SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door Pheno op 21-02-2013 11:32:08 ]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ninja editquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
PS4 onthuld maar geen PS4 gezien. Nice!
Zeik niet, ik open een nieuw deel, dan staat er altijd dezelfde TT. vergeten aan te passen, zie het in myAt en heb het aangepast. Boehoe.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Triest. Zelfde TT als vorig topic. Origineel.
Dat zou heel netjes zijn (ondanks dat je dr voor moet betalen.. maar ok)quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze kunnen kijken naar je ps-account, die je nu dus hebt, dan is er toch geen probleem? Waarom willen afkraken van iets dat je nog helemaal niet weet? Waarschijnlijk gaan ze er ook niets overz eggen. he, misschien doen ze wel alle ps3 games in de cloud bij een psn plus account en betaal je geld om alle ps3 games te kunnen streamen. Ook prima.
Daar ben ik het niet met je eens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tweedehands games willen ze dus juist tegen gaan. Omdat ze daar niks aan verdienen. Best logisch.
en dan komt Microsoft over een maandje... wel met een console reveal... en veel games..quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
PS4 onthuld maar geen PS4 gezien. Nice!
Wel iets te veel het woordje ''Play'' gehoord thoughquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:21 schreef Aether het volgende:
Vond het eigenlijk een prima presentatie. Weinig over verkoopcijfers of eindeloos gedetailleerde specs. Een paar mensen die hun sporen in de industrie verdiend hebben en enthousiast over een nieuw product vertellen.
Veel beter dan de PS3 E3 2005 presentatie. Benieuwd wat ze voor E3 2013 gaan doen.
Ze hebben het kort over de Vita gehad. Te veel was ook niet goed geweest voor de gecreëerde hype.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:22 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wel iets te veel het woordje ''Play'' gehoord though
Vind Sony ook wel een beetje een verkeerd bericht afgeven: ''The Future of Playstation'' maar niet praten over PSVita.. Dat ze willen focussen op PS4 snap ik, maar noem het dan niet the future of.
Ja, HEEL kort. Maar geen games, geen nieuwe functionaliteiten besproken (buiten connectiviteit met PS4), geen nieuwe model/kleuren/bundels. Echt geen blik op de toekomst.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze hebben het kort over de Vita gehad. Te veel was ook niet goed geweest voor de gecreëerde hype.
Ik heb wel het idee dat men de Vita/PS4 meer wil laten samenwerken, o.a. door de streamingtechnologie zodat een soort functionaliteit als de WiiU wordt verkregen (streamen van PS4 naar Vita).
mooi man die verkeerd belichte witte stukken op de mainchar :/quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel goed uit
Nee, is geen belichting. Kijk de trailer maarquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mooi man die verkeerd belichte witte stukken op de mainchar :/
Zit er nou een potlood in zijn oog ofzo?quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel goed uit
Jij zag je fout en hebt het aangepast. Toen ik op reply drukte, zag ik dat de TT verandert was en heb ik mijn fout gecorrigeerd. Happy now?quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeik niet, ik open een nieuw deel, dan staat er altijd dezelfde TT. vergeten aan te passen, zie het in myAt en heb het aangepast. Boehoe.
Want?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:02 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Zit er nou een potlood in zijn oog ofzo?
Ventje rechts.quote:
Oh ik las verkeerdquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh ik las verkeerddacht dat je zei zit er een potlood in je oog of zo
Ja, ik dacht dat je het bedoelde als in: ben je blind dat je dat mooi vindquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]![]()
![]()
Kom je de koffie effe van mijn scherm vegen?
Wanneer kijk je naar je console? Esthetisch gezien het minst interessante deel van de package.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:16 schreef satecl het volgende:
Wat een tegenvaller vannacht!!!
- Geen console gezien
- Geen prijs
- Geen Shenmue
- Geen samenwerking met Sega (of stiekem nintendo)
- Geen exacte release in Europa.... toch?
Nee, nee het ziet er prachtig uit, maar het viel me op.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je het bedoelde als in: ben je blind dat je dat mooi vindzo iets
Instaboner. Fucking hell!quote:
Had ergens gelezen dat ze in je standaard telefoon lader passen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:25 schreef Wrijfhout het volgende:
Kunnen ook allemaal een ander laadstation aanschaffen zo te zien?
Die Dualshock 3 heeft iig een andere poort dan deze ps4 controller of lijkt dat zo?
Mini-A ipv Mini-B.
quote:De Dualshock 4 kan worden opgeladen terwijl de PS4 op standby staat. Verder kan het ook opgeladen worden met smartphone-opladers via USB.
Nee, kerst dit jaar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
De verwachting is voorjaar 2014 voor Europa toch?
Ja dat kan nu met de PS3 ook wel, als je een kabeltje gebruikt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat ze in je standaard telefoon lader passen.
edit:
[..]
Die van nu kunnen niet met je smartphone lader hoor? is een andere ingang.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:40 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ja dat kan nu met de PS3 ook wel, als je een kabeltje gebruikt.
Ik heb nu zo'n ding http://computer.marktplaz(...)Oplader-26639977.htm
Die wordt dan overbodig, heb geen zin alles te laden met telefoonadapters
Is nog niks over bekend toch.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja in Amerika en Japan.
Dit ziet er wel goed uit trouwens:
Nee dat bedoel ik ook niet, als de PS3 standby staat gebruik je gewoon een USB -> Mini-B kabel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die van nu kunnen niet met je smartphone lader hoor? is een andere ingang.
Goed nieuwsquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:17 schreef over_hedge het volgende:
btw: PlayStation 4 speelt tweedehands spellen af
Wat jij vind is niet relevant.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:31 schreef satecl het volgende:
Wanneer kijk je naar je console? Esthetisch gezien het minst interessante deel van de package.
- Ik vind dat belangrijk.
Dit is nog het minst indrukwekkend van alle ps4 games die ik gezien heb.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:58 schreef Jimbo het volgende:
die auto waar ie nu achter zit was gister nog rood
Europa is altijd later dan de rest van de wereld geweest iirc.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:52 schreef Jimbo het volgende:
Hij zal vast ook in europa komen rond de holidays.
Vroeger wel ja. Games die in de US uitkwamen, kwamen hier makkelijk 3 maanden later.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Europa is altijd later dan de rest van de wereld geweest iirc.
niet deze keer. dat is zoooo 2006quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Europa is altijd later dan de rest van de wereld geweest iirc.
kramp met de PS controller? wow nog nooit gehad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen start-select op de controller vind ik wel een megatonZe heten nu share en options en werden toch al niet gebruikt, maar toch. Ik vind het ergens wel jammer dat we wéér een dual shock krijgen trouwens, maar hij ziet er ergonomischer uit dan die krampverwekkers van de afgelopen 20 jaar.
quote:Hermen Hulst, managing director bij Guerilla Games, heeft aangegeven dat de ontwikkelkosten voor PlayStation 4 helemaal niet zo hoog zijn als mensen zullen denken.
Wel geeft Hulst toe dat de kosten zijn gestegen, en dat is logisch aangezien het een nieuw platform is, maar het is niet zo erg als mensen hadden voorspeld. Voor Killzone Shadow Fall gebruikt de ontwikkelaar slechts 25 man meer dan met de eerste twee Killzone-delen.
Hulst zegt dat dit te danken is aan efficiëntere devkits en dat de nieuwe console draait op het idee alles slimmer aan te pakken. Sony zelf heeft vannacht aangegeven dat de PlayStation 4 voor en door ontwikkelaars is gebouwd, dus wat die boodschap betreft valt Hulst in lijn met wat Sony naar buiten wil brengen.
quote:Shuhei Yoshida, directeur van Sony Computer Entertainment, heeft uitgelegd waarom de PlayStation 4 afwezig was tijdens de presentatie van vannacht. De console is minder belangrijk dan de boodschap van de nieuwe mogelijkheden en controller.
"The console is just a box. The controller was very important to show because it has the share button, but the console is just a console", zegt Yoshida in een interview. Of de PS4 op E3 getoond wordt, is ook niet zeker. "We’re still trying to decide that."
quote:Sony heeft een trailer vrijgegeven van het gisteren aangekondigde racesimulatiespel Driveclub. Deze game wordt ontwikkeld door de mannen en vrouwen achter Motorstorm. Het idee achter Driveclub schijnt al negen jaar te bestaan, omdat destijds het patent op het idee (racen in clubverband op digitale toernooien) al is aangevraagd.
quote:Met de nieuwe PlaySation-app, die Sony gaat uitgeven op Android en iOS, wil het bedrijf een tweedeschermervaring aanbieden, net zoals Microsoft doet met SmartGlass.
De app kan bijvoorbeeld tijdens het spelen een kaart van de omgeving laten zien, maar je kunt onderweg ook aankopen doen in de online winkel of andere spelers hun spel zien spelen.
Dat lijkt allemaal een beetje op wat Microsoft doet met de combinatie Xbox 360 en tablet/smartphone. Maar het streamen van games naar de PlayStation Vita valt bijvoorbeeld ook onder de mogelijkheden van de app, waardoor er toch meer lijkt te kunnen dan met SmartGlass. Dat komt omdat Microsoft zelf geen handheld dedicated gaming device heeft.
quote:De PlayStation 4, die Sony vannacht heeft aangekondigd, kan tweedehands spellen afspelen. Dat heeft Sony Worldwide Studios-baas Shuhei Yoshida bevestigd in een interview.
Er doen al weken geruchten de ronde dat de volgende generatie spelcomputers ontwikkeld en ontworpen worden met het idee geen tweedehands spellen af te kunnen spelen. Sony's eigen patent om een disc aan een gebruiker te koppelen voedde dat idee.
Fijn zo dat het duidelijk is dat het de daadwerkelijke gameplay was van Killzone en niet slechts een trailer, wat veel mensen leken te denken.quote:
yay....quote:
Ja die positie van de linkerstick blijft bummer. Ik hoop maar dat de wat dikkere handles het minder een probleem maakt. Voor de rest heeft Sony me megahype gemaakt, en dat voor iemand die nog niet eerder een PS heeft gehad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen start-select op de controller vind ik wel een megatonZe heten nu share en options en werden toch al niet gebruikt, maar toch. Ik vind het ergens wel jammer dat we wéér een dual shock krijgen trouwens, maar hij ziet er ergonomischer uit dan die krampverwekkers van de afgelopen 20 jaar.
Dat is voor de movequote:Op donderdag 21 februari 2013 11:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die hele blauwe lamp hoeft van mij dan weer niet he
Anders werkt de positionering niet. Het is een ingebouwde Movequote:Op donderdag 21 februari 2013 11:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zet je het uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Aha
Maarja, ben ik toch niet van plan te gaan gebruiken. Sixaxis was ook 2x leuk en daarna irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:31 schreef Jivis het volgende:
Wel matig dat je er geen oude PS3-games op kunt spelen hoor.
Via PlayStation Cloud wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:31 schreef Jivis het volgende:
Wel matig dat je er geen oude PS3-games op kunt spelen hoor.
hij kan ook groen worden als je upload / sharedquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nope in december van dit jaar ligt ie hier in Nederland in de winkels.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
De verwachting is voorjaar 2014 voor Europa toch?
En rood als je PS4 dood isquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij kan ook groen worden als je upload / shared
Kan nu toch ook als je plus account hebt of niet?quote:In the future, when a gamer sees a title of interest in PlayStation Store, they can immediately start playing a portion of the actual game.
Serieus?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
nee, je moet de hele game toch eerst downloaden? Bij de PS4 begint ie daarmee, na een (ik zeg maar wat) 500 mb heeft ie al genoeg binnen om jou te laten beginnen en ondertussen download het apparaat de rest op de achtergrond.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan nu toch ook als je plus account hebt of niet?
Ah zo. Dan is het wel vetquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, je moet de hele game toch eerst downloaden? Nu begint ie daarmeee, na een ik zeg maar wat, 500 mb heeft ie al genoeg binnen om jou te laten beginnen en ondertussen download het apparaat de rest op de achtergrond.
Als die lamp een beetje sterk is, is dat wel grappig in de nachtquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij kan ook groen worden als je upload / shared
Dat is nog nergens bevestigd. Overal zegt men Q1 2014 voor Europa.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nope in december van dit jaar ligt ie hier in Nederland in de winkels.
Apart, Bart Smit heeft dit al bevestigd gekregen en dit is via een mailing naar de verschillende winkels doorgestuurd, inclusief schapsindelingen en het te leveren display-materiaal van Sony.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dat is nog nergens bevestigd. Overal zegt men Q1 2014 voor Europa.
dit is nog het beste nieuws van de dagquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:17 schreef over_hedge het volgende:
btw: PlayStation 4 speelt tweedehands spellen af
Zal best, maar er is niks door Sony zelf bevestigd. Dat een distributeur of hoofdkantoor dit zegt, wil niet zeggen dat ze dit doen op basis van door Sony verstrekte info.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:56 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Apart, Bart Smit heeft dit al bevestigd gekregen en dit is via een mailing naar de verschillende winkels doorgestuurd, inclusief schapsindelingen en het te leveren display-materiaal van Sony.
PSX, PS2, PS3, PSP, Vita. Als de geschiedenis zich blijft herhalen, dan is het zeer plausibel dat het nu weer gaat gebeuren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:58 schreef over_hedge het volgende:
Lijkt me ook niet slim om in europa pas later te doen. Als in die tijd de xbox komt verliezen ze klanten aan de xbox.
Tja, is wel ander verhaal nu. Maarja laten we hopen dat het tegelijk komt. Maar het is afwachten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
PSX, PS2, PS3, PSP, Vita. Als de geschiedenis zich blijft herhalen, dan is het zeer plausibel dat het nu weer gaat gebeuren.
Hoezo is het nu anders dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja, is wel ander verhaal nu. Maarja laten we hopen dat het tegelijk komt. Maar het is afwachten.
tegenwoordig kan je t niet echt meer maken om iets verdeeld te releasen. imhoquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hoezo is het nu anders dan?
Sony heeft nog nooit een Worldwide release gedaan van een console.
Omdat toen de ps3 uitkwam de xbox 360 er al was. Als de ps3 er nu eerder is dan de xbox kan je daar hoop extra klanten door krijgen. Maar als je dat in europa pas paar maanden later doet (en dan inmiddels de nieuwe xbox er ook is) dan verlies je gewoon klanten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:08 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hoezo is het nu anders dan?
Sony heeft nog nooit een Worldwide release gedaan van een console.
Ze moeten wel, ze worden steeds meer afhankelijk van de Entertainment/Electronics divisie. Het is nu alles of niets en ik vind dat ze qua presentatie daarin te kort hebben geschoten. Playstation is in Europa nog groter dan Xbox, echter slinkt deze voorsprong met de dag. USA is een verloren strijd voor PS4 ben ik bang. Je released je console twee maanden na de heilige graal in Amerika (GTA V) en tot nu toe zijn je launch titels nou niet echt overtuigend (behalve Killzone) Ik hoop dat EA nog met een jaw-dropping titel komt, maar als EA gister al niet aanwezig was op de aankondiging begin ik toch echt te twijfelen. Het is nu afwachten wat Microsoft doet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:25 schreef Aether het volgende:
De PS1 kwam 9 maanden later uit in NA en Europa. PS2 en PS3 zo'n 4 maanden in Europa.
Het zal vooral afhangen van productiecapaciteit. De PS4 gebruikt meer standaard componenten dus de kans is groter dat Europa 'm al dit kalenderjaar krijgt.
De voorsprong van Sony stijgt juist met de dag hier.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:31 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ze moeten wel, ze worden steeds meer afhankelijk van de Entertainment/Electronics divisie. Het is nu alles of niets en ik vind dat ze qua presentatie daarin te kort hebben geschoten. Playstation is in Europa nog groter dan Xbox, echter slinkt deze voorsprong met de dag. USA is een verloren strijd voor PS4 ben ik bang. Je released je console twee maanden na de heilige graal in Amerika (GTA V) en tot nu toe zijn je launch titels nou niet echt overtuigend (behalve Killzone) Ik hoop dat EA nog met een jaw-dropping titel komt, maar als EA gister al niet aanwezig was op de aankondiging begin ik toch echt te twijfelen. Het is nu afwachten wat Microsoft doet.
Bron?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nope in december van dit jaar ligt ie hier in Nederland in de winkels.
Nog niets over bekend. Wie weet waarom de vertraging was (van lente naar september). Dat is dus puur speculeren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Komt GTA V echt alleen op huidige generatie uit dan? Geen enhanced graphics release voor de next gen?
Zo te lezen heb jij niks gezien?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:51 schreef theguyver het volgende:
dus eigenlijk, zagen we een show voor een aankondinging van een nieuwe spelcomputer zonder nieuwe spelcomputer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |