quote:Bent u al VARA-lid?
Dan heeft u GRATIS toegang!
Nog geen VARA-lid?
De toegangsprijs is ¤ 11,50 per persoon, inclusief tweejarig VARA-lidmaatschap. U ontvangt dan óók nog in de studio, als welkomstcadeau, een VARA-cafébon! Deze is de avond van uw bezoek direct in te wisselen voor een hapje of klein flesje wijn in het Mediacafé. Met het bestellen gaat u ook akkoord met het aangaan van het VARA-lidmaatschap voor 2 jaar tot wederopzegging.
quote:- Iedere werkdag live vanuit DutchView Studio op het Westergasfabriek-terrein in Amsterdam
- U wordt om 17:15 uur verwacht
- De Wereld Leert Door- het nieuwe wetenschappelijke magazine van de VARA - wordt opgenomen voorafgaand aan de uitzending De Wereld Draait Door
- De opname van de De Wereld Leert Door begint om 18:30 uur en wordt om 22:30 uur uitgezonden op Ned 3
- Minimumleeftijd is 16 jaar
- Per boeking maximaal 4 kaartjes
- U ontvangt na uw betaling een e-mail ter bevestiging, die tevens als toegangsbewijs tot de studio dient.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen even kijken of ik dat kan fiksen.
GC / Wie zijn jouw FOK! voorbeelden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:39 schreef Arcee het volgende:
En tong80 aan tafel om over z'n 500.000ste post te vertellen.
Ja doei ik wil niet met mijn hoofd in beeld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Karina als tourleidster en prominent in beeld
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:39 schreef Arcee het volgende:
En tong80 aan tafel om over z'n 500.000ste post te vertellen.
Ik ga Matthijs gewoon stalken daar en ook even checken met wie hij de kleedkamer induiktquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Modus het volgende:
Wel even checken waarover bij de koffieautomaat gepraat wordt he.
Moet je vooral in een tv-studio gaan zitten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja doei ik wil niet met mijn hoofd in beeld.
Je hoeft toch niet precies achter Matthijs te zitten? Als je aan de zijkant zit dan kom je niet in beeld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je vooral in een tv-studio gaan zitten.
OP gelezen? We gaan de opnames van DWDD bijwonen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef chufi het volgende:
Waar gaat het gehouden worden Karina?
Alleen ben ik geen meisjequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:02 schreef OProg het volgende:
Karina komt dan op deze site.![]()
http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/
Nope. Alleen met het ticket waren ze snel. Met de rest hebben ze geen haast.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Nog geen bericht gehad van de vara zeker, karina?
Vergeleken met jullie ben ik wel oud gok ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
En jij bent geen oud vrouwtje, dat kan pas vanaf bejaardenleeftijd.
Ik zeg lekker toch niet wie ik benquote:Op maandag 25 februari 2013 17:10 schreef Cynix ® het volgende:
Ik nog niet.
Maar ik ga wel kijken! Misschien neem ik het wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |