abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:22:23 #1
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123095364

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner

[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 19-02-2013 22:31:27 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:22:36 #2
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123095379
Ik ben ook sneller gaan lopen. Niet eens echt op getraind. Nu scha voor de 10k fixen en daar naartoe werken. Dat moet lukken in 2 maand toch? Loop nu tussen 5 en 7 km.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:23:18 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123095418
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ben ook sneller gaan lopen. Niet eens echt op getraind. Nu scha voor de 10k fixen en daar naartoe werken. Dat moet lukken in 2 maand toch? Loop nu tussen 5 en 7 km.
Moet jou makkelijk lukken :Y

Wil je GotC in de OP toevoegen bij het lijstje CPC-lopers op 10 maart? Voor de 10km :Y
F means you're fucked
pi_123095428
Haha, na de laatste 30 moest dat zijn natuurlijk :D. Die 1e HM ziet er idd niet erg lekker uit. Gewoon te hard gestart of kramp gehad ofzo? Max HR ligt ook wel lekker hoog idd... Weet je die ook meteen ;)
pi_123095508
Ik zit ( ;( ) de motivatie op te brengen om weer te gaan hardlopen in de ochtend, maar het lukt niet..
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:25:29 #6
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123095564
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik zit ( ;( ) de motivatie op te brengen om weer te gaan hardlopen in de ochtend, maar het lukt niet..
Gewoon je schoenen aan en gaan. Hoe moeilijk kan het zijn?
F means you're fucked
pi_123095670
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:25 schreef YUR het volgende:

[..]

Gewoon je schoenen aan en gaan. Hoe moeilijk kan het zijn?
Best moeilijk, in de ochtend ligt je bed best lekker
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:27:50 #8
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123095732
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:26 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Best moeilijk, in de ochtend ligt je bed best lekker
Dat ligt ie in de middag en avond ook.

Als je graag wilt lopen ga je echt je bed wel uit. Als je niet je bed uit gaat, wil je ook niet graag lopen.
F means you're fucked
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:29:17 #9
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123095833
Maar je brengt me op een goed idee. Ik ga richting bed :W
F means you're fucked
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:29:27 #10
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123095846
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Haha, na de laatste 30 moest dat zijn natuurlijk :D. Die 1e HM ziet er idd niet erg lekker uit. Gewoon te hard gestart of kramp gehad ofzo? Max HR ligt ook wel lekker hoog idd... Weet je die ook meteen ;)
te hard gestart en daarom denk ik kramp. Kon niet meer lopen omdat mijn bovenbenen vast zaten en ik er geen beweging meer in kreeg...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_123095916
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef YUR het volgende:

[..]

Als je graag wilt lopen ga je echt je bed wel uit. Als je niet je bed uit gaat, wil je ook niet graag lopen.
Ik wil wel lopen, maar niet die eerste stap zetten om te beginnen met lopen.. Maar goed ik sta morgen weer met goede hoop..
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:32:58 #12
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123096091
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Moet jou makkelijk lukken :Y

Wil je GotC in de OP toevoegen bij het lijstje CPC-lopers op 10 maart? Voor de 10km :Y
Na flink wat vastberadenheid heeft m'n mobiele browser toegegeven. GotC staat erin. 8-)
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:33:52 #13
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123096155
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:30 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Ik wil wel lopen, maar niet die eerste stap zetten om te beginnen met lopen.. Maar goed ik sta morgen weer met goede hoop..
dan ben je geen ochtendloper (ben ik ook niet) een ander tijdstip geen optie? Ik loop graag 's avonds laat nog een rondje... heerlijk :)
Ecosia
pi_123096164
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:29 schreef Jumparound het volgende:

[..]

te hard gestart en daarom denk ik kramp. Kon niet meer lopen omdat mijn bovenbenen vast zaten en ik er geen beweging meer in kreeg...
Autsj! Dat lijkt me niet echt een fijn gevoel.
Ik hoop ook echt heel erg dat het bij mij goed gaat 9 maart, voor mij dan ook de 1e. Ik heb wel een tijd voor ogen, maar ik ben bang dat ik daarvoor ook iets te hard start. Maar we gaan het gewoon proberen. Je leert natuurlijk door vallen en opstaan! :)
Al heb ik wel het geluk dat ik eigenlijk nooit kramp krijg, tenminste tot nu toe nog nooit kramp gehad. Ik heb ook geen idee hoe ik dan zou reageren, schijnt best pijnlijk te zijn... :+
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:34:50 #15
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123096218
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:30 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

quote:

[..]

Leer van de meester _O_
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:36:07 #16
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123096301
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:34 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Autsj! Dat lijkt me niet echt een fijn gevoel.
Ik hoop ook echt heel erg dat het bij mij goed gaat 9 maart, voor mij dan ook de 1e. Ik heb wel een tijd voor ogen, maar ik ben bang dat ik daarvoor ook iets te hard start. Maar we gaan het gewoon proberen. Je leert natuurlijk door vallen en opstaan! :)
Al heb ik wel het geluk dat ik eigenlijk nooit kramp krijg, tenminste tot nu toe nog nooit kramp gehad. Ik heb ook geen idee hoe ik dan zou reageren, schijnt best pijnlijk te zijn... :+
als me iets geleerd heeft de afgelopen weken is het wel mijn hartslag in de gaten houden. 180 kan ik best 2 uur volhouden (in een training) dus wil je zeker zijn van je zaak, ga iets onder je 10k hartslag zitten. je kunt altijd nog harder gaan lopen maar begin vooral _niet te snel_
Ecosia
pi_123096349
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:33 schreef Jumparound het volgende:

[..]

dan ben je geen ochtendloper (ben ik ook niet) een ander tijdstip geen optie? Ik loop graag 's avonds laat nog een rondje... heerlijk :)
Ochtenden zijn altijd zo rustig. 's Avonds is het wat drukker rondom mijn ren-gebied...
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:37:24 #18
11102 knep
Mountainfreak
pi_123096405
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:33 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Ik ben ook verre van een ochtendloper :D.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:38:23 #19
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123096462
Ik ga donderdag eens proberen om sochtends te lopen. Dan moet ik kwart voor 6 eruit ongeveer.
pi_123096483
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:34 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Maar goed ik sta morgen weer met goede hoop..
[..]

[/quote]Leer van de meester _O_
[/quote]
Ik zal het proberen
pi_123096623
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:36 schreef Jumparound het volgende:

[..]

als me iets geleerd heeft de afgelopen weken is het wel mijn hartslag in de gaten houden. 180 kan ik best 2 uur volhouden (in een training) dus wil je zeker zijn van je zaak, ga iets onder je 10k hartslag zitten. je kunt altijd nog harder gaan lopen maar begin vooral _niet te snel_
Zeker goede tip! Vind een HS-meter alleen redelijk vervelend, vooral onder een wedstrijd, dan zakt ie nogal af enzo. Maar op gevoel lukt het me de laatste tijd ook redelijk om te doseren, dus gaan we zeker proberen!
Heb jij trouwens zelf nog gelletjes/eten of drinken meegenomen onderweg? Of waren de drankposten wel genoeg?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:43:57 #22
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123096849
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:40 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Zeker goede tip! Vind een HS-meter alleen redelijk vervelend, vooral onder een wedstrijd, dan zakt ie nogal af enzo. Maar op gevoel lukt het me de laatste tijd ook redelijk om te doseren, dus gaan we zeker proberen!
Heb jij trouwens zelf nog gelletjes/eten of drinken meegenomen onderweg? Of waren de drankposten wel genoeg?
dat had ik wel slim aangepakt...
ik was mn drinkbelt vergeten, maar elke 5 km stonden ze met flesjes water. Ik deed ongeveer 5 km over een flesje, dus dat kwam goed uit (niet geheel ontoevallig ;) )

En bij 7,5 en 15 km een gelletje. Kwam mij prima uit :)
Ecosia
pi_123096959
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:37 schreef knep het volgende:

[..]

Ik ben ook verre van een ochtendloper :D.
Ik was ook nooit een ochtendloper, maar tegenwoordig begin ik met plezier op zondagochtend om 8 uur aan een duurloop van 20+ km. Als je net begint moet je jezelf soms dwingen om te gaan rennen. Als je eenmaal hooked bent dan moet je jezelf soms dwingen om niet te gaan rennen.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:47:54 #24
11102 knep
Mountainfreak
pi_123097085
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik was ook nooit een ochtendloper, maar tegenwoordig begin ik met plezier op zondagochtend om 8 uur aan een duurloop van 20+ km. Als je net begint moet je jezelf soms dwingen om te gaan rennen. Als je eenmaal hooked bent dan moet je jezelf soms dwingen om niet te gaan rennen.
Da's ook waar, maar voor mij geldt dat vaak 's avonds, als het straks weer zomertijd is vind ik het heerlijk om tegen zonsondergang weer te gaan rennen O+.
pi_123097228
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:43 schreef Jumparound het volgende:

[..]

dat had ik wel slim aangepakt...
ik was mn drinkbelt vergeten, maar elke 5 km stonden ze met flesjes water. Ik deed ongeveer 5 km over een flesje, dus dat kwam goed uit (niet geheel ontoevallig ;) )

En bij 7,5 en 15 km een gelletje. Kwam mij prima uit :)
Ok thanks, denk dat ik ook maar wat gelletjes haal dan, nooit geprobeerd nog dus meteen in de training even uitproberen. En misschien maar even 2 kleine flesjes meenemen met belt, volgens mij hebben ze in Hwijk maar 2 posten ofzo. Duurt nog even dus kan me nog beetje voorbereiden gelukkig, maar bedankt in ieder geval!
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:57:25 #26
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123097588
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:47 schreef knep het volgende:

[..]

Da's ook waar, maar voor mij geldt dat vaak 's avonds, als het straks weer zomertijd is vind ik het heerlijk om tegen zonsondergang weer te gaan rennen O+.
Dan ga ik denk ik ook vroeg of laat (als het echt warm is) lopen.
Straks in de lente lijkt het me ook mooi, zo met de bloei en vogeltjes enzulks O+ O+ :D
pi_123098102
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:50 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ok thanks, denk dat ik ook maar wat gelletjes haal dan, nooit geprobeerd nog dus meteen in de training even uitproberen. En misschien maar even 2 kleine flesjes meenemen met belt, volgens mij hebben ze in Hwijk maar 2 posten ofzo. Duurt nog even dus kan me nog beetje voorbereiden gelukkig, maar bedankt in ieder geval!
Bij een HM heb ik geen gelletjes/eten nodig. Soms een klein slokje drinken, maar op die tijd en afstand heb je toch niet zoveel nodig?

Ik ga binnenkort wel eens beginnen met eten en drinken onderweg, ik wil langere trailruns gaan maken en misschien aan het einde van het jaar een marathon.

Ik heb me trouwens ook maar vast ingeschreven voor de bosloopcompetitie komende zondag. 2 hele euro's :D

HM Harderwijk wil ook doen. Twijfel nog wel een beetje...
pi_123098879
Lurk :s)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  dinsdag 19 februari 2013 @ 23:33:13 #29
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123099456
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:07 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Bij een HM heb ik geen gelletjes/eten nodig. Soms een klein slokje drinken, maar op die tijd en afstand heb je toch niet zoveel nodig?

Ik ga binnenkort wel eens beginnen met eten en drinken onderweg, ik wil langere trailruns gaan maken en misschien aan het einde van het jaar een marathon.

Ik heb me trouwens ook maar vast ingeschreven voor de bosloopcompetitie komende zondag. 2 hele euro's :D

de ene loop is de ander niet en je wilt echt geen hongerklop krijgen tijdens je eerste hm :)
Ecosia
pi_123099566
quote:

[..]

Ik weet het niet, ik had wel bij de zevenheuvelenloop dat ik op het eind mijn adem ineens niet meer onder controle kreeg. Kon gelukkig nog wel redelijk tempo vasthouden doordat het naar beneden liep, maar ik weet niet hoe het kwam. Misschien gewoon te hard gegaan of misschien de accu leeg, had ook onderweg niets gedronken of gegeten. Daarom ben ik er een beetje bang voor aangezien de HM nog wat langer is. Bij lange trailruns is het sowieso wel aan te raden ja, gelukkig doe je het dan ook niet echt voor een goede tijd dus dan is wat extra bagage natuurlijk geen probleem en bij een marathon is het pure noodzaak.

Leuk dat je je hebt ingeschreven, ook voor de 10? Heb mezelf daar ook al voor ingeschreven, kost inderdaad bijna niets, wel leuk! Ik ben denk ik rond 10 uur op de baan te vinden, beetje warmlopen enzo. Jij gaat het op je Vibrams doen? :D
  dinsdag 19 februari 2013 @ 23:37:31 #31
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123099718
quote:

[..]

AMEN
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 19 februari 2013 @ 23:43:21 #32
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123100056
quote:

[..]

dit dus, volgens mij heeft bijna niemand extra voeding nodig als het op een HM aankomt.
Ik neem onder de 20km bijna nooit iets mee, ook niet tijdens trail HM's of heuvel training.... sowieso geen eten of gels en hooguit een liter drinken als het warm is.
  woensdag 20 februari 2013 @ 00:30:42 #33
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123102082
ik ben niet te vinden op de foto's :(
Net het tweetaccount maar getweet... ik weet het anders ook niet ;(
Ecosia
pi_123104145
Misschien moet ik ook een beetje oefenen met lopend drinken; bij de kassenloop pakte ik na de tweede ronde een bekertje water maar verslikte me en liep dus even helemaal niet lekker wat ademhaling betrof in de paar minuten direct daarna. Gelukkig ging 't wel snel weer over maar ik had erdus meer last van dan profijt. Bij andere loopjes heb ik 't nooit gedaan, onderweg drinken. Nu ga ik ook niet zo ver en hoor altijd dat 10k ook best kan zonder, maar ik heb toch ook de circuitrun van 12k op het programma staan... en 'szomers op warme dagen is het bij kortere loopjes en trainingen misschien toch ook wel handig als ik leer hoe ik een bekertje water kan wegwerken zonder te stoppen of te verslikken. Of toch van te voren betwr drinken, na afloop weer, en dat geproest onderweg maar laten zitten?
  woensdag 20 februari 2013 @ 04:52:56 #35
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123104237
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 03:15 schreef Sheriam het volgende:
Of toch van te voren beter drinken, na afloop weer, en dat geproest onderweg maar laten zitten?
dit is normaal gesproken mijn aanpak tijdens training, ik drink voor dat ik op pad ga 300ml Leppin sprtsdrink en het zelfde weer na afloop.
Dit geldt voor loopjes rond de 10-15km en vooral na afloop vind ik het perfect, een koolhydrateninjectie die mij goed doet, ik vind het een prima hulpmiddel om te herladen
pi_123104478
quote:

[..]

Nietus :P

Gewoon een ander tijdstip pakken, middag of avond :) werkt prima :)
  woensdag 20 februari 2013 @ 07:37:40 #37
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123104584
Nu ben ik wel benieuwd of kesefkesef heeft gelopen :)
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 07:45:30 #38
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123104626
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Na flink wat vastberadenheid heeft m'n mobiele browser toegegeven. GotC staat erin. 8-)
Thanks ^O^
F means you're fucked
pi_123104739
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als je net begint moet je jezelf soms dwingen om te gaan rennen. Als je eenmaal hooked bent dan moet je jezelf soms dwingen om niet te gaan rennen.
Waarheid.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_123104773
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 03:15 schreef Sheriam het volgende:
Misschien moet ik ook een beetje oefenen met lopend drinken; bij de kassenloop pakte ik na de tweede ronde een bekertje water maar verslikte me en liep dus even helemaal niet lekker wat ademhaling betrof in de paar minuten direct daarna. Gelukkig ging 't wel snel weer over maar ik had erdus meer last van dan profijt.
Ik verslik mij soms ook in mijn eigen spuug onderweg. :') drinken kan wel eens een challenge gaan worden!

Deze dagen valt het nog wel mee maar anders zou ik van te voren een glas water drinken.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:07:48 #41
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123104786

even de Garmin uitdrukken en dan een klein zweefmomentje over de finish
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:08:48 #42
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123104793
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]

even de Garmin uitdrukken en dan een klein zweefmomentje over de finish
Nice ^O^
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:11:36 #43
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123104820
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Nice ^O^

deze is echter een drama, 3.5km onderweg over vlakke weg en het lijkt wel of ik er al een marathon op heb zitten
pi_123104826
quote:

[..]

Ik leg 's avonds mijn hardloopkleren naast me in bed. Eerste wat ik merk als de wekker gaat is dat ze er zijn. Dan realiseer ik dat mijn avond-ik zo graag wou rennen dat ik het redelijk vond om met mijn kleren te gaan slapen. Dan is het een kwestie van het spul onder mijn warme dekens aan te trekken en op te staan. Zodra ik naast mijn bed sta in mijn kleren ga ik ook.

Vanochtend ook weer gedaan, ging best slecht, maar dat maakt niet uit want ik ben tenminste gegaan.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_123104864
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe langer je traint hoe sneller je gaat, je lichaam past zich aan aan de geleverde arbeid. Dus je wordt altijd wel wat sneller.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_123104870
Vanmiddag naar de fysio. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Mocht ik volgende maand niet kunnen meelopen in Den Haag, dan kom ik jullie gewoon aanmoedigen!
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:16:46 #47
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123104875
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanmiddag naar de fysio. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Mocht ik volgende maand niet kunnen meelopen in Den Haag, dan kom ik jullie gewoon aanmoedigen!
Succes vanmiddag!
^O^ ^O^
F means you're fucked
pi_123104890
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 23:43 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit dus, volgens mij heeft bijna niemand extra voeding nodig als het op een HM aankomt.
Ik neem onder de 20km bijna nooit iets mee, ook niet tijdens trail HM's of heuvel training.... sowieso geen eten of gels en hooguit een liter drinken als het warm is.
Niet eten en niet drinken? Not even once.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:22:03 #49
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123104941
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:17 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Niet eten en niet drinken? Not even once.
nope..zo als eerder al eens gepost, ik heb gewoon geen dorst als ik loop, zeker niet als ik een vrij vlakke loop doe
Neem alleen een mueslibar oid en wat te drinken mee boven de 20km en boven de 20 graden
pi_123104957
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 07:16 schreef Nirak het volgende:

[..]

Nietus :P

Gewoon een ander tijdstip pakken, middag of avond :) werkt prima :)
Dat! Ik O+ rennen, maar 's ochtends wéét ik dat ik niet vooruit te branden ben, ben echt een langzame opstarter, dus dan heb ik 's ochtends ook automatisch minder zin om te rennen. Als het échtéchtécht moet dan sleep ik me er wel uit, maar anders gewoon pas na 12 uur en bij voorkeur als er al een en ander aan activiteit plaats gevonden heeft :+
Ja doei.
pi_123104974
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:11 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

deze is echter een drama, 3.5km onderweg over vlakke weg en het lijkt wel of ik er al een marathon op heb zitten
Dat is toch geen vlakke weg? :D Je hebt net een klim van 10% gedaan zo te zien!
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:28:42 #52
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123105016
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:25 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Dat is toch geen vlakke weg? :D Je hebt net een klim van 10% gedaan zo te zien!
believe me, dit noemen we vlak hier, oke...met een klein klimmetje
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:37:01 #53
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123105129
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:12 schreef Onama het volgende:

[..]

Ik leg 's avonds mijn hardloopkleren naast me in bed. Eerste wat ik merk als de wekker gaat is dat ze er zijn. Dan realiseer ik dat mijn avond-ik zo graag wou rennen dat ik het redelijk vond om met mijn kleren te gaan slapen. Dan is het een kwestie van het spul onder mijn warme dekens aan te trekken en op te staan. Zodra ik naast mijn bed sta in mijn kleren ga ik ook.

Vanochtend ook weer gedaan, ging best slecht, maar dat maakt niet uit want ik ben tenminste gegaan.
geen ontbijtje?
pi_123105459
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:11 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Fijne foto's RD! Lekker hè? zo bergaf ;)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 20 februari 2013 @ 08:57:43 #55
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123105494
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 08:22 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

nope..zo als eerder al eens gepost, ik heb gewoon geen dorst als ik loop, zeker niet als ik een vrij vlakke loop doe
Neem alleen een mueslibar oid en wat te drinken mee boven de 20km en boven de 20 graden
Ik dacht dat je was omgepraat door iemand paar maanden geleden :P Dat, ondanks of je wel/geen dorst/honger hebt, je lichaam wel vocht+energie nodig heeft.

Toffe foto's trouwens ^O^

En dank TS O+
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:10:13 #56
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_123105724
Mooie foto's RD, vooral je zweef-finish-foto _O_

En flinke Fok! startlijst bij de CPC :o
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:11:02 #57
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123105742
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
Mooie foto's RD, vooral je zweef-finish-foto _O_

En flinke Fok! startlijst bij de CPC :o
Ja! Tof! *O*
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:12:28 #58
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123105779
Ik geloof er nix van. Alsof FOK!kers buiten komen :{w
F means you're fucked
pi_123105888
Vanavond mijn groeptraining weer :) heb er zin in.
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:17:47 #60
236410 MaleDuck
pi_123105903
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:12 schreef YUR het volgende:
Ik geloof er nix van. Alsof FOK!kers buiten komen :{w
Ja, finishfoto proof is wel nodig, of een donkere tent met WiFi om toch nog even je op je gemak te voelen voor de start...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_123105909
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:17 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ja, finishfoto proof is wel nodig, of een donkere tent met WiFi om toch nog even je op je gemak te voelen voor de start...
:D
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:20:30 #62
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123105953
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:17 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Maarre..Swets staat erin onder voorbehoud voor de HM. Gaat dat wel/niet door :? Niet toch?
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:24:41 #63
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123106055
Mogge c_/
TS, je kunt me eruithalen voor de kwart marathon midden-Delfland op 23 februari :{

Gister een lekkere training gehad overigens. 3x2000m. Trainert kreeg nog zat van kritiek om zijn oren vanwege vorige week >:) Het scheelt, hij valt in voor iemand anders die tijdelijk uit de running is.

Jump, complimenten voor je positieve negatieve split hoor ^O^ Mooie tijd ook!

OK aan t werk :)
pi_123106062
Vast gezellig met GotC en sylvesterr een beetje te staan jompelen bij CPC :D
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:27:36 #65
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123106124
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:24 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb er nu al zin in *O* Met hosselmossel langs de kant *O* Ben alleen even 70 minuten weg, als dat mag :P
pi_123106155
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:27 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb er nu al zin in *O* Ben alleen even 70 minuten weg, als dat mag :P
Jij mag alles! Overigens denk ik dat ik best 5km kan lopen bij CPC, maar misschien moet ik dat ook wel gewoon niet doen nog en nog een paar weekjes wachten :D
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:30:02 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123106178
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:28 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Jij mag alles! Overigens denk ik dat ik best 5km kan lopen bij CPC, maar misschien moet ik dat ook wel gewoon niet doen nog en nog een paar weekjes wachten :D
Ik ben gewoon ongeduldig ;) Jij bent verstandig!
pi_123106212
Zo blij dat ik gisteren nog even gerend heb O+ Voelt fijn!
En gisteren de hardloopkleding ingepakt. In de wastas! En ze gaan binnenkort weer gewassen worden, in de eigen wasmachine! O+ Zó fijn! :D *O* Gewoon écht fris ruikende hardloopkleding, in plaats van 'wel schoon' in de wasserette O+ (geldt ook voor andere kleding, trouwens).
Ja doei.
pi_123106326
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:30 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben gewoon ongeduldig ;) Jij bent verstandig!
Ik sluit niet uit dat ik toch nog de geest krijg. Het past net aan in mijn schema. Al zijn er ook andere leuke ontwikkelingen privé die zijn tijd eisen in het weekend momenteel :D
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:38:34 #70
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123106363
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:36 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik sluit niet uit dat ik toch nog de geest krijg. Het past net aan in mijn schema. Al zijn er ook andere leuke ontwikkelingen privé die zijn tijd eisen in het weekend momenteel :D
Oooooh! Dat klinkt spannend! :9
pi_123106390
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:38 schreef GotC het volgende:

[..]

Oooooh! Dat klinkt spannend! :9
Is het ook! :D
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:40:33 #72
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123106407
Fokkers komen écht buiten! :D
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:43:27 #73
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123106458
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:40 schreef Quoi het volgende:
Fokkers komen écht buiten! :D
ik photoshop me suf...
Ecosia
pi_123106506
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:43 schreef Jumparound het volgende:

[..]

ik photoshop me suf...
Dat photoshoppen is nog tot daaraantoe, die gpx-jes klussen... Manmanman.
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:45:59 #75
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123106516
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat photoshoppen is nog tot daaraantoe, die gpx-jes klussen... Manmanman.
Ik ben zo blij dat ik vaak dezelfde rondjes "loop"
F means you're fucked
pi_123106519
Ow wacht, ik ben geen echte Fokker, aangezien ik de rest van het forum nog nooit heb gezien.
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:49:08 #77
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123106599
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat ik vaak dezelfde rondjes "loop"
en het ook heel stoer gps fuckups blijven noemen
Ecosia
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:57:35 #78
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123106838
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:49 schreef Jumparound het volgende:

[..]

en het ook heel stoer gps fuckups blijven noemen
Ja O+
F means you're fucked
  woensdag 20 februari 2013 @ 09:59:53 #79
236410 MaleDuck
pi_123106909
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:24 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kom er na mn 10 km wel bij staan denk ik ;) Alle HM-ers aanmoedigen :Y
pi_123107264
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:59 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik kom er na mn 10 km wel bij staan denk ik ;) Alle HM-ers aanmoedigen :Y
Wel in de wifi tent in het donker gaan staan dan he? ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:19:03 #81
236410 MaleDuck
pi_123107548
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:10 schreef Arquero het volgende:

[..]

Wel in de wifi tent in het donker gaan staan dan he? ;)
Ja, zal dan online aanmoedigingen versturen van Garmin naar Garmin en van Endomondo naar Endomondo :P
Maar waarschijnlijk zal ik wel heel lang staan uitpuffen, is mijn eerste wedstrijd sinds november...
pi_123107550
Dit was trouwens de NYC marathon vorig jaar, in het begin kon ik nog meekomen in de kopgroep.. *O*

Helaas geen photoshop tot mijn beschikking :')

SPOILER
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:23:09 #83
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123107701
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:19 schreef Jero_nimo het volgende:
Dit was trouwens de NYC marathon vorig jaar, in het begin kon ik nog meekomen in de kopgroep.. *O*

[ afbeelding ]

SPOILER
Ecosia
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:26:39 #84
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123107821
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER
_O-
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:27:27 #85
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123107847
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER
:D!
F means you're fucked
pi_123108281
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER
LOL!
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:53:38 #87
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123108694
aan de kant slomo's

lol, ik loop hier zo hard dat ik mn eigen tijdzone krijg :D
Ecosia
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:56:41 #88
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123108814
:D :D
pi_123108830
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:53 schreef Jumparound het volgende:
aan de kant slomo's

[ afbeelding ]

lol, ik loop hier zo hard dat ik mn eigen tijdzone krijg :D
Je ziet ook gewoon dat jij helemaal moet slalommen om al die slo-mo's heen! Goed bezig! :D
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:07:32 #90
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123109187
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:57 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Je ziet ook gewoon dat jij helemaal moet slalommen om al die slo-mo's heen! Goed bezig! :D
ja man, slome negers ook altijd...
Ecosia
pi_123109445

En wie moet er helemaal vooraan alweer bijna de bocht om zijn? :P
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:17:31 #92
236410 MaleDuck
pi_123109606
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]

Gelukkig loop ik uit de wind achter dit groepje :P
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:19:29 #93
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123109671
Rd heeft het nu al zwaar! Pittig klimmetje, die brug!
Ecosia
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:20:25 #94
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_123109705
Jero, top!
Yur, show-off!
Ecosia
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:21:46 #95
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123109763
Kijk die pijler van de brug rechts begroeid zijn!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 februari 2013 @ 11:24:40 #96
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_123109875
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 09:20 schreef GotC het volgende:

[..]

Maarre..Swets staat erin onder voorbehoud voor de HM. Gaat dat wel/niet door :? Niet toch?
Niet!

:D Dat was in de roes na de bruggenloop :P

Ik ben tegenwoordig blij met 20KM in een week, niet in 2 uur. En deze week ben ik al blij met 5 want vandaag wederom niet lopen want nog steeds ziekig }:|
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:33:59 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123110251
quote:
[ afbeelding ]

Ik sta er waarschijnlijk niet op omdat ik ff in een dixie zit :Y Of nog voor Yur loop *)

Dat waren nog eens tijden. NY O+ ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:37:29 #98
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123110378
quote:
[ afbeelding ]

Hahahaha :D _O-
pi_123110610
quote:
[ afbeelding ]

[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_123110741
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER
:D _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')