Ja, ik dacht dat je het bedoelde als in: ben je blind dat je dat mooi vindquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:15 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]![]()
![]()
Kom je de koffie effe van mijn scherm vegen?
Wanneer kijk je naar je console? Esthetisch gezien het minst interessante deel van de package.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:16 schreef satecl het volgende:
Wat een tegenvaller vannacht!!!
- Geen console gezien
- Geen prijs
- Geen Shenmue
- Geen samenwerking met Sega (of stiekem nintendo)
- Geen exacte release in Europa.... toch?
Nee, nee het ziet er prachtig uit, maar het viel me op.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je het bedoelde als in: ben je blind dat je dat mooi vindzo iets
Instaboner. Fucking hell!quote:
Had ergens gelezen dat ze in je standaard telefoon lader passen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:25 schreef Wrijfhout het volgende:
Kunnen ook allemaal een ander laadstation aanschaffen zo te zien?
Die Dualshock 3 heeft iig een andere poort dan deze ps4 controller of lijkt dat zo?
Mini-A ipv Mini-B.
quote:De Dualshock 4 kan worden opgeladen terwijl de PS4 op standby staat. Verder kan het ook opgeladen worden met smartphone-opladers via USB.
Nee, kerst dit jaar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
De verwachting is voorjaar 2014 voor Europa toch?
Ja dat kan nu met de PS3 ook wel, als je een kabeltje gebruikt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat ze in je standaard telefoon lader passen.
edit:
[..]
Die van nu kunnen niet met je smartphone lader hoor? is een andere ingang.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:40 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ja dat kan nu met de PS3 ook wel, als je een kabeltje gebruikt.
Ik heb nu zo'n ding http://computer.marktplaz(...)Oplader-26639977.htm
Die wordt dan overbodig, heb geen zin alles te laden met telefoonadapters
Is nog niks over bekend toch.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja in Amerika en Japan.
Dit ziet er wel goed uit trouwens:
Nee dat bedoel ik ook niet, als de PS3 standby staat gebruik je gewoon een USB -> Mini-B kabel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die van nu kunnen niet met je smartphone lader hoor? is een andere ingang.
Goed nieuwsquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:17 schreef over_hedge het volgende:
btw: PlayStation 4 speelt tweedehands spellen af
Wat jij vind is niet relevant.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:31 schreef satecl het volgende:
Wanneer kijk je naar je console? Esthetisch gezien het minst interessante deel van de package.
- Ik vind dat belangrijk.
Dit is nog het minst indrukwekkend van alle ps4 games die ik gezien heb.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:58 schreef Jimbo het volgende:
die auto waar ie nu achter zit was gister nog rood
Europa is altijd later dan de rest van de wereld geweest iirc.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:52 schreef Jimbo het volgende:
Hij zal vast ook in europa komen rond de holidays.
Vroeger wel ja. Games die in de US uitkwamen, kwamen hier makkelijk 3 maanden later.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Europa is altijd later dan de rest van de wereld geweest iirc.
niet deze keer. dat is zoooo 2006quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Europa is altijd later dan de rest van de wereld geweest iirc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |