Argh, gemist!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
en daar ben ik weer
hokjesman was weer grappig
ging over de wondere wereld van de antroposofenquote:
de watquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ging over de wondere wereld van de antroposofen
ken je de wondere wereld van de antroposofie niet?quote:
Je vrijt op school?quote:
Nee, ik doelde op zijn "ik word oud"...quote:
Collega's/studiegenoten!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
ik moet nodig uitgaan vrienden zoeken...
ik wil dansen
studiegenoten die zijn of afgestudeerd en druk bezig met werken of wonen hier niet meer of zijn huismussenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Collega's/studiegenoten!
Worden vanzelf vrienden
Sportclub/collegas/huisgenoten. Altijd wel iemand met wie je een drankje kan doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
studiegenoten die zijn of afgestudeerd en druk bezig met werken of wonen hier niet meer of zijn huismussen
Slaap lekker!quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
ja dit muisje gaat naar bed
weltrusten
Ik schakel zo in.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:28 schreef minthy het volgende:
Zowel de muziek als dit topic zijn saai vanavond...
Ook als je niets met games hebt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
Wreck-it Ralph gezien. ga em kijken! heerlijke filmruim anderhalf uur met een big smile op mn gezicht gezicht
nja, dan misschien iets minder.....hoewel er ook wel een redelijk aantal grappen in zit die niets met games te maken hebben en het gewoon een lief, iets te moralistisch, verhaal isquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook als je niets met games hebt?
Fffuu, gemistquote:
PECquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |