SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 19-02-2013 22:31:27 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben ook sneller gaan lopen. Niet eens echt op getraind. Nu scha voor de 10k fixen en daar naartoe werken. Dat moet lukken in 2 maand toch? Loop nu tussen 5 en 7 km.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Moet jou makkelijk lukkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ben ook sneller gaan lopen. Niet eens echt op getraind. Nu scha voor de 10k fixen en daar naartoe werken. Dat moet lukken in 2 maand toch? Loop nu tussen 5 en 7 km.
Wil je GotC in de OP toevoegen bij het lijstje CPC-lopers op 10 maart? Voor de 10km
F means you're fucked![]()
Haha, na de laatste 30 moest dat zijn natuurlijk. Die 1e HM ziet er idd niet erg lekker uit. Gewoon te hard gestart of kramp gehad ofzo? Max HR ligt ook wel lekker hoog idd... Weet je die ook meteen
![]()
![]()
Gewoon je schoenen aan en gaan. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik zit () de motivatie op te brengen om weer te gaan hardlopen in de ochtend, maar het lukt niet..
Best moeilijk, in de ochtend ligt je bed best lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon je schoenen aan en gaan. Hoe moeilijk kan het zijn?![]()
Dat ligt ie in de middag en avond ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:26 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Best moeilijk, in de ochtend ligt je bed best lekker
Als je graag wilt lopen ga je echt je bed wel uit. Als je niet je bed uit gaat, wil je ook niet graag lopen.F means you're fucked![]()
te hard gestart en daarom denk ik kramp. Kon niet meer lopen omdat mijn bovenbenen vast zaten en ik er geen beweging meer in kreeg...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Haha, na de laatste 30 moest dat zijn natuurlijk. Die 1e HM ziet er idd niet erg lekker uit. Gewoon te hard gestart of kramp gehad ofzo? Max HR ligt ook wel lekker hoog idd... Weet je die ook meteen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik wil wel lopen, maar niet die eerste stap zetten om te beginnen met lopen.. Maar goed ik sta morgen weer met goede hoop..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat ligt ie in de middag en avond ook.
Als je graag wilt lopen ga je echt je bed wel uit. Als je niet je bed uit gaat, wil je ook niet graag lopen.![]()
Na flink wat vastberadenheid heeft m'n mobiele browser toegegeven. GotC staat erin.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Moet jou makkelijk lukken
Wil je GotC in de OP toevoegen bij het lijstje CPC-lopers op 10 maart? Voor de 10km
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
dan ben je geen ochtendloper (ben ik ook niet) een ander tijdstip geen optie? Ik loop graag 's avonds laat nog een rondje... heerlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:30 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik wil wel lopen, maar niet die eerste stap zetten om te beginnen met lopen.. Maar goed ik sta morgen weer met goede hoop..
Ecosia
Autsj! Dat lijkt me niet echt een fijn gevoel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:29 schreef Jumparound het volgende:
[..]
te hard gestart en daarom denk ik kramp. Kon niet meer lopen omdat mijn bovenbenen vast zaten en ik er geen beweging meer in kreeg...
Ik hoop ook echt heel erg dat het bij mij goed gaat 9 maart, voor mij dan ook de 1e. Ik heb wel een tijd voor ogen, maar ik ben bang dat ik daarvoor ook iets te hard start. Maar we gaan het gewoon proberen. Je leert natuurlijk door vallen en opstaan!
Al heb ik wel het geluk dat ik eigenlijk nooit kramp krijg, tenminste tot nu toe nog nooit kramp gehad. Ik heb ook geen idee hoe ik dan zou reageren, schijnt best pijnlijk te zijn...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:30 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik wil wel lopen, maar niet die eerste stap zetten om te beginnen met lopen.. Maar goed ik sta morgen weer met goede hoop..Leer van de meesterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je graag wilt lopen ga je echt je bed wel uit. Als je niet je bed uit gaat, wil je ook niet graag lopen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
als me iets geleerd heeft de afgelopen weken is het wel mijn hartslag in de gaten houden. 180 kan ik best 2 uur volhouden (in een training) dus wil je zeker zijn van je zaak, ga iets onder je 10k hartslag zitten. je kunt altijd nog harder gaan lopen maar begin vooral _niet te snel_quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Autsj! Dat lijkt me niet echt een fijn gevoel.
Ik hoop ook echt heel erg dat het bij mij goed gaat 9 maart, voor mij dan ook de 1e. Ik heb wel een tijd voor ogen, maar ik ben bang dat ik daarvoor ook iets te hard start. Maar we gaan het gewoon proberen. Je leert natuurlijk door vallen en opstaan!
Al heb ik wel het geluk dat ik eigenlijk nooit kramp krijg, tenminste tot nu toe nog nooit kramp gehad. Ik heb ook geen idee hoe ik dan zou reageren, schijnt best pijnlijk te zijn...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ochtenden zijn altijd zo rustig. 's Avonds is het wat drukker rondom mijn ren-gebied...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dan ben je geen ochtendloper (ben ik ook niet) een ander tijdstip geen optie? Ik loop graag 's avonds laat nog een rondje... heerlijk![]()
Ik ben ook verre van een ochtendloperquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dan ben je geen ochtendloper (ben ik ook niet) een ander tijdstip geen optie? Ik loop graag 's avonds laat nog een rondje... heerlijk.
♫![]()
Ik ga donderdag eens proberen om sochtends te lopen. Dan moet ik kwart voor 6 eruit ongeveer.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
[..]quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar goed ik sta morgen weer met goede hoop..
[/quote]Leer van de meester![]()
[/quote]
Ik zal het proberen![]()
Zeker goede tip! Vind een HS-meter alleen redelijk vervelend, vooral onder een wedstrijd, dan zakt ie nogal af enzo. Maar op gevoel lukt het me de laatste tijd ook redelijk om te doseren, dus gaan we zeker proberen!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]
als me iets geleerd heeft de afgelopen weken is het wel mijn hartslag in de gaten houden. 180 kan ik best 2 uur volhouden (in een training) dus wil je zeker zijn van je zaak, ga iets onder je 10k hartslag zitten. je kunt altijd nog harder gaan lopen maar begin vooral _niet te snel_
Heb jij trouwens zelf nog gelletjes/eten of drinken meegenomen onderweg? Of waren de drankposten wel genoeg?![]()
dat had ik wel slim aangepakt...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zeker goede tip! Vind een HS-meter alleen redelijk vervelend, vooral onder een wedstrijd, dan zakt ie nogal af enzo. Maar op gevoel lukt het me de laatste tijd ook redelijk om te doseren, dus gaan we zeker proberen!
Heb jij trouwens zelf nog gelletjes/eten of drinken meegenomen onderweg? Of waren de drankposten wel genoeg?
ik was mn drinkbelt vergeten, maar elke 5 km stonden ze met flesjes water. Ik deed ongeveer 5 km over een flesje, dus dat kwam goed uit (niet geheel ontoevallig)
En bij 7,5 en 15 km een gelletje. Kwam mij prima uit
Ecosia
Ik was ook nooit een ochtendloper, maar tegenwoordig begin ik met plezier op zondagochtend om 8 uur aan een duurloop van 20+ km. Als je net begint moet je jezelf soms dwingen om te gaan rennen. Als je eenmaal hooked bent dan moet je jezelf soms dwingen om niet te gaan rennen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:37 schreef knep het volgende:
[..]
Ik ben ook verre van een ochtendloper.
![]()
Da's ook waar, maar voor mij geldt dat vaak 's avonds, als het straks weer zomertijd is vind ik het heerlijk om tegen zonsondergang weer te gaan rennenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik was ook nooit een ochtendloper, maar tegenwoordig begin ik met plezier op zondagochtend om 8 uur aan een duurloop van 20+ km. Als je net begint moet je jezelf soms dwingen om te gaan rennen. Als je eenmaal hooked bent dan moet je jezelf soms dwingen om niet te gaan rennen..
♫![]()
Ok thanks, denk dat ik ook maar wat gelletjes haal dan, nooit geprobeerd nog dus meteen in de training even uitproberen. En misschien maar even 2 kleine flesjes meenemen met belt, volgens mij hebben ze in Hwijk maar 2 posten ofzo. Duurt nog even dus kan me nog beetje voorbereiden gelukkig, maar bedankt in ieder geval!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:43 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat had ik wel slim aangepakt...
ik was mn drinkbelt vergeten, maar elke 5 km stonden ze met flesjes water. Ik deed ongeveer 5 km over een flesje, dus dat kwam goed uit (niet geheel ontoevallig)
En bij 7,5 en 15 km een gelletje. Kwam mij prima uit![]()
Dan ga ik denk ik ook vroeg of laat (als het echt warm is) lopen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:47 schreef knep het volgende:
[..]
Da's ook waar, maar voor mij geldt dat vaak 's avonds, als het straks weer zomertijd is vind ik het heerlijk om tegen zonsondergang weer te gaan rennen.
Straks in de lente lijkt het me ook mooi, zo met de bloei en vogeltjes enzulks![]()
![]()
Bij een HM heb ik geen gelletjes/eten nodig. Soms een klein slokje drinken, maar op die tijd en afstand heb je toch niet zoveel nodig?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ok thanks, denk dat ik ook maar wat gelletjes haal dan, nooit geprobeerd nog dus meteen in de training even uitproberen. En misschien maar even 2 kleine flesjes meenemen met belt, volgens mij hebben ze in Hwijk maar 2 posten ofzo. Duurt nog even dus kan me nog beetje voorbereiden gelukkig, maar bedankt in ieder geval!
Ik ga binnenkort wel eens beginnen met eten en drinken onderweg, ik wil langere trailruns gaan maken en misschien aan het einde van het jaar een marathon.
Ik heb me trouwens ook maar vast ingeschreven voor de bosloopcompetitie komende zondag. 2 hele euro's![]()
HM Harderwijk wil ook doen. Twijfel nog wel een beetje...![]()
Lurk
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
de ene loop is de ander niet en je wilt echt geen hongerklop krijgen tijdens je eerste hmquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:07 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Bij een HM heb ik geen gelletjes/eten nodig. Soms een klein slokje drinken, maar op die tijd en afstand heb je toch niet zoveel nodig?
Ik ga binnenkort wel eens beginnen met eten en drinken onderweg, ik wil langere trailruns gaan maken en misschien aan het einde van het jaar een marathon.
Ik heb me trouwens ook maar vast ingeschreven voor de bosloopcompetitie komende zondag. 2 hele euro's![]()
HM Harderwijk wil ook doen. Twijfel nog wel een beetje...
Ecosia
Ik weet het niet, ik had wel bij de zevenheuvelenloop dat ik op het eind mijn adem ineens niet meer onder controle kreeg. Kon gelukkig nog wel redelijk tempo vasthouden doordat het naar beneden liep, maar ik weet niet hoe het kwam. Misschien gewoon te hard gegaan of misschien de accu leeg, had ook onderweg niets gedronken of gegeten. Daarom ben ik er een beetje bang voor aangezien de HM nog wat langer is. Bij lange trailruns is het sowieso wel aan te raden ja, gelukkig doe je het dan ook niet echt voor een goede tijd dus dan is wat extra bagage natuurlijk geen probleem en bij een marathon is het pure noodzaak.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:07 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Bij een HM heb ik geen gelletjes/eten nodig. Soms een klein slokje drinken, maar op die tijd en afstand heb je toch niet zoveel nodig?
HM Harderwijk wil ook doen. Twijfel nog wel een beetje...
Leuk dat je je hebt ingeschreven, ook voor de 10? Heb mezelf daar ook al voor ingeschreven, kost inderdaad bijna niets, wel leuk! Ik ben denk ik rond 10 uur op de baan te vinden, beetje warmlopen enzo. Jij gaat het op je Vibrams doen?![]()
![]()
AMENquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je graag wilt lopen ga je echt je bed wel uit. Als je niet je bed uit gaat, wil je ook niet graag lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
dit dus, volgens mij heeft bijna niemand extra voeding nodig als het op een HM aankomt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:07 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Ik neem onder de 20km bijna nooit iets mee, ook niet tijdens trail HM's of heuvel training.... sowieso geen eten of gels en hooguit een liter drinken als het warm is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik ben niet te vinden op de foto's
Net het tweetaccount maar getweet... ik weet het anders ook niet
Ecosia
Misschien moet ik ook een beetje oefenen met lopend drinken; bij de kassenloop pakte ik na de tweede ronde een bekertje water maar verslikte me en liep dus even helemaal niet lekker wat ademhaling betrof in de paar minuten direct daarna. Gelukkig ging 't wel snel weer over maar ik had erdus meer last van dan profijt. Bij andere loopjes heb ik 't nooit gedaan, onderweg drinken. Nu ga ik ook niet zo ver en hoor altijd dat 10k ook best kan zonder, maar ik heb toch ook de circuitrun van 12k op het programma staan... en 'szomers op warme dagen is het bij kortere loopjes en trainingen misschien toch ook wel handig als ik leer hoe ik een bekertje water kan wegwerken zonder te stoppen of te verslikken. Of toch van te voren betwr drinken, na afloop weer, en dat geproest onderweg maar laten zitten?![]()
dit is normaal gesproken mijn aanpak tijdens training, ik drink voor dat ik op pad ga 300ml Leppin sprtsdrink en het zelfde weer na afloop.quote:Op woensdag 20 februari 2013 03:15 schreef Sheriam het volgende:
Of toch van te voren beter drinken, na afloop weer, en dat geproest onderweg maar laten zitten?
Dit geldt voor loopjes rond de 10-15km en vooral na afloop vind ik het perfect, een koolhydrateninjectie die mij goed doet, ik vind het een prima hulpmiddel om te herladen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nietusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je graag wilt lopen ga je echt je bed wel uit. Als je niet je bed uit gaat, wil je ook niet graag lopen.
Gewoon een ander tijdstip pakken, middag of avondwerkt prima
![]()
![]()
Thanksquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Na flink wat vastberadenheid heeft m'n mobiele browser toegegeven. GotC staat erin.
Waarheid.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als je net begint moet je jezelf soms dwingen om te gaan rennen. Als je eenmaal hooked bent dan moet je jezelf soms dwingen om niet te gaan rennen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik verslik mij soms ook in mijn eigen spuug onderweg.quote:Op woensdag 20 februari 2013 03:15 schreef Sheriam het volgende:
Misschien moet ik ook een beetje oefenen met lopend drinken; bij de kassenloop pakte ik na de tweede ronde een bekertje water maar verslikte me en liep dus even helemaal niet lekker wat ademhaling betrof in de paar minuten direct daarna. Gelukkig ging 't wel snel weer over maar ik had erdus meer last van dan profijt.drinken kan wel eens een challenge gaan worden!
Deze dagen valt het nog wel mee maar anders zou ik van te voren een glas water drinken.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nicequote:Op woensdag 20 februari 2013 08:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
even de Garmin uitdrukken en dan een klein zweefmomentje over de finish
Ik leg 's avonds mijn hardloopkleren naast me in bed. Eerste wat ik merk als de wekker gaat is dat ze er zijn. Dan realiseer ik dat mijn avond-ik zo graag wou rennen dat ik het redelijk vond om met mijn kleren te gaan slapen. Dan is het een kwestie van het spul onder mijn warme dekens aan te trekken en op te staan. Zodra ik naast mijn bed sta in mijn kleren ga ik ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Vanochtend ook weer gedaan, ging best slecht, maar dat maakt niet uit want ik ben tenminste gegaan.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Hoe langer je traint hoe sneller je gaat, je lichaam past zich aan aan de geleverde arbeid. Dus je wordt altijd wel wat sneller.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ben ook sneller gaan lopen. Niet eens echt op getraind. Nu scha voor de 10k fixen en daar naartoe werken. Dat moet lukken in 2 maand toch? Loop nu tussen 5 en 7 km.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vanmiddag naar de fysio. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Mocht ik volgende maand niet kunnen meelopen in Den Haag, dan kom ik jullie gewoon aanmoedigen!![]()
Succes vanmiddag!quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanmiddag naar de fysio. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Mocht ik volgende maand niet kunnen meelopen in Den Haag, dan kom ik jullie gewoon aanmoedigen!![]()
Niet eten en niet drinken? Not even once.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus, volgens mij heeft bijna niemand extra voeding nodig als het op een HM aankomt.
Ik neem onder de 20km bijna nooit iets mee, ook niet tijdens trail HM's of heuvel training.... sowieso geen eten of gels en hooguit een liter drinken als het warm is.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
nope..zo als eerder al eens gepost, ik heb gewoon geen dorst als ik loop, zeker niet als ik een vrij vlakke loop doequote:Op woensdag 20 februari 2013 08:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Niet eten en niet drinken? Not even once.
Neem alleen een mueslibar oid en wat te drinken mee boven de 20km en boven de 20 graden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat! Ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 07:16 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nietus
Gewoon een ander tijdstip pakken, middag of avondwerkt prima
rennen, maar 's ochtends wéét ik dat ik niet vooruit te branden ben, ben echt een langzame opstarter, dus dan heb ik 's ochtends ook automatisch minder zin om te rennen. Als het échtéchtécht moet dan sleep ik me er wel uit, maar anders gewoon pas na 12 uur en bij voorkeur als er al een en ander aan activiteit plaats gevonden heeft
Ja doei.![]()
Dat is toch geen vlakke weg?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze is echter een drama, 3.5km onderweg over vlakke weg en het lijkt wel of ik er al een marathon op heb zittenJe hebt net een klim van 10% gedaan zo te zien!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
believe me, dit noemen we vlak hier, oke...met een klein klimmetjequote:Op woensdag 20 februari 2013 08:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat is toch geen vlakke weg?Je hebt net een klim van 10% gedaan zo te zien!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
geen ontbijtje?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:12 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik leg 's avonds mijn hardloopkleren naast me in bed. Eerste wat ik merk als de wekker gaat is dat ze er zijn. Dan realiseer ik dat mijn avond-ik zo graag wou rennen dat ik het redelijk vond om met mijn kleren te gaan slapen. Dan is het een kwestie van het spul onder mijn warme dekens aan te trekken en op te staan. Zodra ik naast mijn bed sta in mijn kleren ga ik ook.
Vanochtend ook weer gedaan, ging best slecht, maar dat maakt niet uit want ik ben tenminste gegaan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Fijne foto's RD! Lekker hè? zo bergafquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze is echter een drama, 3.5km onderweg over vlakke weg en het lijkt wel of ik er al een marathon op heb zitten
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik dacht dat je was omgepraat door iemand paar maanden geledenquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nope..zo als eerder al eens gepost, ik heb gewoon geen dorst als ik loop, zeker niet als ik een vrij vlakke loop doe
Neem alleen een mueslibar oid en wat te drinken mee boven de 20km en boven de 20 gradenDat, ondanks of je wel/geen dorst/honger hebt, je lichaam wel vocht+energie nodig heeft.
Toffe foto's trouwens
En dank TS![]()
![]()
Mooie foto's RD, vooral je zweef-finish-foto![]()
En flinke Fok! startlijst bij de CPC
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja! Tof!quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
Mooie foto's RD, vooral je zweef-finish-foto![]()
En flinke Fok! startlijst bij de CPC![]()
![]()
Ja, finishfoto proof is wel nodig, of een donkere tent met WiFi om toch nog even je op je gemak te voelen voor de start...quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:12 schreef YUR het volgende:
Ik geloof er nix van. Alsof FOK!kers buiten komen<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, finishfoto proof is wel nodig, of een donkere tent met WiFi om toch nog even je op je gemak te voelen voor de start...![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, finishfoto proof is wel nodig, of een donkere tent met WiFi om toch nog even je op je gemak te voelen voor de start...
Maarre..Swets staat erin onder voorbehoud voor de HM. Gaat dat wel/niet doorNiet toch?
![]()
Mogge![]()
TS, je kunt me eruithalen voor de kwart marathon midden-Delfland op 23 februari![]()
Gister een lekkere training gehad overigens. 3x2000m. Trainert kreeg nog zat van kritiek om zijn oren vanwege vorige weekHet scheelt, hij valt in voor iemand anders die tijdelijk uit de running is.
Jump, complimenten voor je positieve negatieve split hoorMooie tijd ook!
OK aan t werk![]()
![]()
Vast gezellig met GotC en sylvesterr een beetje te staan jompelen bij CPC
Ik heb er nu al zin inquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:24 schreef mosselmossel het volgende:
Vast gezellig met GotC en sylvesterr een beetje te staan jompelen bij CPCMet hosselmossel langs de kant
Ben alleen even 70 minuten weg, als dat mag
![]()
![]()
Jij mag alles! Overigens denk ik dat ik best 5km kan lopen bij CPC, maar misschien moet ik dat ook wel gewoon niet doen nog en nog een paar weekjes wachtenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin inBen alleen even 70 minuten weg, als dat mag
Ik ben gewoon ongeduldigquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jij mag alles! Overigens denk ik dat ik best 5km kan lopen bij CPC, maar misschien moet ik dat ook wel gewoon niet doen nog en nog een paar weekjes wachtenJij bent verstandig!
![]()
Zo blij dat ik gisteren nog even gerend hebVoelt fijn!
En gisteren de hardloopkleding ingepakt. In de wastas! En ze gaan binnenkort weer gewassen worden, in de eigen wasmachine!Zó fijn!
![]()
Gewoon écht fris ruikende hardloopkleding, in plaats van 'wel schoon' in de wasserette
(geldt ook voor andere kleding, trouwens).
Ja doei.![]()
Ik sluit niet uit dat ik toch nog de geest krijg. Het past net aan in mijn schema. Al zijn er ook andere leuke ontwikkelingen privé die zijn tijd eisen in het weekend momenteelquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ongeduldigJij bent verstandig!
Oooooh! Dat klinkt spannend!quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ik toch nog de geest krijg. Het past net aan in mijn schema. Al zijn er ook andere leuke ontwikkelingen privé die zijn tijd eisen in het weekend momenteel![]()
![]()
ik photoshop me suf...quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Dat photoshoppen is nog tot daaraantoe, die gpx-jes klussen... Manmanman.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben zo blij dat ik vaak dezelfde rondjes "loop"quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat photoshoppen is nog tot daaraantoe, die gpx-jes klussen... Manmanman.F means you're fucked![]()
Ow wacht, ik ben geen echte Fokker, aangezien ik de rest van het forum nog nooit heb gezien.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
en het ook heel stoer gps fuckups blijven noemenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik vaak dezelfde rondjes "loop"Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en het ook heel stoer gps fuckups blijven noemen
Ik kom er na mn 10 km wel bij staan denk ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:24 schreef mosselmossel het volgende:
Vast gezellig met GotC en sylvesterr een beetje te staan jompelen bij CPCAlle HM-ers aanmoedigen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wel in de wifi tent in het donker gaan staan dan he?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik kom er na mn 10 km wel bij staan denk ikAlle HM-ers aanmoedigen
![]()
![]()
Ja, zal dan online aanmoedigingen versturen van Garmin naar Garmin en van Endomondo naar Endomondoquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:10 schreef Arquero het volgende:
[..]
Wel in de wifi tent in het donker gaan staan dan he?
Maar waarschijnlijk zal ik wel heel lang staan uitpuffen, is mijn eerste wedstrijd sinds november...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dit was trouwens de NYC marathon vorig jaar, in het begin kon ik nog meekomen in de kopgroep..![]()
Helaas geen photoshop tot mijn beschikking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:19 schreef Jero_nimo het volgende:
Dit was trouwens de NYC marathon vorig jaar, in het begin kon ik nog meekomen in de kopgroep..![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ecosia
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[ afbeelding ]
LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
aan de kant slomo's
lol, ik loop hier zo hard dat ik mn eigen tijdzone krijg
Ecosia
Je ziet ook gewoon dat jij helemaal moet slalommen om al die slo-mo's heen! Goed bezig!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:53 schreef Jumparound het volgende:
aan de kant slomo's
[ afbeelding ]
lol, ik loop hier zo hard dat ik mn eigen tijdzone krijg![]()
![]()
ja man, slome negers ook altijd...quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:57 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je ziet ook gewoon dat jij helemaal moet slalommen om al die slo-mo's heen! Goed bezig!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Gelukkig loop ik uit de wind achter dit groepjequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
En wie moet er helemaal vooraan alweer bijna de bocht om zijn?
Rd heeft het nu al zwaar! Pittig klimmetje, die brug!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Jero, top!
Yur, show-off!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Kijk die pijler van de brug rechts begroeid zijn!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Niet!quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Maarre..Swets staat erin onder voorbehoud voor de HM. Gaat dat wel/niet doorNiet toch?
Dat was in de roes na de bruggenloop
Ik ben tegenwoordig blij met 20KM in een week, niet in 2 uur. En deze week ben ik al blij met 5 want vandaag wederom niet lopen want nog steeds ziekig![]()
![]()
Ik sta er waarschijnlijk niet op omdat ik ff in een dixie zitquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
En wie moet er helemaal vooraan alweer bijna de bocht om zijn?Of nog voor Yur loop
![]()
Dat waren nog eens tijden. NY![]()
![]()
![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
En wie moet er helemaal vooraan alweer bijna de bocht om zijn?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
[ afbeelding ]
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
blij dat jullie gaan jompelen... dan zal ik sneller gaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:24 schreef mosselmossel het volgende:
Vast gezellig met GotC en sylvesterr een beetje te staan jompelen bij CPC![]()
![]()
Ik ga mezelf de deur maar weer eens uitslepen om een lekker rondje te doen. Het ziet er buiten wel weer erg uitnodigend uit, maar schijn bedriegt, er ligt nog ijs op het vogelbadje.. brr..![]()
Gelukkig is het na 10 minuten wel weer warm allemaal! Tot straks!![]()
Ik sta 150 meter voor de finish, dus ik hoop dat je al op je max loopt hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:47 schreef linebear het volgende:
[..]
blij dat jullie gaan jompelen... dan zal ik sneller gaan![]()
![]()
Dus!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben ik bezig met mijn eindsprintjequote:Op woensdag 20 februari 2013 12:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik sta 150 meter voor de finish, dus ik hoop dat je al op je max loopt hoor![]()
![]()
Okquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:54 schreef linebear het volgende:
[..]
Dan ben ik bezig met mijn eindsprintje![]()
![]()
Half 12 was het heeeerlijk zonnig in Zwolle. Helaas was mijn pauze vandaag vanaf half 1 pas toen het bewolkt was en mijn kantoorrondje was dan ook best fris. Heb wel FLINK doorgestapt dus bleef wel warm.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:05 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ga mezelf de deur maar weer eens uitslepen om een lekker rondje te doen. Het ziet er buiten wel weer erg uitnodigend uit, maar schijn bedriegt, er ligt nog ijs op het vogelbadje.. brr..![]()
Gelukkig is het na 10 minuten wel weer warm allemaal! Tot straks!
Hier scheen de zon ook, alleen koude handen gehad terwijl ik dikke ski handschoenen aan heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Die gebruik ik alleen voor Yur!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:58 schreef linebear het volgende:
Neem voor de zekerheid je zweep mee![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier scheen de zon ook, alleen koude handen gehad terwijl ik dikke ski handschoenen aan heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uniekje!
![]()
Heb zelf ook enorme zin in het aanmoedigen van de HM'ers! Die muziekVorig jaar ben ik de hele middag bij een box gaan zitten in de zon om aan te moedigen, met een goede DJ erbij. Ideaal! toen liep ik zelf nog geen 5k
![]()
![]()
Schijn bedriegt idd, de wind is koud, brrr, ondanks dat ik het soms best zwaar had en weinig gewandeld heb, werd ik niet warm. En ik had 4 lagen aan. Les 24, 10-20, en die twintig minuten aan één stuk waren nog best pittig. Omdat ik daarna nog niet thuis was en het mij te koud was om verder te wandelen heb ik even Endomondo gepauzeerd om bij te komen en daarna ben ik nog een kilometer doorgelopen.
5.48 km
40m:00s
7:18 min/km
434 kcal
Het schema bij Evy2006 is nog een week hetzelfde, ik dacht eerst 'is dat nou nodig om die lessen 2x te lopen' maar JA dus. En daarna 30 min lopen met zelf 1 of 2 min naar keuze lopen, maarja dat doe ik volgens het schema nu ook al
know'm sayin?
word? word.![]()
Heeft iemand advies om nog energiek te dag door te komen na een ochtend hevig gesport te hebben? Te denken aan voeding voor het hardlopen/na het hardlopen? Ik heb namelijk alleen de motivatie om te gaan hardlopen in de ochtend, als dat geslaagd is en ik intensief bezig ben geweest merk ik wel dat ik de rest van de dag erg vermoeid ben. Heeft iemand tips hiervoor?FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
Hoelang loop je al en ben je bezig met een schema/wat loop je?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Heeft iemand advies om nog energiek te dag door te komen na een ochtend hevig gesport te hebben? Te denken aan voeding voor het hardlopen/na het hardlopen? Ik heb namelijk alleen de motivatie om te gaan hardlopen in de ochtend, als dat geslaagd is en ik intensief bezig ben geweest merk ik wel dat ik de rest van de dag erg vermoeid ben. Heeft iemand tips hiervoor?
Ik weet nl. dat ik in de eerste opbouwfase ook best kapot was na trainingen. Nu niet meer. Dus dan zal een beter wordende conditie het probleem vanzelf oplossen. Daarnaast: voldoende drinken en eten erna. Maar best afhankelijk van je niveau dus![]()
![]()
Eiwitrijk...quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Heeft iemand advies om nog energiek te dag door te komen na een ochtend hevig gesport te hebben? Te denken aan voeding voor het hardlopen/na het hardlopen? Ik heb namelijk alleen de motivatie om te gaan hardlopen in de ochtend, als dat geslaagd is en ik intensief bezig ben geweest merk ik wel dat ik de rest van de dag erg vermoeid ben. Heeft iemand tips hiervoor?
Gekookt ei, blik tonijn, volkorenboterhammen, kipfilet, nootjesNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Spannend... Over een uurtje bij de fysio. Serieus, ik ben bang dat ik krijg te horen dat ik te lang heb gesport ondanks de blessure.![]()
![]()
Ik loop al een paar jaren maar sinds pas echt intensief. Heb het idee dat ik qua voeding niet goed genoeg zit om mijn energie uit te halen. Moet ik dan meer voedsel benuttigen met meer vet/eiwitten? Ik merk wel dat mijn conditie zich steeds verbetert maar de vermoeidheid erna blijft bestaan, soms wat matiger dan andere keren, maar het blijft vervelend. Of hoort dit er nu gewoon eenmaal bij? Ik eet verder wel gewoon gezond en mijn conditie verbetert zich ook goed, maar ik heb bijvoorbeeld geen idee wat echt goed is om voor het hardlopen in de ochtend te eten, of wellicht helemaal niets? En erna, gewoon eiwitrijk eten? Waarom is voldoende water drinken eigenlijk belangrijk bij het hardlopen? Wat is de essentie ervan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hoelang loop je al en ben je bezig met een schema/wat loop je?
Ik weet nl. dat ik in de eerste opbouwfase ook best kapot was na trainingen. Nu niet meer. Dus dan zal een beter wordende conditie het probleem vanzelf oplossen. Daarnaast: voldoende drinken en eten erna. Maar best afhankelijk van je niveau dusFOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
http://www.runnersweb.nl/Gezondheid/Eten-en-drinken/Drinken.htmquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik loop al een paar jaren maar sinds pas echt intensief. Heb het idee dat ik qua voeding niet goed genoeg zit om mijn energie uit te halen. Moet ik dan meer voedsel benuttigen met meer vet/eiwitten? Ik merk wel dat mijn conditie zich steeds verbetert maar de vermoeidheid erna blijft bestaan, soms wat matiger dan andere keren, maar het blijft vervelend. Of hoort dit er nu gewoon eenmaal bij? Ik eet verder wel gewoon gezond en mijn conditie verbetert zich ook goed, maar ik heb bijvoorbeeld geen idee wat echt goed is om voor het hardlopen in de ochtend te eten, of wellicht helemaal niets? En erna, gewoon eiwitrijk eten? Waarom is voldoende water drinken eigenlijk belangrijk bij het hardlopen? Wat is de essentie ervan?F means you're fucked![]()
Qua wat je het beste kunt eten e.d. daar hebben anderen in dit topic vast een beter antwoord op. Ik doe maar wat![]()
![]()
Ik hoop dat ik toch mag (en kan) meelopen, desnoods langzamer dan wat ik in gedachten had. Nu maar hopen dat Chantal (fysiotherapeute) met goed nieuws komt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:24 schreef mosselmossel het volgende:
Vast gezellig met GotC en sylvesterr een beetje te staan jompelen bij CPC![]()
![]()
Met (ski)handschoenen aan lopen, alsjeblieft niet! Nooit last van koude handen gelukkig.
Zo, zojuist dan ook een spibelt gekocht.. ik loop altijd achter de hype aan he
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Komt wel goed joh, gewoon positief blijvenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Spannend... Over een uurtje bij de fysio. Serieus, ik ben bang dat ik krijg te horen dat ik te lang heb gesport ondanks de blessure.Dat is altijd beter voor je herstel dan
![]()
![]()
Sterkte, komt vast goed!quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Spannend... Over een uurtje bij de fysio. Serieus, ik ben bang dat ik krijg te horen dat ik te lang heb gesport ondanks de blessure.![]()
![]()
Pics van Chantal!quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik toch mag (en kan) meelopen, desnoods langzamer dan wat ik in gedachten had. Nu maar hopen dat Chantal (fysiotherapeute) met goed nieuws komt.F means you're fucked![]()
Bah, ik weet niet wat er aan de hand is met die stomme Garmin, maar mijn GPS houdt het een beetje voor gezien.Zaterdag met een 5km wedstrijd hield hij er na een km of 2 mee op, maar het was mistig en redelijk dicht bos dus dacht dat het daaraan lag. Nu hield hij er weer na 2.5 km ofzo mee op en kreeg hem niet meer aan. Toen dus even mee lopen prutsen, zelfs alles gereset en geschiedenis verwijderd en toen vond hij ineens weer de GPS.
Nou in ieder geval toen een lekker stukje gelopen, het bos ingedoken en gewoon maar wat paadjes gezocht. Geen idee waar ik liep op een gegeven moment, maar het liep wel lekker dus gewoon doorgaan. Net toen ik weer op bekend terrein was hield hij er weer mee op, toen maar gewoon doorgelopen, iets van een km of 4/5 en mijn training was klaar. Best fris was het inderdaad, gelukkig ook handschoentjes aan.
In totaal zo'n 18 á 19km gelopen in een uur en 40 minuten ofzo, weet het allemaal niet meer.. Nog een paar keer zo en ik gooi dat stomme ding het raam uit..![]()
Iemand misschien tips voor een vervelende Garmin 405?
Wat hij er nog van heeft gemaakt, met hickups en alles.![]()
Vervangen door een 610quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:55 schreef Jero_nimo het volgende:
Bah, ik weet niet wat er aan de hand is met die stomme Garmin, maar mijn GPS houdt het een beetje voor gezien.Zaterdag met een 5km wedstrijd hield hij er na een km of 2 mee op, maar het was mistig en redelijk dicht bos dus dacht dat het daaraan lag. Nu hield hij er weer na 2.5 km ofzo mee op en kreeg hem niet meer aan. Toen dus even mee lopen prutsen, zelfs alles gereset en geschiedenis verwijderd en toen vond hij ineens weer de GPS.
Nou in ieder geval toen een lekker stukje gelopen, het bos ingedoken en gewoon maar wat paadjes gezocht. Geen idee waar ik liep op een gegeven moment, maar het liep wel lekker dus gewoon doorgaan. Net toen ik weer op bekend terrein was hield hij er weer mee op, toen maar gewoon doorgelopen, iets van een km of 4/5 en mijn training was klaar. Best fris was het inderdaad, gelukkig ook handschoentjes aan.
In totaal zo'n 18 á 19km gelopen in een uur en 40 minuten ofzo, weet het allemaal niet meer.. Nog een paar keer zo en ik gooi dat stomme ding het raam uit..![]()
Iemand misschien tips voor een vervelende Garmin 405?
Wat hij er nog van heeft gemaakt, met hickups en alles.
Lol, mijn vriendin vermoord mequote:Dan heb ik helemaal geen horloge meer nodig, ook een oplossing! Wel een mooi dingetje inderdaad, maar nog best aan de prijs, misschien dat ik voor mijn verjaardag wel iets kan doordrukken maar dat duurt nog 10 maanden..
Nou ja, de Garmin maar even een hard-reset gegeven, wist niet eens dat dat kon, net gevonden. Dat is de start en lap knop samen 7 seconden ingedrukt houden op de 405. En hopen dat hij het van de week weer doet..![]()
![]()
279 euro, weet je allesquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lol, mijn vriendin vermoord meDan heb ik helemaal geen horloge meer nodig, ook een oplossing! Wel een mooi dingetje inderdaad, maar nog best aan de prijs, misschien dat ik voor mijn verjaardag wel iets kan doordrukken maar dat duurt nog 10 maanden..
Nou ja, de Garmin maar even een hard-reset gegeven, wist niet eens dat dat kon, net gevonden. Dat is de start en lap knop samen 7 seconden ingedrukt houden op de 405. En hopen dat hij het van de week weer doet..
Hard reset wil ook weleens wat nuttigs doenF means you're fucked![]()
*vind ik leuk*quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Waarom zit ik nou weer info in te winnen over een Garmin Footpod?
slacker, wat zijn jouw gedachten over dat ding?F means you're fucked![]()
Win eerst even informatie in over een nieuw bandjequote:Op woensdag 20 februari 2013 15:25 schreef YUR het volgende:
slacker, wat zijn jouw gedachten over dat ding?![]()
![]()
20 euro bij sportxl.nlquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Win eerst even informatie in over een nieuw bandje
Of toch maar ff een mailtje sturen:
https://forums.garmin.com(...)ls-off-Pin-falls-outF means you're fucked![]()
Dat is ook leuk inderdaad, kan je meteen je cadans bekijken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:25 schreef YUR het volgende:
slacker, wat zijn jouw gedachten over dat ding?Lijkt me een erg nuttige toevoeging. Heb er ook al een paar keer naar gekeken, maar dan was er net iets anders wat ik toch liever wilde.
![]()
doe mij maar een horloge... die heeft knopjes waar je op kunt drukken en dan zeggen ze Piep piep piep!
Ecosia
Ik was net bij Chantal... Achillespeesontsteking.
Ze had goed en slecht nieuws voor me. Het goede nieuws: het is niet zo ernstig als je denkt.Het slechte nieuws: de CPC in maart kan je op je buik schrijven.
De CPC zou eventueel wel mogen, maar dat zou hoogstwaarschijnlijk leiden tot een langere revalidatie (en meer pijn) - ze raadt het dus af. Ik luister dan maar braaf naar haar.
Ze verwacht dat ik over een week of 6-8 weer op mijn huidige niveau kan hardlopen. Voorlopig is hardlopen een keiharde no-go.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Ze had goed en slecht nieuws voor me. Het goede nieuws: het is niet zo ernstig als je denkt.Het slechte nieuws: de CPC in maart kan je op je buik schrijven.
De CPC zou eventueel wel mogen, maar dat zou hoogstwaarschijnlijk leiden tot een langere revalidatie (en meer pijn) - ze raadt het dus af. Ik luister dan maar braaf naar haar.
Ze verwacht dat ik over een week of 6-8 weer op mijn huidige niveau kan hardlopen. Voorlopig is hardlopen een keiharde no-go.
[..]Da's mooi kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar proberen geduldig te blijven om daarna keihard terug te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Nicequote:Op woensdag 20 februari 2013 16:32 schreef YUR het volgende:
Zaterdag waarschijnlijk voor het eerst de 30km aantikken
/egopost
Zat net wat te neuzen op Endomondo, toen zag ik deze dame: http://www.endomondo.com/workouts/160557116/4346528
Zij loopt gewoon 366 marathons in een jaar
Ze verwacht dat ik over een week of 6-8 weer op mijn huidige niveau kan hardlopen. Voorlopig is hardlopen een keiharde no-go.
[..]6-8 weken is top! wees maar blij dat je naar de fysio bent gegaan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor welke afstand was je ingeshreven op de cpc?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik zoek overigens voor een clubgenoot nog een startbewijs voor de CPC. Liefst HM, maar 10 mag ook. Dus als iemand wat heeft/weet... graag!F means you're fucked![]()
Ja, die is gekquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice
Zat net wat te neuzen op Endomondo, toen zag ik deze dame: http://www.endomondo.com/workouts/160557116/4346528
Zij loopt gewoon 366 marathons in een jaar
ik wil nu ook de tien
Ecosia
Ah minder man! Hoop voor je dat je snel weer op je oude niveau zit straks! Het is zeker geen pretje om zolang stil te moeten zitten...quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Ze verwacht dat ik over een week of 6-8 weer op mijn huidige niveau kan hardlopen. Voorlopig is hardlopen een keiharde no-go.![]()
![]()
volgens mij gewoon een fokker die gpx bestandjes zit te copy pastenquote:
Ecosia
Holy chips!quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice
Zij loopt gewoon 366 marathons in een jaar![]()
Dan moet je elke maand nieuwe schoenen kopen! Lol!
Dat kan nooit goed voor je zijn! Nooit een dag rust ook gewoon en maar gaan! Hoop voor haar dat ze het allemaal goed volhoudt en niet bezwijkt aan hartfalen ofzo... pff...![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's mooi kloteNu maar proberen geduldig te blijven om daarna keihard terug te komen
Ook mooi klote dat ik mijn Garmin sporthorloge nu voor niets heb gekocht. Ik heb er maar twee keer mee gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga m'n best doen om geduldig te blijven. Gaat lastig worden, maar goed... Op 10 maart ga ik gewoon naar Den Haag om jullie te supporten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ook mooi klote dat ik mijn Garmin sporthorloge nu voor niets heb gekocht. Ik heb er maar twee keer mee gelopen.
Ik ga m'n best doen om geduldig te blijven. Gaat lastig worden, maar goed... Op 10 maart ga ik gewoon naar Den Haag om jullie te supporten.Misschien kan Jump je startnummer overnemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Ecosia
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Misschien kan Jump je startnummer overnemen?en anders yurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ecosia
Na het vertellen van m'n verhaal reageerde zo van "oei, dat klinkt ernstig. Als het een beetje tegenzit kan de revalidatie enkele maanden duren". Daar schrok ik behoorlijk van.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
6-8 weken is top! wees maar blij dat je naar de fysio bent gegaan dan
Voor welke afstand was je ingeshreven op de cpc?
Ik sta ingeschreven voor de 10km. Als iemand mijn startnummer wil (ik weet niet in hoeverre de naam gewijzigd kan worden), geef maar een gil!![]()
Uhhum i know the feeling... Gelukkig maar dat het inclusief revalidatie 6-8 weken is. Dat is de zelfde tijdspanne als wat ik me heb gerevalideerd voor de halve marathon.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Na het vertellen van m'n verhaal reageerde zo van "oei, dat klinkt ernstig. Als het een beetje tegenzit kan de revalidatie enkele maanden duren". Daar schrok ik behoorlijk van.
Ik sta ingeschreven voor de 10km. Als iemand mijn startnummer wil (ik weet niet in hoeverre de naam gewijzigd kan worden), geef maar een gil!
Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar als er een schema komt... Hou je er aan
en ja, ik heb interesse in je startnummer voor de 10we dm'men wel even over de details. Mocht ik niet kunnen heeft yur wel een liefhebber zo te zien
Ecosia
Ik dacht dat ik net gepost had hier...
De man met de hamer en ik hebben de TT geen eer aan gedaan. Bij 10 km voelde ik me supersterk, maar vanaf 12 km was de koek hélemaal op. De laatste 5 km tegen de wind in een enorm verval laten zien. Desondanks slechts een minuut langzamer dan vorige week op deze ronde, terwijl er nu echt veel meer wind was.Life is what you make it.![]()
Klote Sylvesterrr maar wel te overzien, en je garmin rot vast niet weg ondertussensterkte met je herstel.
Ik heb net ook maar weer een gpx'je in elkaar geknutseld op m'n zolderkamer. Wel het raam open gezet , moet wel een beetje lijken alsof ik buiten geweest ben. Vond het aardig fris in vergelijking met eergisteren.![]()
Yur ik zal ff informeren. Vriend van me is geblesseerd en zou de HM lopen. Ik zal em effe sms'en vanavond...quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:43 schreef YUR het volgende:
Ik zoek overigens voor een clubgenoot nog een startbewijs voor de CPC. Liefst HM, maar 10 mag ook. Dus als iemand wat heeft/weet... graag!![]()
Ik heb een verjaardag de 10de. Dus nee, ik kan niet
Ecosia
Slechte prio's...quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:00 schreef Jumparound het volgende:
OK, hou me maar op de hoogtequote:Op woensdag 20 februari 2013 17:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yur ik zal ff informeren. Vriend van me is geblesseerd en zou de HM lopen. Ik zal em effe sms'en vanavond...
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:57 schreef Shravani het volgende:
Klote Sylvesterrr maar wel te overzien, en je garmin rot vast niet weg ondertussensterkte met je herstel.
Ik heb net ook maar weer een gpx'je in elkaar geknutseld op m'n zolderkamer. Wel het raam open gezet , moet wel een beetje lijken alsof ik buiten geweest ben. Vond het aardig fris in vergelijking met eergisteren.ik mag zo ook weer naar huis fietsen van het werk, wel 6 minuten...
Ik moet vanavond een tempotraininggpx in elkaar mikken. Vind ik altijd het lastigst
vertel dat m'n schoonmoeder!quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Zal ik je helpen? Ik heb toch niks te doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:08 schreef YUR het volgende:
Ik moet vanavond een tempotraininggpx in elkaar mikken. Vind ik altijd het lastigst![]()
Sucks man. Maar je kan het wel. Als ik het kan, kan jij het ook!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zal ik je helpen? Ik heb toch niks te doen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ah, ik had 23 maart in mijn hoofd voor CPC. Dan wordt het makkelijk, want dan kan ik nog geen 5km lopenquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:00 schreef Jumparound het volgende:
Nee, dan is de halve van Herculesquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah, ik had 23 maart in mijn hoofd voor CPC. Dan wordt het makkelijk, want dan kan ik nog geen 5km lopenDie zou ik ook graag lopen, maar moet nog op zoek naar oppas...
En de 5km, 10km en de HM van Naaldwijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, dan is de halve van HerculesDie zou ik ook graag lopen, maar moet nog op zoek naar oppas...
Als iemand het overzicht wil aanpassen, graag! Ik loop dus niet meer op 10 maart de CPC.
Ik blijf het herhalen, want ik vind het gewoon zo jammer.![]()
![]()
Toen ik net begonnen was met hardlopen heb ik ook een peesontsteking gehad. Niet de achillespees, maar een pees boven op mijn voet. Heel irritant. Zelfs bij gewoon lopen liep ik een beetje half te strompelen. Het duurde drie maanden en toen kon ik alles weer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Na het vertellen van m'n verhaal reageerde zo van "oei, dat klinkt ernstig. Als het een beetje tegenzit kan de revalidatie enkele maanden duren". Daar schrok ik behoorlijk van.
Ik sta ingeschreven voor de 10km. Als iemand mijn startnummer wil (ik weet niet in hoeverre de naam gewijzigd kan worden), geef maar een gil!
Weet je ook eigenlijk wat de oorzaak is? Bij mij heel dom, gaan hardlopen op schoenen "die ik nog had liggen".![]()
Het zou kunnen komen doordat ik met het ijskoude weer (met sneeuw en al) ben gaan lopen. Voor het bovenlichaam heb ik meerdere lagen kleding om me warm te houden, maar voor het onderlichaam niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Toen ik net begonnen was met hardlopen heb ik ook een peesontsteking gehad. Niet de achillespees, maar een pees boven op mijn voet. Heel irritant. Zelfs bij gewoon lopen liep ik een beetje half te strompelen. Het duurde drie maanden en toen kon ik alles weer.
Weet je ook eigenlijk wat de oorzaak is? Bij mij heel dom, gaan hardlopen op schoenen "die ik nog had liggen".
Hardlopen op schoenen "die ik nog had liggen" is mij ook overkomen. Een jaar of twee geleden, toen ik op de sportschool met m'n sportschoenen fanatiek ging hardlopen op de loopband.![]()
![]()
@RD
Nice foto's (vooral de tweede)
.
.
.
.
@sylvesterrr
Suck man, maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Sterkte ermee.
Edit:
@ de fotosoepers.... Leuk gedaan.![]()
![]()
Pindakaas!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:26 schreef Quoi het volgende:
[..]
Helaas, hij heeft de HM omgezet naar 10k en ik ga ervanuit dat em dat wel gaat lukken...F means you're fucked![]()
Nevermind, ik kan dan niet.
Hmm, ik zit te denken.
Kan je bij de CPC naderhand ergens douchen ? Dat kan ik namelijk niet vinden op de site.
Want de start is om 11.30 uur. Dus dan ben je een uurtje later klaar. Dan zou ik mijn vrouw kunnen overhalen dat we daarna daar ergens wat gaan doen. Bijvoorbeeld romantisch langs de branding lopen
Zou ik kunnen douchen EN ik zou mijn vrouw kunnen overhalen, dan heb ik ook wel interesse sylvesterrr
Edit: Ik zie dat de HM een aantal uurtje later is. Daar doen er best veel van hier aan mee.
Die wil ik volgend jaar dan ook mee lopen ipv alleen aanmoedigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door streamnl op 20-02-2013 19:24:59 ]![]()
[..]Klote manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je wat je garmin betreft niet druk, die van mij is ondertussen ook stoffig geworden, maar hij doet het nog wel ;
Nu ff rustig aan, kun je straks weer knallen.![]()
Vandaag voor het eerst in een aantal weken weer mijn hardloopschoenen aangetrokkenhelaas kreeg ik na 4 km pijn in mijn zij. Uiteindelijk toch nog in totaal 8 km gehad maar de laatste 4 voral gewandeld
![]()
![]()
Even bellen met Garmin en vertellen dat het pinnetje er uit lazert. Ze sturen je gratis een nieuw bandje.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:29 schreef YUR het volgende:
[..]
20 euro bij sportxl.nl
Of toch maar ff een mailtje sturen:
https://forums.garmin.com(...)ls-off-Pin-falls-outIk gebruik 'm inderdaad voor de cadans. Je zou 'm ook moeten kunnen gebruiken om snelheid en afstand te tracken als je GPS niet wil of kan gebruiken maar dat heb ik met de 610 nog nooit uitgeprobeerd. Wel leuk als je indoor gaat lopen!quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is ook leuk inderdaad, kan je meteen je cadans bekijken.Lijkt me een erg nuttige toevoeging. Heb er ook al een paar keer naar gekeken, maar dan was er net iets anders wat ik toch liever wilde.
![]()
die heeft me geprobeert om te praten,ik dacht...dat is een dokter, die kan ik wel vertrouwenquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht dat je was omgepraat door iemand paar maanden geledenDat, ondanks of je wel/geen dorst/honger hebt, je lichaam wel vocht+energie nodig heeft.
Toffe foto's trouwens
En dank TS
Ik heb het een tijdje geprobeert maar ik heb gewoon geen behoefte om te drinken...het is niet zo dat ik bewust niets drink maar heb geen dorst
[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 20-02-2013 19:29:25 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
of misschien heeft hij al een runner's high en loopt hij in extase...quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:19 schreef Jumparound het volgende:
Rd heeft het nu al zwaar! Pittig klimmetje, die brug!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Of te weinig rust gehouden toen je merkte dat het niet weg ging... balen is het wel zegquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het zou kunnen komen doordat ik met het ijskoude weer (met sneeuw en al) ben gaan lopen. Voor het bovenlichaam heb ik meerdere lagen kleding om me warm te houden, maar voor het onderlichaam niet.
Hardlopen op schoenen "die ik nog had liggen" is mij ook overkomen. Een jaar of twee geleden, toen ik op de sportschool met m'n sportschoenen fanatiek ging hardlopen op de loopband.
Ik heb net mn rondje weer gedaan. Nu ik eenmaal op die 5 km zit ga ik steeds beter aanvoelen wat mijn snelheid is, of ik meer kan of dat ik een bepaald tempo redelijk constant loop. Ook steeds iets later dat vermoeidheid in benen optreedt.
Lekker is dat
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb net mn rondje weer gedaan. Nu ik eenmaal op die 5 km zit ga ik steeds beter aanvoelen wat mijn snelheid is, of ik meer kan of dat ik een bepaald tempo redelijk constant loop. Ook steeds iets later dat vermoeidheid in benen optreedt.
Lekker is datgoed bezig DK!
niet die uitslovers die zo nodig een marathon moeten lopenzijn mijn helden maar de echte doorzetters zoals jij!
Bwoh dat is teveel credit kerelquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]goed bezig DK!
niet die uitslovers die zo nodig een marathon moeten lopenzijn mijn helden maar de echte doorzetters zoals jij!
Iedereen heeft zo ergens zijn lat liggen en is een held als hij het haalt.
Maar thanks, was een bijzonder afgelopen half jaar voor mij
tuurlijk, maar het is voor de echte internet-helden heel makkelijk om te roepen..."die dikke Kluizenaar zal er wel na een paar weken weer meer stoppen" en jij ga gewoon stug doorquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:33 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Bwoh dat is teveel credit kerelIedereen heeft zo ergens zijn lat liggen en is een held als hij het haalt.
Maar thanks, was een bijzonder afgelopen half jaar voor mij
Hoi Daywalk3r, wil je mij in de OP bij de 20 van Alphen (3 maart) erbij zetten voor de 10km? Mijn eerste loopevenement ooit, heb er zin in maar vind het wel een beetje spannend ook!![]()
![]()
Ik ben niet gaan lopenVoel me niet zo fit. Nu maar hopen dat Yur extra lekker loopt!
Ah en sylvester, beterschapGoed dat je dus naar de fysio bent gegaan.
![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tuurlijk, maar het is voor de echte internet-helden heel makkelijk om te roepen..."die dikke Kluizenaar zal er wel na een paar weken weer meer stoppen" en jij ga gewoon stug door![]()
mensen denken of zeggen een hoop!
Ik denk dat men moet doen waar men gelukkig van wordt. Voor mij persoonlijk betekent dat nu werken aan een gezonde levensstijl. Wordt ik uiteindelijk gelukkiger van, want ik kan misschien dan langer genieten van mijn vrienden en familie.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Tof!quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:39 schreef Tourniquet het volgende:
Hoi Daywalk3r, wil je mij in de OP bij de 20 van Alphen (3 maart) erbij zetten voor de 10km? Mijn eerste loopevenement ooit, heb er zin in maar vind het wel een beetje spannend ook!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:43 schreef GotC het volgende:
Ik ben niet gaan lopenVoel me niet zo fit. Nu maar hopen dat Yur extra lekker loopt!
vervelend
maar inderdaad, dan moet YUR er maar een schepje bovenop doen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat vind een goede motivatie om te sporten, een gezonde levensstijl.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat men moet doen waar men gelukkig van wordt. Voor mij persoonlijk betekent dat nu werken aan een gezonde levensstijl. Wordt ik uiteindelijk gelukkiger van, want ik kan misschien dan langer genieten van mijn vrienden en familie.
Ik vandaag les 9 van Evy gelopen, voor het eerst over de 3 minuten. Meteen 2x 4 minuten en afgesloten met 5 minuten. Even moeten concentreren op mijn ademhaling (dat 3 stappen in, 3 stappen uitademen vind ik echt moeilijk) maar ik liep wel lekker. Even had ik vleugeltjeseventjes, en toen werd het weer zwaar maar dat geeft niet!
![]()
Waar is dat plaatje van? Aan het nummer te zien zijn er nog 134 vanquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Dat vind een goede motivatie om te sporten, een gezonde levensstijl.
[ afbeelding ]
Ik vandaag les 9 van Evy gelopen, voor het eerst over de 3 minuten. Meteen 2x 4 minuten en afgesloten met 5 minuten. Even moeten concentreren op mijn ademhaling (dat 3 stappen in, 3 stappen uitademen vind ik echt moeilijk) maar ik liep wel lekker. Even had ik vleugeltjeseventjes, en toen werd het weer zwaar maar dat geeft niet!
The sun in your Eyes
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Even had ik vleugeltjeseventjes, en toen werd het weer zwaar maar dat geeft niet!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Vleugeltjesen vooruitgang!
Reasons to be fit. Volgens mij zijn er 900 vanquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:02 schreef Onama het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje van? Aan het nummer te zien zijn er nog 134 van![]()
http://pinterest.com/search/pins/?q=reasons+to+be+fit
http://reasonstobefit.tumblr.com/
Via pinterest vind ik handiger, op die Tumblr pagina moet je veel klikken![]()
Cool thanks, eens even doorkijken, vind ik altijd leuk!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Reasons to be fit. Volgens mij zijn er 900 van![]()
http://pinterest.com/search/pins/?q=reasons+to+be+fit
http://reasonstobefit.tumblr.com/
Via pinterest vind ik handiger, op die Tumblr pagina moet je veel klikkenThe sun in your Eyes
Ik haal er altijd veel motivatie en inspiratie uit. En dan wordt ik weer helemaal blij en hyper "yeah work that booty!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:08 schreef Onama het volgende:
[..]
Cool thanks, eens even doorkijken, vind ik altijd leuk!"
![]()
Een mooi gedachte!quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat men moet doen waar men gelukkig van wordt. Voor mij persoonlijk betekent dat nu werken aan een gezonde levensstijl. Wordt ik uiteindelijk gelukkiger van, want ik kan misschien dan langer genieten van mijn vrienden en familie.![]()
Mooi gezegd! Deze gedachte speelt bij mij de laatste weken weer heel erg alleen betrek ik het wat meer op de korte termijn, ik ben fitter en vrolijkerquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat men moet doen waar men gelukkig van wordt. Voor mij persoonlijk betekent dat nu werken aan een gezonde levensstijl. Wordt ik uiteindelijk gelukkiger van, want ik kan misschien dan langer genieten van mijn vrienden en familie.
Daywalk3r, zou je mij in de OP bij de Zandvoort Circuit Run (12km.) willen zetten?The remedy is the experience.![]()
Ook dat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Of te weinig rust gehouden toen je merkte dat het niet weg ging... balen is het wel zegIk hoop dat je je snel weer fit voelt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:43 schreef GotC het volgende:
Ah en sylvester, beterschapGoed dat je dus naar de fysio bent gegaan.
Thanks. Ik had eerder moeten gaan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
Lekker is dat![]()
![]()
Ook naar zitten kijken. Geinig ding. Vind hem wel prijzig. En wat,e vooral tegenstaat is dat ik veel afwissel met schoenen. Nu 3 paar in gebruik en om elke keer dat ding aan mijn andere schoenen te bevestigen staat me erg tegen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:25 schreef YUR het volgende:
slacker, wat zijn jouw gedachten over dat ding?![]()
of minder schoenen gebruiken!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ook naar zitten kijken. Geinig ding. Vind hem wel prijzig. En wat,e vooral tegenstaat is dat ik veel afwissel met schoenen. Nu 3 paar in gebruik en om elke keer dat ding aan mijn andere schoenen te bevestigen staat me erg tegen.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Dat is geen oplossing, maar een workaround!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
of minder schoenen gebruiken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een klikding. Die heb je in twee tellen op een andere schoen gezet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ook naar zitten kijken. Geinig ding. Vind hem wel prijzig. En wat,e vooral tegenstaat is dat ik veel afwissel met schoenen. Nu 3 paar in gebruik en om elke keer dat ding aan mijn andere schoenen te bevestigen staat me erg tegen.![]()
Of gewoon een enkelband gebruiken en dan barefoot gaan lopen!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
of minder schoenen gebruiken!![]()
![]()
zit er over te denken om de Garmin familie te verlaten.... en me aan te sluiten bij een cult die meer bij me pastquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Of gewoon een enkelband gebruiken en dan barefoot gaan lopen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Huh, waarom dat zo? En welke cult wil je je gaan aansluiten dan? Suunto?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zit er over te denken om de Garmin familie te verlaten.... en me aan te sluiten bij een cult die meer bij me past![]()
![]()
Jeeyyy nieuw pr op de 10km. 55.32 het ging echt super lekker. Dit is voorlopig de laatste training voor de vliegreis. En hopenlijk sta ik zaterdagavond op de mooie zweedse sneeuw op de verlichte loipe. Nu al mijn sportkleding wassen die ik mee neem en de laatste dingen inpakken en nog twee nachten werken. ben de laatste tijd niet zoveel aanwezig op het forum ondat mijn laptop kuren heeft. Bagger!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
they are calling from the distance.....quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Huh, waarom dat zo? En welke cult wil je je gaan aansluiten dan? Suunto?
ik heb even gekeken wat de Suunto Ambit allemaal kan en dat komt nu meer overeen (ten opzichte van een jaar geleden) met datgene wat ik wil en geintresseerd in ben'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed bezig! Nieuwe PR's zijn altijd een feest!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:45 schreef winterstorm666 het volgende:
Jeeyyy nieuw pr op de 10km. 55.32 het ging echt super lekker. Dit is voorlopig de laatste training voor de vliegreis. En hopenlijk sta ik zaterdagavond op de mooie zweedse sneeuw op de verlichte loipe. Nu al mijn sportkleding wassen die ik mee neem en de laatste dingen inpakken en nog twee nachten werken. ben de laatste tijd niet zoveel aanwezig op het forum ondat mijn laptop kuren heeft. Bagger!Geniet ervan!
![]()
alvast heel veel succes WS!!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:45 schreef winterstorm666 het volgende:
Jeeyyy nieuw pr op de 10km. 55.32 het ging echt super lekker. Dit is voorlopig de laatste training voor de vliegreis. En hopenlijk sta ik zaterdagavond op de mooie zweedse sneeuw op de verlichte loipe. Nu al mijn sportkleding wassen die ik mee neem en de laatste dingen inpakken en nog twee nachten werken. ben de laatste tijd niet zoveel aanwezig op het forum ondat mijn laptop kuren heeft. Bagger!
en ik stel voor dat WS een eervolle vermelding krijgt in de OP want heel veel van haar training is toch met de hardloopschoentjes aan gebeurt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 20-02-2013 20:53:36 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is ook de bedoeling om weer terug te gaan naar 2 paar na verloop van tijd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
of minder schoenen gebruiken!![]()
Welke 3 paar gebruik je dan en hebben die dan nog een bepaald doel of gewoon om af te kunnen wisselen?![]()
Dat valt dan weer mee. Maar ¤63 voor alleen je cadans vind wel erg prijzig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het is een klikding. Die heb je in twee tellen op een andere schoen gezet.![]()
Goed pr! En een fijne vakantie!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:45 schreef winterstorm666 het volgende:
Jeeyyy nieuw pr op de 10km. 55.32 het ging echt super lekker. Dit is voorlopig de laatste training voor de vliegreis. En hopenlijk sta ik zaterdagavond op de mooie zweedse sneeuw op de verlichte loipe. Nu al mijn sportkleding wassen die ik mee neem en de laatste dingen inpakken en nog twee nachten werken. ben de laatste tijd niet zoveel aanwezig op het forum ondat mijn laptop kuren heeft. Bagger!![]()
het is natuurlijk maar net wat je wil, ik ben er zelf ook niet echt in geintresseerd maar als je bijv. het gevoel hebt dat je 10km of HM echt nog een stuk sneller kan bij meer doelgerichte training dan lijkt het me een handig hulpmiddel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat valt dan weer mee. Maar ¤63 voor alleen je cadans vind wel erg prijzig.
p.s. hier (omgerekend) 53euro
Nou ja, als je GPS het inderdaad niet doet of indoor heb je dan natuurlijk ook afstand en tempo op je horloge. Maar ik weet niet hoe dat precies werkt, dan moet je toch je pasafstand of iets dergelijks opmeten? Maar die veranderd toch ook met het tempo enzo?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat valt dan weer mee. Maar ¤63 voor alleen je cadans vind wel erg prijzig.![]()
Brooks pure cadance en asics 33 lyte 2 zijn Natural running schoenen. Hier ben ik pas mee begonnen en kan er dus nog geen lange stukken op lopen. Daarvoor heb ik nog mijn gewone mizuno's die nu bijna een jaar oud zijn. Zijn wisselde ik ook al af met asics kyano 18. Deze begonnen me na verloop van tijd minder te bevallen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:52 schreef Jero_nimo het volgende:
Welke 3 paar gebruik je dan en hebben die dan nog een bepaald doel of gewoon om af te kunnen wisselen?![]()
Inclusief verzendkosten?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het is natuurlijk maar net wat je wil, ik ben er zelf ook niet echt in geintresseerd maar als je bijv. het gevoel hebt dat je 10km of HM echt nog een stuk sneller kan bij meer doelgerichte training dan lijkt het me een handig hulpmiddel.
p.s. hier (omgerekend) 53euro![]()
within NZquote:![]()
Wat lief! Dank je. Zonder het hardlopen had ik de trainingen ook niet kunnen doen. Vanmiddag ook had ik het gevoel dat ik vloog. Hoe fijn is dat!!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alvast heel veel succes WS!!
en ik stel voor dat WS een eervolle vermelding krijgt in de OP want heel veel van haar training is toch met de hardloopschoentjes aan gebeurt.
Hoop dat ik deze lijn kan volhouden het hele jaar door.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Net bij de briefing van MudMastersvrijwilligers geweest![]()
Koud dat het was! maar wel gezellig![]()
We krijgen later per e-mail te horen of zelfs op de dag zelf waar we ingedeeld worden het was nu een korte omschrijving van de locatie en hoe de organisatie geregeld is.
* Ook inside route info gewonnen voor mezelf voor de zondag
Die Kayano zijn de meest dempende schoen van Asics of niet? (Zie het al, de Nimbus voor antipronatie, laat maar zeggen) Ik heb zelf op de Cumulus 12 en 13 gelopen voordat ik ook overstapte op minimalistischer schoeisel, de Saucony Kinvara 3. Ook erg fijn schoentje en lekker licht. Die heb ik ook een behoorlijke tijd nog samen gebruikt, eigenlijk totdat ik de zevenheuvelenloop op mijn Kinvara had gelopen, daarna daarop blijven lopen. Nu met de FiveFingers erbij wissel ik deze 2 af waarbij ik de FF ook nog heel erg moet inlopen, nu max 5km ofzo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Brooks pure cadance en asics 33 lyte 2 zijn Natural running schoenen. Hier ben ik pas mee begonnen en kan er dus nog geen lange stukken op lopen. Daarvoor heb ik nog mijn gewone mizuno's die nu bijna een jaar oud zijn. Zijn wisselde ik ook al af met asics kyano 18. Deze begonnen me na verloop van tijd minder te bevallen.
In ieder geval succes met het opbouwen van de afstanden op je nieuwe schoentjes, hoop dat het allemaal bevalt! Ga je hierna trouwens ook nog verder minimalistisch (0mm drop) of vind je het zo nog wel goed?![]()
Je paslengte is totaal niet van belang. Die footpods bevatten zogenaamde accelerometers, en die meten vele keren per seconde versnelling in een aantal richtingen. Versnelling wordt uitgedrukt in meters per (seconde kwadraat). De eerste afgeleide daarvan geeft meters per seconde en dat is snelheid. De tweede afgeleide is meters, oftewel afstand. Kortom: zo een footpod meet voortdurend versnelling en dat is met wat basiswiskunde te gebruiken om continu snelheid en afstand te bepalen. In onze driedimensionale wereld heb je aan drie accelerometers die versnelling in drie dimensies meten voldoende om op die manier betrouwbaar te meten. De foutmarge is behoorlijk laag en die kan je nog verbeteren door te calibreren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:56 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nou ja, als je GPS het inderdaad niet doet of indoor heb je dan natuurlijk ook afstand en tempo op je horloge. Maar ik weet niet hoe dat precies werkt, dan moet je toch je pasafstand of iets dergelijks opmeten? Maar die veranderd toch ook met het tempo enzo?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2013 21:11:12 ]![]()
Kijk, dat is duidelijk!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je paslengte is totaal niet van belang. Die footpods bevatten zogenaamde accelerometers, en die meten vele keren per seconde versnelling in een aantal richtingen. Versnelling wordt uitgedrukt in meters per (seconde kwadraat). De eerste afgeleide daarvan geeft meters per seconde en dat is snelheid. De tweede afgeleide is meters, oftewel afstand. Kortom: zo een footpod meer voortdurend versnelling en dat is met wat basiswiskunde te gebruiken om continu snelheid en afstand te bepalen. In onze driedimensionale wereld heb je aan drie accelerometers die versnelling in drie dimensies meten voldoende om op die manier betrouwbaar te meten. De foutmarge is behoorlijk laag en die kan je nog verbeteren door te calibreren.Bedankt!
![]()
Dat zou zomaar kunnen dat ze de meest dempende zijn. In het begin liepen ze erg lekker. Of ik nog minimalistischer ga weet ik nog niet. Dan zijn we waarschijnlijk al weer een jaar verder voordat ik weet nieuwe schoenen nodig heb. Aangezien ik voornamelijk meer de wat langere afstanden loop denk ik dat het niet snel zou gaan gebeuren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die Kayano zijn de meest dempende schoen van Asics of niet? Ik heb zelf op de Cumulus 12 en 13 gelopen voordat ik ook overstapte op minimalistischer schoeisel, de Saucony Kinvara 3. Ook erg fijn schoentje en lekker licht. Die heb ik ook een behoorlijke tijd nog samen gebruikt, eigenlijk totdat ik de zevenheuvelenloop op mijn Kinvara had gelopen, daarna daarop blijven lopen. Nu met de FiveFingers erbij wissel ik deze 2 af waarbij ik de FF ook nog heel erg moet inlopen, nu max 5km ofzo.
In ieder geval succes met het opbouwen van de afstanden op je nieuwe schoentjes, hoop dat het allemaal bevalt! Ga je hierna trouwens ook nog verder minimalistisch (0mm drop) of vind je het zo nog wel goed?![]()
Wat is een goeie (web)shop voor sportkleding? Liefst iets met sale of outlet ofzo haha.
Heb 2 mooie adidas running shorts gezien maar ik vind ¤32 en ¤42 best duurGelukkig duurt het nog even voor ik hem nodig heb. En ik heb wel een driekwart tight en een short, maar die hebben niet zo'n sleutelvakje dus dat wordt zo lastig als je ook al geen jack meer aan hoeft.
![]()
Uh ja die rechtse zit in het echt hélemaal niet strak dus is een vertekenende foto. Ik hou van paars![]()
Ik vraag me ook wel af of het aan mijn lichaam ligt of dat het normaal is dat ze aan de voorkant allemaal zo poofy zijn als ik het aan heb, er is daar zoveel ruimte, alsof het mannenbroekjes zijn. Zit dat tijdens het rennen beter ofzo?![]()
Jezus heren en dames, wat lullen jullie veel! Niet bij te houden ... Zag wel wat actiefoto's voorbij komen![]()
Ik heb me net ingeschreven voor start to run wat in maart begint. Natuurlijk ben ik al aan het lopen gegaan, maar het kan geen kwaad denk ik om wat prof advoes te krijgen. Ik heb sinds zaterdag niet meer gelopen en merk dat de pijn in mijn scheenbeen nu minder wordt. Ik hoop bik start to run wat handvatten te krijgen om dit verder te voorkomen natuurlijk.
Met de deelname aan start to run ga ik denk ik ook meedoen aan het grootste hardlooponderzoek waar het hier laatst ook over ging.
Morgen wil ik weer een keer voorzichtig gaan lopen. Ik wil dan proberen minder een haklander te zijn. Kan het kwaad dit zelf te proberen zonder dat er iemand mee kijkt? Of loop ik dan het risico dat ik helemaal verkeerd ga lopen?![]()
Paars is mooiquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:32 schreef Cherryblossom het volgende:
Wat is een goeie (web)shop voor sportkleding? Liefst iets met sale of outlet ofzo haha.
Heb 2 mooie adidas running shorts gezien maar ik vind ¤32 en ¤42 best duurGelukkig duurt het nog even voor ik hem nodig heb. En ik heb wel een driekwart tight en een short, maar die hebben niet zo'n sleutelvakje dus dat wordt zo lastig als je ook al geen jack meer aan hoeft.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Uh ja die rechtse zit in het echt hélemaal niet strak dus is een vertekenende foto. Ik hou van paars![]()
Ik vraag me ook wel af of het aan mijn lichaam ligt of dat het normaal is dat ze aan de voorkant allemaal zo poofy zijn als ik het aan heb, er is daar zoveel ruimte, alsof het mannenbroekjes zijn. Zit dat tijdens het rennen beter ofzo?
Ik ben dan juist weer op zoek naar een shop waar ze de grotere maten bedienen![]()
![]()
Op internet vind je volgens mij ook streches die goed zijn tegen shin splits, misschien eens zoeken hoe die moeten en op de groep vragen of die echt goed zijn (want internet is natuurlijk superbetrouwbaar)quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:33 schreef Nirak het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor start to run wat in maart begint. Natuurlijk ben ik al aan het lopen gegaan, maar het kan geen kwaad denk ik om wat prof advoes te krijgen. Ik heb sinds zaterdag niet meer gelopen en merk dat de pijn in mijn scheenbeen nu minder wordt. Ik hoop bik start to run wat handvatten te krijgen om dit verder te voorkomen natuurlijk.![]()
als we er van uit gaan dat voorvoetlanding beter is dan haklanding kan het volgens mij weinig kwaad om zelf te proberen meer op je voorvoet te landen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:33 schreef Nirak het volgende:
Morgen wil ik weer een keer voorzichtig gaan lopen. Ik wil dan proberen minder een haklander te zijn. Kan het kwaad dit zelf te proberen zonder dat er iemand mee kijkt? Of loop ik dan het risico dat ik helemaal verkeerd ga lopen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat je kan proberen om makkelijker van je haklanding af te komen is een metronoom-app op je telefoon te zetten, deze op 180 bpm te zetten en dan een rondje gaan rennen op de beat! Dan heb je een hogere passnelheid en daardoor land je vanzelf meer onder je lichaam en op je mid- of voorvoet. Kan je natuurlijk gewoon een klein rondje proberen en daarna de training op gevoel te lopen, als het fijn aanvoelde.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:33 schreef Nirak het volgende:
Morgen wil ik weer een keer voorzichtig gaan lopen. Ik wil dan proberen minder een haklander te zijn. Kan het kwaad dit zelf te proberen zonder dat er iemand mee kijkt? Of loop ik dan het risico dat ik helemaal verkeerd ga lopen?![]()
![]()
Ik sluit me hier bij aan, na advies van jouw hetzelfde gedaan. Is om een of andere reden wel enorm zwaar, misschien omdat ik niet gewend ben zo snel passen te zetten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat je kan proberen om makkelijker van je haklanding af te komen is een metronoom-app op je telefoon te zetten, deze op 180 bpm te zetten en dan een rondje gaan rennen op de beat! Dan heb je een hogere passnelheid en daardoor land je vanzelf meer onder je lichaam en op je mid- of voorvoet. Kan je natuurlijk gewoon een klein rondje proberen en daarna de training op gevoel te lopen, als het fijn aanvoelde.The sun in your Eyes
Als ik Zalando globaal bekijk (de dames running shorts dan) dan gaan ze tot xl of 44.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:34 schreef Nirak het volgende:
[..]
Paars is mooi
Ik ben dan juist weer op zoek naar een shop waar ze de grotere maten bedienen
Sportshirts shoppen vind ik wel leuk, dat zit allemaal wel prima.. Maar die broekjes. In combinatie met paskamerspiegels. En cellulitehaha
![]()
Ik heb gemerkt dat je ook snel je ademhaling mee wilt laten gaan met het hogere tempo, daardoor kan het ook snel zwaarder worden. Let dus op dat je je ademhaling rustig houdt. Dat was één van de redenen dat ik het ook wat zwaarder vond, maar het is natuurlijk voor je lichaam ook wel wennen om zo te lopen. Je kuiten en voeten moeten bijvoorbeeld ook wat harder werken om de demping te realiseren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan, na advies van jouw hetzelfde gedaan. Is om een of andere reden wel enorm zwaar, misschien omdat ik niet gewend ben zo snel passen te zetten.![]()
Hmm, XL of 44 ... Had ik al gezegd dat ik 105 kg weeg en maar 1.70m benquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:45 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Als ik Zalando globaal bekijk (de dames running shorts dan) dan gaan ze tot xl of 44.
Sportshirts shoppen vind ik wel leuk, dat zit allemaal wel prima.. Maar die broekjes. In combinatie met paskamerspiegels. En cellulitehaha
![]()
Dan krijg je cellulite rollade voor de spiegelhaha!
![]()
RD, Jero nimo en onama, thnx voor de tips. Ik ga eens zoeken op een metronoom en het morgen gewoon proberen
En wat betrek stretch oefeningen kreeg ik van Joop van Eindhoven Atletiek het advies om kort op te warmen (wandelen, dribbelen) en daarna de diepe kuitspieren te stretchen. Maar waar zitten je lurven en je kladden eigenlijk? Uuhhh, diepe kuitspieren bedoel ik![]()
![]()
Suunto Ambit Black hier gespot voor 399 euro, incl HRMquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
they are calling from the distance.....
ik heb even gekeken wat de Suunto Ambit allemaal kan en dat komt nu meer overeen (ten opzichte van een jaar geleden) met datgene wat ik wil en geintresseerd in benF means you're fucked![]()
Mijn training ging bagger. En als klap op de vuurpijl struikelde degene die achter me liep. Ze viel voorover, bovenop mn onderbeen dat net achter was...vol op mn achillespeesVervolgens viel ze ook nog door op mn rechteronderbeen, maar dat is wel in orde.
Stom.F means you're fucked![]()
ik denk dat hij de spieren bedoeld die mijn fysio de korte noemt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:52 schreef Nirak het volgende:
RD, Jero nimo en onama, thnx voor de tips. Ik ga eens zoeken op een metronoom en het morgen gewoon proberen
En wat betrek stretch oefeningen kreeg ik van Joop van Eindhoven Atletiek het advies om kort op te warmen (wandelen, dribbelen) en daarna de diepe kuitspieren te stretchen. Maar waar zitten je lurven en je kladden eigenlijk? Uuhhh, diepe kuitspieren bedoel ik
neem de normale rekhouding voor je kuit aan maar zeg je voet een halve stap dichter bij de muur. nu buig je je knie en rek je de korte kuitspieren
Ecosia
klotequote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef YUR het volgende:
Mijn training ging bagger. En als klap op de vuurpijl struikelde degene die achter me liep. Ze viel voorover, bovenop mn onderbeen dat net achter was...vol op mn achillespeesVervolgens viel ze ook nog door op mn rechteronderbeen, maar dat is wel in orde.
Stom.
Let je op dat je neit overtraind wordt?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nee dat wist ik nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:49 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hmm, XL of 44 ... Had ik al gezegd dat ik 105 kg weeg en maar 1.70m ben![]()
Dan krijg je cellulite rollade voor de spiegelhaha!
maar ik durfde niet ernaar te vragen dus ik riep wat ik zag.
Wow lijkt me eng man! Ik denk dat ik zó zou schrikken dat ik zelf op m'n gezicht zou gaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef YUR het volgende:
Stom.![]()
Overvallen bedoel je?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:04 schreef Jumparound het volgende:
[..]
klote
Let je op dat je neit overtraind wordt?F means you're fucked![]()
Scheelde niet veel inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:06 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Nee dat wist ik nietmaar ik durfde niet ernaar te vragen dus ik riep wat ik zag.
[..]
Wow lijkt me eng man! Ik denk dat ik zó zou schrikken dat ik zelf op m'n gezicht zou gaanF means you're fucked![]()
Plutosport heeft ook wel regelmatig leuke aanbiedingen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:32 schreef Cherryblossom het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vraag me ook wel af of het aan mijn lichaam ligt of dat het normaal is dat ze aan de voorkant allemaal zo poofy zijn als ik het aan heb, er is daar zoveel ruimte, alsof het mannenbroekjes zijn. Zit dat tijdens het rennen beter ofzo?![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef YUR het volgende:
Stom.![]()
![]()
Zalando ook altijd welquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:08 schreef Arquero het volgende:
[..]
Plutosport heeft ook wel regelmatig leuke aanbiedingen.
Maar gelukkig heb ik nu twee rustdagen en ga ik zaterdag een nieuw persoonlijk afstandsrecord neerzetten. Om die dan vervolgens de zaterdag daarop weer te verbeterenquote:
Ik vind kleding online kopen altijd een ramp, ik moet echt voelen of het lekker zit en dan is hoe het staat van ondergeschikt belang eigenlijk .
@ Yur , gelukkig maar dat je zelf niet omver kukelde ( ziet nu zo'n rijtje domino hardlopers voor zich)![]()
Die marathon van jou gaat helemaal goedkomenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb ik nu twee rustdagen en ga ik zaterdag een nieuw persoonlijk afstandsrecord neerzetten. Om die dan vervolgens de zaterdag daarop weer te verbeteren![]()
![]()
Dem wat was het koud vanavond! Zelfs doorwarmen onder de douche na afloop zorgt er nog niet zo voor dat ik het nu lekker warm heb![]()
Vanavond wel weer eens iedereen versteld laten staan van mijn onwijs hoge hartslag(ik heb gewoon een hoge hartslag, na de inspanning zakt ie wel weer heel mooi en netjes terug.. maar mensen schrikken wel als je zegt dat je op 190 zat
)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik betaalde 396 in Novemberquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Suunto Ambit Black hier gespot voor 399 euro, incl HRM![]()
Maandag ben ik gaan shoppen in de stad. Maar ik dacht "dat moet ik op internet goedkoper kunnen vindenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:11 schreef Shravani het volgende:
Ik vind kleding online kopen altijd een ramp, ik moet echt voelen of het lekker zit en dan is hoe het staat van ondergeschikt belang eigenlijk .
@ Yur , gelukkig maar dat je zelf niet omver kukelde ( ziet nu zo'n rijtje domino hardlopers voor zich)"
![]()
Haha, we kunnen jou in ieder geval niet beschuldigen van valse bescheidenheidquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb ik nu twee rustdagen en ga ik zaterdag een nieuw persoonlijk afstandsrecord neerzetten. Om die dan vervolgens de zaterdag daarop weer te verbeteren
Heerlijk zo gemotiveerd als jij bent!![]()
Ik pink even een traantje weg R&D.... Ik heet je alvast welkom.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
they are calling from the distance.....
ik heb even gekeken wat de Suunto Ambit allemaal kan en dat komt nu meer overeen (ten opzichte van een jaar geleden) met datgene wat ik wil en geintresseerd in ben![]()
Ik volg alleen mn schemaquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef Nirak het volgende:
[..]
Haha, we kunnen jou in ieder geval niet beschuldigen van valse bescheidenheid
Heerlijk zo gemotiveerd als jij bent!
A.s. zaterdag waarschijnlijk 30km aantikken, volgende week heen en weer naar Hoek van Holland...zal zo'n 35 kilometer zijnF means you're fucked![]()
Zolang je niet in Harwich uitkomt....quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik volg alleen mn schema
A.s. zaterdag waarschijnlijk 30km aantikken, volgende week heen en weer naar Hoek van Holland...zal zo'n 35 kilometer zijn![]()
Gelukkig geen schade aan overgehouden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef YUR het volgende:
Stom.![]()
![]()
Vast niet, zwemmen is mijn minst favoriete onderdeel van de marathontrainingquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zolang je niet in Harwich uitkomt....Mwa, linker achillespees is nu best gevoelig. Maar dat komt wel goed inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig geen schade aan overgehouden.
Zo kun je lekker wat oplopen, morgenavond ga ik weer hardlopen. Maandag en woensdag in de sportschool gezeten en zoveel spierpijn daaraan over gehouden dat hardlopen er niet in zat. Ik ga het gewoon echt missen als ik een paar dagen niet loopquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig geen schade aan overgehouden.![]()
![]()
nee, dat je iets wat klein lijkt niet kapot loopt de komende weken...quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Wow! Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik betaalde 396 in November
/edit: Laat maar, ik moet gaan slapen, niet proberen te lezen. Ik las "behaalde", als in "Ik behaalde 396 km in November"
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2013 22:20:31 ]![]()
Ik begrijp hetquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nee, dat je iets wat klein lijkt niet kapot loopt de komende weken...Het ligt nu onder een spreekwoordelijk vergrootglas
Zie editquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:19 schreef YUR het volgende:
[..]
De andere helft hoeft ie pas in 2015 te betalen![]()
![]()
Zal best zijn dat je alleen een schema volgt, je hebt er toch karakter voor nodigquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik volg alleen mn schema
A.s. zaterdag waarschijnlijk 30km aantikken, volgende week heen en weer naar Hoek van Holland...zal zo'n 35 kilometer zijn![]()
Is twee weken achter elkaar zo'n afstand lopen geen enorme aanslag op je lichaam? Of moet je daar nog achter komen?![]()
![]()
Dat gaat wel een aanslag op mn lichaam worden ja...maar het zijn zo'n beetje de belangrijkste trainingen in de voorbereiding naar de marathon.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:37 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zal best zijn dat je alleen een schema volgt, je hebt er toch karakter voor nodig![]()
Is twee weken achter elkaar zo'n afstand lopen geen enorme aanslag op je lichaam? Of moet je daar nog achter komen?
Het tempo van de trainingen is wel een stuk lager dan het beoogde marathontempo, dat scheelt wel watF means you're fucked![]()
Niet in beperkingen denken maar in mogelijkhedenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:08 schreef Shravani het volgende:
Nou ik doe het je de komende 20 jaar niet na hoor ( en daarna ben ik er veel te oud voor haha)![]()
mooiquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik begrijp hetHet ligt nu onder een spreekwoordelijk vergrootglas
Ecosia
Ik ben evengoed al heel blij met wat ik het afgelopen jaar met lopen bereikt heb. Morgen precies een jaar geleden begonnenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:11 schreef Piethur het volgende:
[..]
Niet in beperkingen denken maar in mogelijkhedenEn ik geniet er nog steeds van.
![]()
in mijn ogen is jouw grote voordeel het feit dat je in een groep train...je motiveert elkaar niet alleen maar houd elkaar ook in de gaten of je bijv. niet boven je kunnen aan het lopen ben.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat gaat wel een aanslag op mn lichaam worden ja...maar het zijn zo'n beetje de belangrijkste trainingen in de voorbereiding naar de marathon.
Het tempo van de trainingen is wel een stuk lager dan het beoogde marathontempo, dat scheelt wel wat
Ik merkte afgelopen jaar toch dat het, als je alleen bezig bent in training om rustig te lopen tijdens een LDL, er is bijv. niemand die je terug fluit en dat lijkt me bij een groep wel.
En wat is een aanslag op je lichaam, degene die langere afstanden lopen hier zijn lekker bezig en we mogen oprecht trots op onszelf zijn maar als je dan weer de prestaties van andere lopers lees dan stelt het toch net weer niets voor wat we aan het doen zijn....ik lees wel eens afstanden van 150+km per week door sommige lopers en dan vraag je jezelf wel eens af., waar zeur ik over met dat beetje spierpijn
[ Bericht 3% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-02-2013 01:01:01 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
prachtige opsomming....quote:
Gefeliciteerd! Toevallig, ik ben ook precies een jaar geleden begonnenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:19 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik ben evengoed al heel blij met wat ik het afgelopen jaar met lopen bereikt heb. Morgen precies een jaar geleden begonnenEn ik geniet er nog steeds van.
ik heb toen nooit durven dromen dat ik de Damloop zou doen.
The remedy is the experience.![]()
Jij ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:00 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Toevallig, ik ben ook precies een jaar geleden begonnenik heb toen nooit durven dromen dat ik de Damloop zou doen.
![]()
Ik had nooit verwacht de hele winter buiten te blijven lopen , maar na 1x Loopband wist ik het wel !![]()
vraagje aan de Rotterdam-gangers,zijn jullie anders (lees meer en verstandiger qua koolhydraten) gaan eten tot nu toe?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kunnen jullie mij in de OP zetten voor :[/b]
1
2[b]14 april 2013 - Fortis Rotterdam Marathon (Rotterdam)
• _Zeddicus_ - 10km
Gisteren weer lekker getrained met de groep.![]()
Net terug van een rustige 6km met de hont....stop,start,snuffel etc.dus het was echt meer even de benen strekken dan training. Nu 2 dagen rust (morgen bollenbier,einde van het rooiseizoen) en dan zondag een lange duurloop gepland van rond de 25km'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Klopt, dat was voor mij ook nog een uitdaging.. Vooral omdat dat het vooraf zo koud leekquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:09 schreef Shravani het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd![]()
Ik had nooit verwacht de hele winter buiten te blijven lopen , maar na 1x Loopband wist ik het wel !
The remedy is the experience.![]()
Taart!quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:19 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik ben evengoed al heel blij met wat ik het afgelopen jaar met lopen bereikt heb. Morgen precies een jaar geleden begonnenEn ik geniet er nog steeds van.
Gister was weer een hardlopen/korfbal/hardlopen trainingsavond. De afgelopen weken was het erg rustig op de korfbaltraining, dus ik besloot maar een half uur eerder te vertrekken en vast 5 km te lopen in D2. Dat ging eigenlijk best lekker, echt super vlak gelopen qua snelheid en hartslag, dat had ik nooit verwacht.
De korfbaltraining was anders dan ik verwachtte, het team was voor het eerst in een jaar compleet op de training en dan wordt er toch wel serieuzer getraind, dus lekker kunnen draven en me meer ingespannen dan ik verwacht had. Alleen wel grappig om de reacties van je ploeggenoten te zien als je in je hardloopkloffie als kerstboom binnenkomt en weer weg gaat, dan hoor je opmerkingen als: 'Hey, zo'n lampje heeft mijn hond ook'![]()
Maar het teruglopen naar huis heb ik maar geprobeerd in hersteltempo, voor het eerst in mijn leven. Dat voelt echt raar
http://www.endomondo.com/workouts/160929421/2924303
http://connect.garmin.com/activity/275841674<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hier staat een leuk stuk in over de medische kant van de marathon (is blad van Erasmus universiteit).![]()
Zo te lezen kan je ook je workout van je horloge uploaden.quote:
(http://figurerunning.com/blog/how-to/)
Dat is dan wel beter. Ik was al bang dat je weer met je GSM moet lopen.
Zal vanavond achter de PC eens goed die site bekijken.![]()
@Nirak: http://www.unlimitedsportswear.nl/ Misschien kan je hier iets vinden wat je leuk vindt+lekker zit?![]()
![]()
Volgens mij kunnen we alle OP verzoekjes maar beter weer herhalen bij het volgende deel
Yur wat ik me afvraag: hoe is het met degene die viel achter je dan eigenlijk? En is de groep nog intact of zijn er afvallers?![]()
Raar dat Garmin Connect het al dagen niet meer doet. Althans, het deel dat een training naar mijn horloge zou moeten sturen.
Uploaden van training lukt gewoon, maar het is éénrichtingsverkeer.
Garmin maar gemaild.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Beterschap!quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
Snotter! Had graag gaan lopen vandaagmaarrrrr..
Furfen is óók leuk!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als je niet kan lopen ben je ziekquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ben niet ziek! Snotter omdat ik niet lopen kan vandaag!Vind ik.
Ik snotter wel. Alweer
Terwijl ik normaal altijd om 6 of 7 uur opsta kon ik me vandaag niet voor 9 uur m'n bed uit krijgen en nu ben ik nog moeier.
Maarrrr vanmiddag bij de podotherapeut kijken of ik eventueel zooltjes nodig heb en vanavond na 2 weken rust eindelijk weer rennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: