kramp met de PS controller? wow nog nooit gehad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen start-select op de controller vind ik wel een megatonZe heten nu share en options en werden toch al niet gebruikt, maar toch. Ik vind het ergens wel jammer dat we wéér een dual shock krijgen trouwens, maar hij ziet er ergonomischer uit dan die krampverwekkers van de afgelopen 20 jaar.
quote:Hermen Hulst, managing director bij Guerilla Games, heeft aangegeven dat de ontwikkelkosten voor PlayStation 4 helemaal niet zo hoog zijn als mensen zullen denken.
Wel geeft Hulst toe dat de kosten zijn gestegen, en dat is logisch aangezien het een nieuw platform is, maar het is niet zo erg als mensen hadden voorspeld. Voor Killzone Shadow Fall gebruikt de ontwikkelaar slechts 25 man meer dan met de eerste twee Killzone-delen.
Hulst zegt dat dit te danken is aan efficiëntere devkits en dat de nieuwe console draait op het idee alles slimmer aan te pakken. Sony zelf heeft vannacht aangegeven dat de PlayStation 4 voor en door ontwikkelaars is gebouwd, dus wat die boodschap betreft valt Hulst in lijn met wat Sony naar buiten wil brengen.
quote:Shuhei Yoshida, directeur van Sony Computer Entertainment, heeft uitgelegd waarom de PlayStation 4 afwezig was tijdens de presentatie van vannacht. De console is minder belangrijk dan de boodschap van de nieuwe mogelijkheden en controller.
"The console is just a box. The controller was very important to show because it has the share button, but the console is just a console", zegt Yoshida in een interview. Of de PS4 op E3 getoond wordt, is ook niet zeker. "We’re still trying to decide that."
quote:Sony heeft een trailer vrijgegeven van het gisteren aangekondigde racesimulatiespel Driveclub. Deze game wordt ontwikkeld door de mannen en vrouwen achter Motorstorm. Het idee achter Driveclub schijnt al negen jaar te bestaan, omdat destijds het patent op het idee (racen in clubverband op digitale toernooien) al is aangevraagd.
quote:Met de nieuwe PlaySation-app, die Sony gaat uitgeven op Android en iOS, wil het bedrijf een tweedeschermervaring aanbieden, net zoals Microsoft doet met SmartGlass.
De app kan bijvoorbeeld tijdens het spelen een kaart van de omgeving laten zien, maar je kunt onderweg ook aankopen doen in de online winkel of andere spelers hun spel zien spelen.
Dat lijkt allemaal een beetje op wat Microsoft doet met de combinatie Xbox 360 en tablet/smartphone. Maar het streamen van games naar de PlayStation Vita valt bijvoorbeeld ook onder de mogelijkheden van de app, waardoor er toch meer lijkt te kunnen dan met SmartGlass. Dat komt omdat Microsoft zelf geen handheld dedicated gaming device heeft.
quote:De PlayStation 4, die Sony vannacht heeft aangekondigd, kan tweedehands spellen afspelen. Dat heeft Sony Worldwide Studios-baas Shuhei Yoshida bevestigd in een interview.
Er doen al weken geruchten de ronde dat de volgende generatie spelcomputers ontwikkeld en ontworpen worden met het idee geen tweedehands spellen af te kunnen spelen. Sony's eigen patent om een disc aan een gebruiker te koppelen voedde dat idee.
Fijn zo dat het duidelijk is dat het de daadwerkelijke gameplay was van Killzone en niet slechts een trailer, wat veel mensen leken te denken.quote:
yay....quote:
Ja die positie van de linkerstick blijft bummer. Ik hoop maar dat de wat dikkere handles het minder een probleem maakt. Voor de rest heeft Sony me megahype gemaakt, en dat voor iemand die nog niet eerder een PS heeft gehad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen start-select op de controller vind ik wel een megatonZe heten nu share en options en werden toch al niet gebruikt, maar toch. Ik vind het ergens wel jammer dat we wéér een dual shock krijgen trouwens, maar hij ziet er ergonomischer uit dan die krampverwekkers van de afgelopen 20 jaar.
Dat is voor de movequote:Op donderdag 21 februari 2013 11:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die hele blauwe lamp hoeft van mij dan weer niet he
Anders werkt de positionering niet. Het is een ingebouwde Movequote:Op donderdag 21 februari 2013 11:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zet je het uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Aha
Maarja, ben ik toch niet van plan te gaan gebruiken. Sixaxis was ook 2x leuk en daarna irritant

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:31 schreef Jivis het volgende:
Wel matig dat je er geen oude PS3-games op kunt spelen hoor.
Via PlayStation Cloud wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:31 schreef Jivis het volgende:
Wel matig dat je er geen oude PS3-games op kunt spelen hoor.
hij kan ook groen worden als je upload / sharedquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nope in december van dit jaar ligt ie hier in Nederland in de winkels.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
De verwachting is voorjaar 2014 voor Europa toch?
En rood als je PS4 dood isquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij kan ook groen worden als je upload / shared
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |