abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:22:23 #1
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123095364

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner

[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 19-02-2013 22:31:27 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:22:36 #2
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123095379
Ik ben ook sneller gaan lopen. Niet eens echt op getraind. Nu scha voor de 10k fixen en daar naartoe werken. Dat moet lukken in 2 maand toch? Loop nu tussen 5 en 7 km.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:23:18 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123095418
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ben ook sneller gaan lopen. Niet eens echt op getraind. Nu scha voor de 10k fixen en daar naartoe werken. Dat moet lukken in 2 maand toch? Loop nu tussen 5 en 7 km.
Moet jou makkelijk lukken :Y

Wil je GotC in de OP toevoegen bij het lijstje CPC-lopers op 10 maart? Voor de 10km :Y
F means you're fucked
pi_123095428
Haha, na de laatste 30 moest dat zijn natuurlijk :D. Die 1e HM ziet er idd niet erg lekker uit. Gewoon te hard gestart of kramp gehad ofzo? Max HR ligt ook wel lekker hoog idd... Weet je die ook meteen ;)
pi_123095508
Ik zit ( ;( ) de motivatie op te brengen om weer te gaan hardlopen in de ochtend, maar het lukt niet..
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:25:29 #6
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123095564
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik zit ( ;( ) de motivatie op te brengen om weer te gaan hardlopen in de ochtend, maar het lukt niet..
Gewoon je schoenen aan en gaan. Hoe moeilijk kan het zijn?
F means you're fucked
pi_123095670
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:25 schreef YUR het volgende:

[..]

Gewoon je schoenen aan en gaan. Hoe moeilijk kan het zijn?
Best moeilijk, in de ochtend ligt je bed best lekker
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:27:50 #8
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123095732
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:26 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Best moeilijk, in de ochtend ligt je bed best lekker
Dat ligt ie in de middag en avond ook.

Als je graag wilt lopen ga je echt je bed wel uit. Als je niet je bed uit gaat, wil je ook niet graag lopen.
F means you're fucked
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:29:17 #9
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123095833
Maar je brengt me op een goed idee. Ik ga richting bed :W
F means you're fucked
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:29:27 #10
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123095846
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Haha, na de laatste 30 moest dat zijn natuurlijk :D. Die 1e HM ziet er idd niet erg lekker uit. Gewoon te hard gestart of kramp gehad ofzo? Max HR ligt ook wel lekker hoog idd... Weet je die ook meteen ;)
te hard gestart en daarom denk ik kramp. Kon niet meer lopen omdat mijn bovenbenen vast zaten en ik er geen beweging meer in kreeg...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_123095916
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef YUR het volgende:

[..]

Als je graag wilt lopen ga je echt je bed wel uit. Als je niet je bed uit gaat, wil je ook niet graag lopen.
Ik wil wel lopen, maar niet die eerste stap zetten om te beginnen met lopen.. Maar goed ik sta morgen weer met goede hoop..
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:32:58 #12
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123096091
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Moet jou makkelijk lukken :Y

Wil je GotC in de OP toevoegen bij het lijstje CPC-lopers op 10 maart? Voor de 10km :Y
Na flink wat vastberadenheid heeft m'n mobiele browser toegegeven. GotC staat erin. 8-)
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:33:52 #13
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123096155
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:30 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Ik wil wel lopen, maar niet die eerste stap zetten om te beginnen met lopen.. Maar goed ik sta morgen weer met goede hoop..
dan ben je geen ochtendloper (ben ik ook niet) een ander tijdstip geen optie? Ik loop graag 's avonds laat nog een rondje... heerlijk :)
Ecosia
pi_123096164
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:29 schreef Jumparound het volgende:

[..]

te hard gestart en daarom denk ik kramp. Kon niet meer lopen omdat mijn bovenbenen vast zaten en ik er geen beweging meer in kreeg...
Autsj! Dat lijkt me niet echt een fijn gevoel.
Ik hoop ook echt heel erg dat het bij mij goed gaat 9 maart, voor mij dan ook de 1e. Ik heb wel een tijd voor ogen, maar ik ben bang dat ik daarvoor ook iets te hard start. Maar we gaan het gewoon proberen. Je leert natuurlijk door vallen en opstaan! :)
Al heb ik wel het geluk dat ik eigenlijk nooit kramp krijg, tenminste tot nu toe nog nooit kramp gehad. Ik heb ook geen idee hoe ik dan zou reageren, schijnt best pijnlijk te zijn... :+
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:34:50 #15
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123096218
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:30 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

quote:

[..]

Leer van de meester _O_
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:36:07 #16
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123096301
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:34 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Autsj! Dat lijkt me niet echt een fijn gevoel.
Ik hoop ook echt heel erg dat het bij mij goed gaat 9 maart, voor mij dan ook de 1e. Ik heb wel een tijd voor ogen, maar ik ben bang dat ik daarvoor ook iets te hard start. Maar we gaan het gewoon proberen. Je leert natuurlijk door vallen en opstaan! :)
Al heb ik wel het geluk dat ik eigenlijk nooit kramp krijg, tenminste tot nu toe nog nooit kramp gehad. Ik heb ook geen idee hoe ik dan zou reageren, schijnt best pijnlijk te zijn... :+
als me iets geleerd heeft de afgelopen weken is het wel mijn hartslag in de gaten houden. 180 kan ik best 2 uur volhouden (in een training) dus wil je zeker zijn van je zaak, ga iets onder je 10k hartslag zitten. je kunt altijd nog harder gaan lopen maar begin vooral _niet te snel_
Ecosia
pi_123096349
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:33 schreef Jumparound het volgende:

[..]

dan ben je geen ochtendloper (ben ik ook niet) een ander tijdstip geen optie? Ik loop graag 's avonds laat nog een rondje... heerlijk :)
Ochtenden zijn altijd zo rustig. 's Avonds is het wat drukker rondom mijn ren-gebied...
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:37:24 #18
11102 knep
Mountainfreak
pi_123096405
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:33 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Ik ben ook verre van een ochtendloper :D.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:38:23 #19
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123096462
Ik ga donderdag eens proberen om sochtends te lopen. Dan moet ik kwart voor 6 eruit ongeveer.
pi_123096483
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:34 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Maar goed ik sta morgen weer met goede hoop..
[..]

[/quote]Leer van de meester _O_
[/quote]
Ik zal het proberen
pi_123096623
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:36 schreef Jumparound het volgende:

[..]

als me iets geleerd heeft de afgelopen weken is het wel mijn hartslag in de gaten houden. 180 kan ik best 2 uur volhouden (in een training) dus wil je zeker zijn van je zaak, ga iets onder je 10k hartslag zitten. je kunt altijd nog harder gaan lopen maar begin vooral _niet te snel_
Zeker goede tip! Vind een HS-meter alleen redelijk vervelend, vooral onder een wedstrijd, dan zakt ie nogal af enzo. Maar op gevoel lukt het me de laatste tijd ook redelijk om te doseren, dus gaan we zeker proberen!
Heb jij trouwens zelf nog gelletjes/eten of drinken meegenomen onderweg? Of waren de drankposten wel genoeg?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:43:57 #22
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123096849
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:40 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Zeker goede tip! Vind een HS-meter alleen redelijk vervelend, vooral onder een wedstrijd, dan zakt ie nogal af enzo. Maar op gevoel lukt het me de laatste tijd ook redelijk om te doseren, dus gaan we zeker proberen!
Heb jij trouwens zelf nog gelletjes/eten of drinken meegenomen onderweg? Of waren de drankposten wel genoeg?
dat had ik wel slim aangepakt...
ik was mn drinkbelt vergeten, maar elke 5 km stonden ze met flesjes water. Ik deed ongeveer 5 km over een flesje, dus dat kwam goed uit (niet geheel ontoevallig ;) )

En bij 7,5 en 15 km een gelletje. Kwam mij prima uit :)
Ecosia
pi_123096959
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:37 schreef knep het volgende:

[..]

Ik ben ook verre van een ochtendloper :D.
Ik was ook nooit een ochtendloper, maar tegenwoordig begin ik met plezier op zondagochtend om 8 uur aan een duurloop van 20+ km. Als je net begint moet je jezelf soms dwingen om te gaan rennen. Als je eenmaal hooked bent dan moet je jezelf soms dwingen om niet te gaan rennen.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:47:54 #24
11102 knep
Mountainfreak
pi_123097085
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik was ook nooit een ochtendloper, maar tegenwoordig begin ik met plezier op zondagochtend om 8 uur aan een duurloop van 20+ km. Als je net begint moet je jezelf soms dwingen om te gaan rennen. Als je eenmaal hooked bent dan moet je jezelf soms dwingen om niet te gaan rennen.
Da's ook waar, maar voor mij geldt dat vaak 's avonds, als het straks weer zomertijd is vind ik het heerlijk om tegen zonsondergang weer te gaan rennen O+.
pi_123097228
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:43 schreef Jumparound het volgende:

[..]

dat had ik wel slim aangepakt...
ik was mn drinkbelt vergeten, maar elke 5 km stonden ze met flesjes water. Ik deed ongeveer 5 km over een flesje, dus dat kwam goed uit (niet geheel ontoevallig ;) )

En bij 7,5 en 15 km een gelletje. Kwam mij prima uit :)
Ok thanks, denk dat ik ook maar wat gelletjes haal dan, nooit geprobeerd nog dus meteen in de training even uitproberen. En misschien maar even 2 kleine flesjes meenemen met belt, volgens mij hebben ze in Hwijk maar 2 posten ofzo. Duurt nog even dus kan me nog beetje voorbereiden gelukkig, maar bedankt in ieder geval!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:57:25 #26
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123097588
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:47 schreef knep het volgende:

[..]

Da's ook waar, maar voor mij geldt dat vaak 's avonds, als het straks weer zomertijd is vind ik het heerlijk om tegen zonsondergang weer te gaan rennen O+.
Dan ga ik denk ik ook vroeg of laat (als het echt warm is) lopen.
Straks in de lente lijkt het me ook mooi, zo met de bloei en vogeltjes enzulks O+ O+ :D
pi_123098102
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:50 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ok thanks, denk dat ik ook maar wat gelletjes haal dan, nooit geprobeerd nog dus meteen in de training even uitproberen. En misschien maar even 2 kleine flesjes meenemen met belt, volgens mij hebben ze in Hwijk maar 2 posten ofzo. Duurt nog even dus kan me nog beetje voorbereiden gelukkig, maar bedankt in ieder geval!
Bij een HM heb ik geen gelletjes/eten nodig. Soms een klein slokje drinken, maar op die tijd en afstand heb je toch niet zoveel nodig?

Ik ga binnenkort wel eens beginnen met eten en drinken onderweg, ik wil langere trailruns gaan maken en misschien aan het einde van het jaar een marathon.

Ik heb me trouwens ook maar vast ingeschreven voor de bosloopcompetitie komende zondag. 2 hele euro's :D

HM Harderwijk wil ook doen. Twijfel nog wel een beetje...
pi_123098879
Lurk :s)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  dinsdag 19 februari 2013 @ 23:33:13 #29
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123099456
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:07 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Bij een HM heb ik geen gelletjes/eten nodig. Soms een klein slokje drinken, maar op die tijd en afstand heb je toch niet zoveel nodig?

Ik ga binnenkort wel eens beginnen met eten en drinken onderweg, ik wil langere trailruns gaan maken en misschien aan het einde van het jaar een marathon.

Ik heb me trouwens ook maar vast ingeschreven voor de bosloopcompetitie komende zondag. 2 hele euro's :D

de ene loop is de ander niet en je wilt echt geen hongerklop krijgen tijdens je eerste hm :)
Ecosia
pi_123099566
quote:

[..]

Ik weet het niet, ik had wel bij de zevenheuvelenloop dat ik op het eind mijn adem ineens niet meer onder controle kreeg. Kon gelukkig nog wel redelijk tempo vasthouden doordat het naar beneden liep, maar ik weet niet hoe het kwam. Misschien gewoon te hard gegaan of misschien de accu leeg, had ook onderweg niets gedronken of gegeten. Daarom ben ik er een beetje bang voor aangezien de HM nog wat langer is. Bij lange trailruns is het sowieso wel aan te raden ja, gelukkig doe je het dan ook niet echt voor een goede tijd dus dan is wat extra bagage natuurlijk geen probleem en bij een marathon is het pure noodzaak.

Leuk dat je je hebt ingeschreven, ook voor de 10? Heb mezelf daar ook al voor ingeschreven, kost inderdaad bijna niets, wel leuk! Ik ben denk ik rond 10 uur op de baan te vinden, beetje warmlopen enzo. Jij gaat het op je Vibrams doen? :D
  dinsdag 19 februari 2013 @ 23:37:31 #31
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123099718
quote:

[..]

AMEN
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 19 februari 2013 @ 23:43:21 #32
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123100056
quote:

[..]

dit dus, volgens mij heeft bijna niemand extra voeding nodig als het op een HM aankomt.
Ik neem onder de 20km bijna nooit iets mee, ook niet tijdens trail HM's of heuvel training.... sowieso geen eten of gels en hooguit een liter drinken als het warm is.
  woensdag 20 februari 2013 @ 00:30:42 #33
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123102082
ik ben niet te vinden op de foto's :(
Net het tweetaccount maar getweet... ik weet het anders ook niet ;(
Ecosia
pi_123104145
Misschien moet ik ook een beetje oefenen met lopend drinken; bij de kassenloop pakte ik na de tweede ronde een bekertje water maar verslikte me en liep dus even helemaal niet lekker wat ademhaling betrof in de paar minuten direct daarna. Gelukkig ging 't wel snel weer over maar ik had erdus meer last van dan profijt. Bij andere loopjes heb ik 't nooit gedaan, onderweg drinken. Nu ga ik ook niet zo ver en hoor altijd dat 10k ook best kan zonder, maar ik heb toch ook de circuitrun van 12k op het programma staan... en 'szomers op warme dagen is het bij kortere loopjes en trainingen misschien toch ook wel handig als ik leer hoe ik een bekertje water kan wegwerken zonder te stoppen of te verslikken. Of toch van te voren betwr drinken, na afloop weer, en dat geproest onderweg maar laten zitten?
  woensdag 20 februari 2013 @ 04:52:56 #35
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123104237
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 03:15 schreef Sheriam het volgende:
Of toch van te voren beter drinken, na afloop weer, en dat geproest onderweg maar laten zitten?
dit is normaal gesproken mijn aanpak tijdens training, ik drink voor dat ik op pad ga 300ml Leppin sprtsdrink en het zelfde weer na afloop.
Dit geldt voor loopjes rond de 10-15km en vooral na afloop vind ik het perfect, een koolhydrateninjectie die mij goed doet, ik vind het een prima hulpmiddel om te herladen
pi_123104478
quote:

[..]

Nietus :P

Gewoon een ander tijdstip pakken, middag of avond :) werkt prima :)
  woensdag 20 februari 2013 @ 07:37:40 #37
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123104584
Nu ben ik wel benieuwd of kesefkesef heeft gelopen :)
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 07:45:30 #38
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123104626
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Na flink wat vastberadenheid heeft m'n mobiele browser toegegeven. GotC staat erin. 8-)
Thanks ^O^
F means you're fucked
pi_123104739
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als je net begint moet je jezelf soms dwingen om te gaan rennen. Als je eenmaal hooked bent dan moet je jezelf soms dwingen om niet te gaan rennen.
Waarheid.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_123104773
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 03:15 schreef Sheriam het volgende:
Misschien moet ik ook een beetje oefenen met lopend drinken; bij de kassenloop pakte ik na de tweede ronde een bekertje water maar verslikte me en liep dus even helemaal niet lekker wat ademhaling betrof in de paar minuten direct daarna. Gelukkig ging 't wel snel weer over maar ik had erdus meer last van dan profijt.
Ik verslik mij soms ook in mijn eigen spuug onderweg. :') drinken kan wel eens een challenge gaan worden!

Deze dagen valt het nog wel mee maar anders zou ik van te voren een glas water drinken.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:07:48 #41
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123104786

even de Garmin uitdrukken en dan een klein zweefmomentje over de finish
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:08:48 #42
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123104793
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]

even de Garmin uitdrukken en dan een klein zweefmomentje over de finish
Nice ^O^
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:11:36 #43
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123104820
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Nice ^O^

deze is echter een drama, 3.5km onderweg over vlakke weg en het lijkt wel of ik er al een marathon op heb zitten
pi_123104826
quote:

[..]

Ik leg 's avonds mijn hardloopkleren naast me in bed. Eerste wat ik merk als de wekker gaat is dat ze er zijn. Dan realiseer ik dat mijn avond-ik zo graag wou rennen dat ik het redelijk vond om met mijn kleren te gaan slapen. Dan is het een kwestie van het spul onder mijn warme dekens aan te trekken en op te staan. Zodra ik naast mijn bed sta in mijn kleren ga ik ook.

Vanochtend ook weer gedaan, ging best slecht, maar dat maakt niet uit want ik ben tenminste gegaan.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_123104864
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe langer je traint hoe sneller je gaat, je lichaam past zich aan aan de geleverde arbeid. Dus je wordt altijd wel wat sneller.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_123104870
Vanmiddag naar de fysio. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Mocht ik volgende maand niet kunnen meelopen in Den Haag, dan kom ik jullie gewoon aanmoedigen!
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:16:46 #47
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123104875
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanmiddag naar de fysio. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Mocht ik volgende maand niet kunnen meelopen in Den Haag, dan kom ik jullie gewoon aanmoedigen!
Succes vanmiddag!
^O^ ^O^
F means you're fucked
pi_123104890
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:43 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit dus, volgens mij heeft bijna niemand extra voeding nodig als het op een HM aankomt.
Ik neem onder de 20km bijna nooit iets mee, ook niet tijdens trail HM's of heuvel training.... sowieso geen eten of gels en hooguit een liter drinken als het warm is.
Niet eten en niet drinken? Not even once.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:22:03 #49
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123104941
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:17 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Niet eten en niet drinken? Not even once.
nope..zo als eerder al eens gepost, ik heb gewoon geen dorst als ik loop, zeker niet als ik een vrij vlakke loop doe
Neem alleen een mueslibar oid en wat te drinken mee boven de 20km en boven de 20 graden
pi_123104957
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 07:16 schreef Nirak het volgende:

[..]

Nietus :P

Gewoon een ander tijdstip pakken, middag of avond :) werkt prima :)
Dat! Ik O+ rennen, maar 's ochtends wéét ik dat ik niet vooruit te branden ben, ben echt een langzame opstarter, dus dan heb ik 's ochtends ook automatisch minder zin om te rennen. Als het échtéchtécht moet dan sleep ik me er wel uit, maar anders gewoon pas na 12 uur en bij voorkeur als er al een en ander aan activiteit plaats gevonden heeft :+
Ja doei.
pi_123104974
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:11 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

deze is echter een drama, 3.5km onderweg over vlakke weg en het lijkt wel of ik er al een marathon op heb zitten
Dat is toch geen vlakke weg? :D Je hebt net een klim van 10% gedaan zo te zien!
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:28:42 #52
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123105016
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:25 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Dat is toch geen vlakke weg? :D Je hebt net een klim van 10% gedaan zo te zien!
believe me, dit noemen we vlak hier, oke...met een klein klimmetje
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:37:01 #53
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123105129
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:12 schreef Onama het volgende:

[..]

Ik leg 's avonds mijn hardloopkleren naast me in bed. Eerste wat ik merk als de wekker gaat is dat ze er zijn. Dan realiseer ik dat mijn avond-ik zo graag wou rennen dat ik het redelijk vond om met mijn kleren te gaan slapen. Dan is het een kwestie van het spul onder mijn warme dekens aan te trekken en op te staan. Zodra ik naast mijn bed sta in mijn kleren ga ik ook.

Vanochtend ook weer gedaan, ging best slecht, maar dat maakt niet uit want ik ben tenminste gegaan.
geen ontbijtje?
pi_123105459
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:11 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Fijne foto's RD! Lekker hè? zo bergaf ;)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:57:43 #55
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123105494
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:22 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

nope..zo als eerder al eens gepost, ik heb gewoon geen dorst als ik loop, zeker niet als ik een vrij vlakke loop doe
Neem alleen een mueslibar oid en wat te drinken mee boven de 20km en boven de 20 graden
Ik dacht dat je was omgepraat door iemand paar maanden geleden :P Dat, ondanks of je wel/geen dorst/honger hebt, je lichaam wel vocht+energie nodig heeft.

Toffe foto's trouwens ^O^

En dank TS O+
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:10:13 #56
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_123105724
Mooie foto's RD, vooral je zweef-finish-foto _O_

En flinke Fok! startlijst bij de CPC :o
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:11:02 #57
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123105742
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
Mooie foto's RD, vooral je zweef-finish-foto _O_

En flinke Fok! startlijst bij de CPC :o
Ja! Tof! *O*
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:12:28 #58
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123105779
Ik geloof er nix van. Alsof FOK!kers buiten komen :{w
F means you're fucked
pi_123105888
Vanavond mijn groeptraining weer :) heb er zin in.
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:17:47 #60
236410 MaleDuck
pi_123105903
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:12 schreef YUR het volgende:
Ik geloof er nix van. Alsof FOK!kers buiten komen :{w
Ja, finishfoto proof is wel nodig, of een donkere tent met WiFi om toch nog even je op je gemak te voelen voor de start...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_123105909
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:17 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ja, finishfoto proof is wel nodig, of een donkere tent met WiFi om toch nog even je op je gemak te voelen voor de start...
:D
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:20:30 #62
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123105953
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:17 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Maarre..Swets staat erin onder voorbehoud voor de HM. Gaat dat wel/niet door :? Niet toch?
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:24:41 #63
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123106055
Mogge c_/
TS, je kunt me eruithalen voor de kwart marathon midden-Delfland op 23 februari :{

Gister een lekkere training gehad overigens. 3x2000m. Trainert kreeg nog zat van kritiek om zijn oren vanwege vorige week >:) Het scheelt, hij valt in voor iemand anders die tijdelijk uit de running is.

Jump, complimenten voor je positieve negatieve split hoor ^O^ Mooie tijd ook!

OK aan t werk :)
pi_123106062
Vast gezellig met GotC en sylvesterr een beetje te staan jompelen bij CPC :D
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:27:36 #65
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123106124
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:24 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb er nu al zin in *O* Met hosselmossel langs de kant *O* Ben alleen even 70 minuten weg, als dat mag :P
pi_123106155
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:27 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb er nu al zin in *O* Ben alleen even 70 minuten weg, als dat mag :P
Jij mag alles! Overigens denk ik dat ik best 5km kan lopen bij CPC, maar misschien moet ik dat ook wel gewoon niet doen nog en nog een paar weekjes wachten :D
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:30:02 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123106178
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:28 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Jij mag alles! Overigens denk ik dat ik best 5km kan lopen bij CPC, maar misschien moet ik dat ook wel gewoon niet doen nog en nog een paar weekjes wachten :D
Ik ben gewoon ongeduldig ;) Jij bent verstandig!
pi_123106212
Zo blij dat ik gisteren nog even gerend heb O+ Voelt fijn!
En gisteren de hardloopkleding ingepakt. In de wastas! En ze gaan binnenkort weer gewassen worden, in de eigen wasmachine! O+ Zó fijn! :D *O* Gewoon écht fris ruikende hardloopkleding, in plaats van 'wel schoon' in de wasserette O+ (geldt ook voor andere kleding, trouwens).
Ja doei.
pi_123106326
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:30 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben gewoon ongeduldig ;) Jij bent verstandig!
Ik sluit niet uit dat ik toch nog de geest krijg. Het past net aan in mijn schema. Al zijn er ook andere leuke ontwikkelingen privé die zijn tijd eisen in het weekend momenteel :D
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:38:34 #70
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123106363
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:36 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit dat ik toch nog de geest krijg. Het past net aan in mijn schema. Al zijn er ook andere leuke ontwikkelingen privé die zijn tijd eisen in het weekend momenteel :D
Oooooh! Dat klinkt spannend! :9
pi_123106390
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:38 schreef GotC het volgende:

[..]

Oooooh! Dat klinkt spannend! :9
Is het ook! :D
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:40:33 #72
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123106407
Fokkers komen écht buiten! :D
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:43:27 #73
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123106458
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:40 schreef Quoi het volgende:
Fokkers komen écht buiten! :D
ik photoshop me suf...
Ecosia
pi_123106506
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:43 schreef Jumparound het volgende:

[..]

ik photoshop me suf...
Dat photoshoppen is nog tot daaraantoe, die gpx-jes klussen... Manmanman.
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:45:59 #75
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123106516
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat photoshoppen is nog tot daaraantoe, die gpx-jes klussen... Manmanman.
Ik ben zo blij dat ik vaak dezelfde rondjes "loop"
F means you're fucked
pi_123106519
Ow wacht, ik ben geen echte Fokker, aangezien ik de rest van het forum nog nooit heb gezien.
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:49:08 #77
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123106599
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat ik vaak dezelfde rondjes "loop"
en het ook heel stoer gps fuckups blijven noemen
Ecosia
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:57:35 #78
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123106838
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:49 schreef Jumparound het volgende:

[..]

en het ook heel stoer gps fuckups blijven noemen
Ja O+
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:59:53 #79
236410 MaleDuck
pi_123106909
quote:
Ik kom er na mn 10 km wel bij staan denk ik ;) Alle HM-ers aanmoedigen :Y
pi_123107264
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:59 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik kom er na mn 10 km wel bij staan denk ik ;) Alle HM-ers aanmoedigen :Y
Wel in de wifi tent in het donker gaan staan dan he? ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:19:03 #81
236410 MaleDuck
pi_123107548
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:10 schreef Arquero het volgende:

[..]

Wel in de wifi tent in het donker gaan staan dan he? ;)
Ja, zal dan online aanmoedigingen versturen van Garmin naar Garmin en van Endomondo naar Endomondo :P
Maar waarschijnlijk zal ik wel heel lang staan uitpuffen, is mijn eerste wedstrijd sinds november...
pi_123107550
Dit was trouwens de NYC marathon vorig jaar, in het begin kon ik nog meekomen in de kopgroep.. *O*

Helaas geen photoshop tot mijn beschikking :')

SPOILER
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:23:09 #83
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123107701
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:19 schreef Jero_nimo het volgende:
Dit was trouwens de NYC marathon vorig jaar, in het begin kon ik nog meekomen in de kopgroep.. *O*

[ afbeelding ]

SPOILER
Ecosia
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:26:39 #84
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123107821
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER
_O-
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:27:27 #85
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123107847
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER
:D!
F means you're fucked
pi_123108281
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER
LOL!
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:53:38 #87
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123108694
aan de kant slomo's

lol, ik loop hier zo hard dat ik mn eigen tijdzone krijg :D
Ecosia
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:56:41 #88
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123108814
:D :D
pi_123108830
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:53 schreef Jumparound het volgende:
aan de kant slomo's

[ afbeelding ]

lol, ik loop hier zo hard dat ik mn eigen tijdzone krijg :D
Je ziet ook gewoon dat jij helemaal moet slalommen om al die slo-mo's heen! Goed bezig! :D
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:07:32 #90
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123109187
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:57 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Je ziet ook gewoon dat jij helemaal moet slalommen om al die slo-mo's heen! Goed bezig! :D
ja man, slome negers ook altijd...
Ecosia
pi_123109445

En wie moet er helemaal vooraan alweer bijna de bocht om zijn? :P
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:17:31 #92
236410 MaleDuck
pi_123109606
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]

Gelukkig loop ik uit de wind achter dit groepje :P
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:19:29 #93
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123109671
Rd heeft het nu al zwaar! Pittig klimmetje, die brug!
Ecosia
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:20:25 #94
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123109705
Jero, top!
Yur, show-off!
Ecosia
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:21:46 #95
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123109763
Kijk die pijler van de brug rechts begroeid zijn!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 februari 2013 @ 11:24:40 #96
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_123109875
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:20 schreef GotC het volgende:

[..]

Maarre..Swets staat erin onder voorbehoud voor de HM. Gaat dat wel/niet door :? Niet toch?
Niet!

:D Dat was in de roes na de bruggenloop :P

Ik ben tegenwoordig blij met 20KM in een week, niet in 2 uur. En deze week ben ik al blij met 5 want vandaag wederom niet lopen want nog steeds ziekig }:|
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:33:59 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123110251
quote:
[ afbeelding ]

Ik sta er waarschijnlijk niet op omdat ik ff in een dixie zit :Y Of nog voor Yur loop *)

Dat waren nog eens tijden. NY O+ ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:37:29 #98
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123110378
quote:
[ afbeelding ]

Hahahaha :D _O-
pi_123110610
quote:
[ afbeelding ]

[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_123110741
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER
:D _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_123110768
quote:
blij dat jullie gaan jompelen... dan zal ik sneller gaan ;)
pi_123111524
Ik ga mezelf de deur maar weer eens uitslepen om een lekker rondje te doen. Het ziet er buiten wel weer erg uitnodigend uit, maar schijn bedriegt, er ligt nog ijs op het vogelbadje.. brr.. ;(
Gelukkig is het na 10 minuten wel weer warm allemaal! Tot straks!
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:32:26 #103
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123112505
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:47 schreef linebear het volgende:

[..]

blij dat jullie gaan jompelen... dan zal ik sneller gaan ;)
Ik sta 150 meter voor de finish, dus ik hoop dat je al op je max loopt hoor :6
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:44:35 #104
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123112941
quote:
[ afbeelding ]

Dus! :D
F means you're fucked
pi_123113322
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik sta 150 meter voor de finish, dus ik hoop dat je al op je max loopt hoor :6
Dan ben ik bezig met mijn eindsprintje :)
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:55:04 #106
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123113348
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:54 schreef linebear het volgende:

[..]

Dan ben ik bezig met mijn eindsprintje :)
Ok :)
pi_123113488
Neem voor de zekerheid je zweep mee ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:11:04 #108
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123113939
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:05 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ga mezelf de deur maar weer eens uitslepen om een lekker rondje te doen. Het ziet er buiten wel weer erg uitnodigend uit, maar schijn bedriegt, er ligt nog ijs op het vogelbadje.. brr.. ;(
Gelukkig is het na 10 minuten wel weer warm allemaal! Tot straks!
Half 12 was het heeeerlijk zonnig in Zwolle. Helaas was mijn pauze vandaag vanaf half 1 pas toen het bewolkt was en mijn kantoorrondje was dan ook best fris. Heb wel FLINK doorgestapt dus bleef wel warm. ^O^
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:17:12 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_123114226
Hier scheen de zon ook, alleen koude handen gehad terwijl ik dikke ski handschoenen aan heb.

SPOILER
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:22:37 #110
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123114445
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:58 schreef linebear het volgende:
Neem voor de zekerheid je zweep mee ;)
Die gebruik ik alleen voor Yur!
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:22:58 #111
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123114454
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier scheen de zon ook, alleen koude handen gehad terwijl ik dikke ski handschoenen aan heb.

SPOILER
_O_ Uniekje!
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:23:35 #112
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123114484
Heb zelf ook enorme zin in het aanmoedigen van de HM'ers! Die muziek w/ Vorig jaar ben ik de hele middag bij een box gaan zitten in de zon om aan te moedigen, met een goede DJ erbij. Ideaal! toen liep ik zelf nog geen 5k :X
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:24:49 #113
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123114540
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:22 schreef GotC het volgende:

[..]

_O_ Uniekje!
Volgens mij hebben we hier een mooie negatieve split :P ^O^
pi_123114580
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:22 schreef GotC het volgende:

[..]

Die gebruik ik alleen voor Yur!
Too much information ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:28:30 #115
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123114692
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:25 schreef linebear het volgende:

[..]

Too much information ;)
Wat, jij vroeg om een zweep :D!
pi_123114783
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:28 schreef GotC het volgende:

[..]

Wat, jij vroeg om een zweep :D!
Dat je alleen YUR ermee afranselt ;)
pi_123115054
Schijn bedriegt idd, de wind is koud, brrr, ondanks dat ik het soms best zwaar had en weinig gewandeld heb, werd ik niet warm. En ik had 4 lagen aan. Les 24, 10-20, en die twintig minuten aan één stuk waren nog best pittig. Omdat ik daarna nog niet thuis was en het mij te koud was om verder te wandelen heb ik even Endomondo gepauzeerd om bij te komen en daarna ben ik nog een kilometer doorgelopen.

5.48 km
40m:00s
7:18 min/km
434 kcal

Het schema bij Evy2006 is nog een week hetzelfde, ik dacht eerst 'is dat nou nodig om die lessen 2x te lopen' maar JA dus. En daarna 30 min lopen met zelf 1 of 2 min naar keuze lopen, maarja dat doe ik volgens het schema nu ook al :')
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:17:51 #118
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_123116613
Heeft iemand advies om nog energiek te dag door te komen na een ochtend hevig gesport te hebben? Te denken aan voeding voor het hardlopen/na het hardlopen? Ik heb namelijk alleen de motivatie om te gaan hardlopen in de ochtend, als dat geslaagd is en ik intensief bezig ben geweest merk ik wel dat ik de rest van de dag erg vermoeid ben. Heeft iemand tips hiervoor?
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:22:24 #119
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123116821
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Heeft iemand advies om nog energiek te dag door te komen na een ochtend hevig gesport te hebben? Te denken aan voeding voor het hardlopen/na het hardlopen? Ik heb namelijk alleen de motivatie om te gaan hardlopen in de ochtend, als dat geslaagd is en ik intensief bezig ben geweest merk ik wel dat ik de rest van de dag erg vermoeid ben. Heeft iemand tips hiervoor?
Hoelang loop je al en ben je bezig met een schema/wat loop je?

Ik weet nl. dat ik in de eerste opbouwfase ook best kapot was na trainingen. Nu niet meer. Dus dan zal een beter wordende conditie het probleem vanzelf oplossen. Daarnaast: voldoende drinken en eten erna. Maar best afhankelijk van je niveau dus ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:22:42 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_123116836
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Eiwitrijk...
Gekookt ei, blik tonijn, volkorenboterhammen, kipfilet, nootjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_123117237
Spannend... Over een uurtje bij de fysio. Serieus, ik ben bang dat ik krijg te horen dat ik te lang heb gesport ondanks de blessure. ;(
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:31:33 #122
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_123117333
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:22 schreef Quoi het volgende:

[..]

Hoelang loop je al en ben je bezig met een schema/wat loop je?

Ik weet nl. dat ik in de eerste opbouwfase ook best kapot was na trainingen. Nu niet meer. Dus dan zal een beter wordende conditie het probleem vanzelf oplossen. Daarnaast: voldoende drinken en eten erna. Maar best afhankelijk van je niveau dus ;)
Ik loop al een paar jaren maar sinds pas echt intensief. Heb het idee dat ik qua voeding niet goed genoeg zit om mijn energie uit te halen. Moet ik dan meer voedsel benuttigen met meer vet/eiwitten? Ik merk wel dat mijn conditie zich steeds verbetert maar de vermoeidheid erna blijft bestaan, soms wat matiger dan andere keren, maar het blijft vervelend. Of hoort dit er nu gewoon eenmaal bij? Ik eet verder wel gewoon gezond en mijn conditie verbetert zich ook goed, maar ik heb bijvoorbeeld geen idee wat echt goed is om voor het hardlopen in de ochtend te eten, of wellicht helemaal niets? En erna, gewoon eiwitrijk eten? Waarom is voldoende water drinken eigenlijk belangrijk bij het hardlopen? Wat is de essentie ervan?
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:35:25 #123
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123117550
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Ik loop al een paar jaren maar sinds pas echt intensief. Heb het idee dat ik qua voeding niet goed genoeg zit om mijn energie uit te halen. Moet ik dan meer voedsel benuttigen met meer vet/eiwitten? Ik merk wel dat mijn conditie zich steeds verbetert maar de vermoeidheid erna blijft bestaan, soms wat matiger dan andere keren, maar het blijft vervelend. Of hoort dit er nu gewoon eenmaal bij? Ik eet verder wel gewoon gezond en mijn conditie verbetert zich ook goed, maar ik heb bijvoorbeeld geen idee wat echt goed is om voor het hardlopen in de ochtend te eten, of wellicht helemaal niets? En erna, gewoon eiwitrijk eten? Waarom is voldoende water drinken eigenlijk belangrijk bij het hardlopen? Wat is de essentie ervan?
http://www.runnersweb.nl/Gezondheid/Eten-en-drinken/Drinken.htm
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:36:07 #124
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123117584
Qua wat je het beste kunt eten e.d. daar hebben anderen in dit topic vast een beter antwoord op. Ik doe maar wat :X
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:38:09 #125
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123117680
F means you're fucked
pi_123117902
quote:
Ik hoop dat ik toch mag (en kan) meelopen, desnoods langzamer dan wat ik in gedachten had. Nu maar hopen dat Chantal (fysiotherapeute) met goed nieuws komt. O+
pi_123117942
Met (ski)handschoenen aan lopen, alsjeblieft niet! Nooit last van koude handen gelukkig.

Zo, zojuist dan ook een spibelt gekocht.. ik loop altijd achter de hype aan he 8-)
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:47:00 #128
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123118079
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Spannend... Over een uurtje bij de fysio. Serieus, ik ben bang dat ik krijg te horen dat ik te lang heb gesport ondanks de blessure. ;(
Komt wel goed joh, gewoon positief blijven :Y Dat is altijd beter voor je herstel dan ;(
;)
pi_123118242
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Sterkte, komt vast goed! :Y
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:52:19 #130
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123118281
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:42 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik toch mag (en kan) meelopen, desnoods langzamer dan wat ik in gedachten had. Nu maar hopen dat Chantal (fysiotherapeute) met goed nieuws komt. O+
Pics van Chantal!
F means you're fucked
pi_123118449
Bah, ik weet niet wat er aan de hand is met die stomme Garmin, maar mijn GPS houdt het een beetje voor gezien. ;( Zaterdag met een 5km wedstrijd hield hij er na een km of 2 mee op, maar het was mistig en redelijk dicht bos dus dacht dat het daaraan lag. Nu hield hij er weer na 2.5 km ofzo mee op en kreeg hem niet meer aan. Toen dus even mee lopen prutsen, zelfs alles gereset en geschiedenis verwijderd en toen vond hij ineens weer de GPS.
Nou in ieder geval toen een lekker stukje gelopen, het bos ingedoken en gewoon maar wat paadjes gezocht. Geen idee waar ik liep op een gegeven moment, maar het liep wel lekker dus gewoon doorgaan. Net toen ik weer op bekend terrein was hield hij er weer mee op, toen maar gewoon doorgelopen, iets van een km of 4/5 en mijn training was klaar. Best fris was het inderdaad, gelukkig ook handschoentjes aan.
In totaal zo'n 18 á 19km gelopen in een uur en 40 minuten ofzo, weet het allemaal niet meer.. Nog een paar keer zo en ik gooi dat stomme ding het raam uit.. :P
Iemand misschien tips voor een vervelende Garmin 405?

Wat hij er nog van heeft gemaakt, met hickups en alles.
  woensdag 20 februari 2013 @ 14:57:31 #132
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123118524
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:55 schreef Jero_nimo het volgende:
Bah, ik weet niet wat er aan de hand is met die stomme Garmin, maar mijn GPS houdt het een beetje voor gezien. ;( Zaterdag met een 5km wedstrijd hield hij er na een km of 2 mee op, maar het was mistig en redelijk dicht bos dus dacht dat het daaraan lag. Nu hield hij er weer na 2.5 km ofzo mee op en kreeg hem niet meer aan. Toen dus even mee lopen prutsen, zelfs alles gereset en geschiedenis verwijderd en toen vond hij ineens weer de GPS.
Nou in ieder geval toen een lekker stukje gelopen, het bos ingedoken en gewoon maar wat paadjes gezocht. Geen idee waar ik liep op een gegeven moment, maar het liep wel lekker dus gewoon doorgaan. Net toen ik weer op bekend terrein was hield hij er weer mee op, toen maar gewoon doorgelopen, iets van een km of 4/5 en mijn training was klaar. Best fris was het inderdaad, gelukkig ook handschoentjes aan.
In totaal zo'n 18 á 19km gelopen in een uur en 40 minuten ofzo, weet het allemaal niet meer.. Nog een paar keer zo en ik gooi dat stomme ding het raam uit.. :P
Iemand misschien tips voor een vervelende Garmin 405?

Wat hij er nog van heeft gemaakt, met hickups en alles.
Vervangen door een 610 :9
F means you're fucked
pi_123119121
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:57 schreef YUR het volgende:

[..]
Vervangen door een 610 :9
Lol, mijn vriendin vermoord me :P Dan heb ik helemaal geen horloge meer nodig, ook een oplossing! Wel een mooi dingetje inderdaad, maar nog best aan de prijs, misschien dat ik voor mijn verjaardag wel iets kan doordrukken maar dat duurt nog 10 maanden..
Nou ja, de Garmin maar even een hard-reset gegeven, wist niet eens dat dat kon, net gevonden. Dat is de start en lap knop samen 7 seconden ingedrukt houden op de 405. En hopen dat hij het van de week weer doet.. :)
  woensdag 20 februari 2013 @ 15:15:24 #134
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123119281
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:11 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Lol, mijn vriendin vermoord me :P Dan heb ik helemaal geen horloge meer nodig, ook een oplossing! Wel een mooi dingetje inderdaad, maar nog best aan de prijs, misschien dat ik voor mijn verjaardag wel iets kan doordrukken maar dat duurt nog 10 maanden..
Nou ja, de Garmin maar even een hard-reset gegeven, wist niet eens dat dat kon, net gevonden. Dat is de start en lap knop samen 7 seconden ingedrukt houden op de 405. En hopen dat hij het van de week weer doet.. :)
279 euro, weet je alles :)

Hard reset wil ook weleens wat nuttigs doen
F means you're fucked
pi_123119664
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Pics van Chantal!
*vind ik leuk*
  woensdag 20 februari 2013 @ 15:25:54 #136
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123119752
Waarom zit ik nou weer info in te winnen over een Garmin Footpod?

slacker, wat zijn jouw gedachten over dat ding?
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 15:28:35 #137
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123119850
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:25 schreef YUR het volgende:

Win eerst even informatie in over een nieuw bandje :P
  woensdag 20 februari 2013 @ 15:29:04 #138
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123119865
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:28 schreef GotC het volgende:

[..]

Win eerst even informatie in over een nieuw bandje :P
20 euro bij sportxl.nl

Of toch maar ff een mailtje sturen:
https://forums.garmin.com(...)ls-off-Pin-falls-out
F means you're fucked
pi_123120066
quote:

Dat is ook leuk inderdaad, kan je meteen je cadans bekijken. ^O^ Lijkt me een erg nuttige toevoeging. Heb er ook al een paar keer naar gekeken, maar dan was er net iets anders wat ik toch liever wilde.
  woensdag 20 februari 2013 @ 15:48:04 #140
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123120645
doe mij maar een horloge... die heeft knopjes waar je op kunt drukken en dan zeggen ze Piep piep piep! :D
Ecosia
pi_123122188
Ik was net bij Chantal... Achillespeesontsteking. :'(

Ze had goed en slecht nieuws voor me. Het goede nieuws: het is niet zo ernstig als je denkt. :) Het slechte nieuws: de CPC in maart kan je op je buik schrijven. :(

De CPC zou eventueel wel mogen, maar dat zou hoogstwaarschijnlijk leiden tot een langere revalidatie (en meer pijn) - ze raadt het dus af. Ik luister dan maar braaf naar haar.

Ze verwacht dat ik over een week of 6-8 weer op mijn huidige niveau kan hardlopen. Voorlopig is hardlopen een keiharde no-go.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 14:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Pics van Chantal!
SPOILER
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:25:45 #142
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123122270
quote:
9s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:23 schreef sylvesterrr het volgende:

Ze had goed en slecht nieuws voor me. Het goede nieuws: het is niet zo ernstig als je denkt. :) Het slechte nieuws: de CPC in maart kan je op je buik schrijven. :(

De CPC zou eventueel wel mogen, maar dat zou hoogstwaarschijnlijk leiden tot een langere revalidatie (en meer pijn) - ze raadt het dus af. Ik luister dan maar braaf naar haar.

Ze verwacht dat ik over een week of 6-8 weer op mijn huidige niveau kan hardlopen. Voorlopig is hardlopen een keiharde no-go.

[..]

SPOILER
Da's mooi klote -O- Nu maar proberen geduldig te blijven om daarna keihard terug te komen :Y

SPOILER
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:32:51 #143
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123122505
Zaterdag waarschijnlijk voor het eerst de 30km aantikken :9

/egopost
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:42:07 #144
236410 MaleDuck
pi_123122861
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:32 schreef YUR het volgende:
Zaterdag waarschijnlijk voor het eerst de 30km aantikken :9

/egopost
Nice :Y

Zat net wat te neuzen op Endomondo, toen zag ik deze dame: http://www.endomondo.com/workouts/160557116/4346528

Zij loopt gewoon 366 marathons in een jaar :o
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:42:20 #145
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123122877
quote:

[..]

SPOILER
6-8 weken is top! wees maar blij dat je naar de fysio bent gegaan dan :)
Voor welke afstand was je ingeshreven op de cpc?
Ecosia
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:43:28 #146
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123122925
Ik zoek overigens voor een clubgenoot nog een startbewijs voor de CPC. Liefst HM, maar 10 mag ook. Dus als iemand wat heeft/weet... graag!
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:44:13 #147
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123122956
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:42 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Zat net wat te neuzen op Endomondo, toen zag ik deze dame: http://www.endomondo.com/workouts/160557116/4346528

Ja, die is gek :+
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:44:30 #148
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123122969
ik wil nu ook de tien ;(
Ecosia
pi_123123007
quote:

Ah minder man! Hoop voor je dat je snel weer op je oude niveau zit straks! Het is zeker geen pretje om zolang stil te moeten zitten... ;(
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:45:47 #150
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123123012
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:44 schreef YUR het volgende:

[..]

volgens mij gewoon een fokker die gpx bestandjes zit te copy pasten :P
Ecosia
pi_123123168
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:42 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Holy chips! 8)7
Dan moet je elke maand nieuwe schoenen kopen! Lol!
Dat kan nooit goed voor je zijn! Nooit een dag rust ook gewoon en maar gaan! Hoop voor haar dat ze het allemaal goed volhoudt en niet bezwijkt aan hartfalen ofzo... pff...
pi_123123184
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:25 schreef YUR het volgende:

[..]

Da's mooi klote -O- Nu maar proberen geduldig te blijven om daarna keihard terug te komen :Y

SPOILER
Ook mooi klote dat ik mijn Garmin sporthorloge nu voor niets heb gekocht. Ik heb er maar twee keer mee gelopen. -O-

Ik ga m'n best doen om geduldig te blijven. Gaat lastig worden, maar goed... Op 10 maart ga ik gewoon naar Den Haag om jullie te supporten. :7

SPOILER
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:51:27 #153
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123123236
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:50 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ook mooi klote dat ik mijn Garmin sporthorloge nu voor niets heb gekocht. Ik heb er maar twee keer mee gelopen. -O-

Ik ga m'n best doen om geduldig te blijven. Gaat lastig worden, maar goed... Op 10 maart ga ik gewoon naar Den Haag om jullie te supporten. :7

SPOILER
Misschien kan Jump je startnummer overnemen?

SPOILER
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:52:30 #154
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123123281
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:44 schreef YUR het volgende:

[..]

nee, die is ziek...

http://blog.endomondo.com(...)rathons-in-365-days/
Ecosia
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:53:17 #155
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123123311
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:51 schreef YUR het volgende:

[..]

Misschien kan Jump je startnummer overnemen?

SPOILER
en anders yur :)
Ecosia
pi_123123331
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:42 schreef Jumparound het volgende:

[..]

6-8 weken is top! wees maar blij dat je naar de fysio bent gegaan dan :)
Voor welke afstand was je ingeshreven op de cpc?
Na het vertellen van m'n verhaal reageerde zo van "oei, dat klinkt ernstig. Als het een beetje tegenzit kan de revalidatie enkele maanden duren". Daar schrok ik behoorlijk van. :X

Ik sta ingeschreven voor de 10km. Als iemand mijn startnummer wil (ik weet niet in hoeverre de naam gewijzigd kan worden), geef maar een gil!
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:55:14 #157
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123123401
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:53 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Na het vertellen van m'n verhaal reageerde zo van "oei, dat klinkt ernstig. Als het een beetje tegenzit kan de revalidatie enkele maanden duren". Daar schrok ik behoorlijk van. :X

Ik sta ingeschreven voor de 10km. Als iemand mijn startnummer wil (ik weet niet in hoeverre de naam gewijzigd kan worden), geef maar een gil!
Uhhum i know the feeling... Gelukkig maar dat het inclusief revalidatie 6-8 weken is. Dat is de zelfde tijdspanne als wat ik me heb gerevalideerd voor de halve marathon.
Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar als er een schema komt... Hou je er aan :)

en ja, ik heb interesse in je startnummer voor de 10 :) we dm'men wel even over de details. Mocht ik niet kunnen heeft yur wel een liefhebber zo te zien :)
Ecosia
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:55:23 #158
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_123123409
Ik dacht dat ik net gepost had hier...

De man met de hamer en ik hebben de TT geen eer aan gedaan. Bij 10 km voelde ik me supersterk, maar vanaf 12 km was de koek hélemaal op. De laatste 5 km tegen de wind in een enorm verval laten zien. Desondanks slechts een minuut langzamer dan vorige week op deze ronde, terwijl er nu echt veel meer wind was.
Life is what you make it.
pi_123123517
Klote Sylvesterrr maar wel te overzien, en je garmin rot vast niet weg ondertussen ;) sterkte met je herstel.

Ik heb net ook maar weer een gpx'je in elkaar geknutseld op m'n zolderkamer. Wel het raam open gezet , moet wel een beetje lijken alsof ik buiten geweest ben. Vond het aardig fris in vergelijking met eergisteren.
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:00:07 #160
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123123607
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:43 schreef YUR het volgende:
Ik zoek overigens voor een clubgenoot nog een startbewijs voor de CPC. Liefst HM, maar 10 mag ook. Dus als iemand wat heeft/weet... graag!
Yur ik zal ff informeren. Vriend van me is geblesseerd en zou de HM lopen. Ik zal em effe sms'en vanavond...
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:00:21 #161
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123123620
Ik heb een verjaardag de 10de. Dus nee, ik kan niet ;(
Ecosia
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:01:16 #162
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123123653
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:00 schreef Jumparound het volgende:
Slechte prio's... :P
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:01:30 #163
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123123663
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:00 schreef Quoi het volgende:

[..]

Yur ik zal ff informeren. Vriend van me is geblesseerd en zou de HM lopen. Ik zal em effe sms'en vanavond...
OK, hou me maar op de hoogte ^O^
F means you're fucked
pi_123123732
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:01 schreef YUR het volgende:

[..]

En anders heb ik nog een 10km in de aanbieding aangezien Jump niet kan. :P
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:06:57 #165
236410 MaleDuck
pi_123123868
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:57 schreef Shravani het volgende:
Klote Sylvesterrr maar wel te overzien, en je garmin rot vast niet weg ondertussen ;) sterkte met je herstel.

Ik heb net ook maar weer een gpx'je in elkaar geknutseld op m'n zolderkamer. Wel het raam open gezet , moet wel een beetje lijken alsof ik buiten geweest ben. Vond het aardig fris in vergelijking met eergisteren.
_O- ik mag zo ook weer naar huis fietsen van het werk, wel 6 minuten... :P
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:08:36 #166
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123123936
Ik moet vanavond een tempotraininggpx in elkaar mikken. Vind ik altijd het lastigst :Y
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:08:43 #167
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123123942
quote:

[..]

Slechte prio's... :P
vertel dat m'n schoonmoeder!
Ecosia
pi_123123973
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:08 schreef YUR het volgende:
Ik moet vanavond een tempotraininggpx in elkaar mikken. Vind ik altijd het lastigst :Y
Zal ik je helpen? Ik heb toch niks te doen.
pi_123124116
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:09 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zal ik je helpen? Ik heb toch niks te doen.
Sucks man. Maar je kan het wel. Als ik het kan, kan jij het ook!
pi_123124173
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:00 schreef Jumparound het volgende:
Ah, ik had 23 maart in mijn hoofd voor CPC. Dan wordt het makkelijk, want dan kan ik nog geen 5km lopen :D
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:15:19 #171
236410 MaleDuck
pi_123124213
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:14 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ah, ik had 23 maart in mijn hoofd voor CPC. Dan wordt het makkelijk, want dan kan ik nog geen 5km lopen :D
Nee, dan is de halve van Hercules ;) Die zou ik ook graag lopen, maar moet nog op zoek naar oppas...
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:17:15 #172
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123124280
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:15 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Nee, dan is de halve van Hercules ;) Die zou ik ook graag lopen, maar moet nog op zoek naar oppas...
En de 5km, 10km en de HM van Naaldwijk *O*
F means you're fucked
pi_123124317
Als iemand het overzicht wil aanpassen, graag! Ik loop dus niet meer op 10 maart de CPC.

Ik blijf het herhalen, want ik vind het gewoon zo jammer. ;(
pi_123124390
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:53 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Toen ik net begonnen was met hardlopen heb ik ook een peesontsteking gehad. Niet de achillespees, maar een pees boven op mijn voet. Heel irritant. Zelfs bij gewoon lopen liep ik een beetje half te strompelen. Het duurde drie maanden en toen kon ik alles weer.

Weet je ook eigenlijk wat de oorzaak is? Bij mij heel dom, gaan hardlopen op schoenen "die ik nog had liggen".
pi_123124493
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:20 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Toen ik net begonnen was met hardlopen heb ik ook een peesontsteking gehad. Niet de achillespees, maar een pees boven op mijn voet. Heel irritant. Zelfs bij gewoon lopen liep ik een beetje half te strompelen. Het duurde drie maanden en toen kon ik alles weer.

Weet je ook eigenlijk wat de oorzaak is? Bij mij heel dom, gaan hardlopen op schoenen "die ik nog had liggen".
Het zou kunnen komen doordat ik met het ijskoude weer (met sneeuw en al) ben gaan lopen. Voor het bovenlichaam heb ik meerdere lagen kleding om me warm te houden, maar voor het onderlichaam niet.

Hardlopen op schoenen "die ik nog had liggen" is mij ook overkomen. Een jaar of twee geleden, toen ik op de sportschool met m'n sportschoenen fanatiek ging hardlopen op de loopband. :X
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:26:05 #176
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123124600
quote:

[..]

Helaas, hij heeft de HM omgezet naar 10k en ik ga ervanuit dat em dat wel gaat lukken...
pi_123124772
@RD
Nice foto's (vooral de tweede ;) )
.
.
.
.
@sylvesterrr
Suck man, maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Sterkte ermee.

Edit:
@ de fotosoepers.... Leuk gedaan. _O-
  woensdag 20 februari 2013 @ 17:33:14 #178
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123124888
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:26 schreef Quoi het volgende:

[..]

Helaas, hij heeft de HM omgezet naar 10k en ik ga ervanuit dat em dat wel gaat lukken...
Pindakaas!
F means you're fucked
pi_123125356
Nevermind, ik kan dan niet.

Hmm, ik zit te denken.
Kan je bij de CPC naderhand ergens douchen ? Dat kan ik namelijk niet vinden op de site.
Want de start is om 11.30 uur. Dus dan ben je een uurtje later klaar. Dan zou ik mijn vrouw kunnen overhalen dat we daarna daar ergens wat gaan doen. Bijvoorbeeld romantisch langs de branding lopen ;)
Zou ik kunnen douchen EN ik zou mijn vrouw kunnen overhalen, dan heb ik ook wel interesse sylvesterrr

Edit: Ik zie dat de HM een aantal uurtje later is. Daar doen er best veel van hier aan mee.
Die wil ik volgend jaar dan ook mee lopen ipv alleen aanmoedigen

SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door streamnl op 20-02-2013 19:24:59 ]
pi_123125524
quote:

[..]

SPOILER
Klote man :(
Maak je wat je garmin betreft niet druk, die van mij is ondertussen ook stoffig geworden, maar hij doet het nog wel ;
Nu ff rustig aan, kun je straks weer knallen.
pi_123126843
Vandaag voor het eerst in een aantal weken weer mijn hardloopschoenen aangetrokken :) helaas kreeg ik na 4 km pijn in mijn zij. Uiteindelijk toch nog in totaal 8 km gehad maar de laatste 4 voral gewandeld :)
pi_123126965
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:29 schreef YUR het volgende:

[..]

20 euro bij sportxl.nl

Of toch maar ff een mailtje sturen:
https://forums.garmin.com(...)ls-off-Pin-falls-out
Even bellen met Garmin en vertellen dat het pinnetje er uit lazert. Ze sturen je gratis een nieuw bandje.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:34 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dat is ook leuk inderdaad, kan je meteen je cadans bekijken. ^O^ Lijkt me een erg nuttige toevoeging. Heb er ook al een paar keer naar gekeken, maar dan was er net iets anders wat ik toch liever wilde.
Ik gebruik 'm inderdaad voor de cadans. Je zou 'm ook moeten kunnen gebruiken om snelheid en afstand te tracken als je GPS niet wil of kan gebruiken maar dat heb ik met de 610 nog nooit uitgeprobeerd. Wel leuk als je indoor gaat lopen!
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:39:14 #183
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123127105
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:57 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik dacht dat je was omgepraat door iemand paar maanden geleden :P Dat, ondanks of je wel/geen dorst/honger hebt, je lichaam wel vocht+energie nodig heeft.

Toffe foto's trouwens ^O^

En dank TS O+
die heeft me geprobeert om te praten,ik dacht...dat is een dokter, die kan ik wel vertrouwen ;)
Ik heb het een tijdje geprobeert maar ik heb gewoon geen behoefte om te drinken...het is niet zo dat ik bewust niets drink maar heb geen dorst

[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 20-02-2013 19:29:25 ]
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:26:30 #184
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123129277
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:19 schreef Jumparound het volgende:
Rd heeft het nu al zwaar! Pittig klimmetje, die brug!
of misschien heeft hij al een runner's high en loopt hij in extase...
pi_123129323
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:23 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Het zou kunnen komen doordat ik met het ijskoude weer (met sneeuw en al) ben gaan lopen. Voor het bovenlichaam heb ik meerdere lagen kleding om me warm te houden, maar voor het onderlichaam niet.

Hardlopen op schoenen "die ik nog had liggen" is mij ook overkomen. Een jaar of twee geleden, toen ik op de sportschool met m'n sportschoenen fanatiek ging hardlopen op de loopband. :X
Of te weinig rust gehouden toen je merkte dat het niet weg ging... balen is het wel zeg :(
pi_123129424
Ik heb net mn rondje weer gedaan. Nu ik eenmaal op die 5 km zit ga ik steeds beter aanvoelen wat mijn snelheid is, of ik meer kan of dat ik een bepaald tempo redelijk constant loop. Ook steeds iets later dat vermoeidheid in benen optreedt.
Lekker is dat :)
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:30:48 #187
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123129531
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb net mn rondje weer gedaan. Nu ik eenmaal op die 5 km zit ga ik steeds beter aanvoelen wat mijn snelheid is, of ik meer kan of dat ik een bepaald tempo redelijk constant loop. Ook steeds iets later dat vermoeidheid in benen optreedt.
^O^ goed bezig DK!
niet die uitslovers die zo nodig een marathon moeten lopen ;) zijn mijn helden maar de echte doorzetters zoals jij!
pi_123129652
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

^O^ goed bezig DK!
niet die uitslovers die zo nodig een marathon moeten lopen ;) zijn mijn helden maar de echte doorzetters zoals jij!
Bwoh dat is teveel credit kerel :o Iedereen heeft zo ergens zijn lat liggen en is een held als hij het haalt.

Maar thanks, was een bijzonder afgelopen half jaar voor mij ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:34:58 #189
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123129756
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:33 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Bwoh dat is teveel credit kerel :o Iedereen heeft zo ergens zijn lat liggen en is een held als hij het haalt.

Maar thanks, was een bijzonder afgelopen half jaar voor mij ;)
tuurlijk, maar het is voor de echte internet-helden heel makkelijk om te roepen..."die dikke Kluizenaar zal er wel na een paar weken weer meer stoppen" en jij ga gewoon stug door ^O^
pi_123130040
Hoi Daywalk3r, wil je mij in de OP bij de 20 van Alphen (3 maart) erbij zetten voor de 10km? Mijn eerste loopevenement ooit, heb er zin in maar vind het wel een beetje spannend ook! :P
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:43:00 #191
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123130185
Ik ben niet gaan lopen -O- Voel me niet zo fit. Nu maar hopen dat Yur extra lekker loopt!

Ah en sylvester, beterschap :) Goed dat je dus naar de fysio bent gegaan.
pi_123130345
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:34 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

tuurlijk, maar het is voor de echte internet-helden heel makkelijk om te roepen..."die dikke Kluizenaar zal er wel na een paar weken weer meer stoppen" en jij ga gewoon stug door ^O^
:D :D mensen denken of zeggen een hoop!
Ik denk dat men moet doen waar men gelukkig van wordt. Voor mij persoonlijk betekent dat nu werken aan een gezonde levensstijl. Wordt ik uiteindelijk gelukkiger van, want ik kan misschien dan langer genieten van mijn vrienden en familie.
pi_123130395
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:39 schreef Tourniquet het volgende:
Hoi Daywalk3r, wil je mij in de OP bij de 20 van Alphen (3 maart) erbij zetten voor de 10km? Mijn eerste loopevenement ooit, heb er zin in maar vind het wel een beetje spannend ook! :P
Tof!
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:56:18 #194
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123130961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:43 schreef GotC het volgende:
Ik ben niet gaan lopen -O- Voel me niet zo fit. Nu maar hopen dat Yur extra lekker loopt!

:{ vervelend
maar inderdaad, dan moet YUR er maar een schepje bovenop doen!
pi_123131214
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:45 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ik denk dat men moet doen waar men gelukkig van wordt. Voor mij persoonlijk betekent dat nu werken aan een gezonde levensstijl. Wordt ik uiteindelijk gelukkiger van, want ik kan misschien dan langer genieten van mijn vrienden en familie.
Dat vind een goede motivatie om te sporten, een gezonde levensstijl.

Ik vandaag les 9 van Evy gelopen, voor het eerst over de 3 minuten. Meteen 2x 4 minuten en afgesloten met 5 minuten. Even moeten concentreren op mijn ademhaling (dat 3 stappen in, 3 stappen uitademen vind ik echt moeilijk) maar ik liep wel lekker. Even had ik vleugeltjes :D eventjes, en toen werd het weer zwaar maar dat geeft niet!
pi_123131354
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Dat vind een goede motivatie om te sporten, een gezonde levensstijl.
[ afbeelding ]

Ik vandaag les 9 van Evy gelopen, voor het eerst over de 3 minuten. Meteen 2x 4 minuten en afgesloten met 5 minuten. Even moeten concentreren op mijn ademhaling (dat 3 stappen in, 3 stappen uitademen vind ik echt moeilijk) maar ik liep wel lekker. Even had ik vleugeltjes :D eventjes, en toen werd het weer zwaar maar dat geeft niet!
Waar is dat plaatje van? Aan het nummer te zien zijn er nog 134 van :D
The sun in your Eyes
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:03:22 #197
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_123131392
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]
Even had ik vleugeltjes :D eventjes, en toen werd het weer zwaar maar dat geeft niet!
^O^
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_123131441
Vleugeltjes O+ en vooruitgang!
pi_123131520
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:02 schreef Onama het volgende:

[..]

Waar is dat plaatje van? Aan het nummer te zien zijn er nog 134 van :D
Reasons to be fit. Volgens mij zijn er 900 van :P
http://pinterest.com/search/pins/?q=reasons+to+be+fit
http://reasonstobefit.tumblr.com/

Via pinterest vind ik handiger, op die Tumblr pagina moet je veel klikken
pi_123131676
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Reasons to be fit. Volgens mij zijn er 900 van :P
http://pinterest.com/search/pins/?q=reasons+to+be+fit
http://reasonstobefit.tumblr.com/

Via pinterest vind ik handiger, op die Tumblr pagina moet je veel klikken
Cool thanks, eens even doorkijken, vind ik altijd leuk!
The sun in your Eyes
pi_123131905
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:08 schreef Onama het volgende:

[..]

Cool thanks, eens even doorkijken, vind ik altijd leuk!
Ik haal er altijd veel motivatie en inspiratie uit. En dan wordt ik weer helemaal blij en hyper "yeah work that booty! *O* "
pi_123132328
quote:

[..]

Een mooi gedachte!
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:25:12 #203
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_123132668
quote:

[..]

Mooi gezegd! Deze gedachte speelt bij mij de laatste weken weer heel erg alleen betrek ik het wat meer op de korte termijn, ik ben fitter en vrolijker :)

Daywalk3r, zou je mij in de OP bij de Zandvoort Circuit Run (12km.) willen zetten?
The remedy is the experience.
pi_123132713
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:27 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Of te weinig rust gehouden toen je merkte dat het niet weg ging... balen is het wel zeg :(
Ook dat.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:43 schreef GotC het volgende:

Ah en sylvester, beterschap :) Goed dat je dus naar de fysio bent gegaan.
Ik hoop dat je je snel weer fit voelt. :)

Thanks. Ik had eerder moeten gaan. ;(

quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
^O^
pi_123132934
quote:

Ook naar zitten kijken. Geinig ding. Vind hem wel prijzig. En wat,e vooral tegenstaat is dat ik veel afwissel met schoenen. Nu 3 paar in gebruik en om elke keer dat ding aan mijn andere schoenen te bevestigen staat me erg tegen.
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:31:09 #206
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123133016
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ook naar zitten kijken. Geinig ding. Vind hem wel prijzig. En wat,e vooral tegenstaat is dat ik veel afwissel met schoenen. Nu 3 paar in gebruik en om elke keer dat ding aan mijn andere schoenen te bevestigen staat me erg tegen.
of minder schoenen gebruiken!
Ecosia
pi_123133089
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:31 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Dat is geen oplossing, maar een workaround!

SPOILER
pi_123133405
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Het is een klikding. Die heb je in twee tellen op een andere schoen gezet.
pi_123133687
quote:

[..]

Of gewoon een enkelband gebruiken en dan barefoot gaan lopen! :D
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:44:44 #210
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123133819
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:42 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Of gewoon een enkelband gebruiken en dan barefoot gaan lopen! :D
zit er over te denken om de Garmin familie te verlaten.... en me aan te sluiten bij een cult die meer bij me past
pi_123133869
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

zit er over te denken om de Garmin familie te verlaten.... en me aan te sluiten bij een cult die meer bij me past
Huh, waarom dat zo? En welke cult wil je je gaan aansluiten dan? Suunto? :)
pi_123133880
Jeeyyy nieuw pr op de 10km. 55.32 het ging echt super lekker. Dit is voorlopig de laatste training voor de vliegreis. En hopenlijk sta ik zaterdagavond op de mooie zweedse sneeuw op de verlichte loipe. Nu al mijn sportkleding wassen die ik mee neem en de laatste dingen inpakken en nog twee nachten werken. ben de laatste tijd niet zoveel aanwezig op het forum ondat mijn laptop kuren heeft. Bagger!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:46:16 #213
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123133915
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:45 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Huh, waarom dat zo? En welke cult wil je je gaan aansluiten dan? Suunto? :)
they are calling from the distance.....
ik heb even gekeken wat de Suunto Ambit allemaal kan en dat komt nu meer overeen (ten opzichte van een jaar geleden) met datgene wat ik wil en geintresseerd in ben
pi_123133926
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:45 schreef winterstorm666 het volgende:
Jeeyyy nieuw pr op de 10km. 55.32 het ging echt super lekker. Dit is voorlopig de laatste training voor de vliegreis. En hopenlijk sta ik zaterdagavond op de mooie zweedse sneeuw op de verlichte loipe. Nu al mijn sportkleding wassen die ik mee neem en de laatste dingen inpakken en nog twee nachten werken. ben de laatste tijd niet zoveel aanwezig op het forum ondat mijn laptop kuren heeft. Bagger!
Goed bezig! Nieuwe PR's zijn altijd een feest! *O* Geniet ervan!
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:48:33 #215
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123134060
quote:
alvast heel veel succes WS!!

en ik stel voor dat WS een eervolle vermelding krijgt in de OP want heel veel van haar training is toch met de hardloopschoentjes aan gebeurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 20-02-2013 20:53:36 ]
pi_123134213
quote:

[..]

Dat is ook de bedoeling om weer terug te gaan naar 2 paar na verloop van tijd.
pi_123134274
Welke 3 paar gebruik je dan en hebben die dan nog een bepaald doel of gewoon om af te kunnen wisselen?
pi_123134317
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het is een klikding. Die heb je in twee tellen op een andere schoen gezet.
Dat valt dan weer mee. Maar ¤63 voor alleen je cadans vind wel erg prijzig.
pi_123134459
quote:
Goed pr! En een fijne vakantie!
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:56:43 #220
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123134511
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

het is natuurlijk maar net wat je wil, ik ben er zelf ook niet echt in geintresseerd maar als je bijv. het gevoel hebt dat je 10km of HM echt nog een stuk sneller kan bij meer doelgerichte training dan lijkt het me een handig hulpmiddel.

p.s. hier (omgerekend) 53euro :6
pi_123134513
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Nou ja, als je GPS het inderdaad niet doet of indoor heb je dan natuurlijk ook afstand en tempo op je horloge. Maar ik weet niet hoe dat precies werkt, dan moet je toch je pasafstand of iets dergelijks opmeten? Maar die veranderd toch ook met het tempo enzo?
pi_123134631
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:52 schreef Jero_nimo het volgende:
Welke 3 paar gebruik je dan en hebben die dan nog een bepaald doel of gewoon om af te kunnen wisselen?
Brooks pure cadance en asics 33 lyte 2 zijn Natural running schoenen. Hier ben ik pas mee begonnen en kan er dus nog geen lange stukken op lopen. Daarvoor heb ik nog mijn gewone mizuno's die nu bijna een jaar oud zijn. Zijn wisselde ik ook al af met asics kyano 18. Deze begonnen me na verloop van tijd minder te bevallen.
pi_123134698
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:56 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

het is natuurlijk maar net wat je wil, ik ben er zelf ook niet echt in geintresseerd maar als je bijv. het gevoel hebt dat je 10km of HM echt nog een stuk sneller kan bij meer doelgerichte training dan lijkt het me een handig hulpmiddel.

p.s. hier (omgerekend) 53euro :6
Inclusief verzendkosten?
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:00:40 #224
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123134767
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Inclusief verzendkosten?
within NZ :Y ;)
pi_123134981
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

alvast heel veel succes WS!!

en ik stel voor dat WS een eervolle vermelding krijgt in de OP want heel veel van haar training is toch met de hardloopschoentjes aan gebeurt.
Wat lief! Dank je. Zonder het hardlopen had ik de trainingen ook niet kunnen doen. Vanmiddag ook had ik het gevoel dat ik vloog. Hoe fijn is dat!!
Hoop dat ik deze lijn kan volhouden het hele jaar door.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_123135096
Net bij de briefing van MudMastersvrijwilligers geweest :)

Koud dat het was! maar wel gezellig ;)

We krijgen later per e-mail te horen of zelfs op de dag zelf waar we ingedeeld worden het was nu een korte omschrijving van de locatie en hoe de organisatie geregeld is.

* Ook inside route info gewonnen voor mezelf voor de zondag >:)
pi_123135340
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Brooks pure cadance en asics 33 lyte 2 zijn Natural running schoenen. Hier ben ik pas mee begonnen en kan er dus nog geen lange stukken op lopen. Daarvoor heb ik nog mijn gewone mizuno's die nu bijna een jaar oud zijn. Zijn wisselde ik ook al af met asics kyano 18. Deze begonnen me na verloop van tijd minder te bevallen.
Die Kayano zijn de meest dempende schoen van Asics of niet? (Zie het al, de Nimbus voor antipronatie, laat maar zeggen) Ik heb zelf op de Cumulus 12 en 13 gelopen voordat ik ook overstapte op minimalistischer schoeisel, de Saucony Kinvara 3. Ook erg fijn schoentje en lekker licht. Die heb ik ook een behoorlijke tijd nog samen gebruikt, eigenlijk totdat ik de zevenheuvelenloop op mijn Kinvara had gelopen, daarna daarop blijven lopen. Nu met de FiveFingers erbij wissel ik deze 2 af waarbij ik de FF ook nog heel erg moet inlopen, nu max 5km ofzo.
In ieder geval succes met het opbouwen van de afstanden op je nieuwe schoentjes, hoop dat het allemaal bevalt! Ga je hierna trouwens ook nog verder minimalistisch (0mm drop) of vind je het zo nog wel goed?
pi_123135363
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

within NZ :Y ;)
:{w
pi_123135441
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:56 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Nou ja, als je GPS het inderdaad niet doet of indoor heb je dan natuurlijk ook afstand en tempo op je horloge. Maar ik weet niet hoe dat precies werkt, dan moet je toch je pasafstand of iets dergelijks opmeten? Maar die veranderd toch ook met het tempo enzo?
Je paslengte is totaal niet van belang. Die footpods bevatten zogenaamde accelerometers, en die meten vele keren per seconde versnelling in een aantal richtingen. Versnelling wordt uitgedrukt in meters per (seconde kwadraat). De eerste afgeleide daarvan geeft meters per seconde en dat is snelheid. De tweede afgeleide is meters, oftewel afstand. Kortom: zo een footpod meet voortdurend versnelling en dat is met wat basiswiskunde te gebruiken om continu snelheid en afstand te bepalen. In onze driedimensionale wereld heb je aan drie accelerometers die versnelling in drie dimensies meten voldoende om op die manier betrouwbaar te meten. De foutmarge is behoorlijk laag en die kan je nog verbeteren door te calibreren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2013 21:11:12 ]
pi_123135538
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je paslengte is totaal niet van belang. Die footpods bevatten zogenaamde accelerometers, en die meten vele keren per seconde versnelling in een aantal richtingen. Versnelling wordt uitgedrukt in meters per (seconde kwadraat). De eerste afgeleide daarvan geeft meters per seconde en dat is snelheid. De tweede afgeleide is meters, oftewel afstand. Kortom: zo een footpod meer voortdurend versnelling en dat is met wat basiswiskunde te gebruiken om continu snelheid en afstand te bepalen. In onze driedimensionale wereld heb je aan drie accelerometers die versnelling in drie dimensies meten voldoende om op die manier betrouwbaar te meten. De foutmarge is behoorlijk laag en die kan je nog verbeteren door te calibreren.
Kijk, dat is duidelijk! :) Bedankt!
pi_123135855
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:08 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Die Kayano zijn de meest dempende schoen van Asics of niet? Ik heb zelf op de Cumulus 12 en 13 gelopen voordat ik ook overstapte op minimalistischer schoeisel, de Saucony Kinvara 3. Ook erg fijn schoentje en lekker licht. Die heb ik ook een behoorlijke tijd nog samen gebruikt, eigenlijk totdat ik de zevenheuvelenloop op mijn Kinvara had gelopen, daarna daarop blijven lopen. Nu met de FiveFingers erbij wissel ik deze 2 af waarbij ik de FF ook nog heel erg moet inlopen, nu max 5km ofzo.
In ieder geval succes met het opbouwen van de afstanden op je nieuwe schoentjes, hoop dat het allemaal bevalt! Ga je hierna trouwens ook nog verder minimalistisch (0mm drop) of vind je het zo nog wel goed?
Dat zou zomaar kunnen dat ze de meest dempende zijn. In het begin liepen ze erg lekker. Of ik nog minimalistischer ga weet ik nog niet. Dan zijn we waarschijnlijk al weer een jaar verder voordat ik weet nieuwe schoenen nodig heb. Aangezien ik voornamelijk meer de wat langere afstanden loop denk ik dat het niet snel zou gaan gebeuren.
pi_123136931
Wat is een goeie (web)shop voor sportkleding? Liefst iets met sale of outlet ofzo haha.

Heb 2 mooie adidas running shorts gezien maar ik vind ¤32 en ¤42 best duur O~) Gelukkig duurt het nog even voor ik hem nodig heb. En ik heb wel een driekwart tight en een short, maar die hebben niet zo'n sleutelvakje dus dat wordt zo lastig als je ook al geen jack meer aan hoeft.

Uh ja die rechtse zit in het echt hélemaal niet strak dus is een vertekenende foto. Ik hou van paars O+

Ik vraag me ook wel af of het aan mijn lichaam ligt of dat het normaal is dat ze aan de voorkant allemaal zo poofy zijn als ik het aan heb, er is daar zoveel ruimte, alsof het mannenbroekjes zijn. Zit dat tijdens het rennen beter ofzo?
pi_123136960
Jezus heren en dames, wat lullen jullie veel! Niet bij te houden ... Zag wel wat actiefoto's voorbij komen :D

Ik heb me net ingeschreven voor start to run wat in maart begint. Natuurlijk ben ik al aan het lopen gegaan, maar het kan geen kwaad denk ik om wat prof advoes te krijgen. Ik heb sinds zaterdag niet meer gelopen en merk dat de pijn in mijn scheenbeen nu minder wordt. Ik hoop bik start to run wat handvatten te krijgen om dit verder te voorkomen natuurlijk.

Met de deelname aan start to run ga ik denk ik ook meedoen aan het grootste hardlooponderzoek waar het hier laatst ook over ging.

Morgen wil ik weer een keer voorzichtig gaan lopen. Ik wil dan proberen minder een haklander te zijn. Kan het kwaad dit zelf te proberen zonder dat er iemand mee kijkt? Of loop ik dan het risico dat ik helemaal verkeerd ga lopen?
pi_123137102
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:32 schreef Cherryblossom het volgende:
Wat is een goeie (web)shop voor sportkleding? Liefst iets met sale of outlet ofzo haha.

Heb 2 mooie adidas running shorts gezien maar ik vind ¤32 en ¤42 best duur O~) Gelukkig duurt het nog even voor ik hem nodig heb. En ik heb wel een driekwart tight en een short, maar die hebben niet zo'n sleutelvakje dus dat wordt zo lastig als je ook al geen jack meer aan hoeft.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Uh ja die rechtse zit in het echt hélemaal niet strak dus is een vertekenende foto. Ik hou van paars O+

Ik vraag me ook wel af of het aan mijn lichaam ligt of dat het normaal is dat ze aan de voorkant allemaal zo poofy zijn als ik het aan heb, er is daar zoveel ruimte, alsof het mannenbroekjes zijn. Zit dat tijdens het rennen beter ofzo?
Paars is mooi O+

Ik ben dan juist weer op zoek naar een shop waar ze de grotere maten bedienen :)
pi_123137203
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:33 schreef Nirak het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor start to run wat in maart begint. Natuurlijk ben ik al aan het lopen gegaan, maar het kan geen kwaad denk ik om wat prof advoes te krijgen. Ik heb sinds zaterdag niet meer gelopen en merk dat de pijn in mijn scheenbeen nu minder wordt. Ik hoop bik start to run wat handvatten te krijgen om dit verder te voorkomen natuurlijk.
Op internet vind je volgens mij ook streches die goed zijn tegen shin splits, misschien eens zoeken hoe die moeten en op de groep vragen of die echt goed zijn (want internet is natuurlijk superbetrouwbaar)
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:37:00 #236
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123137227
quote:
Morgen wil ik weer een keer voorzichtig gaan lopen. Ik wil dan proberen minder een haklander te zijn. Kan het kwaad dit zelf te proberen zonder dat er iemand mee kijkt? Of loop ik dan het risico dat ik helemaal verkeerd ga lopen?
als we er van uit gaan dat voorvoetlanding beter is dan haklanding kan het volgens mij weinig kwaad om zelf te proberen meer op je voorvoet te landen.
pi_123137466
quote:
Wat je kan proberen om makkelijker van je haklanding af te komen is een metronoom-app op je telefoon te zetten, deze op 180 bpm te zetten en dan een rondje gaan rennen op de beat! Dan heb je een hogere passnelheid en daardoor land je vanzelf meer onder je lichaam en op je mid- of voorvoet. Kan je natuurlijk gewoon een klein rondje proberen en daarna de training op gevoel te lopen, als het fijn aanvoelde. :)
pi_123137620
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:41 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Wat je kan proberen om makkelijker van je haklanding af te komen is een metronoom-app op je telefoon te zetten, deze op 180 bpm te zetten en dan een rondje gaan rennen op de beat! Dan heb je een hogere passnelheid en daardoor land je vanzelf meer onder je lichaam en op je mid- of voorvoet. Kan je natuurlijk gewoon een klein rondje proberen en daarna de training op gevoel te lopen, als het fijn aanvoelde. :)
Ik sluit me hier bij aan, na advies van jouw hetzelfde gedaan. Is om een of andere reden wel enorm zwaar, misschien omdat ik niet gewend ben zo snel passen te zetten.
The sun in your Eyes
pi_123137718
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:34 schreef Nirak het volgende:

[..]

Paars is mooi O+

Ik ben dan juist weer op zoek naar een shop waar ze de grotere maten bedienen :)
Als ik Zalando globaal bekijk (de dames running shorts dan) dan gaan ze tot xl of 44.

Sportshirts shoppen vind ik wel leuk, dat zit allemaal wel prima.. Maar die broekjes. In combinatie met paskamerspiegels. En cellulite :r haha
pi_123137763
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef Onama het volgende:

[..]

Ik sluit me hier bij aan, na advies van jouw hetzelfde gedaan. Is om een of andere reden wel enorm zwaar, misschien omdat ik niet gewend ben zo snel passen te zetten.
Ik heb gemerkt dat je ook snel je ademhaling mee wilt laten gaan met het hogere tempo, daardoor kan het ook snel zwaarder worden. Let dus op dat je je ademhaling rustig houdt. Dat was één van de redenen dat ik het ook wat zwaarder vond, maar het is natuurlijk voor je lichaam ook wel wennen om zo te lopen. Je kuiten en voeten moeten bijvoorbeeld ook wat harder werken om de demping te realiseren.
pi_123137966
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:45 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Als ik Zalando globaal bekijk (de dames running shorts dan) dan gaan ze tot xl of 44.

Sportshirts shoppen vind ik wel leuk, dat zit allemaal wel prima.. Maar die broekjes. In combinatie met paskamerspiegels. En cellulite :r haha
Hmm, XL of 44 ... Had ik al gezegd dat ik 105 kg weeg en maar 1.70m ben ;)
Dan krijg je cellulite rollade voor de spiegel :') haha!
pi_123138138
RD, Jero nimo en onama, thnx voor de tips. Ik ga eens zoeken op een metronoom en het morgen gewoon proberen :)
En wat betrek stretch oefeningen kreeg ik van Joop van Eindhoven Atletiek het advies om kort op te warmen (wandelen, dribbelen) en daarna de diepe kuitspieren te stretchen. Maar waar zitten je lurven en je kladden eigenlijk? Uuhhh, diepe kuitspieren bedoel ik ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:01:51 #243
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123138851
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik heb even gekeken wat de Suunto Ambit allemaal kan en dat komt nu meer overeen (ten opzichte van een jaar geleden) met datgene wat ik wil en geintresseerd in ben
Suunto Ambit Black hier gespot voor 399 euro, incl HRM
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:02:59 #244
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123138939
Mijn training ging bagger. En als klap op de vuurpijl struikelde degene die achter me liep. Ze viel voorover, bovenop mn onderbeen dat net achter was...vol op mn achillespees :{ Vervolgens viel ze ook nog door op mn rechteronderbeen, maar dat is wel in orde.

Stom.
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:03:18 #245
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123138966
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:52 schreef Nirak het volgende:
RD, Jero nimo en onama, thnx voor de tips. Ik ga eens zoeken op een metronoom en het morgen gewoon proberen :)
En wat betrek stretch oefeningen kreeg ik van Joop van Eindhoven Atletiek het advies om kort op te warmen (wandelen, dribbelen) en daarna de diepe kuitspieren te stretchen. Maar waar zitten je lurven en je kladden eigenlijk? Uuhhh, diepe kuitspieren bedoel ik ;)
ik denk dat hij de spieren bedoeld die mijn fysio de korte noemt.

neem de normale rekhouding voor je kuit aan maar zeg je voet een halve stap dichter bij de muur. nu buig je je knie en rek je de korte kuitspieren :)
Ecosia
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:04:01 #246
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123139020
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef YUR het volgende:
Mijn training ging bagger. En als klap op de vuurpijl struikelde degene die achter me liep. Ze viel voorover, bovenop mn onderbeen dat net achter was...vol op mn achillespees :{ Vervolgens viel ze ook nog door op mn rechteronderbeen, maar dat is wel in orde.

Stom.
klote :(

Let je op dat je neit overtraind wordt?
Ecosia
pi_123139209
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:49 schreef Nirak het volgende:

[..]

Hmm, XL of 44 ... Had ik al gezegd dat ik 105 kg weeg en maar 1.70m ben ;)
Dan krijg je cellulite rollade voor de spiegel :') haha!
Nee dat wist ik niet O~) maar ik durfde niet ernaar te vragen dus ik riep wat ik zag.

quote:

Stom.
Wow lijkt me eng man! Ik denk dat ik zó zou schrikken dat ik zelf op m'n gezicht zou gaan
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:07:07 #248
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123139257
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:04 schreef Jumparound het volgende:

[..]

klote :(

Let je op dat je neit overtraind wordt?
Overvallen bedoel je?
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:07:19 #249
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123139276
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:06 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Nee dat wist ik niet O~) maar ik durfde niet ernaar te vragen dus ik riep wat ik zag.

[..]

Wow lijkt me eng man! Ik denk dat ik zó zou schrikken dat ik zelf op m'n gezicht zou gaan
Scheelde niet veel inderdaad
F means you're fucked
pi_123139371
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:32 schreef Cherryblossom het volgende:

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Plutosport heeft ook wel regelmatig leuke aanbiedingen.
pi_123139421
quote:

Stom.
-O-
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:09:42 #252
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123139442
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:08 schreef Arquero het volgende:

[..]

Plutosport heeft ook wel regelmatig leuke aanbiedingen.
Zalando ook altijd wel :Y
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:10:46 #253
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123139483
quote:
13s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:09 schreef Arquero het volgende:

[..]

-O-
Maar gelukkig heb ik nu twee rustdagen en ga ik zaterdag een nieuw persoonlijk afstandsrecord neerzetten. Om die dan vervolgens de zaterdag daarop weer te verbeteren :+
F means you're fucked
pi_123139503
Heb ik eigenlijk nog nooit op gekeken, Zalando. Volgende keer ook ff kijken. Sportshoppen ftw :9
pi_123139517
Ik vind kleding online kopen altijd een ramp, ik moet echt voelen of het lekker zit en dan is hoe het staat van ondergeschikt belang eigenlijk .

@ Yur , gelukkig maar dat je zelf niet omver kukelde ( ziet nu zo'n rijtje domino hardlopers voor zich)
pi_123139560
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Maar gelukkig heb ik nu twee rustdagen en ga ik zaterdag een nieuw persoonlijk afstandsrecord neerzetten. Om die dan vervolgens de zaterdag daarop weer te verbeteren :+
Die marathon van jou gaat helemaal goedkomen :Y
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:13:40 #257
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_123139682
Dem wat was het koud vanavond! Zelfs doorwarmen onder de douche na afloop zorgt er nog niet zo voor dat ik het nu lekker warm heb :{

Vanavond wel weer eens iedereen versteld laten staan van mijn onwijs hoge hartslag :+ (ik heb gewoon een hoge hartslag, na de inspanning zakt ie wel weer heel mooi en netjes terug.. maar mensen schrikken wel als je zegt dat je op 190 zat :D )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 februari 2013 @ 22:13:51 #258
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_123139692
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:01 schreef YUR het volgende:

[..]

Suunto Ambit Black hier gespot voor 399 euro, incl HRM
Ik betaalde 396 in November
pi_123139725
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:11 schreef Shravani het volgende:
Ik vind kleding online kopen altijd een ramp, ik moet echt voelen of het lekker zit en dan is hoe het staat van ondergeschikt belang eigenlijk .

@ Yur , gelukkig maar dat je zelf niet omver kukelde ( ziet nu zo'n rijtje domino hardlopers voor zich)
Maandag ben ik gaan shoppen in de stad. Maar ik dacht "dat moet ik op internet goedkoper kunnen vinden :{w "
pi_123139739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Haha, we kunnen jou in ieder geval niet beschuldigen van valse bescheidenheid ;)
Heerlijk zo gemotiveerd als jij bent!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 februari 2013 @ 22:14:53 #261
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_123139762
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik pink even een traantje weg R&D.... Ik heet je alvast welkom.
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:15:57 #262
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123139825
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef Nirak het volgende:

[..]

Haha, we kunnen jou in ieder geval niet beschuldigen van valse bescheidenheid ;)
Heerlijk zo gemotiveerd als jij bent!
Ik volg alleen mn schema :)
A.s. zaterdag waarschijnlijk 30km aantikken, volgende week heen en weer naar Hoek van Holland...zal zo'n 35 kilometer zijn
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 februari 2013 @ 22:16:35 #263
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_123139863
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:15 schreef YUR het volgende:

[..]

A.s. zaterdag waarschijnlijk 30km aantikken, volgende week heen en weer naar Hoek van Holland...zal zo'n 35 kilometer zijn
Zolang je niet in Harwich uitkomt....
pi_123139880
quote:

Stom.
Gelukkig geen schade aan overgehouden. :)
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:17:55 #265
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123139939
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zolang je niet in Harwich uitkomt....
Vast niet, zwemmen is mijn minst favoriete onderdeel van de marathontraining

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mwa, linker achillespees is nu best gevoelig. Maar dat komt wel goed inderdaad :Y
F means you're fucked
pi_123139955
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zo kun je lekker wat oplopen, morgenavond ga ik weer hardlopen. Maandag en woensdag in de sportschool gezeten en zoveel spierpijn daaraan over gehouden dat hardlopen er niet in zat. Ik ga het gewoon echt missen als ik een paar dagen niet loop :P
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:18:32 #267
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123139982
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Overvallen bedoel je?
nee, dat je iets wat klein lijkt niet kapot loopt de komende weken...
Ecosia
pi_123139993
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik betaalde 396 in November
Wow! Hoe doe je dat?

/edit: Laat maar, ik moet gaan slapen, niet proberen te lezen. Ik las "behaalde", als in "Ik behaalde 396 km in November" :')

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2013 22:20:31 ]
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:19:13 #269
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123140029
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:18 schreef Jumparound het volgende:

[..]

nee, dat je iets wat klein lijkt niet kapot loopt de komende weken...
Ik begrijp het :) Het ligt nu onder een spreekwoordelijk vergrootglas :Y
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:19:38 #270
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123140059
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wow! Hoe doe je dat?
De andere helft hoeft ie pas in 2015 te betalen ;)
F means you're fucked
pi_123140141
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:19 schreef YUR het volgende:

[..]

De andere helft hoeft ie pas in 2015 te betalen ;)
Zie edit :')
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:22:27 #272
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123140254
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zie edit :')
Weltrusten ;)
F means you're fucked
pi_123141274
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:15 schreef YUR het volgende:

[..]

Zal best zijn dat je alleen een schema volgt, je hebt er toch karakter voor nodig ;)
Is twee weken achter elkaar zo'n afstand lopen geen enorme aanslag op je lichaam? Of moet je daar nog achter komen? ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:41:22 #274
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123141392
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:37 schreef Nirak het volgende:

[..]

Zal best zijn dat je alleen een schema volgt, je hebt er toch karakter voor nodig ;)
Is twee weken achter elkaar zo'n afstand lopen geen enorme aanslag op je lichaam? Of moet je daar nog achter komen? ;)
Dat gaat wel een aanslag op mn lichaam worden ja...maar het zijn zo'n beetje de belangrijkste trainingen in de voorbereiding naar de marathon.
Het tempo van de trainingen is wel een stuk lager dan het beoogde marathontempo, dat scheelt wel wat
F means you're fucked
pi_123141675
Nou ik doe het je de komende 20 jaar niet na hoor ( en daarna ben ik er veel te oud voor haha)
pi_123141809
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:08 schreef Shravani het volgende:
Nou ik doe het je de komende 20 jaar niet na hoor ( en daarna ben ik er veel te oud voor haha)
Niet in beperkingen denken maar in mogelijkheden
  woensdag 20 februari 2013 @ 23:15:25 #277
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123141962
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:19 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik begrijp het :) Het ligt nu onder een spreekwoordelijk vergrootglas :Y
mooi :)
Ecosia
pi_123142159
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:11 schreef Piethur het volgende:

[..]

Niet in beperkingen denken maar in mogelijkheden
Ik ben evengoed al heel blij met wat ik het afgelopen jaar met lopen bereikt heb. Morgen precies een jaar geleden begonnen :) En ik geniet er nog steeds van.
  woensdag 20 februari 2013 @ 23:44:55 #279
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123143352
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat gaat wel een aanslag op mn lichaam worden ja...maar het zijn zo'n beetje de belangrijkste trainingen in de voorbereiding naar de marathon.
Het tempo van de trainingen is wel een stuk lager dan het beoogde marathontempo, dat scheelt wel wat
in mijn ogen is jouw grote voordeel het feit dat je in een groep train...je motiveert elkaar niet alleen maar houd elkaar ook in de gaten of je bijv. niet boven je kunnen aan het lopen ben.

Ik merkte afgelopen jaar toch dat het, als je alleen bezig bent in training om rustig te lopen tijdens een LDL, er is bijv. niemand die je terug fluit en dat lijkt me bij een groep wel.

En wat is een aanslag op je lichaam, degene die langere afstanden lopen hier zijn lekker bezig en we mogen oprecht trots op onszelf zijn maar als je dan weer de prestaties van andere lopers lees dan stelt het toch net weer niets voor wat we aan het doen zijn.... ;) ik lees wel eens afstanden van 150+km per week door sommige lopers en dan vraag je jezelf wel eens af., waar zeur ik over met dat beetje spierpijn

[ Bericht 3% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-02-2013 01:01:01 ]
  woensdag 20 februari 2013 @ 23:57:00 #281
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123143970
quote:
prachtige opsomming.... O+
  donderdag 21 februari 2013 @ 00:00:56 #282
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_123144204
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:19 schreef Shravani het volgende:

[..]

Ik ben evengoed al heel blij met wat ik het afgelopen jaar met lopen bereikt heb. Morgen precies een jaar geleden begonnen :) En ik geniet er nog steeds van.
Gefeliciteerd! Toevallig, ik ben ook precies een jaar geleden begonnen :P ik heb toen nooit durven dromen dat ik de Damloop zou doen.
pi_123144602
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 00:00 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Toevallig, ik ben ook precies een jaar geleden begonnen :P ik heb toen nooit durven dromen dat ik de Damloop zou doen.
Jij ook gefeliciteerd :)
Ik had nooit verwacht de hele winter buiten te blijven lopen , maar na 1x Loopband wist ik het wel !
  donderdag 21 februari 2013 @ 01:02:52 #284
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123146709
vraagje aan de Rotterdam-gangers,zijn jullie anders (lees meer en verstandiger qua koolhydraten) gaan eten tot nu toe?
pi_123149485
Kunnen jullie mij in de OP zetten voor :

1
2
[b]14 april 2013 - Fortis Rotterdam Marathon (Rotterdam)
• _Zeddicus_ - 10km 
[/b]

Gisteren weer lekker getrained met de groep.
  donderdag 21 februari 2013 @ 07:40:06 #286
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123149650
Net terug van een rustige 6km met de hont....stop,start,snuffel etc.dus het was echt meer even de benen strekken dan training. Nu 2 dagen rust (morgen bollenbier,einde van het rooiseizoen) en dan zondag een lange duurloop gepland van rond de 25km
  donderdag 21 februari 2013 @ 07:57:10 #287
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_123149749
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 00:09 schreef Shravani het volgende:

[..]

Jij ook gefeliciteerd :)
Ik had nooit verwacht de hele winter buiten te blijven lopen , maar na 1x Loopband wist ik het wel !
Klopt, dat was voor mij ook nog een uitdaging.. Vooral omdat dat het vooraf zo koud leek :P
  donderdag 21 februari 2013 @ 08:04:06 #288
236410 MaleDuck
pi_123149784
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:19 schreef Shravani het volgende:

[..]

Taart! :P

Gister was weer een hardlopen/korfbal/hardlopen trainingsavond. De afgelopen weken was het erg rustig op de korfbaltraining, dus ik besloot maar een half uur eerder te vertrekken en vast 5 km te lopen in D2. Dat ging eigenlijk best lekker, echt super vlak gelopen qua snelheid en hartslag, dat had ik nooit verwacht.
De korfbaltraining was anders dan ik verwachtte, het team was voor het eerst in een jaar compleet op de training en dan wordt er toch wel serieuzer getraind, dus lekker kunnen draven en me meer ingespannen dan ik verwacht had. Alleen wel grappig om de reacties van je ploeggenoten te zien als je in je hardloopkloffie als kerstboom binnenkomt en weer weg gaat, dan hoor je opmerkingen als: 'Hey, zo'n lampje heeft mijn hond ook' :')
Maar het teruglopen naar huis heb ik maar geprobeerd in hersteltempo, voor het eerst in mijn leven. Dat voelt echt raar :X

http://www.endomondo.com/workouts/160929421/2924303
http://connect.garmin.com/activity/275841674
pi_123149838
Hier staat een leuk stuk in over de medische kant van de marathon (is blad van Erasmus universiteit).
pi_123149874
pi_123150225
quote:
Zo te lezen kan je ook je workout van je horloge uploaden.
(http://figurerunning.com/blog/how-to/)
Dat is dan wel beter. Ik was al bang dat je weer met je GSM moet lopen.
Zal vanavond achter de PC eens goed die site bekijken.
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:04:18 #292
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123150514
@Nirak: http://www.unlimitedsportswear.nl/ Misschien kan je hier iets vinden wat je leuk vindt+lekker zit? :)
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:04:35 #293
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123150518
Volgens mij kunnen we alle OP verzoekjes maar beter weer herhalen bij het volgende deel ;)

Yur wat ik me afvraag: hoe is het met degene die viel achter je dan eigenlijk? En is de groep nog intact of zijn er afvallers?
pi_123150556
Raar dat Garmin Connect het al dagen niet meer doet. Althans, het deel dat een training naar mijn horloge zou moeten sturen.

Uploaden van training lukt gewoon, maar het is éénrichtingsverkeer.

Garmin maar gemaild.
pi_123150592
Snotter! Had graag gaan lopen vandaag :'( maarrrrr..

Furfen is óók leuk!
Ja doei.
pi_123150600
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
Snotter! Had graag gaan lopen vandaag :'( maarrrrr..

Furfen is óók leuk!
Beterschap!
pi_123150666
Ben niet ziek! Snotter omdat ik niet lopen kan vandaag! :P
Ja doei.
pi_123150711
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ben niet ziek! Snotter omdat ik niet lopen kan vandaag! :P
Als je niet kan lopen ben je ziek :) Vind ik.
pi_123150913
Ik snotter wel. Alweer :'(
Terwijl ik normaal altijd om 6 of 7 uur opsta kon ik me vandaag niet voor 9 uur m'n bed uit krijgen en nu ben ik nog moeier.

Maarrrr vanmiddag bij de podotherapeut kijken of ik eventueel zooltjes nodig heb en vanavond na 2 weken rust eindelijk weer rennen.
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:31:08 #300
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123150920
Succes hats :*
  donderdag 21 februari 2013 @ 09:31:26 #301
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123150925
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties