Welke versie? Ik zit nu de videoclip te kijken maar ik wil die twee die het zingen zienquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
He! Die was ik net aan het luisteren, dat nummerAlleen dan een andere versie. Vind het echt een prachtig nummer
Wat wilde je?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:43 schreef Muis006 het volgende:
Verdomme Greysik had een mooi sp3c addendum aan de TT.
Ik heb hem vandaag al zeker 15x gehoordquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke versie? Ik zit nu de videoclip te kijken maar ik wil die twee die het zingen zien
Ik vind het belachelijk goed echt
@Fogel, wat tof, die roze kamer![]()
![]()
Ik vind het zo idioot, dat het zo'n verslavend nummer isquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag al zeker 15x gehoordHeb hem gewoon gedownload
Mooi!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:36 schreef Fogel het volgende:
En over pink gesproken...![]()
[ afbeelding ]
Hier is het resultaat van je dochter zelf een kleur laten kiezen.
Ik denk dat mijn buren niet zo blij met me zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het zo idioot, dat het zo'n verslavend nummer is
Dat heb ik ooit 1 keer eerder gehad, dat ik iets echt 20 keer per dag luisterde.
Ik!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:49 schreef Greys het volgende:
Zijn er nog mensen wiens 06 ik niet heb en die hun foto(s) van het sjoelen willen ontvangen via app?
Ik ben te lui om te uploadenDan ga ik straks even een rondje whatsappen.
quote:
Ik heb 't na 20 minuten doorgespoeld naar het einde. Wat een bagger.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:46 schreef sp3c het volgende:
iemand trouwens zero dark thirty gezien?
ik kijk het nu 40 minuten en ik ben verveeld, gaat er nog wat gebeuren of zit ik nog anderhalf uur naar dat martelen te kijken?
Dat niet eens.quote:
Vond het de moeite wel waard. Hij begint idd een beetje matig, maar ze bouwen op naar een sterk einde.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:46 schreef sp3c het volgende:
iemand trouwens zero dark thirty gezien?
ik kijk het nu 40 minuten en ik ben verveeld, gaat er nog wat gebeuren of zit ik nog anderhalf uur naar dat martelen te kijken?
kwam er niet doorheen ... staat nog op pauzequote:Op woensdag 20 februari 2013 23:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vond het de moeite wel waard. Hij begint idd een beetje matig, maar ze bouwen op naar een sterk einde.
Toch heb je de film al gezien waarschijnlijk en quote ik wederom weer flink te laat
Met deze:quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:12 schreef Oognip het volgende:
Nu ben ik trouwens wel benieuwd met welk ander liedje je dit ook had, Greys
Deze quote is nog wel waardig voor dit topic.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik heb geen keus??????![]()
![]()
En mag ik een keer een vriendin meenemen? Ik denk wel dat ze het leuk vindt, mogelijk verbetert ze mijn epische dieptepunt
net Red Dawn gekekenquote:
geen bier, en er staat Ren in de stelling dus die is altijd goed.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze quote is nog wel waardig voor dit topic.
1. Is ze vrijgezel
2. Heeft ze grote tetten
3. Kan ze Greys inmaken
4. Hoe denkt ze over deze stelling: [ afbeelding ]
5. Drinkt ze bier
Vragen, vragen!
Oh gadverquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:53 schreef RenRen- het volgende:
Laat mijn moeder eerst een fijn bericht achter over mijn hond: "Smeagol had bloedprop dus virus" en neemt vervolgens de telefoon niet opHOEZO BLOEDPROP. HOEZO VIRUS.
Uhuhquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog steeds content met de banner?
Just sayin'
Ow ja, lekker berichtquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:53 schreef RenRen- het volgende:
Laat mijn moeder eerst een fijn bericht achter over mijn hond: "Smeagol had bloedprop dus virus" en neemt vervolgens de telefoon niet opHOEZO BLOEDPROP. HOEZO VIRUS.
Zet het in de commentsquote:Op donderdag 21 februari 2013 03:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
net Red Dawn gekeken
oud is beter
x100
Daar hoeft het geen 2 uur 's nachts voor te zijn. Ik heb dat sinds dinsdagochtend bijna non stop :pquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:10 schreef Monopoly het volgende:
Wat was het tofOm 2 uur 's nachts thuis komen en lekker warm inééngekropen in bed de wereld een beetje zien draaien
Oh wat naar! Hopen dat je je moeder snel te pakken krijgt en dat het allemaal meevalt!quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:53 schreef RenRen- het volgende:
Woohooquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar hoeft het geen 2 uur 's nachts voor te zijn. Ik heb dat sinds dinsdagochtend bijna non stop :p
Ennnn ik wil ook in de OP voor 4 maart als dat nog kan
* Fogel schijft wat medicijn voor:quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:31 schreef DeZwabber het volgende:
Heuj, de pijn in m'n teen van eerst is weer terug![]()
Maar we weten nu dat het geen jicht is, maar een ontsteking van de pees bij m'n sesambotjes onder m'n grote teen. Joepie.
Dr. Fogel, is dat medicijn ook geschikt voor andere kwaaltjes?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel schijft wat medicijn voor:
[ afbeelding ]
3 maal daags
1 bij het ontbijt
1 bij de lunch
6 voor het slapen, waarvan minimaal 1 voor het diner en de rest eventueel in combinatie met chips
Een rijk scala aan medische problemen inclusief maar niet gelimiteerd tot: goed sjoelen, zinnig kunnen converseren en recht lopen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dr. Fogel, is dat medicijn ook geschikt voor andere kwaaltjes?
Het is mogelijk noodzakelijk de frequentie aan te passen, afhankelijk van wat het probleem is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dr. Fogel, is dat medicijn ook geschikt voor andere kwaaltjes?
Oh gelukkigquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:12 schreef RenRen- het volgende:
Moeder te pakken gekregen en het viel best meeklein beeetje bloed bij ontlasting en vanmiddag even naar de dierenarts
ik had helemaal beeld van bloedkotsend hondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |