Ohja, daar zou je toch heen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had liever sigur ros gezien. :p
Kaartjes dubbel verkocht.quote:
Ohquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kaartjes dubbel verkocht.
Ja dus geld retour en thats it. Tsjaquote:
Das mooi! Dan heb je tijd voor je scriptie en bomen knuffelen!!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
zat ik ineens een tijd zo internet![]()
Zal wel weer een of andere slimpo in het complex een draadloze router willen installeren. Met andere woorden; het aandeel dat ik krijg van de netwerkverbinding wordt alleen maar kleiner
Jim Vorwald.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef MarijeH het volgende:
Even een klein vraagje. Wie doet morgen de freaknacht?
Jan is de mol. Zo, nu hoef je niet meer te kijken de komende weken!quote:
Valse tussenstand!11quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Jan is de mol. Zo, nu hoef je niet meer te kijken de komende weken!
jammer dat pauline nu extreem overduidelijk de mol blijkt te zijn.quote:
Is beter dan andersomquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
En toen zat ik weer thuis op de bank
Hoogiequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef MarijeH het volgende:
Ik volg het hele programma niet, zit er serieus een Jan in?quote:
Gijs Stavermanquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef MarijeH het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik volg het hele programma niet, zit er serieus een Jan in?
Jammer... Oprecht jammer...quote:
Geen Titanic aan het kijken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef Evertjan het volgende:
Op Boekarest wint Boekarest aldus Johan Derksen
Ik kijk elke keer weer, en dan hoop ik dat het anders aflooptquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee kwam er achter dat er voetbal is en volgens mij weet ik al het afloopt met dat schip
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee kwam er achter dat er voetbal is en volgens mij weet ik al het afloopt met dat schip
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]NNNOOOOOOEEEEEESSSSSSS!1111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Argh, gemist!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
en daar ben ik weer
hokjesman was weer grappig
ging over de wondere wereld van de antroposofenquote:
de watquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ging over de wondere wereld van de antroposofen
ken je de wondere wereld van de antroposofie niet?quote:
Je vrijt op school?quote:
Nee, ik doelde op zijn "ik word oud"...quote:
Collega's/studiegenoten!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
ik moet nodig uitgaan vrienden zoeken...
ik wil dansen
studiegenoten die zijn of afgestudeerd en druk bezig met werken of wonen hier niet meer of zijn huismussenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Collega's/studiegenoten!
Worden vanzelf vrienden
Sportclub/collegas/huisgenoten. Altijd wel iemand met wie je een drankje kan doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
studiegenoten die zijn of afgestudeerd en druk bezig met werken of wonen hier niet meer of zijn huismussen
Slaap lekker!quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
ja dit muisje gaat naar bed
weltrusten
Ik schakel zo in.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:28 schreef minthy het volgende:
Zowel de muziek als dit topic zijn saai vanavond...
Ook als je niets met games hebt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
Wreck-it Ralph gezien. ga em kijken! heerlijke filmruim anderhalf uur met een big smile op mn gezicht gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |