Thanksquote:
Je woont er in de buurt, doe er wat aan!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
Barbie wil dochter voor camera laten opgroeien...
Kill it with fire
Scheveningen is gelukkig hemelsbreed zo'n 13km verderopquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Je woont er in de buurt, doe er wat aan!!
Ah, het is dus niet dat je nooit een poging gedaan hebt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Scheveningen is gelukkig hemelsbreed zo'n 13km verderop
En halverwege zit een leuk kroegje in de binnenstad, genaamd de Zwarte Ruiter, meestal blijf ik daar hangen
Goede foto inderdaadquote:
Dichtbij genoeg dus om actie te ondernemen. Ik mag er ruim een uur voor rijden (ja, ik rij graag hardquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Scheveningen is gelukkig hemelsbreed zo'n 13km verderop
En halverwege zit een leuk kroegje in de binnenstad, genaamd de Zwarte Ruiter, meestal blijf ik daar hangen
Ik wacht wel op de P2000-meldingquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Dichtbij genoeg dus om actie te ondernemen. Ik mag er ruim een uur voor rijden (ja, ik rij graag hard)
Het is dat ik op het moment geen zin heb om die kant op te jakkerenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de P2000-melding.
Meerdere keren vandaag, heb ik er iets in gemist?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:18 schreef Impect het volgende:
Niemand die reclame van wie is de mol gehoord?
Trekken! Trekken!quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Meerdere keren vandaag, heb ik er iets in gemist?
Zal de radio in het vervolg iets harder zetten, dit heb ik compleet gemistquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:23 schreef Impect het volgende:
[..]En Carolien die zegt ik kan niet meer
Klonk allemaal heel verkeerd
De halve finalequote:
Ja. Nee. Nu ben ik helemaal niet jaloers, ofzo...quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
met mijn lief naar een sauna ofzo
douchezequote:Op donderdag 21 februari 2013 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Nee. Nu ben ik helemaal niet jaloers, ofzo...
Nog nooitquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:20 schreef Evertjan het volgende:
Vanavond op rtl8 de Titanic is dat wat? nog nooit gezien namelijk
De glazenwasser van Rabbering?quote:
Wel 12 euroquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
12 euro verdiend met een tochtje amsterdam. Mazzeltje. Maar was er liever nog even gebleven :")
Had liever sigur ros gezien. :pquote:
Ohja, daar zou je toch heen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had liever sigur ros gezien. :p
Kaartjes dubbel verkocht.quote:
Ohquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kaartjes dubbel verkocht.
Ja dus geld retour en thats it. Tsjaquote:
Das mooi! Dan heb je tijd voor je scriptie en bomen knuffelen!!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
zat ik ineens een tijd zo internet![]()
Zal wel weer een of andere slimpo in het complex een draadloze router willen installeren. Met andere woorden; het aandeel dat ik krijg van de netwerkverbinding wordt alleen maar kleiner
Jim Vorwald.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef MarijeH het volgende:
Even een klein vraagje. Wie doet morgen de freaknacht?
Jan is de mol. Zo, nu hoef je niet meer te kijken de komende weken!quote:
Valse tussenstand!11quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Jan is de mol. Zo, nu hoef je niet meer te kijken de komende weken!
jammer dat pauline nu extreem overduidelijk de mol blijkt te zijn.quote:
Is beter dan andersomquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
En toen zat ik weer thuis op de bank
Hoogiequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef MarijeH het volgende:
Ik volg het hele programma niet, zit er serieus een Jan in?quote:
Gijs Stavermanquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef MarijeH het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik volg het hele programma niet, zit er serieus een Jan in?
Jammer... Oprecht jammer...quote:
Geen Titanic aan het kijken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef Evertjan het volgende:
Op Boekarest wint Boekarest aldus Johan Derksen
Ik kijk elke keer weer, en dan hoop ik dat het anders aflooptquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee kwam er achter dat er voetbal is en volgens mij weet ik al het afloopt met dat schip
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee kwam er achter dat er voetbal is en volgens mij weet ik al het afloopt met dat schip
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]NNNOOOOOOEEEEEESSSSSSS!1111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Argh, gemist!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
en daar ben ik weer
hokjesman was weer grappig
ging over de wondere wereld van de antroposofenquote:
de watquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ging over de wondere wereld van de antroposofen
ken je de wondere wereld van de antroposofie niet?quote:
Je vrijt op school?quote:
Nee, ik doelde op zijn "ik word oud"...quote:
Collega's/studiegenoten!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
ik moet nodig uitgaan vrienden zoeken...
ik wil dansen
studiegenoten die zijn of afgestudeerd en druk bezig met werken of wonen hier niet meer of zijn huismussenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Collega's/studiegenoten!
Worden vanzelf vrienden
Sportclub/collegas/huisgenoten. Altijd wel iemand met wie je een drankje kan doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
studiegenoten die zijn of afgestudeerd en druk bezig met werken of wonen hier niet meer of zijn huismussen
Slaap lekker!quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
ja dit muisje gaat naar bed
weltrusten
Ik schakel zo in.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:28 schreef minthy het volgende:
Zowel de muziek als dit topic zijn saai vanavond...
Ook als je niets met games hebt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
Wreck-it Ralph gezien. ga em kijken! heerlijke filmruim anderhalf uur met een big smile op mn gezicht gezicht
nja, dan misschien iets minder.....hoewel er ook wel een redelijk aantal grappen in zit die niets met games te maken hebben en het gewoon een lief, iets te moralistisch, verhaal isquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook als je niets met games hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |