quote:Barbie wil dochter voor de camera laten opgroeien
AMSTERDAM - Barbie maakt zich helemaal geen zorgen dat haar nieuwe dochter Angelina voor de camera opgroeit. "Ik hoop dat Angelina later haar eigen realityshow krijgt."
Foto: ANP
Het kind van Barbie is geboren tijdens de opnames van de vorige realityshow Barbies Baby. "Angelina groeit op in realityshows en ze volgt gewoon haar moeders pad", zegt Barbie, die eigenlijk Samantha de Jong heet, in een interview met NU.nl.
Angelina mag echter over zestien jaar niet in een soort Oh Oh Cherso gaan van Barbie en haar man Michael. "We gaan er eerder van uit dat ze over zestien jaar te zien is in Holland’s Next Top Model."
Na de geboorte van haar dochter gaf ze aan genoeg te hebben van realityshows. Maar daar komt ze nu helemaal op terug: "Ik kan me geen leven meer zonder de camera voorstellen. Ik ga door met tv tot ik er bij dood val."
Barbie en haar gezin zijn binnenkort te zien in hun derde realityshow Huisje, Boompje, Barbie waar de verhuizing naar een andere wijk in Scheveningen te volgen is. "Ik heb mijn borstvergroting vorige week precies zo gepland dat ik niets hoef te tillen bij de verhuizing."
Opluchting
Eerder hebben nieuwe buurtbewoners laten weten zich zorgen te maken over de komst van de realitydiva. Iemand was zelfs een hantekeningactie begonnen om de verhuizing tegen te gaan. Barbie maakt zich daar echter niet meer druk om. "Dat valt allemaal reuze mee, ik zie geen moeilijkheden meer. Een nieuwe buurvrouw heeft bijvoorbeeld 400 handtekeningen opgehaald om ons te verwelkomen. We krijgen zelfs welkomscadeaus. Dus dat was een opluchting."
Barbie ziet voor de rest ook geen moeilijkheden met de verhuizing. "Ik kwam al vanaf kleins af aan in de buurt dus het voelt allemaal heel vertrouwd."
Door: NU.nl/Rikki Hendriks
quote:Barbie en Michael stonden op punt te scheiden.
De realitysterren Barbie en Michael hebben overwogen te gaan scheiden. De ruzies in huize Van der Plas liepen zo hoog op dat het stel op het punt stond hun jonge huwelijk te beëindigen. Dit blijkt uit de eerste beelden van het nieuwe programma Huisje boompje Barbie dat RTL5 vanaf dinsdag uitzendt. Hun manager Jake Hampel moest de ruzie tussen zijn sterren sussen.
'Als Jake de scheidingspapieren had gehad, hadden we ze getekend', zeiden Barbie en Michael donderdag na het zien van een voorproefje van hun nieuwe realityserie die volgt op de series Barbies Bruiloft en Barbies Baby. Inmiddels hebben de twee beroemde Hagenezen hun ruzies bijgelegd. 'We kunnen niet met elkaar en niet zonder elkaar', zegt Michael. Op 1 april vieren ze hun 1-jarig huwelijk en doen ze de trouwerij nog eens dunnetjes over in het bijzijn van familie en vrienden.
In de nieuwe serie is te zien dat Samantha (23) en haar baby Angelina erg veel last hadden van geesten in de kinderkamer van haar oude huis. 'Ik vind het heel vervelend dat Michael me niet gelooft', zegt Barbie. Maar ook haar stoere man kreeg naar eigen zeggen rillingen in de kinderkamer en stemde in met een verhuizing nadat Barbie een aantal nachten bij haar moeder had doorgebracht.
Borstvergroting
Op verzoek van Michael slaagt een medium erin de geest te verjagen. Medium Bep had nog een verrassing voor het stel. Volgens haar wordt het realitygezin nog uitgebreid met een jongetje. Dit tot vreugde van Barbie. 'Ik wil er graag een kleine Ken bij', zegt Barbie. Onlangs ging de blondine voor de tweede maal onder het mes voor een borstvergroting. 'Ik vond na mijn zwangerschap dat mijn borsten gingen hangen. Nu voel ik me weer helemaal plastic fantastic', knipperde ze met haar ogen.
Het glamoureuze leven van Barbie kreeg onlangs een wending toen de rechter haar een werkstraf van 120 uur oplegde voor onder meer een vechtpartij in Den Haag. Barbie is bereid hiervoor te boeten. 'Ik wil graag eten rondbrengen in een ziekenhuis. Dat lijkt me leuk. Misschien houd ik er nog een baantje aan over', zegt Barbie. Haar manager ziet er wel een nieuwe realityserie in: Barbies boetedoening.
Michael daarentegen accepteert zijn straf niet en heeft hoger beroep aangetekend. Hij werd tot zijn eigen verbazing veroordeeld tot 200 uur werkstraf. 'Ik ga voor vrijspraak zoals de officier van justitie ook had geëist', zegt Michael.
oude OPquote:Barbie hoopt op taakstraf in verzorging
De rechter heeft gesproken: Barbie en Michael moeten een taakstraf gaan volbrengen. Barbie legt zich daar bij neer, terwijl Michael de uitspraak aanvecht.
Barbie vertelt aan RTL Boulevard: "Ik vond het onterecht, een beetje overdreven. Maar ik ga niet in hoger beroep."
Michael 200 uur taakstraf
De twee zijn veroordeeld voor een vechtpartij in Den Haag en een incident in Oostenrijk. Barbie kreeg 120 uur opgelegd terwijl Michael 200 uur taakstraf kreeg.
Saillant detail: het Openbaar Ministerie had vrijspraak geëist voor Michael. Dat zint hem niks. "Ik ben erg geschrokken, krijg je een klap om de oren met 200 uur taakstraf. Ik ben het er niet mee eens en ga in hoger beroep."
'Verzorgend typje'
Barbie kiest eieren voor haar geld en zegt haar taakstraf netjes uit te gaan voeren. "Ik wil heel graag eten rondbrengen in het ziekenhuis. Dat vind ik gewoon leuk. Ik ben een verzorgd typje misschien vind ik er wel een baantje."
Barbie was vandaag in Het Gooi voor de presentatie van haar nieuwe soap Huisje, Boompje, Barbie. De realityster is erg afgevallen en schrok een beetje van wat ze terugzag op tv. 'Oh wat erg', ving onze verslaggever op. Barbie vindt zichzelf wel erg gebruind en lijkt dus voornemens wat minder vaak onder de zonnebank te kruipen.
Reageer / bekijk reacties (6)
© RTL Nieuws.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Ole op 22-02-2013 13:15:52 ]
Wat is daar 'quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:33 schreef Leandra het volgende:
Het is dus een voormalige achterbuurt die gesloopt is en nu onbetaalbaar is voor de oorspronkelijke bewoners...
Stadsvernieuwing
En tussendoor gelijk even een arbeiderswijk op een A-locatie slopen zodat er tenminste goed verdiend kan worden aan die dure grond.
Soap deel 2? Je bedoelt 4?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
Nieuwe tieten + straks nieuwe baby = soap deel 2 en cashen maar
Heb de OP al beetje aangepast, maar je kunt er nog inquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:05 schreef Leandra het volgende:
Ik zit mobiel, dus ik gooi dat laatste nieuwsbericht en de foto straks wel even in de OP.
Angelina had zo een Volendams kindje kunnen zijn, maar misschien is het gewoon een vissersdorpenlook.
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:05 schreef Leandra het volgende:
Ik zit mobiel, dus ik gooi dat laatste nieuwsbericht en de foto straks wel even in de OP.
Angelina had zo een Volendams kindje kunnen zijn, maar misschien is het gewoon een vissersdorpenlook.
Thnx, is niet meer nodigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb de OP al beetje aangepast, maar je kunt er nog in
Ja! Vreemd zeg..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, is niet meer nodig![]()
En kon jij die e nog wel achter Barbi plakken?bij mij was de schrijfruimte op
Je bedoelt schijtlollige, platvloerse televisie die ze zelfs niet op die campingzender genaamd sbs6 durven uitzenden?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, is toch heerlijk man, dat soort tv.
Dat ja. Is toch prima.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Je bedoelt schijtlollige, platvloerse televisie die ze zelfs niet op die campingzender genaamd sbs6 durven uitzenden?
Nou, leek wel echtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:32 schreef Starlie het volgende:
Zo ze heeft wel betere/mooiere extensions!
Al is het maar omdat zij steeds kolen op het vuur gooit.quote:
ze wilt gewoon altijd haar zin doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Al is het maar omdat zij steeds kolen op het vuur gooit.
Al lijkt ze het soms als grap te doen. Het irriteert hem echt.
in de eerste serie vind ik haar nog leuk, stevig figuur en verzorgend karakter, nu is het een pronoteef geworden met dito plamuur laagquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:09 schreef quirina het volgende:
"Ik heb mijn borstvergroting vorige week precies zo gepland dat ik niets hoef te tillen bij de verhuizing."
![]()
Uitgekookt !
Maar dat heeft ze vervolgens wel gedaan, toch? Want ze kon niet naar Carlo en Irene wegens teveel tillen tijdens de verhuizingquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:09 schreef quirina het volgende:
"Ik heb mijn borstvergroting vorige week precies zo gepland dat ik niets hoef te tillen bij de verhuizing."
![]()
Uitgekookt !
leedvermaak, vind het wel zielig voor die kinderen en familiequote:Op woensdag 27 februari 2013 10:48 schreef Iwanius het volgende:
Mag ik even vragen wat mensen nu aantrekt aan dit programma van deze twee mongoalen?
Bedoel is het puur en alleen aapjes kijken of toch nog een soort van medelijden voor de hoofdrolspelers?
Jaja allemaal sponsorwerk...maar al draagt een aap een gouden ring.....quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Op zich is ze wel goed door de wasstraat getrokken, als je vergelijkt met het begin:
[ afbeelding ]
Vind je? Je kan haar wimpers tellen zo dik zit de mascara erop, de wenkbrauwen zijn nep, getekend of getattooeerd, haar haar is helemaal nep als ze die extensions euit trekt heeft ze kort haar en haar huidskleur is oranje van de bruiningscrème en teveel zonnebanken. Wellicht heeft madam ook ook nog kunstnagels. Als dit gepsonsord is dan hebben de sponsors ook geen smaak.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Op zich is ze wel goed door de wasstraat getrokken, als je vergelijkt met het begin:
[ afbeelding ]
Die afbeelding die erbij staat is niet van nu, he, maar dat begrijp je wel toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vind je? Je kan haar wimpers tellen zo dik zit de mascara erop, de wenkbrauwen zijn nep, getekend of getattooeerd, haar haar is helemaal nep als ze die extensions euit trekt heeft ze kort haar en haar huidskleur is oranje van de bruiningscrème en teveel zonnebanken. Wellicht heeft madam ook ook nog kunstnagels. Als dit gepsonsord is dan hebben de sponsors ook geen smaak.
Het zijn beelden van vorige afleveringen waar Samantha & Michael commentaar op geven zeg maar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:36 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Is het nog de moeite om terug te kijken, of alleen maar beelden van vorige afleveringen ?
Het begint ook pas écht 5 maart. Dit was een terugblik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 5 maart pas zou beginnen
Spoilers.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Huwelijk Barbie op springen?
van onze redactie
AMSTERDAM -
De ruzies tussen Barbie en haar man Michael lopen steeds hoger op. "Ik heb geroepen dat ik wil scheiden", onthult de realityster.
In Story doet Barbie, die eigenlijk Samantha de Jong heet, een boekje open over haar huwelijkscrisis. "Michael en ik kunnen behoorlijk botsen. We maken ruzie om van alles en nog wat." Zo is een eventueel tweede kindje een heikel punt tussen de twee. Ook de nieuwe borstvergroting van Barbie zorgde onlangs voor een ontploffing...
De blondine heeft al een paar nachten bij haar ouders doorgebracht samen met haar dochtertje Angelina en hondje Gucci. "Ons leven is totaal overhoop gehaald door de soap." Maar er is nog een reden waarom ze niet lekker in haar vel zit. Barbie heeft het gevoel dat er een geest in haar huis ronddwaalt. 's Nachts is ze onrustig en kan ze de slaap niet vatten.
Manager Jake bevestigt dat het huwelijk van Barbie en Michael nu al de eerste barstjes vertoont. "Hun ruzies gaan over van alles: plastische chirurgie, materiële zaken én de komst van een tweede kindje... Ik kan ze hooguit adviezen geven. Ze moeten er zelf uit zien te komen", vertelt hij aan het weekblad.
ze praten nogal graag met de story, is dat om de nieuwe serie weer te hypen, dat iedereen kijkt of ze gaan scheiden of niet?quote:
Weet niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze praten nogal graag met de story, is dat om de nieuwe serie weer te hypen, dat iedereen kijkt of ze gaan scheiden of niet?
Ik vind het gewoon bespottelijk zoals die manager zich overal mee bemoeit. Je huwelijksproblemen en borstvergroting bespreek je toch niet met je manager? Of betaalt hij het?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Een borstvergroting die voor een ontploffing zorgt.
[/mental image]
Is het je nog niet opgevallen wat dat kind met jan en alleman bespreekt?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon bespottelijk zoals die manager zich overal mee bemoeit. Je huwelijksproblemen en borstvergroting bespreek je toch niet met je manager? Of betaalt hij het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |