SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardig Sonja Bakkerig dus eigenlijk!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:29 schreef AQuila360 het volgende:
Rivalo kun je iets meer over die CPU vertellen? Ik dacht echt dat die vet was namelijk.
Ik had eigenlijk verwacht dat microsoft eerst kwam aangezien die de vorige keer ook eerder waren en de xbox360 nu onderdoet voor de ps3.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ben benieuwd waar Microsoft mee gaat komen.
Ik hoop op een powerhouse met een focus op kracht, maar ben bang dat het Kinect gaat worden.
Op een n=1 peiling valt niet zoveel te baseren natuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat microsoft eerst kwam aangezien die de vorige keer ook eerder waren en de xbox360 nu onderdoet voor de ps3.
Ik weet ook niet alles hoor maar zover ik weet is de chip die ze in de PS4 verwerken een APU dat betekend een CPU en een GPU verwerkt in één chip. De chip gebruikt geheugen dat verdeeld wordt tussen de CPU en de GPU. Waarschijnlijk zal in-game automatisch het evenwicht naar de GPU geschoven worden zodat deze meer geheugen heeft om textures in op te slaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:29 schreef AQuila360 het volgende:
Rivalo kun je iets meer over die CPU vertellen? Ik dacht echt dat die vet was namelijk.
Wat word bedoeld met een n=1 peiling?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Op een n=1 peiling valt niet zoveel te baseren natuurlijk.
Dat als iets maar 1 keer is voorgekomen, je daar niet echt conclusies uit kan trekken voor de toekomst.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat word bedoeld met een n=1 peiling?
Aantal keren dat zoiets is voorgekomen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat word bedoeld met een n=1 peiling?
Ah oke. Maar ik had dat gewoon logischer gevonden, sony hoeft niet persé en microsoft zou die neiging eerder hebben. Niet alleen omdat ze de vorige keer eerder waren maar ook omdat de xbox360 altijd al heeft achtergelopen op de playstation. Maar microsoft zal deze maand ook wel met een invite komen voor een eventquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat als iets maar 1 keer is voorgekomen, je daar niet echt conclusies uit kan trekken voor de toekomst.
Op papier liep de 360 inderdaad achter, maar in de praktijk waren de multiplatforms toch vaak beter af op de 360.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah oke. Maar ik had dat gewoon logischer gevonden, sony hoeft niet persé en microsoft zou die neiging eerder hebben. Niet alleen omdat ze de vorige keer eerder waren maar ook omdat de xbox360 altijd al heeft achtergelopen op de playstation. Maar microsoft zal deze maand ook wel met een invite komen voor een event
Wat ik me kan herrineren is dat BF3 mooier was is op een ps3 dan op een 360quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Op papier liep de 360 inderdaad achter, maar in de praktijk waren de multiplatforms toch vaak beter af op de 360.
Dat zal nu een minder groot probleem zijn voor de PS4.
Haha dat record your dreams stukje vond ik ook echt vrezelijk. Hij bouwde de spanning op hoe je dat dan kunt doen, en dan komt ie met de move-controller aanquote:
Nou, de details weet ik ook niet. Maar Journey op je PS4 spelen zit er dus niet in.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:29 schreef AQuila360 het volgende:
Roy kun je wel je digitaal gekochte games opnieuw downloaden op je ps4 of helemaal niet spelen?
Is gewoon gejat van Wii Music. Beter slecht gejat dan goed bedacht denk ik dat het idee was.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Come on. Net of ze ook maar enige invloed hebben op de muziek.
quote:
quote:
Lol. Tranen gelachen met dit filmpje. Meer van deze aub!quote:
Ik ben er niet heel erg in thuis, maar met de GAIKAI kan je nu video opnemen en meteen sharen, dit kost veel rekenwerk... Misschien daarom??quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:40 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet alles hoor maar zover ik weet is de chip die ze in de PS4 verwerken een APU dat betekend een CPU en een GPU verwerkt in één chip. De chip gebruikt geheugen dat verdeeld wordt tussen de CPU en de GPU. Waarschijnlijk zal in-game automatisch het evenwicht naar de GPU geschoven worden zodat deze meer geheugen heeft om textures in op te slaan.
Zover ze spreken over het aantal terraflops is de GPU geloof ik vergelijkbaar met een HD7850 en iets slechter dan de GTX660 Ti.
De CPU is op dit moment bijna door elke PC bij te benen.
Snap nog niet helemaal waarom ze voor 8GB aan GDDR5 zijn gegaan. GDDR5 is zeker niet geschikt voor processoren, wel voor videokaarten.
Misschien dat ik later nog wat info vindt.
twitter:andylevy twitterde op donderdag 21-02-2013 om 00:33:17I hope I'll be able to turn off all of these social features on the #PS4. If I wanted to be social I wouldn't be playing videogames. reageer retweet
90% FIFAquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Ga trouwens dit keer wel heel goed nadenken of ik een nieuwe console ga halen. Merk gewoon deze generatie dat ik steeds minder games speel, en maar een paar games echt vast speel.
Schande!quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, de details weet ik ook niet. Maar Journey op je PS4 spelen zit er dus niet in.
Haha bij mij is dat juist:quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
90% FIFA
5% CoD
5% PS3 exclusives hier
Niet alleen dat, de PS4 heeft een APU én een GPU. Dus naast de met de CPU geïntegreerde GPU nog een dedicated GPU ernaast.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:40 schreef Rivalo het volgende:
Ik weet ook niet alles hoor maar zover ik weet is de chip die ze in de PS4 verwerken een APU dat betekend een CPU en een GPU verwerkt in één chip.
Wellicht is de CPU laag geklokt om het energieverbruik te beperken. Maar vergeet niet dat het nog altijd 8 cores betreft.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:12 schreef Dibble het volgende:
Ik had liever 4 of 6gb gezien met een CPU die hoger geklokt was dan de 1.6 GHz processor in de ps4
Denk eerder dat ze de hitte niet kwijt kunnen. Wat moet het energieverbruik van een netbook CPU in een apparaat die 24/7 aan de stopcontact nou uitmaken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:28 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wellicht is de CPU laag geklokt om het energieverbruik te beperken. Maar vergeet niet dat het nog altijd 8 cores betreft.
Bron? Waarom zou een console 2 GPU's moeten hebben?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Niet alleen dat, de PS4 heeft een APU én een GPU. Dus naast de met de CPU geïntegreerde GPU nog een dedicated GPU ernaast.
Valt mee. De nieuwste serie, piledriver oid, draait ongeveer net zo goed als de intels qua gaming. Mocht je veel footage opnemen dan is zelfs de amd een betere keuze.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:39 schreef Dibble het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze de hitte niet kwijt kunnen. Wat moet het energieverbruik van een netbook CPU in een apparaat die 24/7 aan de stopcontact nou uitmaken.
Aantal cores zegt trouwens nog niets omdat quadcore Intel's de vloer aanvegen met de snelste AMD 8 core cpu's.
De PS4 heeft 2 GPU's inderdaad. Precieze reden weet ik niet. Ze hebben dus ook een extra CPU naast de 8 cores zoals te zien is in het filmpje.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:55 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Bron? Waarom zou een console 2 GPU's moeten hebben?
[..]
Valt mee. De nieuwste serie, piledriver oid, draait ongeveer net zo goed als de intels qua gaming. Mocht je veel footage opnemen dan is zelfs de amd een betere keuze.
Ken je de PS3 Phat? Die Cell werd heter dan deze AMD hoor, Sony heeft echt hogr kwaliteit hardware dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:39 schreef Dibble het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze de hitte niet kwijt kunnen. Wat moet het energieverbruik van een netbook CPU in een apparaat die 24/7 aan de stopcontact nou uitmaken.
Aantal cores zegt trouwens nog niets omdat quadcore Intel's de vloer aanvegen met de snelste AMD 8 core cpu's.
Alleen via PlayStation Cloud mogelijk. Als ze het dus willen aanbieden. Demo's iig wel, maar het zou ze sieren als ze je gamecollectie uit je ps-account trekken en die spellen geheel opengooien ipv alleen een demo. Ik zal de vraag eens naar Sony sturen, eens kijken of ze het kunnen (weten ze het zelf al eigenlijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, de details weet ik ook niet. Maar Journey op je PS4 spelen zit er dus niet in.
Het is zo'n sterk filmpje:quote:
PlayStation 4 speelt tweedehands spellen afquote:Op vrijdag 22 februari 2013 06:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* PlayStation 4 speelt tweedehands spellen af
eerst zien dan geloven
Die hadden ze weggehaaldquote:Op vrijdag 22 februari 2013 06:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
PlayStation 4 speelt tweedehands spellen af
Tja, als de baas het bevestigd heeft, waarom dan niet geloven? Het is toch niet zo dat de ps3 het ook al niet kon?
wat hebben ze weggehaald?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 06:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Die hadden ze weggehaald
Het gaat om tweedehands PS4-spellen, dat heeft geen reet te maken met BC.quote:
We zullen het wel zienquote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat om tweedehands PS4-spellen, dat heeft geen reet te maken met BC.
De vraag of je op een PS4 PS3-spellen kan spelen is ook ja. Maar niet via eerder gekochte schijfjes, maar via PlayStation Cloud.
Je hebt de presentatie niet bekeken gok ik zoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
We zullen het wel zien
Volgens mij werd gezegd dat ze de mogelijkheid PS3 games te streamen aan het onderzoeken waren, maar is niet eenduidig bevestigd dat het komt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:26 schreef Pheno het volgende:
Je hebt de presentatie niet bekeken gok ik zo
En vooral dit gedeelte is belangrijk wat je zegt, er wordt maar geroepen dat dingen bevestigd zijn terwijl dat gewoon nog niet zo is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:50 schreef chibibo het volgende:
[..]
Volgens mij werd gezegd dat ze de mogelijkheid PS3 games te streamen aan het onderzoeken waren, maar is niet eenduidig bevestigd dat het komt.
It has a power button! So you can switch it on and off! Hilarisch!quote:
Er stond nochtans dat ze ps3 gaan aanbieden en de mogelijkheid tot ps1 en ps2 gaan onderzoeken. Ik kan nu op mijn werk geen bron zoeken, gamessites en youtube zijn gebloktquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:12 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
En vooral dit gedeelte is belangrijk wat je zegt, er wordt maar geroepen dat dingen bevestigd zijn terwijl dat gewoon nog niet zo is.
Het is gewoon gemeld, maar mensen haten graag zonder maar iets te lezen.quote:Daarnaast zal Sony de streaming service gebruiken voor het aanbieden van PS One-, PlayStation 2- en PlayStation 3-games. De PS4 wordt naar alle waarschijnlijkheid niet backwards compatible met fysieke games van de vorige consoles, maar Sony zal die games dus online aanbieden.
Ik loop niet te haten, ik maak gewoon te vaak mee dat er dingen de wereld in geholpen worden die niet of nauwelijks fundering hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:45 schreef Pheno het volgende:
Ah, op tweakers (gelukkig niet aangemerkt als gamessite:
[..]
Het is gewoon gemeld, maar mensen haten graag zonder maar iets te lezen.
Als Perry (gaikai) zelf zegt dat het bedrijf ps1, ps2 en ps3 games gaat aanbieden, let op, niet day one, dan heeft dat geen fundering. Oke.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:51 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik loop niet te haten, ik maak gewoon te vaak mee dat er dingen de wereld in geholpen worden die niet of nauwelijks fundering hebben.
Gaat aanbieden. Het is er nog niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als Perry (gaikai) zelf zegt dat het bedrijf ps1, ps2 en ps3 games gaat aanbieden, let op, niet day one, dan heeft dat geen fundering. Oke.
Nee, je hebt het ook goed gelezen, net als mijn stukje "let op, niet day one".quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:00 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Gaat aanbieden. Het is er nog niet.
Niet fysiek als in, je kan de schijf er niet in duwen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Niet fysiek backwards compatible als in opnieuw online kopen?
Waarschijnlijk niet, hoewel een via PSN gekocht PS3 spel een grotere kans heeft.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:06 schreef Pheno het volgende:
De enige vraag die ik beantwoord wil zien, als het er is: kan ik mijn oude PS3-games zonder nog eens te betalen spelen?
Net zoals je lul, je kan um wel overal indouwen maar je komt niet altijd klaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet fysiek als in, je kan de schijf er niet in duwen.
Nou ja wel er in duwen maar die werkt niet.
Ja, maar kan je dan een code invullen op die PS4 zodat je hem 'online' kan spelen? Zit er niet op te wachten om m'n PS2 collectie opnieuw te kopenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet fysiek als in, je kan de schijf er niet in duwen.
Nou ja wel er in duwen maar die werkt niet.
Ha...ha.....ha........quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Net zoals je lul, je kan um wel overal indouwen maar je komt niet altijd klaar.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Net zoals je lul, je kan um wel overal indouwen maar je komt niet altijd klaar.
Niet bekendquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar kan je dan een code invullen op die PS4 zodat je hem 'online' kan spelen? Zit er niet op te wachten om m'n PS2 collectie opnieuw te kopen
Klopt, maar dat is nu nog gissen. We gaan het meemaken. De E3 wordt iig een stuk interessanter dit jaar. Geen idee hoe ik het dit jaar ga bolwerken qua afsprakenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, hoewel een via PSN gekocht PS3 spel een grotere kans heeft.
Gigantisch veel zin in jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
De E3 wordt iig een stuk interessanter dit jaar. Geen idee hoe ik het dit jaar ga bolwerken qua afspraken
Ik ook, en dan nog MicorSoft om het compleet te makenquote:
Meh, microsoft is mijn ding niet zoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, en dan nog MicorSoft om het compleet te makenThe consolewar all over again
Topicpointer is ook al uit voorzorg neergezetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, en dan nog MicorSoft om het compleet te makenThe consolewar all over again
gaan er mensen van fok naar de e3?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje zo toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
gaan er mensen van fok naar de e3?
Dat is correct.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
gaan er mensen van fok naar de e3?
Geen idee? Ik volg fok games niet zo eigenlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:39 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje zo toch?
Ik weet het ook alleen omdat een oud-user/gamescrew lid best naar de E3 had gewildquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee? Ik volg fok games niet zo eigenlijk
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee? Ik volg fok games niet zo eigenlijk
Gezien we de laatste twee jaar zelf betalen, tja, wie wil nu niet meequote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:43 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik weet het ook alleen omdat een oud-user/gamescrew lid best naar de E3 had gewild![]()
Nu gaan we gewoon zelf hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gezien we de laatste twee jaar zelf betalen, tja, wie wil nu niet mee
Ja, enige wat me boeid is fifa en cod en de ps4 eigenlijk. Maar daar post ik in de topicsquote:
Klopt. PSOne en PSTwo Classics zullen waarschijnlijk (later) wel geëmuleerd worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is nu nog gissen. We gaan het meemaken. De E3 wordt iig een stuk interessanter dit jaar. Geen idee hoe ik het dit jaar ga bolwerken qua afspraken
Dat kan zo maar. Geen idee van welke site je bent hoorquote:
Ikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gezien we de laatste twee jaar zelf betalen, tja, wie wil nu niet mee
Blijf je lekker thuis terwijl ik op de share-knop drukquote:
Fijn!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijf je lekker thuis terwijl ik op de share-knop druk
Leek me eerst ook weinig omdat ik dacht van de xbox360 heeft ze op 3,2 GHz lopen maar geloof dat nu die 1,6 van nu beter is als 3,2 toen en het zijn er 8 ipv 3 dus is het toch wel heel goed?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:12 schreef Dibble het volgende:
Die 8gb aan DDR5 wordt hoog opgeblazen. Ik had liever 4 of 6gb gezien met een CPU die hoger geklokt was dan de 1.6 GHz processor in de ps4
Drie PowerPC cores vs. 8 x86-cores die efficienter zijn idd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Leek me eerst ook weinig omdat ik dacht van de xbox360 heeft ze op 3,2 GHz lopen maar geloof dat nu die 1,6 van nu beter is als 3,2 toen en het zijn er 8 ipv 3 dus is het toch wel heel goed?
Ben niet van een site.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan zo maar. Geen idee van welke site je bent hoor
Maar je gaat wel zelf?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |