quote:Barbie wil dochter voor de camera laten opgroeien
AMSTERDAM - Barbie maakt zich helemaal geen zorgen dat haar nieuwe dochter Angelina voor de camera opgroeit. "Ik hoop dat Angelina later haar eigen realityshow krijgt."
Foto: ANP
Het kind van Barbie is geboren tijdens de opnames van de vorige realityshow Barbies Baby. "Angelina groeit op in realityshows en ze volgt gewoon haar moeders pad", zegt Barbie, die eigenlijk Samantha de Jong heet, in een interview met NU.nl.
Angelina mag echter over zestien jaar niet in een soort Oh Oh Cherso gaan van Barbie en haar man Michael. "We gaan er eerder van uit dat ze over zestien jaar te zien is in Holland’s Next Top Model."
Na de geboorte van haar dochter gaf ze aan genoeg te hebben van realityshows. Maar daar komt ze nu helemaal op terug: "Ik kan me geen leven meer zonder de camera voorstellen. Ik ga door met tv tot ik er bij dood val."
Barbie en haar gezin zijn binnenkort te zien in hun derde realityshow Huisje, Boompje, Barbie waar de verhuizing naar een andere wijk in Scheveningen te volgen is. "Ik heb mijn borstvergroting vorige week precies zo gepland dat ik niets hoef te tillen bij de verhuizing."
Opluchting
Eerder hebben nieuwe buurtbewoners laten weten zich zorgen te maken over de komst van de realitydiva. Iemand was zelfs een hantekeningactie begonnen om de verhuizing tegen te gaan. Barbie maakt zich daar echter niet meer druk om. "Dat valt allemaal reuze mee, ik zie geen moeilijkheden meer. Een nieuwe buurvrouw heeft bijvoorbeeld 400 handtekeningen opgehaald om ons te verwelkomen. We krijgen zelfs welkomscadeaus. Dus dat was een opluchting."
Barbie ziet voor de rest ook geen moeilijkheden met de verhuizing. "Ik kwam al vanaf kleins af aan in de buurt dus het voelt allemaal heel vertrouwd."
Door: NU.nl/Rikki Hendriks
quote:Barbie en Michael stonden op punt te scheiden.
De realitysterren Barbie en Michael hebben overwogen te gaan scheiden. De ruzies in huize Van der Plas liepen zo hoog op dat het stel op het punt stond hun jonge huwelijk te beëindigen. Dit blijkt uit de eerste beelden van het nieuwe programma Huisje boompje Barbie dat RTL5 vanaf dinsdag uitzendt. Hun manager Jake Hampel moest de ruzie tussen zijn sterren sussen.
'Als Jake de scheidingspapieren had gehad, hadden we ze getekend', zeiden Barbie en Michael donderdag na het zien van een voorproefje van hun nieuwe realityserie die volgt op de series Barbies Bruiloft en Barbies Baby. Inmiddels hebben de twee beroemde Hagenezen hun ruzies bijgelegd. 'We kunnen niet met elkaar en niet zonder elkaar', zegt Michael. Op 1 april vieren ze hun 1-jarig huwelijk en doen ze de trouwerij nog eens dunnetjes over in het bijzijn van familie en vrienden.
In de nieuwe serie is te zien dat Samantha (23) en haar baby Angelina erg veel last hadden van geesten in de kinderkamer van haar oude huis. 'Ik vind het heel vervelend dat Michael me niet gelooft', zegt Barbie. Maar ook haar stoere man kreeg naar eigen zeggen rillingen in de kinderkamer en stemde in met een verhuizing nadat Barbie een aantal nachten bij haar moeder had doorgebracht.
Borstvergroting
Op verzoek van Michael slaagt een medium erin de geest te verjagen. Medium Bep had nog een verrassing voor het stel. Volgens haar wordt het realitygezin nog uitgebreid met een jongetje. Dit tot vreugde van Barbie. 'Ik wil er graag een kleine Ken bij', zegt Barbie. Onlangs ging de blondine voor de tweede maal onder het mes voor een borstvergroting. 'Ik vond na mijn zwangerschap dat mijn borsten gingen hangen. Nu voel ik me weer helemaal plastic fantastic', knipperde ze met haar ogen.
Het glamoureuze leven van Barbie kreeg onlangs een wending toen de rechter haar een werkstraf van 120 uur oplegde voor onder meer een vechtpartij in Den Haag. Barbie is bereid hiervoor te boeten. 'Ik wil graag eten rondbrengen in een ziekenhuis. Dat lijkt me leuk. Misschien houd ik er nog een baantje aan over', zegt Barbie. Haar manager ziet er wel een nieuwe realityserie in: Barbies boetedoening.
Michael daarentegen accepteert zijn straf niet en heeft hoger beroep aangetekend. Hij werd tot zijn eigen verbazing veroordeeld tot 200 uur werkstraf. 'Ik ga voor vrijspraak zoals de officier van justitie ook had geëist', zegt Michael.
oude OPquote:Barbie hoopt op taakstraf in verzorging
De rechter heeft gesproken: Barbie en Michael moeten een taakstraf gaan volbrengen. Barbie legt zich daar bij neer, terwijl Michael de uitspraak aanvecht.
Barbie vertelt aan RTL Boulevard: "Ik vond het onterecht, een beetje overdreven. Maar ik ga niet in hoger beroep."
Michael 200 uur taakstraf
De twee zijn veroordeeld voor een vechtpartij in Den Haag en een incident in Oostenrijk. Barbie kreeg 120 uur opgelegd terwijl Michael 200 uur taakstraf kreeg.
Saillant detail: het Openbaar Ministerie had vrijspraak geëist voor Michael. Dat zint hem niks. "Ik ben erg geschrokken, krijg je een klap om de oren met 200 uur taakstraf. Ik ben het er niet mee eens en ga in hoger beroep."
'Verzorgend typje'
Barbie kiest eieren voor haar geld en zegt haar taakstraf netjes uit te gaan voeren. "Ik wil heel graag eten rondbrengen in het ziekenhuis. Dat vind ik gewoon leuk. Ik ben een verzorgd typje misschien vind ik er wel een baantje."
Barbie was vandaag in Het Gooi voor de presentatie van haar nieuwe soap Huisje, Boompje, Barbie. De realityster is erg afgevallen en schrok een beetje van wat ze terugzag op tv. 'Oh wat erg', ving onze verslaggever op. Barbie vindt zichzelf wel erg gebruind en lijkt dus voornemens wat minder vaak onder de zonnebank te kruipen.
Reageer / bekijk reacties (6)
© RTL Nieuws.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Ole op 22-02-2013 13:15:52 ]
Wat is daar 'quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:33 schreef Leandra het volgende:
Het is dus een voormalige achterbuurt die gesloopt is en nu onbetaalbaar is voor de oorspronkelijke bewoners...
Stadsvernieuwing
En tussendoor gelijk even een arbeiderswijk op een A-locatie slopen zodat er tenminste goed verdiend kan worden aan die dure grond.
Soap deel 2? Je bedoelt 4?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
Nieuwe tieten + straks nieuwe baby = soap deel 2 en cashen maar
Heb de OP al beetje aangepast, maar je kunt er nog inquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:05 schreef Leandra het volgende:
Ik zit mobiel, dus ik gooi dat laatste nieuwsbericht en de foto straks wel even in de OP.
Angelina had zo een Volendams kindje kunnen zijn, maar misschien is het gewoon een vissersdorpenlook.
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:05 schreef Leandra het volgende:
Ik zit mobiel, dus ik gooi dat laatste nieuwsbericht en de foto straks wel even in de OP.
Angelina had zo een Volendams kindje kunnen zijn, maar misschien is het gewoon een vissersdorpenlook.
Thnx, is niet meer nodigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb de OP al beetje aangepast, maar je kunt er nog in
Ja! Vreemd zeg..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, is niet meer nodig![]()
En kon jij die e nog wel achter Barbi plakken?bij mij was de schrijfruimte op
Je bedoelt schijtlollige, platvloerse televisie die ze zelfs niet op die campingzender genaamd sbs6 durven uitzenden?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, is toch heerlijk man, dat soort tv.
Dat ja. Is toch prima.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Je bedoelt schijtlollige, platvloerse televisie die ze zelfs niet op die campingzender genaamd sbs6 durven uitzenden?
Nou, leek wel echtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:32 schreef Starlie het volgende:
Zo ze heeft wel betere/mooiere extensions!
Al is het maar omdat zij steeds kolen op het vuur gooit.quote:
ze wilt gewoon altijd haar zin doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Al is het maar omdat zij steeds kolen op het vuur gooit.
Al lijkt ze het soms als grap te doen. Het irriteert hem echt.
in de eerste serie vind ik haar nog leuk, stevig figuur en verzorgend karakter, nu is het een pronoteef geworden met dito plamuur laagquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:09 schreef quirina het volgende:
"Ik heb mijn borstvergroting vorige week precies zo gepland dat ik niets hoef te tillen bij de verhuizing."
![]()
Uitgekookt !
Maar dat heeft ze vervolgens wel gedaan, toch? Want ze kon niet naar Carlo en Irene wegens teveel tillen tijdens de verhuizingquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:09 schreef quirina het volgende:
"Ik heb mijn borstvergroting vorige week precies zo gepland dat ik niets hoef te tillen bij de verhuizing."
![]()
Uitgekookt !
leedvermaak, vind het wel zielig voor die kinderen en familiequote:Op woensdag 27 februari 2013 10:48 schreef Iwanius het volgende:
Mag ik even vragen wat mensen nu aantrekt aan dit programma van deze twee mongoalen?
Bedoel is het puur en alleen aapjes kijken of toch nog een soort van medelijden voor de hoofdrolspelers?
Jaja allemaal sponsorwerk...maar al draagt een aap een gouden ring.....quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Op zich is ze wel goed door de wasstraat getrokken, als je vergelijkt met het begin:
[ afbeelding ]
Vind je? Je kan haar wimpers tellen zo dik zit de mascara erop, de wenkbrauwen zijn nep, getekend of getattooeerd, haar haar is helemaal nep als ze die extensions euit trekt heeft ze kort haar en haar huidskleur is oranje van de bruiningscrème en teveel zonnebanken. Wellicht heeft madam ook ook nog kunstnagels. Als dit gepsonsord is dan hebben de sponsors ook geen smaak.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Op zich is ze wel goed door de wasstraat getrokken, als je vergelijkt met het begin:
[ afbeelding ]
Die afbeelding die erbij staat is niet van nu, he, maar dat begrijp je wel toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vind je? Je kan haar wimpers tellen zo dik zit de mascara erop, de wenkbrauwen zijn nep, getekend of getattooeerd, haar haar is helemaal nep als ze die extensions euit trekt heeft ze kort haar en haar huidskleur is oranje van de bruiningscrème en teveel zonnebanken. Wellicht heeft madam ook ook nog kunstnagels. Als dit gepsonsord is dan hebben de sponsors ook geen smaak.
Het zijn beelden van vorige afleveringen waar Samantha & Michael commentaar op geven zeg maar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:36 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Is het nog de moeite om terug te kijken, of alleen maar beelden van vorige afleveringen ?
Het begint ook pas écht 5 maart. Dit was een terugblik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 5 maart pas zou beginnen
Spoilers.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Huwelijk Barbie op springen?
van onze redactie
AMSTERDAM -
De ruzies tussen Barbie en haar man Michael lopen steeds hoger op. "Ik heb geroepen dat ik wil scheiden", onthult de realityster.
In Story doet Barbie, die eigenlijk Samantha de Jong heet, een boekje open over haar huwelijkscrisis. "Michael en ik kunnen behoorlijk botsen. We maken ruzie om van alles en nog wat." Zo is een eventueel tweede kindje een heikel punt tussen de twee. Ook de nieuwe borstvergroting van Barbie zorgde onlangs voor een ontploffing...
De blondine heeft al een paar nachten bij haar ouders doorgebracht samen met haar dochtertje Angelina en hondje Gucci. "Ons leven is totaal overhoop gehaald door de soap." Maar er is nog een reden waarom ze niet lekker in haar vel zit. Barbie heeft het gevoel dat er een geest in haar huis ronddwaalt. 's Nachts is ze onrustig en kan ze de slaap niet vatten.
Manager Jake bevestigt dat het huwelijk van Barbie en Michael nu al de eerste barstjes vertoont. "Hun ruzies gaan over van alles: plastische chirurgie, materiële zaken én de komst van een tweede kindje... Ik kan ze hooguit adviezen geven. Ze moeten er zelf uit zien te komen", vertelt hij aan het weekblad.
ze praten nogal graag met de story, is dat om de nieuwe serie weer te hypen, dat iedereen kijkt of ze gaan scheiden of niet?quote:
Weet niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze praten nogal graag met de story, is dat om de nieuwe serie weer te hypen, dat iedereen kijkt of ze gaan scheiden of niet?
Ik vind het gewoon bespottelijk zoals die manager zich overal mee bemoeit. Je huwelijksproblemen en borstvergroting bespreek je toch niet met je manager? Of betaalt hij het?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Een borstvergroting die voor een ontploffing zorgt.
[/mental image]
Is het je nog niet opgevallen wat dat kind met jan en alleman bespreekt?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon bespottelijk zoals die manager zich overal mee bemoeit. Je huwelijksproblemen en borstvergroting bespreek je toch niet met je manager? Of betaalt hij het?
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het je nog niet opgevallen wat dat kind met jan en alleman bespreekt?
Ze vertelt op nationale TV dat ze anaal genomen wordt, en dan is het bespreken van je huwelijkscrisis met je manager te intiem?
Een schreeuw om aandacht en kijkcijfersquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze praten nogal graag met de story, is dat om de nieuwe serie weer te hypen, dat iedereen kijkt of ze gaan scheiden of niet?
Misschien is het maar goed ook dat hij dat doet. God weet wat ze anders allemaal zouden doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon bespottelijk zoals die manager zich overal mee bemoeit. Je huwelijksproblemen en borstvergroting bespreek je toch niet met je manager? Of betaalt hij het?
Ik vind die man ook een simpele hoor. Denk niet dat die hen verstand bij kan brengen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien is het maar goed ook dat hij dat doet. God weet wat ze anders allemaal zouden doen.
Nouja, als je de simpelheid gaat graderen dan steekt hij torenhoog boven dr uit hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind die man ook een simpele hoor. Denk niet dat die hen verstand bij kan brengen.
Volgend programma: Barbie's scheiding..quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:43 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ja, het feit dat ze zegt dat ze nooooit meer van de tv wil al moet ze er dood bij neervallen? Dan moet je wat verzinnen als je enige talent is zo onnozel mogelijk op tv te komen. En dat ze denken dat dochterlief hollands next topmodel wordt...(ik moet me blijven inhouden niet tapmaddel te typen
)
Ik kan hem nog gewoon aanzetten en kijken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:20 schreef Enfermera het volgende:
Lijers, natuurlijk een euro betalen om terug te kijkenNou laat maar dan hoor, tis toch een terugblik..
Barbie's Breakupquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgend programma: Barbie's scheiding..
Vaag? Bij mij staat toch echt dat ik moet betalen.. Nouja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan hem nog gewoon aanzetten en kijken?
[..]
Barbie's Breakup
Zondequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vaag? Bij mij staat toch echt dat ik moet betalen.. Nouja.
Oh nu al...dat heb ik gemist, was ff Den Haag uitquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgend programma: Barbie's scheiding..
Dat is mijn voorspelling, de eerste barstjes zijn er al..quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh nu al...dat heb ik gemist, was ff Den Haag uit
Dat zal heus wel...en dan daarna "Barbie zoekt Ken" waarin ze opzoek gaat naar een nieuwe manquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is mijn voorspelling, de eerste barstjes zijn er al..
http://www.rtl.nl/xl/#/u/94c2bef5-4015-3371-bc9a-22059daebfd6quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vaag? Bij mij staat toch echt dat ik moet betalen.. Nouja.
Nou idd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zonde
Ben altijd benieuwd wie dat doet. Ik heb nog nooit betaald en ik zou het ook nooit doen, ben benieuwd hoeveel ze daarmee nog binnenharken....
Thanks! Ja, ik probeerde 'm via mn tv terug te kijken, daar moest ik betalenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/94c2bef5-4015-3371-bc9a-22059daebfd6
De aflevering van volgende week moet wel betaald worden, die van gisteren is gewoon gratis.
Ja idd, via uitzending gemist (van UPC in mijn geval) moet je er wel voor betalen.... als ik het dan toch op de TV wil zien dan koppel ik gewoon m'n laptop aan de TVquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:43 schreef Enfermera het volgende:
Thanks! Ja, ik probeerde 'm via mn tv terug te kijken, daar moest ik betalenbedacht me later dat ik beter ff op rtl xl online kon kijken
Ja precies XD omgquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd, via uitzending gemist (van UPC in mijn geval) moet je er wel voor betalen.... als ik het dan toch op de TV wil zien dan koppel ik gewoon m'n laptop aan de TV
quote:ma 04 mrt 2013, 16:59
Michael akkoord met scheiding Barbie
van onze redactie
AMSTERDAM -
VIDEO - Het servies vliegt bijna door het huis van Michael en Barbie. Hun huwelijk redden hoeft voor hem niet.
Barbie's man vindt scheiding best
"Als Samantha wil scheiden, vind ik het wel best. Kom maar op met die papieren", vindt Michael.
Dat hun huwelijk op springen staat, werd vorige week duidelijk. De eerste aflevering van hun nieuwe reallifesoap begint dinsdag om 20.30 uur op RTL 5.
dit ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Alles om in de publiciteit te komen... hoe meer mensen kijken. En het werkt nog ook
Je ziet dat ze hun lachen amper kunnen inhouden. Echt joh, er zijn duizenden troela'squote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
Barbie is dus binnekort weer vrijgezel?![]()
I wouldn't mind to be her rebound guy
Ze lijken me juist anti-reclame voor een zonnestudio. Wie wil er nou bijlopen als een wortel.quote:
die gast heeft echt geduld, ik had die hond al 35x de nek omgedraaid.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:17 schreef Beeertjee het volgende:
Er is niks mis met die hond, het is nu wel duidelijk dat ze die hond nooit uitlaten. En maar roepen dat je zo gek op die hond bent bla bla bla bla.
Ze zorgen gewoon niet goed voor dat dier. Ja, knuffelen, maar uitlaten hebben ze geen trek in.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die gast heeft echt geduld, ik had die hond al 35x de nek omgedraaid.
Dit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:17 schreef Beeertjee het volgende:
Er is niks mis met die hond, het is nu wel duidelijk dat ze die hond nooit uitlaten. En maar roepen dat je zo gek op die hond bent bla bla bla bla.
quote:do 07 mrt 2013, 14:39
Scheiding pakt goed uit voor Michael
door Anne Tonen
AMSTERDAM -
Mochten Barbie en Michael gaan scheiden, dan krijgt hij zijn eigen realityserie.
Dat vertelt manager Jake aan De Telegraaf.
Woensdag schreef Story dat Barbie en Michael volgens hun contract niet mogen scheiden zolang de realityserie Huisje Boompje Barbie loopt, maar volgens Jake is het verhaal uit zijn verband gerukt.
"De scheiding kan contractueel gezien wel worden doorgezet, maar dan zal de realityshow voor beide individueel doorlopen", legt Barbies manager uit. "De camera's zullen dan het leven van Michael en dat van Barbie draaien."
Vooralsnog is een scheiding tussen de twee Hagenezen niet aan de orde. "Ze zitten gezellig samen in een hun nieuwe huisje. Barbie smeert elke ochtend de boterhammen en Michael laat Gucci uit. Dus alles is weer koek en ei."
Toch heeft Jake weinig vertrouwen in het huwelijk. "Ik durf m'n geld niet op dit huwelijk te zetten."
dat dacht ik ook, het nieuwe seizoen is al opgenomen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:01 schreef Adelante het volgende:
Dit is toch allemaal in scene gezet als promotie voor die nieuwe show
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:39 schreef quirina het volgende:
Wow die hond eet afhaalchinees!
En het dan raar vinden dat ie de zooi onderschijt.
Onze hond eet ook gewoon chinees, nergens last van. Zo raar is dat niet..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:39 schreef quirina het volgende:
Wow die hond eet afhaalchinees!
En het dan raar vinden dat ie de zooi onderschijt.
Ze had destijds bij RTVWest ook haar eigen rubriek op tv. Dat was geniaal. Hoe ze het doet ze het, maar ze heeft het vaak bij het rechte eind. Ik zeg niet dat het echt is want een hoop is ook gewoon raden, maar ze is gewoon tof. Ze komt uit Leiden en platter Leids praten dan Bep, kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat geweldig dat je zo je geld kunt verdienen
lossnijden spieren boven de penis, dan valt ie een stuk naar buitenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zat me ook al af te vragen hoe ze dat willen doen..
Ik schakel over van Eastenders en val meteen in de penisverlengingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, dieper kunnen ze niet zinken denk ik
Het is vaak ook een teleurstelling, want max is 2 a 3cm. Dat zei Schoemacher laast nog bij Britt en Ymke volgens mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zat me ook al af te vragen hoe ze dat willen doen..
Om daar nou 5 cm mee te (t)rekkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
lossnijden spieren boven de penis, dan valt ie een stuk naar buiten
Dat zal wel inderdaad... snap de logica erachter niet.. mits je een micropenis hebt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het is vaak ook een teleurstelling, want max is 2 a 3cm. Dat zei Schoemacher laast nog bij Britt en Ymke volgens mij.
Dan nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zal wel inderdaad... snap de logica erachter niet.. mits je een micropenis hebt.
Een karikatuur van zichzelfquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf me verbazen over die prednison kop, die ogen, ze lijkt wel een Chinees
Zonde, want het was gewoon een leuke meid om te zien. Nu heeft ze zich helemaal laten verknoeien.quote:
idd, in het begin was ze nog leukquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonde, want het was gewoon een leuke meid om te zien. Nu heeft ze zich helemaal laten verknoeien.
Vind je? Nou heb ik van cherso maar iets van twee afleveringen gezien, maar mooier of smaakvoller is het nooit geweest. Alleen minder wimpersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonde, want het was gewoon een leuke meid om te zien. Nu heeft ze zich helemaal laten verknoeien.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:18 schreef beequeen het volgende:
Ik vond haar in Oh Cherso eik net zo erg. Wat een dweil.
die is nog echter dan barbiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:30 schreef theycouldbewrong het volgende:
Paris Hilton is knapper Micheal, geloof me
Ik vind haar toch tien keer knapper dan het Haagse prednisonsmoeltjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef amaranta het volgende:
PH is echt een plork hoor.
Wat een rotkop heeft ze
Zouden de Starbucks bedoelen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, in cofeeshops en bij dealers, net als gewone mensen....
Nou, dan zal er wel wat mis zijn met mij
Van Barbie is ook nog wel wat te maken als ze zelf haar make-up niet doetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar toch tien keer knapper dan het Haagse prednisonsmoeltje
Ik zie net op de site van Starbucks dat ze op Den Haag Centraal zitten, en eerlijk gezegd zie ik Barbie er niet voor aan om met de trein te reizen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen idee..
Ik kom ook nooit in een coffeeshop.. damn maar even laten checken bij dokter
Van Scheveningen daar DH CS is natuurlijk een hele wereldreisquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie net op de site van Starbucks dat ze op Den Haag Centraal zitten, en eerlijk gezegd zie ik Barbie er niet voor aan om met de trein te reizen.
Ik ging in NY naar de Starbucks, vond ik ook wel gewaagd..quote:Ik kom alleen in Parijs bij de Starbucks (onder de grond, bij het Louvre), dus dat is best wel lef hebben, zo'n coffeeshop in het buitenland
Zeker met de gedachte dat die andere handtas dan minder aandacht opeist. De twee kunnen dan immers samen spelen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:34 schreef kissaa het volgende:
Vergeten te kijken
BLVD meldde dat ze gezinsuitbreiding krijgen. Nog een piepklein hondje ..
Hopelijk is het nieuwe hondje van hetzelfde geslacht als Gucci.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker met de gedachte dat die andere handtas dan minder aandacht opeist. De twee kunnen dan immers samen spelen.
een leuke meid om te zien??? Heb je - 9 ofzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat dus, alhoewel PH ook niets bijzonders is..maar nog altijd beter als barbie...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar toch tien keer knapper dan het Haagse prednisonsmoeltje
Wegens te doorslaand succes?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:40 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom was dat andere café gesloten dan?
Schijnt dat ze ooit voor ene W. Wonka heeft gewerkt, maar werd ontslagen omdat ze ruzie kreeg met collega's...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Heeft die griet wel eens echt gewerkt vraag ik me af? Wat is haar achtergrond eigenlijk voordat ze op tv terecht kwam, waar leefde ze toen van en wat deed die peer van haar? En wat zien die 2 toch altijd oranje zeg, lelijk en eng zelfs.
hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:44 schreef arjan1212 het volgende:
Michael en Barbie hebben ruzie met de broer van michael... dat was zijn cafe zeker mwahaha
Barbie zoop zeker z'n voorraad op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:44 schreef arjan1212 het volgende:
Michael en Barbie hebben ruzie met de broer van michael... dat was zijn cafe zeker mwahaha
goede vraag ja.quote:
Eerst op wintersport hè?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:36 schreef THEFXR het volgende:
en dan moet de bouwvereniging nog beslissen of ze er mogen wonen,lol
Chelsea, Vegas, Paris....één pot nat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:37 schreef amaranta het volgende:
Chelseaik moet gewoon een beetje huilen
Natte tranenboel jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Chelsea, Vegas, Paris....één pot nat.
Misschien was het koud binnen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef mootie het volgende:
Wel apart om in een restaurant te gaan zitten met je jas aan en je muts op.
Dat is inderdaad echt asoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:41 schreef mootie het volgende:
Met zulke ouders is het natuurlijk ook niet gek dat je asociaal wordt.
Pa: 'So he, dat wijf had echt dikke bloemkoluh'.
Vind je dat normaal taalgebruik dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt asoJezus uit wat voor kakfamilie kom jij dan?
Ik vind niet dat je meteen een tokkie bent als je een keer zoiets zegt. Zo praten mannen nou eenmaal over vrouwen, boeien.quote:
Mijn vader zou er echt niet over piekeren om zoiets te zeggen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:48 schreef Pencile het volgende:
[..]
Mijn pa zou gewoon zeggen dikke tietuh en dat is ook geen aso.
Als iemand ze er zo uitgooit dan vraag je er om.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn vader zou er echt niet over piekeren om zoiets te zeggen.
Lol, keep dreaming.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je meteen een tokkie bent als je een keer zoiets zegt. Zo praten mannen nou eenmaal over vrouwen, boeien.
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
Deze serie lijkt me nog slechter dan Barbie haar kutshowmalaika
Welnee, er zijn zat mannen die wel een beetje fatsoen in hun donder hebben.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die vlieger gaat eerder voor jou op.
Ja, tot je er niet meer bij bent.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, er zijn zat mannen die wel een beetje fatsoen in hun donder hebben.
Sorry.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet je act niet gaan overdrijven.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja maar dan op een muziekje in de kroeg en niet zoals jij bedoeld.
Of zindelijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:08 schreef Starlie het volgende:
Ik denk Jack belt met het goede nieuws dat Gucci dood is!
wie?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus THEFXR, zou je haar nou nog doen? Skelletten kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |