender het volgende:
Het zal wel door de koorts komen dat ik dit soort dingen tegen kom, maar de afscheidsuitzending van Claudia destijds. Met vanaf 6:50 Jon Bakker:
Dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
ohja, het is vrijdagquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd
Bazentrack van CJ Lewis!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:19 schreef alors het volgende:
Sweets for my sweet, sugar for my honey
Alsof ik daar ooit rekening mee gehouden hebquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alsof ik daar ooit rekening mee gehouden heb
Jaaaa! Fantastische plaat!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:28 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi bijpassend bij dit nummer.
Ja, je gaat een Chris Browntje doen?quote:
Claudiaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:32 schreef minthy het volgende:
Hoor ik verdomme een kerstplaat in de verte?!
idd...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
Kom we gaan een liedje schrijven...
Nobody said it was easy...
Inderdaad, baggerplaat
Topwijf!quote:
dat is het enige leuke aan dit nummerquote:
Neee man doe gewoon. Dit is gewoon een geweldig lied.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
Kom we gaan een liedje schrijven...
Nobody said it was easy...
Inderdaad, baggerplaat
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:39 schreef henkde_j het volgende:
Waarom niet meer oude platen op dagen zoals deze
SpangaS marathon kijkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
nog leuke plannen voor het weekend?
Dit is stiekem ook al weer 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:39 schreef henkde_j het volgende:
Waarom niet meer oude platen op dagen zoals deze
Ja!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Opzich trek ik het wel, totdat het AAAAAAAOEEEEEEEEEEEEEEE sirenetje afgaat bij Chris Martinquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neee man doe gewoon. Dit is gewoon een geweldig lied.
Morgenavond housewarming vriendin van mequote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
5quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is stiekem ook al weer 5 jaar geleden.
Ja, dus geen nieuwe plaat. Prima dus.quote:
uitzieken. En zondag naar Ajax-ADO.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Fixedquote:
dat wordt knokkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
uitzieken. En zondag naar Ajax-ADO.
dat is wel mijn bedoelingquote:
nee hoor, durven ze toch niet bij mijquote:
he das jammer...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee hoor, durven ze toch niet bij mij
(en het is zonder uit-publiek)
leuke dingen enzoquote:
das stiekem heel leuk, ondanks dat het meestal een bejaardenactiviteit isquote:
vooral dat vele KANKAH in die liedjes is zo mooiquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
he das jammer...
ik geniet altijd zo van de prachtige liedjes van ADO
Met de muziekvereniging, niks bejaardenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
das stiekem heel leuk, ondanks dat het meestal een bejaardenactiviteit is
die was echt goedquote:
Wijnand woont geloof ik in Kanaleneiland dus daar heeft hij voldoende inspiratiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
die was echt goedkan zo bij mij in de straat wonen
Wat is dat met muziekverenigingen en bingoënquote:
klopt ja. die buurt ken ik ook nog van vroeger, was 5 minuten fietsen daar heenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
Wijnand woont geloof ik in Kanaleneiland dus daar heeft hij voldoende inspiratie
En 15 minuten teruglopen omdat je fiets was gejatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt ja. die buurt ken ik ook nog van vroeger, was 5 minuten fietsen daar heen
je kent de buurt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En 15 minuten teruglopen omdat je fiets was gejat
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
Er zit iets tegen m'n sluitspier aan te duwen...
Gelukkig vanuit de binnenkant
Anders was het nogal:
[ afbeelding ]
Jaquote:
ik woonde in Vleuten, stuk minder spannendquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
JaHeb in Utrecht gewerkt 2,5 jaar lang, dus heb de stad wel gezien
Verrassend ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb zo'n vaag gevoel dat rob er nog niet is
Hoezo!?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb zo'n vaag gevoel dat rob er nog niet is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:18 schreef Pino112 het volgende:
Goedemiddag!GoedemiddagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hand, dat doet't hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:18 schreef Pino112 het volgende:
Goedemiddag!GoedeMIDDAG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat ook MH geweest?quote:
Natuurlijk, and when i die i keep on liiiiiiiiiviiiiiiiingquote:
Ik had altijd de hoop dat het dezelfde waren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:36 schreef Pino112 het volgende:
Die van de ANWB dan he, niet die van Twitter.
Ben wel benieuwd wat er voor terugkomtquote:
Die niet neequote:
ik hou niet van filesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:36 schreef Pino112 het volgende:
Die van de ANWB dan he, niet die van Twitter.
Tranen hier van het lachenquote:
echt, dat kutnummer is helemaal de schuld van Robquote:
Ik heb hier nog een leeg kopje staan met lepel, dolle boel gaat het worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:50 schreef Againzender het volgende:
ik ga dit nummer fluiten denk. doe eens gek.
nou nog even wat zendtijd in de ochtend regelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een leeg kopje staan met lepel, dolle boel gaat het worden.
Ik heb een mes, ruilen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een leeg kopje staan met lepel, dolle boel gaat het worden.
*kras*quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:57 schreef Againzender het volgende:
"I sleep with the TV on so I won't feel so alone"
Stiekem ben ik echt een sucker voor dat soort tekstenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:57 schreef Againzender het volgende:
"I sleep with the TV on so I won't feel so alone"
wentelteefjes!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
vanavond eten; ga ik mijn wagen aan pannenkoeken of een pizza?
wentelteefjes is ontbijt of lunch...quote:
nee hoor, vroeger vaak zat als avondeten gebruikt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wentelteefjes is ontbijt of lunch...
Pizzaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
vanavond eten; ga ik mijn wagen aan pannenkoeken of een pizza?
ff wachten......quote:
Ja dat was ondertussen ook mijn conclusie gewordenquote:
Niet op 3FM, lijkt mequote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
ff wachten......
of was dat geen megahit?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:06 schreef Againzender het volgende:
toen Anouk nog een lekker ding was....
Schaamhaar.netquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft nu wel veel meer uitstraling
I'l never be nobody's wife hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:07 schreef Marcoss het volgende:
Nobody's Wife en ondertussen al 6x getrouwd zijn geweest ofzo
Ben ik dan altijd misleid door die tekst van Anouk?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:09 schreef D. het volgende:
[..]
I'l never be nobody's wife he
Ze wil de everybody's wife worden
Uhuquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ben ik dan altijd misleid door die tekst van Anouk?
Volgens mij nooit getrouwd.. En ook niet zoveel mannen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:07 schreef Marcoss het volgende:
Nobody's Wife en ondertussen al 6x getrouwd zijn geweest ofzo
dacht dat ze een keer of 2 getrouwd is geweest.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:13 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij nooit getrouwd.. En ook niet zoveel mannen.
ja, dit was ook een lekkerequote:
Klopt ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
dacht dat ze een keer of 2 getrouwd is geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Rob schopt ook wel altijd overal tegenaanquote:
is Linda de Mol ook MH geweest?quote:
quote:
Zei ik vorig week alquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:44 schreef Againzender het volgende:
Ik geloof dat Caro de nieuwe MH heeft....
Jeetje, wat een verrassing!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:44 schreef Againzender het volgende:
Ik geloof dat ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:44 schreef Againzender het volgende:
Die zag ik niet aankomen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:44 schreef Againzender het volgende:
ik vind het een schande!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:44 schreef Againzender het volgende:
lief dagboekquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ga mij naar de keuken begeven en de berg afwas weg werken die ik en mijn huisgenoten geproduceerd hebben.
Hoorde ik het toch goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
"Je moet wel een beetje je papieren op orde hebben, pik"
hoe vaak moet ik nog vertellen dat mijn dagboek niet terug praat?quote:
Goede track.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:58 schreef Qunix het volgende:
Een Stendersje! Bijna einde en toch nog een nummer draaien!
ik ook, maar ik ben bang dat het caro is gewordenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:03 schreef FZN05 het volgende:
Caro Emerald megahit ja?
Ik had nog zo'n goede hoop op Laura Jansen
Dan zou ik er eindelijk eens iets van meekrijgenquote:
Dat zou wel baas zijnquote:
Dat heb je wel eens verteld jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Mijn usernaamliedje, deze was op de radio toen ik me aanmeldde op Fok!
quote:
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben teleurgesteld in de DJ's van 3fm
Kijk eens naar mijn reg.datum, ik was eerder. Nee het was gewoon een random frans woord, ik weet ook niet meer waaromquote:
En hoe moeten we het uitspreken? Met of zonder s?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:43 schreef alors het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn reg.datum, ik was eerder. Nee het was gewoon een random frans woord, ik weet ook niet meer waarom
Usernames uitsprekenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En hoe moeten we het uitspreken? Met of zonder s?
Ja watquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:03 schreef alors het volgende:
[..]
Usernames uitsprekenMaar dat mag je zelf weten
Dan zou ik jou gewoon Kees noemen en alors Miep.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja wat. Bij een meet oid moet je dat wel weten natuurlijk.
Of als je gewoon een andere user ontmoet.
Ik zap om dit onderdeel te ontwijken naar Fresh FM 90's Dance en krijg daar MC Rage - Fuck Macarena voorgeschoteld. Over minder begaafd gesprokenquote:
Hoe moeten we de jouwe uitspreken dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja wat. Bij een meet oid moet je dat wel weten natuurlijk.
Of als je gewoon een andere user ontmoet.
Pino one twelve natuurlijk, naar deze bazenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:19 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Hoe moeten we de jouwe uitspreken dan?
Pino één-één-twee of Pino honderdtwaalf?
Eén-één-twee uiteraard, netzoals als je 112 gaat bellen je zegt 'één-één-twee' en niet 'Ik ga honderdtwaalf bellen'.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:19 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik noem hem altijd Pino in het echtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:19 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Sowieso Sander die losgaatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:28 schreef Piles het volgende:
De Coen en Sander gourmetdiscussie, die blijft hilarisch![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik noem hem altijd Pino in het echt
Die heb ik gemist, zal het nu even terugluisteren!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Van de week zo hard gelachen om het huisgenootverhaal
Zeker doenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:31 schreef alors het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, zal het nu even terugluisteren!
Die van de studententijd neem ik aanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:39 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/gemist/dag/2013/02/20
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen eten bij de Treeswijkhoeve. Eerste sterrenrestaurant waar ik ga eten en meteen twee sterren. Ben erg benieuwd!
Jij ook!!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
mensen allemaal een heel fijn weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |