Niks?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:14 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Wat zouden ze hier bij Prorail van vinden?
Ze hebben daar weinig over te zeggen, lijkt me.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:14 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Wat zouden ze hier bij Prorail van vinden?
Ze vinden daar niks. Daar wordt alles aangenomen als waar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:14 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Wat zouden ze hier bij Prorail van vinden?
In een weiland toch ook?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:27 schreef dennistd het volgende:
Tja, dan is een risico van op dat perron gaan staan... Je foto's zijn daar mooier, maar de kans dat er iets voorlangs komt is er dan ook
Ja.quote:
Meer groene hekken!!1quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja.
Maar
WAT ZOU PRORAIL DAARVAN ZEGGEN?!??!?!?!?!?!?!/1
Wat zijn die anders tov de groene ProRail hekken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Network Rail-hekken zijn erger dan ProRail-hekken.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:52 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat zijn die anders tov de groene ProRail hekken?
Heb een keer twee vrouwen bij de automaat gezien die met een plastic zakje met kleingeld (10 en 20 centjes) aankwamen om hun kaartjes uit de automaat te kopen. Na een tijdje zei de automaat iets met als strekking: te veel muntgeld ingeworpen — en kwam het hele zooitje weer netjes in het bakje gevallen (en door de grote hoeveelheid dus op de grondquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat was het ook weer? 3 bestellingen max
4 keer hetzelfde kaartje per bestelling max
3 x 4 = 12 OV-Jaarkaarten 1e klas ā ¤ 6862 per stuk = ¤ 82.344.
Aangezien munten van 1 en 2 eurocent niet geaccepteerd worden is het maximum dus 20 x 82344 = 1.646.880 stuivers.
Oeehh zag ie er anders uit?quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:24 schreef James1988 het volgende:
Ik zag net de excuus-Benelux rijden bij Lage Zwaluwe
Geen spat veranderdquote:
Dan zal het wel lekker druk zijn in Venlo, allemaal in de wacht voor dat grotendeels enkelsporig lijntje Venlo - Viersen.quote:Er is gisteravond een badslipperexpress ontspoord nabij Emmerich. Voorlopig worden ICE omgeleid via Eindhoven evenals vele andere badslippers.
Yup, gisteravond ook al bijzonder lange file op de BR vanaf Elst Aansluiting richting de havens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Geen spat veranderd
[..]
Dan zal het wel lekker druk zijn in Venlo, allemaal in de wacht voor dat grotendeels enkelsporig lijntje Venlo - Viersen.
Die nog steeds niet in HAFAS te vinden is....quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:24 schreef James1988 het volgende:
Ik zag net de excuus-Benelux rijden bij Lage Zwaluwe
quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Die nog steeds niet in HAFAS te vinden is....
Nu eindelijk reactie, echt een pareltje, mijn leven is compleet, een enorm bevredigend antwoordquote:Beste RET,
Sinds kort viel het mij op dat het lijkt alsof de poortjes bij de
metro wat langzamer open gaan.
Dit heb ik vooral gemerkt bij de poortjes op Rotterdam Centraal. Vanaf
de stationshal naar beneden de 1e set poortjes onder de roltrap.
Lijkt dit maar zo of zijn ze echt wat trager?
Vanmorgen hoorde ik er ook 3 anderen erover, dus vandaar dit mailtje.
Met vriendelijke groet,
<naam>
quote:Geachte heer <naam>,
Hierbij reageren wij op uw vraag of de poortjes langzamer open gaan.
Volgens de betreffende afdeling is er aan de instellingen van de poortjes niets veranderd. De snelheid van het openen en sluiten van de poortjes is dus niet veranderd.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geīnformeerd.
Als u nog andere vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met het RET Klant Contact Center. Bezoek onze website www.ret.nl .
Met vriendelijke groet,
Ah, dat verklaart ook de grote hoeveelheid badslippers die mijn retourtje Deventer-Enschede gisteravond vertraagden heen en terug...quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:30 schreef b2py het volgende:
[..]
Oeehh zag ie er anders uit?
Er is gisteravond een badslipperexpress ontspoord nabij Emmerich. Voorlopig worden ICE omgeleid via Eindhoven evenals vele andere badslippers.
Alleen de offline editie niet, diegene waar Fles en ik op Geilen....quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is 'm toch echt
SBB kent hem:
[ afbeelding ]
ÖBB's Scotty ook:
[ afbeelding ]
Dat draait allemaal op HAFAS.![]()
Volgens de RET ben je gekquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:22 schreef Monopoly het volgende:
Op 12 Februari stuurde ik dit naar de RET :
[..]
Nu eindelijk reactie, echt een pareltje, mijn leven is compleet, een enorm bevredigend antwoord_!
[..]
hoorde dat het een gebroken as bij een locomotief was?quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Geen spat veranderd
[..]
Dan zal het wel lekker druk zijn in Venlo, allemaal in de wacht voor dat grotendeels enkelsporig lijntje Venlo - Viersen.
Een superbelangrijke vraag, maar je krijgt toch antwoord. Netjes, toch? Ze nemen toch de moeite na te vragen en alles....quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:22 schreef Monopoly het volgende:
Op 12 Februari stuurde ik dit naar de RET :
[..]
Nu eindelijk reactie, echt een pareltje, mijn leven is compleet, een enorm bevredigend antwoord_!
[..]
CNL had last van een aspot in een rijtuig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hoorde dat het een gebroken as bij een locomotief was?
Een warmgelopen aspot bij een nachttrein lees ik op somda..quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hoorde dat het een gebroken as bij een locomotief was?
ah, dus geen badslipperexpresquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:42 schreef b2py het volgende:
[..]
CNL had last van een aspot in een rijtuig.
komt vast door de stop te Zaandam die je over mocht slaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:19 schreef b2py het volgende:
Ik weet nou niet of ik blij moet zijn of moet huilen. Uiteindelijk met 5 minuten vertraging aangekomen op Amstel na omgeleid te zijn. Teveel speling gewoon..
Beetje laat, maar goed. Volgens mij roept Network Rail ook altijd om als er een niet-stoppende trein langs het perron rijdt. Tenminste op Beckenham Junction (toen ik daar nog woonde) wel. Dan hoorde ik altijd "Ladies and Gentleman, Please stand well away from the edge of Platform 1. The approaching train is not scheduled to stop at this station." of soms ook "Please stand back from the platform edge. The train now approaching Platform 1 does not stop here."quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:14 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Wat zouden ze hier bij Prorail van vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |