Dan was die trein opgeheven en is hij opnieuw ingepland.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
deze 800 serie is op de site van de NS ineens de 300800 serie geworden
Gelukkig was er al afgeschaaldquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:14 schreef KnightSolaire het volgende:
Kennelijk nu ook een defecte trein bij Utrecht Zuilen. Pechdag daar zeg.
Arnhem - Ede - Kippenlijn maar dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:32 schreef Fiorano het volgende:
Pfoe was rond 10.30 net optijd weg op utrecht dus. Rond 16.45 weer Breda - Barneveld. Ff geen zin in vertraging.
Ik mag hopen dat ik dat kan vermijden...quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Arnhem - Ede - Kippenlijn maar dan?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:41 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik dat kan vermijden...
Realiseer me net dat ik m'n auto in Amersfoort heb staan... Kwam vanmorgen uit Zeewolde.quote:
Zo is erger voorkomen, dat weet je hč.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig was er al afgeschaald![]()
Ja, want kleumende poppetjes zijn goed en stilstaand ijzer nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:33 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Zo is erger voorkomen, dat weet je hč.
Aan deuren openbrekerij door woedende getergde reizigers?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:34 schreef DriekOplopers het volgende:
Commentaar op treinenellende Utrecht:
http://www.voorbeterov.nl/page9.php
(Ik heb op Asd echt schandalige dingen gezien.)
Waarschijnlijk aan klaverjassend personeel en treinen die op z'n kop langs het perron stondenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aan deuren openbrekerij door woedende getergde reizigers?
Mensen die boos zijn, daar kan ik niet goed tegen. Kijk, even vloeken als de trein vlak voor je neus wegrijdt, ok.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aan klaverjassend personeel en treinen die op z'n kop langs het perron stonden
Amstel was heerlijk rustig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:34 schreef DriekOplopers het volgende:
Commentaar op treinenellende Utrecht:
http://www.voorbeterov.nl/page9.php
(Ik heb op Asd echt schandalige dingen gezien.)
Eh.Nee. Maar waar heeft je post iets mee te maken dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mensen die boos zijn, daar kan ik niet goed tegen. Kijk, even vloeken als de trein vlak voor je neus wegrijdt, ok.
Maar iemand die vervolgens een kwartier lang zo staat te razen dat de perrontegels ervan gaan verkleuren, nee, da's heul niet prettig.
een klein beetje. mensen die gefrustreerd dingen gaan stukmaken, treindeuren openbreken, afvalbakken kapot trappen, dat soort dingen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eh.Nee. Maar waar heeft je post iets mee te maken dan?
Dat schijnt wettelijk verplicht te zijn, anders worden nieuwe treinen niet toegelaten...quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:03 schreef arkkey het volgende:
Die arriva spurt dingetjes hebben me een teringharde piepdeuren zeg, mogen ze ook wel eens wat aan doen.
Bij het open gaan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat schijnt wettelijk verplicht te zijn, anders worden nieuwe treinen niet toegelaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |