Nee, je moet niet hier de ongestelde nicht gaan uithangen. Kijk gewoon zonder te huilen als een bitch of check morgen de samenvatting ergens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Ekte fanboi al de hele dag loop je te huilen dat we niet negatief moeten doen over sony
PSN wordt gewoon meer zoals Xlive gold.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:34 schreef xminator het volgende:
Met CoD Blops II kon je toch ook al meteen live streamen naar youtube?
Moet je het nou opnemen voor je billie? Kan hij dat niet zelf?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Negatief zijn is wat anders dan die stront die uit jouw mond komt.
Wat is het nut van een livetopic danquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, je moet niet hier de ongestelde nicht gaan uithangen. Kijk gewoon zonder te huilen als een bitch of check morgen de samenvatting ergens.
Ik neem het voor niemand op. Ik spreek je gewoon aan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet je het nou opnemen voor je billie? Kan hij dat niet zelf?
Ja het is wel een beetje dubbel op allemaalquote:
Net Farmvillequote:Op donderdag 21 februari 2013 00:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Friends, friends friends.
Heb je toch niets aan met gamen man, moet je wachten tot een maat iets aan je geeft?
Alles gaat om social man... social dit, social dat.... maar ondertussen komt niemand meer buiten of als men buiten komt, tuurt men continu naar een schermpje.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Friends, friends friends.
Heb je toch niets aan met gamen man, moet je wachten tot een maat iets aan je geeft?
Even proberen zit op 2.2mb en ziet er aardig uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:34 schreef bambino het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/netstorage/psmeeting/live.html
Deze werkt echt het beste.
Zelfs als ik een 2e open, laadt direct.
Het nut van een livetopic is om te komen janken alsof je net shi plattehand hebt gehad van je vader?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is het nut van een livetopic dan. Ga huilen jongen.
Hij moet even goed geladen zijn dan haal je de 3,5 en dan zit je full hdquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Even proberen zit op 2.2mb en ziet er aardig uit.
Check hier:quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:37 schreef mrstylo het volgende:
Gvd. Geluid gaat steeds weg bij mij.
Wat zeg je?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het nut van een livetopic is om te komen janken alsof je net shi plattehand hebt gehad van je vader?
Ah nu 3,5mb ja kan niet geloven dat mijn internet dit trektquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Hij moet even goed geladen zijn dan haal je de 3,5 en dan zit je full hd
PC is inderdaad beterquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:38 schreef schommelstoel het volgende:
En natuurlijk zijn de pubers weer aan het verkondigen dat Xbox beter is of dat de playstation beter is,
![]()
Grow up.
Inderdaad, zo sneu is dat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:38 schreef schommelstoel het volgende:
En natuurlijk zijn de pubers weer aan het verkondigen dat Xbox beter is of dat de playstation beter is,
![]()
Grow up.
Dankquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Check hier:
http://www.gametrailers.com/netstorage/psmeeting/live.html
Ah ja, aardig wat beloftes voor PS3 die nooit gerealiseerd zijn idd... Software is amper veranderd in 6 jaar... terwijl er van alles voor Home Entertainment zou komenquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:38 schreef sp3c het volgende:
ok werd dit ook niet beloofd voor ps3?
over een maand is het bijna alle titels en @ launch is het sommige titels
Net als netflix en mlb.tv... Dat soort dingen komen nooit naar Europa...quote:
Dat ligt een beetje aan netflixquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ah ja, aardig wat beloftes voor PS3 die nooit gerealiseerd zijn idd... Software is amper veranderd in 6 jaar... terwijl er van alles voor Home Entertainment zou komen
gamecenter is er alquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:40 schreef koei het volgende:
[..]
Net als netflix en mlb.tv... Dat soort dingen komen nooit naar Europa...
Je zou bij Sony moeten gaan werken man.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar games via de cloud... met miljoenen gebruikers? Dat vereist nogal een serverpark...
Ik voorzie grote opstart problemen.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je zou bij Sony moeten gaan werken man.
nu welquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:41 schreef Che_ het volgende:
ff kijken of deze koelie belangrijke dingen meldt
huh ik heb gehoord dat netflix binnenkort komt naar Yuropquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:40 schreef koei het volgende:
[..]
Net als netflix en mlb.tv... Dat soort dingen komen nooit naar Europa...
http://www.gametrailers.com/netstorage/psmeeting/live.htmlquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
stream begint te falen, aanraders?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:41 schreef shaderon het volgende:
Jezus zeg wat onder het verwachte niveau is dat ding
PS3 en hun PS network na de launch... ?? Liep lekker he?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:41 schreef Gramulanion het volgende:
Je zou bij Sony moeten gaan werken man.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:41 schreef shaderon het volgende:
waar heb je gehaald?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:41 schreef shaderon het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:41 schreef Deckard het volgende:
Cloudgaming, dat gaat een faal worden.
twitter:PlayStationEU twitterde op donderdag 21-02-2013 om 00:39:46PS1, PS2 and PS3 games to be playable via the PlayStation cloud service #PlayStation2013 reageer retweet
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Krijg de nijging lekker te gaan slapen
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar games via de cloud... met miljoenen gebruikers? Dat vereist nogal een serverpark...
Ik voorzie grote opstart problemen.
Op de één of andere manier heb ik niets met dat cloud gamen en bestanden bij opslaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:41 schreef Deckard het volgende:
Cloudgaming, dat gaat een faal worden.
http://www.gametrailers.com/netstorage/psmeeting/index.htmlquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
stream begint te falen, aanraders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |