Ach, als het maar gezellig is!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:31 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je op camping D terecht komt, haha. Hoewel daar niets mis mee is overigens.
ik vind van wel, maar goed, ik was altijd 1 van de 50 eerste mensen op camping B. mensen die later kwamen gaven ons dan al hun tenten mee of we hielden plek vrij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Tot nu toe is het een beetje het plan om om 8 uur hier uit Amerfoort te vertekken, maar zo te horen is dat nogal laat
Als de koningin dit leest krijg je een lintje denk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind van wel, maar goed, ik was altijd 1 van de 50 eerste mensen op camping B. mensen die later kwamen gaven ons dan al hun tenten mee of we hielden plek vrij.
het zou verdomme eens tijd wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:15 schreef lighted het volgende:
[..]
Als de koningin dit leest krijg je een lintje denk ik.
http://www.obelink.nl/ten(...)26category_id%3D1192quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:01 schreef Alex073 het volgende:
Weet iemand waar ik een goed tent kan kopen voor Pinkpop.
Gewoon simpel ?
Ik reis naar school ook 4 en half uur per dag dus ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef MissSpooky het volgende:
Mijn god wat een reisKwartiertje lopen ftw!
neh, in 20 minutenn ben ik thuisquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:37 schreef lighted het volgende:
Hotelletje nacht voor pinkpop, 20eu pp. Kwartiertje rijden
Bedankt dat je je domme blije plaatje neerkwakt om nogmaals bijdehand te doen terwijl je al teringbijdehand bezig bent, consequent dat wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[ afbeelding ]
bedankt dat je extra dit topic binnen komt om mij dit te melden
quote:
Hehe, die lul waar 'ie het tegen had liep nog tierend vlak achter langs me het vak uitquote:
Zo ver vooruit is het weer niet te voorspellenquote:
Jan smeets is meer de mascotte voor pinkpop dan echt degene die de beslissingen maaktquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:20 schreef Moody het volgende:
Met The Killers maken ze de helft van hun budget op, terwijl 3/4e van de die-hard-pinkpoppers echt niet op The Killers zitten te wachten![]()
De 3 headliners zijn sowieso alleen leuk voor pubers. Jan maakt er een zootje van de laatste jaren.
Rowwen Heze!quote:Op donderdag 4 april 2013 18:02 schreef Lamabal het volgende:
Als ze dat nou ook even op pinkpop doen
Sterker nog: hij heeft al vaker dan eens gezegd dat Mojo verantwoordelijk is voor de programmatiequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
Jan smeets is meer de mascotte voor pinkpop dan echt degene die de beslissingen maakt
Des te rustiger voor mijquote:Op maandag 15 april 2013 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe gaat de kaartverkoop met die bagger line-up? Volgens mij nog kaarten genoeg he!?
Dat is dan weer iets niews. Ben vorig jaar niet geweest, dus kan best.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is toch altijd een halfuur uitloop tot 23:00 uur? Was vorig jaar ook zo.
Ja, kut.quote:19:30 - 20:30 = Alt-J (Brand Bier Stage) vs. Triggerfinger (3FM Stage)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |