quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Oh dat spel heb ik zo dood gespeeld. Wat een geniaal spel
Snap niet dat start/select weg is. Start zou hetzelfde kunnen zijn als options maar share vind ik ondergeschikt aan de knop die erg vaak voor de map/camera wordt gebruikt. Sharing kan makkelijk onder de PS-button.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:06 schreef damirovic het volgende:
Wtf hebben ze gedaan?![]()
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Zover ik weet niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:19 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat dat een kleine speakertje is.
Je krijgt toch een gratis headset bij je playstation?
Wat maakt het uit dat ze weg zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Snap niet dat start/select weg is. Start zou hetzelfde kunnen zijn als options maar share vind ik ondergeschikt aan de knop die erg vaak voor de map/camera wordt gebruikt. Sharing kan makkelijk onder de PS-button.
Is er nog verteld of dat rooster een mic. of een speaker was a.k.a. welke van de 2? Een mic lijkt mij het meest voor de hand liggend maar je weet maar nooit
Kloptquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:14 schreef nodig het volgende:
[..]
SSD lijkt me juist fijn om het allemaal een stuk sneller te krijgen
Lijkt me wel lekkerder liggen in de hand.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:06 schreef damirovic het volgende:
Wtf hebben ze gedaan?![]()
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Van wie heb je dat nou weer gehoord.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:42 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Klopt
Ik wil het eigenlijk ook maar het is nog steeds aardig duur en gaat ook niet lang mee.
Dacht dat ze van snelheid altijd afnamen en na een tijdje er gewoon mee kapten. Omdat het flash geheugen is is het nogal afhankelijk van hoe vaak je er naar schrijft. Maar goed kan dus meevallen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Van wie heb je dat nou weer gehoord.
Ik heb nu al bijna 3 jaar een SSD die het nog steeds perfect doet. Heb weleens normale schijven gehad die het al na een jaar begeven.
Dat select vaak gebruikt wordt voor een map of om het camerastandpunt te wijzigen. Gebruik dat vaker dan ik ooit verwacht een share knop te gebruikenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat ze weg zijn?
Hardop lachenquote:
Oh god die gast die zegt dat ze gezicht gerenderd is met Unreal 3quote:
Volgens mij is het redelijk betaalbaar tegenwoordig voor zo'n 100 euro voor 120gb ofzo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:42 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Klopt
Ik wil het eigenlijk ook maar het is nog steeds aardig duur en gaat ook niet lang mee.
Mijn huidige setup is 4/5 jaar oudquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij is het redelijk betaalbaar tegenwoordig voor zo'n 100 euro voor 120gb ofzo.
Hoe duur is je totale setup? Wat voor videokaart heb je?
Komt het nog een beetje mee? BF3?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:15 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Mijn huidige setup is 4/5 jaar oud
Redelijk. Niet op vol. Maar beetje medium/high.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Komt het nog een beetje mee? BF3?
Wat raad jezelf aan een 7870XT of een 7950? Of zou jezelf nog met iets lagers upgraden? Ikzelf zit nu nog met een Core2Duo @ 1.86ghz en 1gb ddr2quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:19 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Redelijk. Niet op vol. Maar beetje medium/high.
Meestal gooi ik de shadows wat lager bij nieuwe games en dan runt het wel goed. Far Cry 3 lukt ook nog gewoon en ziet er ook vet uit.
Ik heb een Intel Core2Quad 9550 @ 2.8 Ghz. 4GB DDR2 Ram en een HD4890 met 1GB GDDR5.
Het begint nu wel verouderd te raken, vooral als je op vol wil @ 1080p.
Ik vraag me ook af of nu wel het goede moment zou zijn om te upgraden. Bij de vorige gen was dat wat later, ongeveer toen Crysis uitkwam moest er veel geupgrade worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |