Ja het is wel een beetje dubbel op allemaalquote:
Net Farmvillequote:Op donderdag 21 februari 2013 00:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Friends, friends friends.
Heb je toch niets aan met gamen man, moet je wachten tot een maat iets aan je geeft?
Alles gaat om social man... social dit, social dat.... maar ondertussen komt niemand meer buiten of als men buiten komt, tuurt men continu naar een schermpje.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Friends, friends friends.
Heb je toch niets aan met gamen man, moet je wachten tot een maat iets aan je geeft?
Even proberen zit op 2.2mb en ziet er aardig uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:34 schreef bambino het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/netstorage/psmeeting/live.html
Deze werkt echt het beste.
Zelfs als ik een 2e open, laadt direct.
Het nut van een livetopic is om te komen janken alsof je net shi plattehand hebt gehad van je vader?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is het nut van een livetopic dan. Ga huilen jongen.
Hij moet even goed geladen zijn dan haal je de 3,5 en dan zit je full hdquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Even proberen zit op 2.2mb en ziet er aardig uit.
Check hier:quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:37 schreef mrstylo het volgende:
Gvd. Geluid gaat steeds weg bij mij.
Wat zeg je?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het nut van een livetopic is om te komen janken alsof je net shi plattehand hebt gehad van je vader?
Ah nu 3,5mb ja kan niet geloven dat mijn internet dit trektquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Hij moet even goed geladen zijn dan haal je de 3,5 en dan zit je full hd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |