klopt ja. die buurt ken ik ook nog van vroeger, was 5 minuten fietsen daar heenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
Wijnand woont geloof ik in Kanaleneiland dus daar heeft hij voldoende inspiratie
En 15 minuten teruglopen omdat je fiets was gejatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
klopt ja. die buurt ken ik ook nog van vroeger, was 5 minuten fietsen daar heen
je kent de buurt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En 15 minuten teruglopen omdat je fiets was gejat
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
Er zit iets tegen m'n sluitspier aan te duwen...
Gelukkig vanuit de binnenkant
Anders was het nogal:
[ afbeelding ]
Jaquote:
ik woonde in Vleuten, stuk minder spannendquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
JaHeb in Utrecht gewerkt 2,5 jaar lang, dus heb de stad wel gezien
Verrassend ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb zo'n vaag gevoel dat rob er nog niet is
Hoezo!?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb zo'n vaag gevoel dat rob er nog niet is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:18 schreef Pino112 het volgende:
Goedemiddag!GoedemiddagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hand, dat doet't hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:18 schreef Pino112 het volgende:
Goedemiddag!GoedeMIDDAG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |