abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 februari 2013 @ 09:57:49 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123195777

Samantha de Jong, oftewel Barbie, krijgt weer een nieuwe realityserie bij RTL 5. Na Barbie’s Bruiloft en Barbie’s Baby komt de zender nu met Huisje, Boompje, Barbie.Hierin gaan Barbie en haar vriend Michael van der Plas op huizenjacht. Het koppel wil graag snel verhuizen omdat er volgens Barbie geesten zitten in hun huidige huis.
Vanaf 5 maart start Huisje, Boompje, Barbie bij RTL 5.

Laatste nieuws

quote:
Barbie wil dochter voor de camera laten opgroeien
AMSTERDAM - Barbie maakt zich helemaal geen zorgen dat haar nieuwe dochter Angelina voor de camera opgroeit. "Ik hoop dat Angelina later haar eigen realityshow krijgt."

Foto: ANP
Het kind van Barbie is geboren tijdens de opnames van de vorige realityshow Barbies Baby. "Angelina groeit op in realityshows en ze volgt gewoon haar moeders pad", zegt Barbie, die eigenlijk Samantha de Jong heet, in een interview met NU.nl.
Angelina mag echter over zestien jaar niet in een soort Oh Oh Cherso gaan van Barbie en haar man Michael. "We gaan er eerder van uit dat ze over zestien jaar te zien is in Holland’s Next Top Model."

Na de geboorte van haar dochter gaf ze aan genoeg te hebben van realityshows. Maar daar komt ze nu helemaal op terug: "Ik kan me geen leven meer zonder de camera voorstellen. Ik ga door met tv tot ik er bij dood val."
Barbie en haar gezin zijn binnenkort te zien in hun derde realityshow Huisje, Boompje, Barbie waar de verhuizing naar een andere wijk in Scheveningen te volgen is. "Ik heb mijn borstvergroting vorige week precies zo gepland dat ik niets hoef te tillen bij de verhuizing."

Opluchting
Eerder hebben nieuwe buurtbewoners laten weten zich zorgen te maken over de komst van de realitydiva. Iemand was zelfs een hantekeningactie begonnen om de verhuizing tegen te gaan. Barbie maakt zich daar echter niet meer druk om. "Dat valt allemaal reuze mee, ik zie geen moeilijkheden meer. Een nieuwe buurvrouw heeft bijvoorbeeld 400 handtekeningen opgehaald om ons te verwelkomen. We krijgen zelfs welkomscadeaus. Dus dat was een opluchting."
Barbie ziet voor de rest ook geen moeilijkheden met de verhuizing. "Ik kwam al vanaf kleins af aan in de buurt dus het voelt allemaal heel vertrouwd."
Door: NU.nl/Rikki Hendriks
quote:
Barbie en Michael stonden op punt te scheiden.

De realitysterren Barbie en Michael hebben overwogen te gaan scheiden. De ruzies in huize Van der Plas liepen zo hoog op dat het stel op het punt stond hun jonge huwelijk te beëindigen. Dit blijkt uit de eerste beelden van het nieuwe programma Huisje boompje Barbie dat RTL5 vanaf dinsdag uitzendt. Hun manager Jake Hampel moest de ruzie tussen zijn sterren sussen.

'Als Jake de scheidingspapieren had gehad, hadden we ze getekend', zeiden Barbie en Michael donderdag na het zien van een voorproefje van hun nieuwe realityserie die volgt op de series Barbies Bruiloft en Barbies Baby. Inmiddels hebben de twee beroemde Hagenezen hun ruzies bijgelegd. 'We kunnen niet met elkaar en niet zonder elkaar', zegt Michael. Op 1 april vieren ze hun 1-jarig huwelijk en doen ze de trouwerij nog eens dunnetjes over in het bijzijn van familie en vrienden.

In de nieuwe serie is te zien dat Samantha (23) en haar baby Angelina erg veel last hadden van geesten in de kinderkamer van haar oude huis. 'Ik vind het heel vervelend dat Michael me niet gelooft', zegt Barbie. Maar ook haar stoere man kreeg naar eigen zeggen rillingen in de kinderkamer en stemde in met een verhuizing nadat Barbie een aantal nachten bij haar moeder had doorgebracht.

Borstvergroting
Op verzoek van Michael slaagt een medium erin de geest te verjagen. Medium Bep had nog een verrassing voor het stel. Volgens haar wordt het realitygezin nog uitgebreid met een jongetje. Dit tot vreugde van Barbie. 'Ik wil er graag een kleine Ken bij', zegt Barbie. Onlangs ging de blondine voor de tweede maal onder het mes voor een borstvergroting. 'Ik vond na mijn zwangerschap dat mijn borsten gingen hangen. Nu voel ik me weer helemaal plastic fantastic', knipperde ze met haar ogen.

Het glamoureuze leven van Barbie kreeg onlangs een wending toen de rechter haar een werkstraf van 120 uur oplegde voor onder meer een vechtpartij in Den Haag. Barbie is bereid hiervoor te boeten. 'Ik wil graag eten rondbrengen in een ziekenhuis. Dat lijkt me leuk. Misschien houd ik er nog een baantje aan over', zegt Barbie. Haar manager ziet er wel een nieuwe realityserie in: Barbies boetedoening.

Michael daarentegen accepteert zijn straf niet en heeft hoger beroep aangetekend. Hij werd tot zijn eigen verbazing veroordeeld tot 200 uur werkstraf. 'Ik ga voor vrijspraak zoals de officier van justitie ook had geëist', zegt Michael.
quote:
Barbie hoopt op taakstraf in verzorging

De rechter heeft gesproken: Barbie en Michael moeten een taakstraf gaan volbrengen. Barbie legt zich daar bij neer, terwijl Michael de uitspraak aanvecht.

Barbie vertelt aan RTL Boulevard: "Ik vond het onterecht, een beetje overdreven. Maar ik ga niet in hoger beroep."
Michael 200 uur taakstraf
De twee zijn veroordeeld voor een vechtpartij in Den Haag en een incident in Oostenrijk. Barbie kreeg 120 uur opgelegd terwijl Michael 200 uur taakstraf kreeg.
Saillant detail: het Openbaar Ministerie had vrijspraak geëist voor Michael. Dat zint hem niks. "Ik ben erg geschrokken, krijg je een klap om de oren met 200 uur taakstraf. Ik ben het er niet mee eens en ga in hoger beroep."
'Verzorgend typje'
Barbie kiest eieren voor haar geld en zegt haar taakstraf netjes uit te gaan voeren. "Ik wil heel graag eten rondbrengen in het ziekenhuis. Dat vind ik gewoon leuk. Ik ben een verzorgd typje misschien vind ik er wel een baantje."
Barbie was vandaag in Het Gooi voor de presentatie van haar nieuwe soap Huisje, Boompje, Barbie. De realityster is erg afgevallen en schrok een beetje van wat ze terugzag op tv. 'Oh wat erg', ving onze verslaggever op. Barbie vindt zichzelf wel erg gebruind en lijkt dus voornemens wat minder vaak onder de zonnebank te kruipen.
Reageer / bekijk reacties (6)
© RTL Nieuws.nl
oude OP

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 35% gewijzigd door Ole op 22-02-2013 13:15:52 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:02:52 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_123195906
Elke keer denk ik weer " :r " als ik hun hoofden ergens zie. Verder wel vermakelijke programma's als je met het verstand op 0 wat wil kijken.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:05:13 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123195957
Ik zit mobiel, dus ik gooi dat laatste nieuwsbericht en de foto straks wel even in de OP.
Angelina had zo een Volendams kindje kunnen zijn, maar misschien is het gewoon een vissersdorpenlook.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123195963
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 09:33 schreef Leandra het volgende:
Het is dus een voormalige achterbuurt die gesloopt is en nu onbetaalbaar is voor de oorspronkelijke bewoners...
Stadsvernieuwing :')
En tussendoor gelijk even een arbeiderswijk op een A-locatie slopen zodat er tenminste goed verdiend kan worden aan die dure grond.
Wat is daar ' :') ' aan? Ik vind 't juist een prima initiatief :9 Oorspronkelijke bewoners hebben echt wel goede huizen gekregen hoor. Zijn er dus op vooruit gegaan ;)
Gewoon normaal doen ja.
pi_123196123
Ik ga kijken. :P :o
pi_123197543
Nieuwe tieten + straks nieuwe baby = soap deel 2 en cashen maar :Y)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_123197930
Hoe moet je je kind niet opvoeden, dan is het best educatief om te kijken :D
pi_123198128
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
Nieuwe tieten + straks nieuwe baby = soap deel 2 en cashen maar :Y)
Soap deel 2? Je bedoelt 4? :9
Gewoon normaal doen ja.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 februari 2013 @ 13:06:41 #9
22592 crew  Ole
pi_123201956
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:05 schreef Leandra het volgende:
Ik zit mobiel, dus ik gooi dat laatste nieuwsbericht en de foto straks wel even in de OP.
Angelina had zo een Volendams kindje kunnen zijn, maar misschien is het gewoon een vissersdorpenlook.
Heb de OP al beetje aangepast, maar je kunt er nog in :)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_123202189
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:05 schreef Leandra het volgende:
Nu je het zegt :o
Al herken ik er zelfs Fok!baby's in ;)
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 13:20:00 #11
43556 miss_dynastie
pi_123202329
't Is meer: huisje, boompje, taakstraf :+
pi_123202514
Ik dacht dat die tokkies in een appartementencomplex gingen wonen. Stond vorige week een artikel over in de Nieuwe Revu.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 13:38:42 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123202995
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 13:06 schreef Ole het volgende:

[..]

Heb de OP al beetje aangepast, maar je kunt er nog in :)
Thnx, is niet meer nodig :s)
En kon jij die e nog wel achter Barbi plakken? :o bij mij was de schrijfruimte op :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 februari 2013 @ 13:39:19 #14
22592 crew  Ole
pi_123203015
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 13:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Thnx, is niet meer nodig :s)
En kon jij die e nog wel achter Barbi plakken? :o bij mij was de schrijfruimte op :{
Ja! Vreemd zeg..
pi_123335443
Haha, is toch heerlijk man, dat soort tv.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:57:11 #16
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_123380281
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, is toch heerlijk man, dat soort tv.
Je bedoelt schijtlollige, platvloerse televisie die ze zelfs niet op die campingzender genaamd sbs6 durven uitzenden?
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_123382297
die bank :9~
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_123382318
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:

[..]

Je bedoelt schijtlollige, platvloerse televisie die ze zelfs niet op die campingzender genaamd sbs6 durven uitzenden?
Dat ja. Is toch prima.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 21:32:12 #19
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_123385793
Zo ze heeft wel betere/mooiere extensions!
pi_123385956
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 21:32 schreef Starlie het volgende:
Zo ze heeft wel betere/mooiere extensions!
Nou, leek wel echt
pi_123392353
dit huwelijk houd geen stand
pi_123398120
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef THEFXR het volgende:
Al is het maar omdat zij steeds kolen op het vuur gooit.
Al lijkt ze het soms als grap te doen. Het irriteert hem echt.
pi_123398361
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 07:12 schreef amaranta het volgende:

[..]

Al is het maar omdat zij steeds kolen op het vuur gooit.
Al lijkt ze het soms als grap te doen. Het irriteert hem echt.
ze wilt gewoon altijd haar zin doen.
pi_123398475
"Ik heb mijn borstvergroting vorige week precies zo gepland dat ik niets hoef te tillen bij de verhuizing."

:')

Uitgekookt !
pi_123400637
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 08:09 schreef quirina het volgende:
"Ik heb mijn borstvergroting vorige week precies zo gepland dat ik niets hoef te tillen bij de verhuizing."

Uitgekookt !
in de eerste serie vind ik haar nog leuk, stevig figuur en verzorgend karakter, nu is het een pronoteef geworden met dito plamuur laag :r
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2013 @ 10:09:41 #26
43556 miss_dynastie
pi_123400742
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 08:09 schreef quirina het volgende:

Uitgekookt !
Maar dat heeft ze vervolgens wel gedaan, toch? Want ze kon niet naar Carlo en Irene wegens teveel tillen tijdens de verhuizing :?
pi_123401955
Mag ik even vragen wat mensen nu aantrekt aan dit programma van deze twee mongoalen?
Bedoel is het puur en alleen aapjes kijken of toch nog een soort van medelijden voor de hoofdrolspelers?
  woensdag 27 februari 2013 @ 10:57:50 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123402224
Voor ons is het aapjes kijken, en dan ook nog eens aapjes die een ongeluk krijgen, dat je niet wilt kijken maar je moet haast wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123402556
quote:
15s.gif Op woensdag 27 februari 2013 10:48 schreef Iwanius het volgende:
Mag ik even vragen wat mensen nu aantrekt aan dit programma van deze twee mongoalen?
Bedoel is het puur en alleen aapjes kijken of toch nog een soort van medelijden voor de hoofdrolspelers?
leedvermaak, vind het wel zielig voor die kinderen en familie
pi_123403012
Op zich is ze wel goed door de wasstraat getrokken, als je vergelijkt met het begin:

pi_123403106
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Op zich is ze wel goed door de wasstraat getrokken, als je vergelijkt met het begin:

[ afbeelding ]
Jaja allemaal sponsorwerk...maar al draagt een aap een gouden ring.....
  woensdag 27 februari 2013 @ 11:55:21 #32
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_123404241
quote:

[ afbeelding ]
Vind je? Je kan haar wimpers tellen zo dik zit de mascara erop, de wenkbrauwen zijn nep, getekend of getattooeerd, haar haar is helemaal nep als ze die extensions euit trekt heeft ze kort haar en haar huidskleur is oranje van de bruiningscrème en teveel zonnebanken. Wellicht heeft madam ook ook nog kunstnagels. Als dit gepsonsord is dan hebben de sponsors ook geen smaak.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_123404880
ze waren gister wel lief met mekaar...

:s)
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  Moderator woensdag 27 februari 2013 @ 12:55:44 #34
184769 crew  Deisyy
pi_123406401
Ik ben helemaal vergeten te kijken -O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_123407310
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 11:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vind je? Je kan haar wimpers tellen zo dik zit de mascara erop, de wenkbrauwen zijn nep, getekend of getattooeerd, haar haar is helemaal nep als ze die extensions euit trekt heeft ze kort haar en haar huidskleur is oranje van de bruiningscrème en teveel zonnebanken. Wellicht heeft madam ook ook nog kunstnagels. Als dit gepsonsord is dan hebben de sponsors ook geen smaak.
Die afbeelding die erbij staat is niet van nu, he, maar dat begrijp je wel toch?
Gewoon normaal doen ja.
pi_123409763
Is het nog de moeite om terug te kijken, of alleen maar beelden van vorige afleveringen ?
pi_123410568
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 14:36 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Is het nog de moeite om terug te kijken, of alleen maar beelden van vorige afleveringen ?
Het zijn beelden van vorige afleveringen waar Samantha & Michael commentaar op geven zeg maar.
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 27 februari 2013 @ 15:34:24 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123411918
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 12:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben helemaal vergeten te kijken -O-
Ik dacht dat het 5 maart pas zou beginnen :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123411945
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik dacht dat het 5 maart pas zou beginnen :o
Het begint ook pas écht 5 maart. Dit was een terugblik.
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 27 februari 2013 @ 15:52:22 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123412757
Ah, thnx.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123412777

Nou zou ze gelijk krijgen die spiritist?
pi_123412863
quote:

[ afbeelding ]
Spoilers.
pi_123413681
Ik dacht dat het alleen maar een herhaling van eerder uitgezonden beelden zou zijn, maar ze gingen er dus zelf commentaar op geven? Misschien moet ik het dan toch nog even terugkijken :) Vanaf volgende week kijk ik sowieso. Ik weet niet wat me zo intrigeert, maar dat stel blijft me boeien.
  Moderator / Miss SHO woensdag 27 februari 2013 @ 18:59:06 #44
22592 crew  Ole
pi_123419840
quote:
Huwelijk Barbie op springen?

van onze redactie
AMSTERDAM -
De ruzies tussen Barbie en haar man Michael lopen steeds hoger op. "Ik heb geroepen dat ik wil scheiden", onthult de realityster.

In Story doet Barbie, die eigenlijk Samantha de Jong heet, een boekje open over haar huwelijkscrisis. "Michael en ik kunnen behoorlijk botsen. We maken ruzie om van alles en nog wat." Zo is een eventueel tweede kindje een heikel punt tussen de twee. Ook de nieuwe borstvergroting van Barbie zorgde onlangs voor een ontploffing...
De blondine heeft al een paar nachten bij haar ouders doorgebracht samen met haar dochtertje Angelina en hondje Gucci. "Ons leven is totaal overhoop gehaald door de soap." Maar er is nog een reden waarom ze niet lekker in haar vel zit. Barbie heeft het gevoel dat er een geest in haar huis ronddwaalt. 's Nachts is ze onrustig en kan ze de slaap niet vatten.
Manager Jake bevestigt dat het huwelijk van Barbie en Michael nu al de eerste barstjes vertoont. "Hun ruzies gaan over van alles: plastische chirurgie, materiële zaken én de komst van een tweede kindje... Ik kan ze hooguit adviezen geven. Ze moeten er zelf uit zien te komen", vertelt hij aan het weekblad.
  woensdag 27 februari 2013 @ 19:10:44 #45
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123420521
Een borstvergroting die voor een ontploffing zorgt. :X

[/mental image]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_123420807
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:59 schreef Ole het volgende:

[..]

ze praten nogal graag met de story, is dat om de nieuwe serie weer te hypen, dat iedereen kijkt of ze gaan scheiden of niet?
pi_123421842
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ze praten nogal graag met de story, is dat om de nieuwe serie weer te hypen, dat iedereen kijkt of ze gaan scheiden of niet?
Weet niet.
Gisteren zag je ook in een voorstukje dat ze met een big smile zegt:
"ja en dan zeg ik, ik wil scheiden"

Zoals ik gisteren al zei, het lijkt erop alsof het steeds erom doet. De aandacht inderdaad. Ik begrijp haar niet. Ik was al 20 keer weggegaan als ik Michael was.
Maar hij lijkt ergens ook wel echt verliefd op haar.
pi_123422000
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:59 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon bespottelijk zoals die manager zich overal mee bemoeit. Je huwelijksproblemen en borstvergroting bespreek je toch niet met je manager? Of betaalt hij het?
  woensdag 27 februari 2013 @ 19:33:49 #49
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123422032
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Een borstvergroting die voor een ontploffing zorgt. :X

[/mental image]
_O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 27 februari 2013 @ 19:35:56 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123422184
quote:
11s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon bespottelijk zoals die manager zich overal mee bemoeit. Je huwelijksproblemen en borstvergroting bespreek je toch niet met je manager? Of betaalt hij het?
Is het je nog niet opgevallen wat dat kind met jan en alleman bespreekt?
Ze vertelt op nationale TV dat ze anaal genomen wordt, en dan is het bespreken van je huwelijkscrisis met je manager te intiem?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123422272
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is het je nog niet opgevallen wat dat kind met jan en alleman bespreekt?
Ze vertelt op nationale TV dat ze anaal genomen wordt, en dan is het bespreken van je huwelijkscrisis met je manager te intiem?
Daar heb je gelijk in :D
pi_123422326
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Een schreeuw om aandacht en kijkcijfers :Y
pi_123422415
quote:
11s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien is het maar goed ook dat hij dat doet. God weet wat ze anders allemaal zouden doen.
pi_123422478
quote:
7s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:39 schreef amaranta het volgende:

[..]

Misschien is het maar goed ook dat hij dat doet. God weet wat ze anders allemaal zouden doen.
Ik vind die man ook een simpele hoor. Denk niet dat die hen verstand bij kan brengen.
pi_123422516
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind die man ook een simpele hoor. Denk niet dat die hen verstand bij kan brengen.
Nouja, als je de simpelheid gaat graderen dan steekt hij torenhoog boven dr uit hoor.
  woensdag 27 februari 2013 @ 19:43:28 #56
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_123422662
nou ja, het feit dat ze zegt dat ze nooooit meer van de tv wil al moet ze er dood bij neervallen? Dan moet je wat verzinnen als je enige talent is zo onnozel mogelijk op tv te komen. En dat ze denken dat dochterlief hollands next topmodel wordt... :') (ik moet me blijven inhouden niet tapmaddel te typen :') )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_123423637
Gister stond op nu.nl een stuk dat ze wil acteren, en denkt dat ze er goed in is. :+ Ik zit mobiel dus kan hem niet quoten.
pi_123424780
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:43 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ja, het feit dat ze zegt dat ze nooooit meer van de tv wil al moet ze er dood bij neervallen? Dan moet je wat verzinnen als je enige talent is zo onnozel mogelijk op tv te komen. En dat ze denken dat dochterlief hollands next topmodel wordt... :') (ik moet me blijven inhouden niet tapmaddel te typen :') )
Volgend programma: Barbie's scheiding..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 27 februari 2013 @ 20:20:21 #59
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123425089
Lijers, natuurlijk een euro betalen om terug te kijken :') Nou laat maar dan hoor, tis toch een terugblik..
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2013 @ 20:40:36 #60
43556 miss_dynastie
pi_123426508
quote:
13s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:20 schreef Enfermera het volgende:
Lijers, natuurlijk een euro betalen om terug te kijken :') Nou laat maar dan hoor, tis toch een terugblik..
Ik kan hem nog gewoon aanzetten en kijken?

quote:
10s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:16 schreef roos85 het volgende:

[..]

Barbie's Breakup :Y)
  woensdag 27 februari 2013 @ 20:43:08 #61
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123426664
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik kan hem nog gewoon aanzetten en kijken?

[..]

Barbie's Breakup :Y)
Vaag? Bij mij staat toch echt dat ik moet betalen.. Nouja.
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2013 @ 20:44:17 #62
43556 miss_dynastie
pi_123426744
quote:
15s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Zonde -O-
Ben altijd benieuwd wie dat doet. Ik heb nog nooit betaald en ik zou het ook nooit doen, ben benieuwd hoeveel ze daarmee nog binnenharken....
  woensdag 27 februari 2013 @ 20:44:24 #63
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_123426749
quote:
10s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:16 schreef roos85 het volgende:

[..]

Oh nu al...dat heb ik gemist, was ff Den Haag uit _O-
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_123426910
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:44 schreef Uccie het volgende:

[..]

Oh nu al...dat heb ik gemist, was ff Den Haag uit _O-
Dat is mijn voorspelling, de eerste barstjes zijn er al..
  woensdag 27 februari 2013 @ 20:48:09 #65
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_123426957
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:46 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat is mijn voorspelling, de eerste barstjes zijn er al..
Dat zal heus wel...en dan daarna "Barbie zoekt Ken" waarin ze opzoek gaat naar een nieuwe man :P
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_123427705
Barst? Das gewoon een teruggelijmde vaas.
  woensdag 27 februari 2013 @ 23:00:30 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123435672
quote:
15s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef Enfermera het volgende:

[..]

http://www.rtl.nl/xl/#/u/94c2bef5-4015-3371-bc9a-22059daebfd6

De aflevering van volgende week moet wel betaald worden, die van gisteren is gewoon gratis.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123445532
Mijn hemel. In het eerste huwelijksjaar al bijna de scheidingspapieren in willen dienen. Te verwachten en misschien SHO-technisch vermakelijk, maar dan hebben die paupers ook nog gewoon een kind..
pi_123445799
Zonder dat kind (op komst) waren ze waarschijnlijk sowieso nog niet getrouwd....
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:43:16 #70
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123447166
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zonde -O-
Ben altijd benieuwd wie dat doet. Ik heb nog nooit betaald en ik zou het ook nooit doen, ben benieuwd hoeveel ze daarmee nog binnenharken....
Nou idd.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

http://www.rtl.nl/xl/#/u/94c2bef5-4015-3371-bc9a-22059daebfd6

De aflevering van volgende week moet wel betaald worden, die van gisteren is gewoon gratis.
Thanks! Ja, ik probeerde 'm via mn tv terug te kijken, daar moest ik betalen :) bedacht me later dat ik beter ff op rtl xl online kon kijken :')
pi_123447278
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:43 schreef Enfermera het volgende:
Thanks! Ja, ik probeerde 'm via mn tv terug te kijken, daar moest ik betalen :) bedacht me later dat ik beter ff op rtl xl online kon kijken :')
Ja idd, via uitzending gemist (van UPC in mijn geval) moet je er wel voor betalen.... als ik het dan toch op de TV wil zien dan koppel ik gewoon m'n laptop aan de TV :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:47:37 #72
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123447307
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja idd, via uitzending gemist (van UPC in mijn geval) moet je er wel voor betalen.... als ik het dan toch op de TV wil zien dan koppel ik gewoon m'n laptop aan de TV :D
Ja precies XD omg
pi_123484105
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef THEFXR het volgende:
x2
pi_123489757
Heb de terugblik na een half uur afgezet, wat voor huwelijksproblemen zijn er dan? Of gaat dat nog over dat facebook meisje?
In life, every ending is a new beginning..
pi_123573628

:') :') :')
pi_123615662
quote:
6s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:02 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

wat is het toch een achterbuurtje
  Moderator / Miss SHO dinsdag 5 maart 2013 @ 16:49:57 #77
22592 crew  Ole
pi_123665231
Beetje raar bericht..
quote:
ma 04 mrt 2013, 16:59
Michael akkoord met scheiding Barbie

van onze redactie
AMSTERDAM -
VIDEO - Het servies vliegt bijna door het huis van Michael en Barbie. Hun huwelijk redden hoeft voor hem niet.

Barbie's man vindt scheiding best

"Als Samantha wil scheiden, vind ik het wel best. Kom maar op met die papieren", vindt Michael.
Dat hun huwelijk op springen staat, werd vorige week duidelijk. De eerste aflevering van hun nieuwe reallifesoap begint dinsdag om 20.30 uur op RTL 5.
  † In Memoriam † dinsdag 5 maart 2013 @ 16:50:43 #78
43556 miss_dynastie
pi_123665253
Alles om in de publiciteit te komen... hoe meer mensen kijken. En het werkt nog ook _O-
  Moderator / Miss SHO dinsdag 5 maart 2013 @ 16:53:43 #79
22592 crew  Ole
pi_123665362
We gaan toch weer massaal kijken vanavodn :+
  dinsdag 5 maart 2013 @ 16:54:16 #80
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123665380
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:53 schreef Ole het volgende:
idd, pure hype
pi_123665570
Barbie is dus binnekort weer vrijgezel? :9~
I wouldn't mind to be her rebound guy :9
  † In Memoriam † dinsdag 5 maart 2013 @ 17:00:06 #82
43556 miss_dynastie
pi_123665612
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:53 schreef Ole het volgende:
Ik wilde nog vrij nemen van m'n werk, maar ik heb besloten toch maar te gaan. Arme Barbie :@
pi_123670520
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Alles om in de publiciteit te komen... hoe meer mensen kijken. En het werkt nog ook _O-
dit ja.

en ja, ik blijf sowieso kijken, ik blijf het leuk vinden :P
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_123671170
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
Barbie is dus binnekort weer vrijgezel? :9~
I wouldn't mind to be her rebound guy :9
Je ziet dat ze hun lachen amper kunnen inhouden. Echt joh, er zijn duizenden troela's ;)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:34:14 #85
3185 Adelante
To let it go now
pi_123674726
Die nieuwe intro :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:36:46 #86
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123674869
zit ie ook aan je reet ofzo? :')
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:41:08 #87
3185 Adelante
To let it go now
pi_123675104
wat een gewauwel met die geesten 8)7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:42:41 #88
3185 Adelante
To let it go now
pi_123675196
een zonnestudio openen in den bosch :')
pi_123675287
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 20:42 schreef Adelante het volgende:
een zonnestudio openen in den bosch :')
Ze lijken me juist anti-reclame voor een zonnestudio. Wie wil er nou bijlopen als een wortel. :o

Zit me nu af te vragen of ze zelf nog wat haar heeft, het lijkt me een schamel bosje.
pi_123675378
Barbie lijkt wel nog bruiner dan ooit? Echt zo tering lelijk he :') _O-
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:46:02 #91
3185 Adelante
To let it go now
pi_123675390
er zijn gewoon nog triestere mensen, tokkies die achter deze hagenezen aanlopen om met ze op de foto te mogen :D
pi_123675544
http://www.tvgids.nl/arti(...)chael_uit_elkaar%3F/
Je hond boven je man verkiezen _O- Hoe stompzinnig ben je dan :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:52:04 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123675729
Waarom nemen mensen in hemelsnaam al die cadeaus voor ze mee?
De organisatie betaalt zich al blauw om ze daar te krijgen en dan ga je nog geld uitgeven aan een babyjasje of tas voor Barbie?
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:02:07 #94
3185 Adelante
To let it go now
pi_123676355
Bep :')
pi_123676416
Bep ken um wel even meenemen :')
  Moderator / Miss SHO dinsdag 5 maart 2013 @ 21:03:27 #96
22592 crew  Ole
pi_123676440
Wat een mooie stem heeft Bep
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:04:04 #97
3185 Adelante
To let it go now
pi_123676490
Bep neemt alle Javaanse jongens mee :7
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:17:06 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123677318
Man oh man.... zij wil daar weg omdat er geesten zitten, maar als hij dan ook wil scheiden moet hij maar weg zodat zij er met Angelina (en de geesten :+ ) kan blijven wonen :') _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123677346
Er is niks mis met die hond, het is nu wel duidelijk dat ze die hond nooit uitlaten. En maar roepen dat je zo gek op die hond bent bla bla bla bla.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_123677493
Dat huwelijk gaat echt geen stand houden. Misschien nu nog wel maar dat klapt op een gegeven moment echt wel :D
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:20:06 #101
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123677537
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:17 schreef Beeertjee het volgende:
Er is niks mis met die hond, het is nu wel duidelijk dat ze die hond nooit uitlaten. En maar roepen dat je zo gek op die hond bent bla bla bla bla.
die gast heeft echt geduld, ik had die hond al 35x de nek omgedraaid.
  Moderator dinsdag 5 maart 2013 @ 21:21:51 #102
249559 crew  Lavenderr
pi_123677630
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die gast heeft echt geduld, ik had die hond al 35x de nek omgedraaid.
Ze zorgen gewoon niet goed voor dat dier. Ja, knuffelen, maar uitlaten hebben ze geen trek in.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:25:13 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123677869
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:17 schreef Beeertjee het volgende:
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123678450
Hij vertrekt hals over kop het huis uit.

De voice-over past zijn taalgebruik aan het programma aan?
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:34:59 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123678578
Ieder ander gaat naar het Kruidvat om voor ¤ 5,= een paar zwangerschapstesten te halen maar Barbie test niks en maakt 2 afleveringen ellende van een waarzegster die zwanger is.

Beetje jammer dat er gelijk een borstvergroting achteraan gezet is door de regie, en dat ze inmiddels heeft laten weten dat de borstvergroting en de verhuizing vrijwel samenvielen, dan zal ze nog wel niet zwanger zijn geweest tijdens de operatie :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:35:53 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123678624
WTF? Claire van DGK in echte meisjes? :o
Edit: verkeerde topic :@
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 5 maart 2013 @ 22:02:32 #107
251975 kissaa
fka: kissa
pi_123680510
Net voor het eerst van mijn leven naar Barbie plus aanhang gekeken. Pffffffffffffffffff :X
pi_123690985
quote:
6s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:02 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

Moderator / Miss SHO donderdag 7 maart 2013 @ 16:40:53 #109
22592 crew  Ole
pi_123751231
quote:
do 07 mrt 2013, 14:39
Scheiding pakt goed uit voor Michael

door Anne Tonen
AMSTERDAM -
Mochten Barbie en Michael gaan scheiden, dan krijgt hij zijn eigen realityserie.

Dat vertelt manager Jake aan De Telegraaf.
Woensdag schreef Story dat Barbie en Michael volgens hun contract niet mogen scheiden zolang de realityserie Huisje Boompje Barbie loopt, maar volgens Jake is het verhaal uit zijn verband gerukt.
"De scheiding kan contractueel gezien wel worden doorgezet, maar dan zal de realityshow voor beide individueel doorlopen", legt Barbies manager uit. "De camera's zullen dan het leven van Michael en dat van Barbie draaien."
Vooralsnog is een scheiding tussen de twee Hagenezen niet aan de orde. "Ze zitten gezellig samen in een hun nieuwe huisje. Barbie smeert elke ochtend de boterhammen en Michael laat Gucci uit. Dus alles is weer koek en ei."
Toch heeft Jake weinig vertrouwen in het huwelijk. "Ik durf m'n geld niet op dit huwelijk te zetten."
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:44:41 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123751427
Lol, dat haar eigen manager er al geen vertrouwen in heeft :')

Dat wordt op termijn een scheiding en een spin-off voor Michael die dan populairder blijkt dan Barbie...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123751509
Leuk, dan kan hij een derde kind verwekken bij een nog dommer mokkel. oO<
  Moderator donderdag 7 maart 2013 @ 16:59:03 #112
184769 crew  Deisyy
pi_123752012
Dan moet Michael wel eerst een dommer mokkel zoeken, maar ook daar is een tv-programma van te maken ;)
  † In Memoriam † donderdag 7 maart 2013 @ 17:42:30 #113
43556 miss_dynastie
pi_123753752
Whaha komt er dan wel een nieuwe bruiloft nu om hun geloften te vernieuwen en alcohol te kunnen zuipen? Of laten ze dat ook maar zitten? _O-
  donderdag 7 maart 2013 @ 18:01:50 #114
3185 Adelante
To let it go now
pi_123754454
Dit is toch allemaal in scene gezet als promotie voor die nieuwe show :?
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:18:32 #115
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123760349
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:01 schreef Adelante het volgende:
Dit is toch allemaal in scene gezet als promotie voor die nieuwe show :?
dat dacht ik ook, het nieuwe seizoen is al opgenomen.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 20:32:11 #116
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123975124
we zijn er weer
pi_123975359
:W
  dinsdag 12 maart 2013 @ 20:37:19 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_123975432
jezus wat heeft die baby dikke klauwen
  dinsdag 12 maart 2013 @ 20:37:51 #119
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_123975469
Het is echt te dom om te poepen he :')
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_123975540
Oh toch maar Barbie ipv verzamelwoede :D
pi_123975559
Wow die hond eet afhaalchinees!
En het dan raar vinden dat ie de zooi onderschijt. :')
  dinsdag 12 maart 2013 @ 20:40:24 #122
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_123975629
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:39 schreef quirina het volgende:
:Y
pi_123975633
vis van Simonis :9~ _O_
pi_123975652
Denken dat het typisch Haags is _O- :')
  dinsdag 12 maart 2013 @ 20:42:12 #125
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_123975729
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef roos85 het volgende:
Denken dat het typisch Haags is _O- :')
Alles is typisch Haags. De rest van Nederland heeft het gewoon overgenomen :D
pi_123975907
Medium Bep, de ster van deze show _O_
pi_123975998
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:44 schreef StephanL het volgende:
Medium Bep, de ster van deze show _O_
Wat geweldig dat je zo je geld kunt verdienen :D
pi_123976128
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:39 schreef quirina het volgende:
Onze hond eet ook gewoon chinees, nergens last van. Zo raar is dat niet..
pi_123976191
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:46 schreef roos85 het volgende:

[..]

Wat geweldig dat je zo je geld kunt verdienen :D
Ze had destijds bij RTVWest ook haar eigen rubriek op tv. Dat was geniaal. Hoe ze het doet ze het, maar ze heeft het vaak bij het rechte eind. Ik zeg niet dat het echt is want een hoop is ook gewoon raden, maar ze is gewoon tof. Ze komt uit Leiden en platter Leids praten dan Bep, kan gewoon niet.
pi_123976243
Zo dus madam wil naar Oostenrijk ?

Hahaha :Y
pi_123976564
pornopoes :')

Nog lelijke borsten :{
pi_123976639
Die kop van Michael _O-
pi_123976648
Hey hebben ze nou die baby in de auto gelaten ofzo?
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 20:55:28 #134
184769 crew  Deisyy
pi_123976657
Gadverdamme en dan die Jake erbij :o
pi_123976673
Ik blijf lekker mezelf, maar wel alles is fake :')
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 20:56:05 #136
184769 crew  Deisyy
pi_123976699
Dat haar is toch nep? Hoe kan het dan dood zijn?
pi_123976805
Pik vergroting :')
pi_123976878
5 cm er bij, dat kan volgens mij nooit :')
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 20:58:20 #139
249559 crew  Lavenderr
pi_123976897
Nou, dieper kunnen ze niet zinken denk ik :o
pi_123976927
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef StephanL het volgende:
5 cm er bij, dat kan volgens mij nooit :')
Ik zat me ook al af te vragen hoe ze dat willen doen..
  dinsdag 12 maart 2013 @ 20:59:20 #141
3185 Adelante
To let it go now
pi_123976972
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef roos85 het volgende:

[..]

lossnijden spieren boven de penis, dan valt ie een stuk naar buiten :+
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 20:59:31 #142
249559 crew  Lavenderr
pi_123976987
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, dieper kunnen ze niet zinken denk ik :o
Ik schakel over van Eastenders en val meteen in de penisverlenging ;(
  dinsdag 12 maart 2013 @ 20:59:31 #143
119202 arise
mag ik even?
pi_123976989
Jaaaaa, daar hebben we Bep weer !!!
Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.
pi_123976991
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef roos85 het volgende:

[..]

Het is vaak ook een teleurstelling, want max is 2 a 3cm. Dat zei Schoemacher laast nog bij Britt en Ymke volgens mij.
pi_123977047
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:59 schreef Adelante het volgende:

[..]

lossnijden spieren boven de penis, dan valt ie een stuk naar buiten :+
Om daar nou 5 cm mee te (t)rekken :+
pi_123977151
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 20:59 schreef StephanL het volgende:

[..]

Het is vaak ook een teleurstelling, want max is 2 a 3cm. Dat zei Schoemacher laast nog bij Britt en Ymke volgens mij.
Dat zal wel inderdaad... snap de logica erachter niet.. mits je een micropenis hebt.
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 21:01:57 #147
249559 crew  Lavenderr
pi_123977179
"Het is een lijer, maar hij deugt "
:{
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:02:28 #148
3185 Adelante
To let it go now
pi_123977217
Bep is echt een mongool :D
pi_123977224
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:01 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat zal wel inderdaad... snap de logica erachter niet.. mits je een micropenis hebt.
Dan nog :P Neem ja maar een dildo :P
pi_123977274
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:02 schreef StephanL het volgende:

[..]

Dan nog :P Neem ja maar een dildo :P
Een voorbinddildo kan dan een optie zijn, kunnen beide partijen gebruiken :P
pi_123977351
Pil vergeten :|W
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:06:35 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_123977520
die komen ook bij dealers????
Say whut?
pi_123977619
WTF :P
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:08:22 #154
3185 Adelante
To let it go now
pi_123977628
een blokhut in je woonkamer _O-
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 21:08:36 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_123977651
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:06 schreef amaranta het volgende:
Say whut?
áutodealers natuurlijk :Y
pi_123977682
Ik blijf me verbazen over die prednison kop, die ogen, ze lijkt wel een Chinees :')
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:09:10 #157
3185 Adelante
To let it go now
pi_123977697
die "tuin" :D
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:09:41 #158
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_123977739
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf me verbazen over die prednison kop, die ogen, ze lijkt wel een Chinees :')
Een karikatuur van zichzelf :P
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 21:12:57 #159
249559 crew  Lavenderr
pi_123977961
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:09 schreef tonja het volgende:

[..]

Een karikatuur van zichzelf :P
Zonde, want het was gewoon een leuke meid om te zien. Nu heeft ze zich helemaal laten verknoeien.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:14:43 #160
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123978084
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zonde, want het was gewoon een leuke meid om te zien. Nu heeft ze zich helemaal laten verknoeien.
idd, in het begin was ze nog leuk
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:16:08 #161
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_123978186
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

idd, in het begin was ze nog leuk
Ik ken 'r eigenlijk alleen van deze serie, dat cherso gedoe heb ik gemist.
  † In Memoriam † dinsdag 12 maart 2013 @ 21:18:33 #162
135305 beequeen
Lost.
pi_123978318
Ik vond haar in Oh Cherso eik net zo erg. Wat een dweil.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_123978368
quote:

[..]

Vind je? Nou heb ik van cherso maar iets van twee afleveringen gezien, maar mooier of smaakvoller is het nooit geweest. Alleen minder wimpers :D
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 21:19:56 #164
184769 crew  Deisyy
pi_123978401
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:18 schreef beequeen het volgende:
Ik vond haar in Oh Cherso eik net zo erg. Wat een dweil.
:Y

pi_123978466
Duindorp natiuuiiuuuurlijk _O-
  Moderator dinsdag 12 maart 2013 @ 21:22:45 #166
184769 crew  Deisyy
pi_123978589
Symptonen :D
pi_123978889
Die gaat gewoon de pil expres niet slikken om zwanger te raken.
  † In Memoriam † dinsdag 12 maart 2013 @ 21:26:23 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_123978982
Paris Hilton ziet er niet uit.
_O-
― Mark Twain
pi_123979196
Het is best wel een eindje _O-
pi_123979295
Ik woon zo'n drie kwartier van mijn ma, dat zullen zulke types niet overleven :')
pi_123979303
Op naar het volgend programma :P
pi_123979310
Paris Hilton is knapper Micheal, geloof me :')
~~♥
pi_123979322
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:30 schreef theycouldbewrong het volgende:
Paris Hilton is knapper Micheal, geloof me :')
die is nog echter dan barbie :Y
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:57:51 #174
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_123981237
PH is echt een plork hoor.
Wat een rotkop heeft ze
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:00:24 #175
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_123981417
pi_123981574
Ik vind PH niet knapper ik vind ze vergelijkbaar in knapheid
pi_123981714
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef amaranta het volgende:
PH is echt een plork hoor.
Wat een rotkop heeft ze
Ik vind haar toch tien keer knapper dan het Haagse prednisonsmoeltje :Y
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:22:46 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123983023
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:06 schreef amaranta het volgende:
Say whut?
Ja, in cofeeshops en bij dealers, net als gewone mensen....

Nou, dan zal er wel wat mis zijn met mij :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123983084
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, in cofeeshops en bij dealers, net als gewone mensen....

Nou, dan zal er wel wat mis zijn met mij :'(
Zouden de Starbucks bedoelen? :P
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:24:44 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123983159
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Van Barbie is ook nog wel wat te maken als ze zelf haar make-up niet doet ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:25:07 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123983189
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:23 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zouden de Starbucks bedoelen? :P
Hebben ze die op Scheveningen al?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123983291
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hebben ze die op Scheveningen al?
Geen idee..

Ik kom ook nooit in een coffeeshop.. damn maar even laten checken bij dokter
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:29:54 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123983555
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:26 schreef roos85 het volgende:

[..]

Geen idee..

Ik kom ook nooit in een coffeeshop.. damn maar even laten checken bij dokter
Ik zie net op de site van Starbucks dat ze op Den Haag Centraal zitten, en eerlijk gezegd zie ik Barbie er niet voor aan om met de trein te reizen.

Ik kom alleen in Parijs bij de Starbucks (onder de grond, bij het Louvre), dus dat is best wel lef hebben, zo'n coffeeshop in het buitenland :7
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123983707
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zie net op de site van Starbucks dat ze op Den Haag Centraal zitten, en eerlijk gezegd zie ik Barbie er niet voor aan om met de trein te reizen.
Van Scheveningen daar DH CS is natuurlijk een hele wereldreis :D
quote:
Ik kom alleen in Parijs bij de Starbucks (onder de grond, bij het Louvre), dus dat is best wel lef hebben, zo'n coffeeshop in het buitenland :7
Ik ging in NY naar de Starbucks, vond ik ook wel gewaagd.. :7
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:33:44 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123983869
Ik zie het haar al zeggen: Naar Centraal? Wat moet ik op Centraal? Ik ga toch niet met de trein? Waarom zou ik op het station koffie drinken dan? Van die stationskoffie... Nou, dat dacht ik niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123983924
En een tram is natuurlijk helemaal verschrikkelijk..
  dinsdag 12 maart 2013 @ 22:40:11 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123984391
Ja, daarbij; waar zou ze naartoe moeten?
Ten eerste is Den Haag Centraal heel ver weg, en ten tweede kom je er alleen maar als je nog verder weg moet... en gezien de positie van Scheveningen betekent dat altijd dat je steeds verder van Scheveningen bent.

Ik dacht trouwens eerst dat die Tirol-opmerking een hele foute verwijzing was naar die rechtzaak die onder andere was voor een mishandeling in Oostenrijk.....
Achteraf gezien was het waarschijnlijk gewoon en scenario van RTL waarin de hele cast meedoet, maar als plannetje van RTL voor een gesponsorde vakantie hadden ze wel iets anders mogen kiezen dan Oostenrijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 13 maart 2013 @ 00:34:38 #188
251975 kissaa
pi_123990175
Vergeten te kijken :)
BLVD meldde dat ze gezinsuitbreiding krijgen. Nog een piepklein hondje ..
pi_123990260
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 00:34 schreef kissaa het volgende:
Vergeten te kijken :)
BLVD meldde dat ze gezinsuitbreiding krijgen. Nog een piepklein hondje ..
Zeker met de gedachte dat die andere handtas dan minder aandacht opeist. De twee kunnen dan immers samen spelen. :+
  woensdag 13 maart 2013 @ 00:42:05 #190
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123990397
die vakantie was ook al een EMO ramp
  woensdag 13 maart 2013 @ 00:50:55 #191
251975 kissaa
pi_123990617
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 00:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zeker met de gedachte dat die andere handtas dan minder aandacht opeist. De twee kunnen dan immers samen spelen. :+
Hopelijk is het nieuwe hondje van hetzelfde geslacht als Gucci.
pi_123993205
Volgens mij weten ze precies wat scoort en is aan de RLS niets real meer aan. Het is toch allemaal in scène gezet (bezichtiging van de woningen), gesponsord (vakantie, borstvergroting) of wordt sterk overtrokken/ geknipt en geplakt (scheiding, zwanger). En geef hun eens ongelijk, ze hebben "hun ziel toch al verkocht" en nemen nu mee, wat ze kunnen krijgen....
pi_123995433
quote:

[..]

een leuke meid om te zien??? Heb je - 9 ofzo?

Dit ????

pi_123995514
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat dus, alhoewel PH ook niets bijzonders is..maar nog altijd beter als barbie...
pi_124026759
Het zou me niet verbazen als ze nou alweer zwanger is want ja toch kijkcijfers en weer een nieuw seizoen afleveringen wat gemaakt moet worden enzo..
pi_124075042
De Haagse realityster Samantha de Jong, beter bekend als Barbie uit het televisieprogramma ‘Oh Oh Cherso’, opent donderdagavond haar nieuwe bar in Scheveningen.

De nieuwe zaak is gevestigd aan de Keizerstraat op de plek waar voorheen Muziek- en eetcafe Donkeys zat. Vorig jaar nog begon Barbie een eigen zaak in de Prinsestraat in het centrum van Den Haag, maar die is inmiddels alweer gesloten.

Barbie en haar man Michael van der Plas wilden de nieuwe zaak eerst Club Cherso noemen maar daarvan is afgezien na een conflict met de bouwer van de website voor het café.

Barbie kwam eerder in de problemen door de naam Barbie’s Bar voor de zaak in de Prinsestraat. De Haagse mocht van Barbie-fabrikant Mattel die naam niet gebruiken.
http://denhaagfm.nl/2013/03/13/barbie-opent-barbys-bar/

Lijkt me echt de ideale baan voor haar, cafebaas.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:20:42 #197
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_124075462
Nou, ik ga er bier drinken omdat haar naam eraan verbonden is hoor :')
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:40:02 #198
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_124076260
Waarom was dat andere café gesloten dan?
pi_124076459
Michael en Barbie hebben ruzie met de broer van michael... dat was zijn cafe zeker mwahaha
  vrijdag 15 maart 2013 @ 09:34:48 #200
14505 OProg
A Life in Music
pi_124081810
Straks is het TV programma ook wel een keer ten einde, komen die figuren nergens meer aan de bak en al het geld opgegaan aan dit soort mislukte projecten. Zekerheidje.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 15 maart 2013 @ 09:36:46 #201
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_124081850
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:40 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom was dat andere café gesloten dan?
Wegens te doorslaand succes?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 15 maart 2013 @ 11:06:21 #202
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_124084187
Heeft die griet wel eens echt gewerkt vraag ik me af? Wat is haar achtergrond eigenlijk voordat ze op tv terecht kwam, waar leefde ze toen van en wat deed die peer van haar? En wat zien die 2 toch altijd oranje zeg, lelijk en eng zelfs.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_124088407
Ze kunnen in ieder geval de website niet betalen. Waarschijnlijk ligt al het geld in die bar ;)
  vrijdag 15 maart 2013 @ 14:57:48 #204
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_124092654
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Heeft die griet wel eens echt gewerkt vraag ik me af? Wat is haar achtergrond eigenlijk voordat ze op tv terecht kwam, waar leefde ze toen van en wat deed die peer van haar? En wat zien die 2 toch altijd oranje zeg, lelijk en eng zelfs.
Schijnt dat ze ooit voor ene W. Wonka heeft gewerkt, maar werd ontslagen omdat ze ruzie kreeg met collega's...

vrijdag 15 maart 2013 @ 15:06:25 #205
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_124093015
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:44 schreef arjan1212 het volgende:
Michael en Barbie hebben ruzie met de broer van michael... dat was zijn cafe zeker mwahaha
hoe weet je dat?
pi_124098192
google
pi_124105405
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:44 schreef arjan1212 het volgende:
Barbie zoop zeker z'n voorraad op.
Want ze is pas lekker gek met een "bakkie" op. :P
pi_124265805
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:33:34 #209
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124265902
werkt die gast nooit?
pi_124265941
pi_124265967
Het is gewoon een blonde negerin _O-
pi_124265976
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:33 schreef THEFXR het volgende:
werkt die gast nooit?
goede vraag ja.
  † In Memoriam † dinsdag 19 maart 2013 @ 20:35:50 #213
135305 beequeen
Lost.
pi_124266012
Ze schnabbelen veel.
― Mark Twain
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:36:48 #214
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124266076
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:35 schreef beequeen het volgende:
Ze schnabbelen veel.
en dan moet de bouwvereniging nog beslissen of ze er mogen wonen,lol
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:37:19 #215
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124266103
barbie is de enige die werkt, in deze serie en de schnabbels
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:37:47 #216
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_124266129
Chelsea :'( ik moet gewoon een beetje huilen
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:37:50 #217
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_124266132
Michael was toch schilder
  † In Memoriam † dinsdag 19 maart 2013 @ 20:37:50 #218
135305 beequeen
Lost.
pi_124266133
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:36 schreef THEFXR het volgende:

en dan moet de bouwvereniging nog beslissen of ze er mogen wonen,lol
Eerst op wintersport hè?
― Mark Twain
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:38:11 #219
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124266150
die zus van micheal is wel leuk
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:38:44 #220
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_124266176
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:38 schreef THEFXR het volgende:
die zus van micheal is wel leuk
que?
pi_124266181
Psilla, Tsjels en Pet.

Wat een volk ook allemaal, ze kunnen niet eens uit hun woorden komen, ja, toch, weet je!
  † In Memoriam † dinsdag 19 maart 2013 @ 20:39:08 #222
135305 beequeen
Lost.
pi_124266199
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:37 schreef amaranta het volgende:
Chelsea :'( ik moet gewoon een beetje huilen
Chelsea, Vegas, Paris....één pot nat.
― Mark Twain
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:40:02 #223
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_124266239
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Chelsea, Vegas, Paris....één pot nat.
Natte tranenboel ja
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:40:11 #224
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124266251
big naturals :9~
pi_124266253
Nee dat geplamuurde porno wijf waar jij mee loopt is lekker wou je zeggen :') Michael.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:40:30 #226
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124266267
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:38 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

que?
die priscilla
pi_124266301
Met zulke ouders is het natuurlijk ook niet gek dat je asociaal wordt.

Pa: 'So he, dat wijf had echt dikke bloemkoluh'. :')
pi_124266313
Dus :D
  † In Memoriam † dinsdag 19 maart 2013 @ 20:41:59 #229
135305 beequeen
Lost.
pi_124266338
Deukz hier.
― Mark Twain
pi_124266358
ahnkloesif
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:42:39 #231
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124266368
lekker met je jas an, in het restaurant :')
  † In Memoriam † dinsdag 19 maart 2013 @ 20:43:02 #232
135305 beequeen
Lost.
pi_124266394
Snelle hap duurt lang.
― Mark Twain
pi_124266403
Wel apart om in een restaurant te gaan zitten met je jas aan en je muts op. :D
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:43:27 #234
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124266419
verse pizza duurt wat langer, ja
  † In Memoriam † dinsdag 19 maart 2013 @ 20:43:49 #235
135305 beequeen
Lost.
pi_124266443
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef mootie het volgende:
Wel apart om in een restaurant te gaan zitten met je jas aan en je muts op. :D
Misschien was het koud binnen.
― Mark Twain
pi_124266474
Die puisten door je roids inderdaad
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:44:52 #237
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_124266496
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:41 schreef mootie het volgende:
Met zulke ouders is het natuurlijk ook niet gek dat je asociaal wordt.

Pa: 'So he, dat wijf had echt dikke bloemkoluh'. :')
Dat is inderdaad echt aso :') Jezus uit wat voor kakfamilie kom jij dan?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:45:07 #238
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124266513
tokkies die eten niet lekker vinden :')
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:45:34 #239
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_124266532
ff trainen daar die Patrick
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:45:45 #240
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124266539
koorts door et vreten
pi_124266548
Ik heb het wel gezien, 15 minuten asociaal tuig is meer dan genoeg.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:46:24 #242
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_124266574
Die kan goed rekenen
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:46:41 #243
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124266588
zeiken omdat je man ziek is, alsof hij daar wat aan kan doen
pi_124266597
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Dat is inderdaad echt aso :') Jezus uit wat voor kakfamilie kom jij dan?
Vind je dat normaal taalgebruik dan? :?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:47:53 #245
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124266646
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:46 schreef mootie het volgende:

[..]

wat zegt jou man, dan?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:48:00 #246
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_124266654
quote:

[..]

Ik vind niet dat je meteen een tokkie bent als je een keer zoiets zegt. Zo praten mannen nou eenmaal over vrouwen, boeien.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:48:15 #247
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_124266666
quote:

[..]

Mijn pa zou gewoon zeggen dikke tietuh en dat is ook geen aso.
pi_124266729
quote:

[..]

Tutje.
pi_124266732
Deze serie lijkt me nog slechter dan Barbie haar kutshow _O- malaika
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:49:30 #250
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124266736
ik zie weer wat crashes aan komen })
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:50:37 #251
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124266812
barbie heeft tenminste 2 airbags
pi_124266819
quote:
16s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:48 schreef Pencile het volgende:

[..]

Mijn pa zou gewoon zeggen dikke tietuh en dat is ook geen aso.
Mijn vader zou er echt niet over piekeren om zoiets te zeggen.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:51:35 #253
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_124266873
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:50 schreef mootie het volgende:

[..]

Mijn vader zou er echt niet over piekeren om zoiets te zeggen.
Als iemand ze er zo uitgooit dan vraag je er om. :P
pi_124266875
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:48 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je meteen een tokkie bent als je een keer zoiets zegt. Zo praten mannen nou eenmaal over vrouwen, boeien.
Lol, keep dreaming.
pi_124266967
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
Deze serie lijkt me nog slechter dan Barbie haar kutshow _O- malaika
Inderdaad :D
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:53:09 #256
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_124266978
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:51 schreef mootie het volgende:

[..]

Lol, keep dreaming.
Die vlieger gaat eerder voor jou op.
pi_124267032
quote:

[..]

Lol, keep dreaming.
Dat ze niet zo in je gezicht doen hoort er ook bij.
pi_124267041
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:53 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Die vlieger gaat eerder voor jou op.
Welnee, er zijn zat mannen die wel een beetje fatsoen in hun donder hebben.
pi_124267056
Stom wijf :') nou heeft hij verloren! De zwarte ging er in.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:54:53 #260
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124267080
quote:

[..]

Lol, keep dreaming.
ben je 12 of zo?
pi_124267091
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Welnee, er zijn zat mannen die wel een beetje fatsoen in hun donder hebben.
Ja, tot je er niet meer bij bent.
pi_124267171
Ik ben het zowel met Mootie als de mannen eens.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:57:11 #263
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_124267200
Zo Michael, keer benen trainen....
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:58:45 #264
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_124267284
Maar dan niet van de zonnebank. Priceless
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:59:28 #265
125420 Starlie
pi_124267331
Lekker stel die ouders! Heerlijk stel!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:59:33 #266
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124267338
lol, die moeder van barbie is best lache
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:00:31 #267
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_124267406
Zijn ook leuke mensen die ouders
pi_124267408
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:59 schreef Starlie het volgende:
Lekker stel die ouders! Heerlijk stel!
Je zou er mee swingen?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:01:55 #269
125420 Starlie
pi_124267488
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:00 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Je zou er mee swingen?
Ja maar dan op een muziekje in de kroeg en niet zoals jij bedoeld.
pi_124267505
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Zijn ook leuke mensen die ouders
Je moet je act niet gaan overdrijven.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:02:35 #271
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_124267535
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je moet je act niet gaan overdrijven.
Sorry.
pi_124267547
Crackhoeren United.
pi_124267552
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:01 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja maar dan op een muziekje in de kroeg en niet zoals jij bedoeld.
_O-
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:03:33 #274
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124267598
duitse slampe,lol
pi_124267626
Dat is een zin Michael :')
pi_124267668
_O-
pi_124267695
Volgens die redenering zouden we hier ook Turks en Marokkaans moeten spreken.
pi_124267716
Sie horen mij goed he? :') _O-
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:06:00 #279
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124267728
soepie en een tosti :D
pi_124267749
Patrick, wat een licht.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:06:36 #281
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124267767
met 40 graden koorts lig je in het zkh, aansteller
pi_124267786
Obese :D
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:08:57 #283
125420 Starlie
pi_124267887
Ik denk Jack belt met het goede nieuws dat Gucci dood is! ;)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:09:28 #284
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_124267909
Ik dacht dat die Cil ook zwwnger was
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:09:31 #285
3185 Adelante
To let it go now
pi_124267913
Die Patrick is one of the girls :')
pi_124267929
Je ogen hangen nu ook op je wangen.

Heroinehoer met je pak vla.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:10:00 #287
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_124267943
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:08 schreef Starlie het volgende:
Ik denk Jack belt met het goede nieuws dat Gucci dood is! ;)
Of zindelijk
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:10:32 #288
3185 Adelante
To let it go now
pi_124267976
Godver de romantiek _O-
pi_124267981
Godverdomme die muts _O- glow in the dark
pi_124268008
Aww wat lief opa en oma met kleindochter O+
pi_124268020
Prodigy _O_
pi_124268036
i hear thunder but there's no rainnnnnn
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:11:38 #293
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124268037
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
Obese :D
_O-
pi_124268073
Jezus THEFXR, zou je haar nou nog doen? Skelletten kop :D
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:12:32 #295
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124268086
de berg bedwingen
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:13:05 #296
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124268112
vader vind dat zijn dochter een verwende snol is geworden,lol
pi_124268133
Hotter than my daughter, :').
  dinsdag 19 maart 2013 @ 21:14:55 #298
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124268215
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus THEFXR, zou je haar nou nog doen? Skelletten kop :D
wie?
pi_124268243
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 21:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wie?
Cil :D :')
pi_124268255
Hmmm appeltaartjes met licor43 apfelkorn en slagroom en kaneel!
( kotsen gegarandeerd ^O^ )
pi_124268269
dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')