Let op se PI. knipoog staat er, staat een KNIPOOGquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou nou beetje minder mag ook wel.
Alleen maar een goed teken toch!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:49 schreef Linguine het volgende:
Ik voel me triest haha. Het is pas 6u geleden dat ik m sprak maar het voelt als eeeeuwen geleden.
Ik speel helemaal geen hard to get, als ik ergens een hekel aan hebquote:
Je kan toch ook op stap gaan met hem alleen en geen vrienden tegen komen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:01 schreef love_sharon het volgende:
Vanavond 2e date met de man waar ik mee had afgesproken tijdens carnaval. Hij gaat voor mij koken. Daarna wou hij gaan stappen, maar ik denk dat ik de laatste trein terug pak want vind het nog veel te vroeg zijn vrienden te ontmoeten. Maar misschien denk ik er na een paar drankjes vanavond wel opeens anders over
Nee dat is zo, my bad ;-).quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:04 schreef Pvoesss het volgende:
ik zei ook nergens dat je dat wel doet. Maar als ik 1 ding niet snap van vrouwen is het wel dat hard to get
Waar komt dit opeens vandaan? Nergens hebben we dat er over en *poef* je knalt het zo effe het topic inquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:04 schreef Pvoesss het volgende:
ik zei ook nergens dat je dat wel doet. Maar als ik 1 ding niet snap van vrouwen is het wel dat hard to get
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:04 schreef Pvoesss het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Hehe gewoon een beetje de hard to get bitch blijven spelen, je blijft een vrouw he
Uhhh sorryquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:06 schreef Pvoesss het volgende:
uhhh neee ik knalde het niet zomaar het topic in..
[..]
Ook een reden waarom ik het eigenlijk sneu vind dat vrouwen nooit eens een gesprekje beginnen... Je wilt toch niet als man de 10e zijn die zichzelf komt aanbieden... Daar lijkt het haast op, alsof je gedoemd bent jezelf ''aan te bieden'' als man.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Punt is dat je 9/10 keer ook het negende van de tien berichtjes bent. Is lang niet altijd onwil. Gewoon niet doenlijk daar. Beetje geduld mee hebben dus.
Not again.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook een reden waarom ik het eigenlijk sneu vind dat vrouwen nooit eens een gesprekje beginnen... Je wilt toch niet als man de 10e zijn die zichzelf komt aanbieden... Daar lijkt het haast op, alsof je gedoemd bent jezelf ''aan te bieden'' als man.
Het hele spontane gaat eraf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen bekenden tegen komen is bijna onmogelijk op vrijdagavond gezien hij jaren als portier heeft gewerkt als bijbaan. Maar heb al tegen hem gezegd dat ik het te vroeg vind om met zijn groep vrienden te gaan stappen, wat zijn idee was. Wat hij wel begreep, dus nu gaan we horrorfilms kijken met drankjes erbij na het eten. Alleen jammer dat ik zelfs van de meest voorspelbare enge scènes nog schrikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan toch ook op stap gaan met hem alleen en geen vrienden tegen komen?
Ik ga ook wel eens tijdens een leuke date op stap met haar. Neem ik haar mee naar leuke tentjes waar ik geen bekende tegen kom. Gewoon leuk en relaxt samen op stap
Jij leeft echt in een andere wereld. Ik maak vaak genoeg mee dat een vrouw zelf een gesprek begint, of een bericht stuurd uit haar zelf.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook een reden waarom ik het eigenlijk sneu vind dat vrouwen nooit eens een gesprekje beginnen... Je wilt toch niet als man de 10e zijn die zichzelf komt aanbieden... Daar lijkt het haast op, alsof je gedoemd bent jezelf ''aan te bieden'' als man.
Het hele spontane gaat eraf...
Als ze je kent wel ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij leeft echt in een andere wereld. Ik maak vaak genoeg mee dat een vrouw zelf een gesprek begint, of een bericht stuurd uit haar zelf.
En ik ben echt niet speciaal.
Zijn er meer dan genoeg vrouwen die het doen. Ook bij eerste contact, deze discussie is al meerdere keren gevoerd. Laats het los en houd er over op.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ze je kent wel ja.
Ik bedoel meer dus eerste contact.
Dan nog ben je zoals eerder gezegd nummer 10 op een datingssite en is antwoorden teveel moeite voor al die aanbiedingen die die meisjes krijgenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zijn er meer dan genoeg vrouwen die het doen. Ook bij eerste contact, deze discussie is al meerdere keren gevoerd. Laats het los en houd er over op.
Uhu, "film kijken"quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:51 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Geen bekenden tegen komen is bijna onmogelijk op vrijdagavond gezien hij jaren als portier heeft gewerkt als bijbaan. Maar heb al tegen hem gezegd dat ik het te vroeg vind om met zijn groep vrienden te gaan stappen, wat zijn idee was. Wat hij wel begreep, dus nu gaan we horrorfilms kijken met drankjes erbij na het eten. Alleen jammer dat ik zelfs van de meest voorspelbare enge scènes nog schrik. Najah kan hij tenminste de stoere man zijn die de vrouw beschermd :p
Kap eens met dat gekank hierquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan nog ben je zoals eerder gezegd nummer 10 op een datingssite en is antwoorden teveel moeite voor al die aanbiedingen die die meisjes krijgen![]()
Ja het ligt aan mij dat er vaak geen moeite wordt gedaan om een bericht terug te sturen, het gebeurt gewoon veel omdat die meisjes toch al tonnen met berichten krijgen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef ook_gek het volgende:
Kennelij is je profiel, foto of profiel tekst niet uitnodigend genoeg om de moeite te nemen je wat terug ge sturen.
Pas het aan of leer er mee leven sim-pel.
Als je berichtjes leuk genoeg zouden zijn om door een vrouw beantwoord te worden zou je zeker wel iets terug krijgen. Ik heb daar geen problemen mee. Blijkbaar jij wel, dat is dan toch logisch dat je je dat persoonlijk aan moet trekken?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja het ligt aan mij dat er vaak geen moeite wordt gedaan om een bericht terug te sturen, het gebeurt gewoon veel omdat die meisjes toch al tonnen met berichten krijgen.Om je dat persoonlijk te gaan aantrekken lijkt me alles behalve rationeel en gewoon een kut advies dus.
Oh jochie toch.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja het ligt aan mij dat er vaak geen moeite wordt gedaan om een bericht terug te sturen, het gebeurt gewoon veel omdat die meisjes toch al tonnen met berichten krijgen.Om je dat persoonlijk te gaan aantrekken lijkt me alles behalve rationeel en gewoon een kut advies dus.
Welke site gebruik jij?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Als je berichtjes leuk genoeg zouden zijn om door een vrouw beantwoord te worden zou je zeker wel iets terug krijgen. Ik heb daar geen problemen mee. Blijkbaar jij wel, dat is dan toch logisch dat je je dat persoonlijk aan moet trekken?
Je hebt een spoeling die alles aan 'vrouwen zijn van goddelijke status, krijgen miljoenmiljard berichtjes en hebben mannen voor het opscheppen' wijten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Als je berichtjes leuk genoeg zouden zijn om door een vrouw beantwoord te worden zou je zeker wel iets terug krijgen. Ik heb daar geen problemen mee. Blijkbaar jij wel, dat is dan toch logisch dat je je dat persoonlijk aan moet trekken?
Sinds kort op Badoo en Paiq, maar misschien is het ook wel omdat ik het gewoon voor de leuk doe en niet echt op zoek ben.quote:
E-matching, relatieklik en RP, genoeg vrouwen die daar de mannen benaderen. En bijna altijd bericht terug.quote:
Ik geef best toe dat veel berichten van mij niet super leuk zijn whatsoever... Maar dat vind ik sowieso lastig zo een eerste bericht terwijl je niet eens wat weet over iemand anders.. Ik stel gewoon een interesse vraag aan de hand van het profiel / foto.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:22 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Sinds kort op Badoo en Paiq, maar misschien is het ook wel omdat ik het gewoon voor de leuk doe en niet echt op zoek ben.
Oh jawel hoor, maar zoals je zegt als het een slecht bericht is denk ik bij mezelf, naja, dan maar niet he. En volgende keer een betere poging ondernemen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geef best toe dat veel berichten van mij niet super leuk zijn whatsoever... Maar dat vind ik sowieso lastig zo een eerste bericht terwijl je niet eens wat weet over iemand anders.. Ik stel gewoon een interesse vraag aan de hand van het profiel / foto.
Als het gewoon een kut bericht is dan ga ik echt geen antwoord verwachten, maar als er redelijke moeite in zit vind ik het een sneu gegeven als er niet gereageerd wordt.
Blijkbaar maak jij het 2e niet mee dus?
Gehalte knappe en initiatief nemende vrouwen is op E-matching aardig hoog dus probeer het daar eens zou ik zeggen.quote:
Heb ik ook wel eens gedaan (skwaassjjj) en da's erg leuk! Na afloop bij de Mac gegeten als kers op de taartquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Een gesloten topic ook niet, toch?
Ontopic:
Mijn paiqdate weer gesproken na valentijnsdag en we gaan samen sporten als date.
Lijkt mij wel leuk, maar wat moet je in godsnaam aan om er nog enigszins charmant uit te zien.
Nee lopen janken dat jij nooit een berichtje krijgt en geen 1 vrouw (volledig foute constatering maar goed ) uit haar zelf een berichtje stuurd! Daar kom je ver mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik klaag eigenlijk alleen over dat ik nooit een berichtje ontvang van iemand die ik nog niet gesproken heb.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee lopen janken dat jij nooit een berichtje krijgt en geen 1 vrouw (volledig foute constatering maar goed ) uit haar zelf een berichtje stuurd! Daar kom je ver mee.
Kijk naar je zelf ipv wijzen naar de vrouwen. Jij doet iets fout waarom je niks terug krijgt.
Tof!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:00 schreef JaliD het volgende:
Ik ga gewoon af op de dames met een fatsoenlijk profiel, hebben ze dat niet dan spreek ik ze daar op aan (als ze echt leuk zijn).
Iemand met een leuk profiel? Dan is het gemakkelijk om een aanknoping te vinden waar je samen over kunt praten.
Moet wel zeggen dat bijvoorbeeld op lexa (check het de laatste tijd weinig) dat ze heeeel erg kieskeurig zijn en op OKCupid gaat het allemaal best gemakkelijk.
Morgen een Date!
jij?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:32 schreef Fascination het volgende:
De hele nacht seks gehad op de eerste date.
Haha, nee, ik refereerde aan het verhaal hierboven.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:32 schreef debeterebob het volgende:
Eigenlijk vraagt dit wel om pics van desbetreffende meisje
oei spannend verhaal?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, nee, ik refereerde aan het verhaal hierboven.
Ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
oei spannend verhaal?
Als je ja zegt ga ik hem lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |