SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardig Sonja Bakkerig dus eigenlijk!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:29 schreef AQuila360 het volgende:
Rivalo kun je iets meer over die CPU vertellen? Ik dacht echt dat die vet was namelijk.
Ik had eigenlijk verwacht dat microsoft eerst kwam aangezien die de vorige keer ook eerder waren en de xbox360 nu onderdoet voor de ps3.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ben benieuwd waar Microsoft mee gaat komen.
Ik hoop op een powerhouse met een focus op kracht, maar ben bang dat het Kinect gaat worden.
Op een n=1 peiling valt niet zoveel te baseren natuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat microsoft eerst kwam aangezien die de vorige keer ook eerder waren en de xbox360 nu onderdoet voor de ps3.
Ik weet ook niet alles hoor maar zover ik weet is de chip die ze in de PS4 verwerken een APU dat betekend een CPU en een GPU verwerkt in één chip. De chip gebruikt geheugen dat verdeeld wordt tussen de CPU en de GPU. Waarschijnlijk zal in-game automatisch het evenwicht naar de GPU geschoven worden zodat deze meer geheugen heeft om textures in op te slaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:29 schreef AQuila360 het volgende:
Rivalo kun je iets meer over die CPU vertellen? Ik dacht echt dat die vet was namelijk.
Wat word bedoeld met een n=1 peiling?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Op een n=1 peiling valt niet zoveel te baseren natuurlijk.
Dat als iets maar 1 keer is voorgekomen, je daar niet echt conclusies uit kan trekken voor de toekomst.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat word bedoeld met een n=1 peiling?
Aantal keren dat zoiets is voorgekomen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat word bedoeld met een n=1 peiling?
Ah oke. Maar ik had dat gewoon logischer gevonden, sony hoeft niet persé en microsoft zou die neiging eerder hebben. Niet alleen omdat ze de vorige keer eerder waren maar ook omdat de xbox360 altijd al heeft achtergelopen op de playstation. Maar microsoft zal deze maand ook wel met een invite komen voor een eventquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat als iets maar 1 keer is voorgekomen, je daar niet echt conclusies uit kan trekken voor de toekomst.
Op papier liep de 360 inderdaad achter, maar in de praktijk waren de multiplatforms toch vaak beter af op de 360.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah oke. Maar ik had dat gewoon logischer gevonden, sony hoeft niet persé en microsoft zou die neiging eerder hebben. Niet alleen omdat ze de vorige keer eerder waren maar ook omdat de xbox360 altijd al heeft achtergelopen op de playstation. Maar microsoft zal deze maand ook wel met een invite komen voor een event
Wat ik me kan herrineren is dat BF3 mooier was is op een ps3 dan op een 360quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Op papier liep de 360 inderdaad achter, maar in de praktijk waren de multiplatforms toch vaak beter af op de 360.
Dat zal nu een minder groot probleem zijn voor de PS4.
Haha dat record your dreams stukje vond ik ook echt vrezelijk. Hij bouwde de spanning op hoe je dat dan kunt doen, en dan komt ie met de move-controller aanquote:
Nou, de details weet ik ook niet. Maar Journey op je PS4 spelen zit er dus niet in.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:29 schreef AQuila360 het volgende:
Roy kun je wel je digitaal gekochte games opnieuw downloaden op je ps4 of helemaal niet spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |