maurits=Friso?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:21 schreef Pikkebaas het volgende:
Volgens mij was hij van de herenliefde en was Mabel de Excuus-Truus en vond ze het allang best want prinses.
Maurits heeft het volgens mij nooit met mabel gedaan....quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:21 schreef Pikkebaas het volgende:
Volgens mij was hij van de herenliefde en was Mabel de Excuus-Truus en vond ze het allang best want prinses.
Crap.quote:
Knapper dan zijn broers.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
Hij ziet er in ieder geval niet verkeerd uit![]()
[ afbeelding ]
Aha!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef Tinkepink het volgende:
Dat was Bernard Junior. Die van Ritzen Koeriers als ik het me goed herinner. zoon van Van vollenhoven.
En dan te bedenken dat Bernhardquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha!
Wat een lillekerd is dat zeg.
Ja met een mitrailleur in zijn bril zeker.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:04 schreef Regilio_ het volgende:
Ik ben hem wel eens tegengekomen op een vliegveld in Londen. Wat een baas is die kerel. James Bond in levende lijve.
Die was wel een tijdje in het nieuwd toen-ie ging trouwen.. ik vind zijn vrouw zo vreselijk stijfjes..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Die Floris heb ik werkelijk nog nooit gezien.
Heeft hij de koninklijke handdoek in den ring gegooid of zo?
God, dat is Kate avant la lettre!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die was wel een tijdje in het nieuwd toen-ie ging trouwen.. ik vind zijn vrouw zo vreselijk stijfjes..
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |