Mensen die boos zijn, daar kan ik niet goed tegen. Kijk, even vloeken als de trein vlak voor je neus wegrijdt, ok.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aan klaverjassend personeel en treinen die op z'n kop langs het perron stonden
Amstel was heerlijk rustig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:34 schreef DriekOplopers het volgende:
Commentaar op treinenellende Utrecht:
http://www.voorbeterov.nl/page9.php
(Ik heb op Asd echt schandalige dingen gezien.)
Eh.Nee. Maar waar heeft je post iets mee te maken dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mensen die boos zijn, daar kan ik niet goed tegen. Kijk, even vloeken als de trein vlak voor je neus wegrijdt, ok.
Maar iemand die vervolgens een kwartier lang zo staat te razen dat de perrontegels ervan gaan verkleuren, nee, da's heul niet prettig.
een klein beetje. mensen die gefrustreerd dingen gaan stukmaken, treindeuren openbreken, afvalbakken kapot trappen, dat soort dingen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eh.Nee. Maar waar heeft je post iets mee te maken dan?
Dat schijnt wettelijk verplicht te zijn, anders worden nieuwe treinen niet toegelaten...quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:03 schreef arkkey het volgende:
Die arriva spurt dingetjes hebben me een teringharde piepdeuren zeg, mogen ze ook wel eens wat aan doen.
Bij het open gaan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat schijnt wettelijk verplicht te zijn, anders worden nieuwe treinen niet toegelaten...
je reist maar door naar Venloquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:13 schreef MPG het volgende:
ik zit weer in DDZ, ic eindhoven - venlo van 18.32
moet er alleen nu wel uit.
Na de vele verhalen hierover, ben ik wel benieuwd naar hoeveel decibel die krengen produceren - ik heb het zelf nog nooit gehoord omdat ik daar niet reis. Iemand die er even een smartphone met decibelmeter erop bij wil houden?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:03 schreef arkkey het volgende:
Die arriva spurt dingetjes hebben me een teringharde piepdeuren zeg, mogen ze ook wel eens wat aan doen. Eerste klas in die dingen is ook wel een deceptie; de stoeltjes zijn leer ipv stof maar verder heb ik nog geen verschillen kunnen ontdekken.
Tja, ze hebben het er niet voor niets ingebouwd...quote:
Was geen badslipperexpress maar een meisjestrein of raampjestrein.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:30 schreef b2py het volgende:
Er is gisteravond een badslipperexpress ontspoord nabij Emmerich. Voorlopig worden ICE omgeleid via Eindhoven evenals vele andere badslippers.
Wat is de reden daarvoor? Dat mensen die op een centimeter van de trein staan geen openschuivende deuren tegen hun neus krijgen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat schijnt wettelijk verplicht te zijn, anders worden nieuwe treinen niet toegelaten...
Niet alleen in Leer. Zelfs op de perronborden komt te staan "Zugdurchfahrt" en de omroep "Achtung an Gleis 2, Zugdurchfahrt.". Gebeurt op best veel stations. Sommige stations alleen met de melding op het bord bij dat perron, maar toch.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:33 schreef Peterselieman het volgende:
Heb het DB in Leer ook wel horen omroepen. Durchfahrt auf Gleis 2
BauReihe 225quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:46 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plaatjes van defecte rijtuig in de CNL van gisteravond.
Alleen niemand heeft gezegd dat het een meisjestrein wasquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:24 schreef dennistd het volgende:
Zo, daar wordt er ook iemand wakker
PTA / Treinentopic #540: Papieren kaartjes FTW
Die benaming slaat dan ook nergens op wat mij betreft...quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:27 schreef greavy het volgende:
[..]
Alleen niemand heeft gezegd dat het een meisjestrein was
Je doelt op het bord 'niet breakdancen op dit perron'?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:26 schreef greavy het volgende:
[..]
Sommige stations alleen met de melding op het bord bij dat perron, maar toch.
Geldt ook voor andere treinkleuren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:34 schreef dennistd het volgende:
Je doelt op het bord 'niet breakdancen op dit perron'?
[ afbeelding ]
Meisjestrein of raampjestrein heet het reizigersmeuk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:34 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die benaming slaat dan ook nergens op wat mij betreft...
Nee, op die digitale CTA's zegmaar.quote:
zeg maar gewoon raampjestrein. We noemen een badslippertrein immers toch ook geen slak?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:38 schreef greavy het volgende:
[..]
Meisjestrein of raampjestrein heet het reizigersmeuk.
Geen Harlem Shake doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:34 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die benaming slaat dan ook nergens op wat mij betreft...
[..]
Je doelt op het bord 'niet breakdancen op dit perron'?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |