Philip Lahm, één brok granietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een gespierde bikkels die Bayern spelers
De Arsenal spelers zien er zo schlemielig uit
Of bij Rodaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij wil aantonen dat hij met minder materiaal ook wat kan moet hij tekenen bij Twentie
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Beste club op dit moment sc heerenveen
In Duitsland zeker maar in de wereld? Ooit Barcelona, Real Madrid, PSG gezien?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Beste club op dit moment fc bayern
Die namen komen me vaag bekend voorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
In Duitsland zeker maar in de wereld? Ooit Barcelona, Real Madrid, PSG gezien?
Hahahahaahahahahaquote:
bijnaquote:
Was ook een typefout, PSG moest PSV zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die namen komen me vaag bekend voor
Met dank aan Stijngod.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:01 schreef Gramulanion het volgende:
Moet wel zeggen dat ik blij ben dat deze plaatjes in de OP staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Real madrid kan het niet tegen bayern . Dat hebben we gezien. Psg hoort niet in het rijtje (zie franse competitie ) barca dichtbijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
In Duitsland zeker maar in de wereld? Ooit Barcelona, Real Madrid, PSG gezien?
Paris Saint-Germain is zo lang... Bayern is zeker titelkandidaat maar Barcelona, Real Madrid (al hoop ik dat United wint) en PSG zijn dat ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was ook een typefout, PSG moest PSV zijn.
Duidelijk wie er nooit voetbal kijkt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:02 schreef IAmdissapoint het volgende:
Duurste seizoenskaarten van de hele PL
Spelers als Mertesacker, Cazorla en Arteta
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die Stijn daarvoor is bijna even groot
Wut?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:03 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Duidelijk wie er nooit voetbal kijkt.
Cazorla en Arteta eenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:02 schreef IAmdissapoint het volgende:
Duurste seizoenskaarten van de hele PL
Spelers als Mertesacker, Cazorla en Arteta
Sowieso mensen die stemmen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:03 schreef Muto het volgende:
Mensen die in de poll Arsenal door hebben gekozen, zouden een ban voor dit subforum moeten krijgen.
Jij hebt nog nooit een wedstrijd van Arsenal gezien. Je praat poep.quote:
Arteta is ook gewoon een leuke subtopper, maar geen Xavi ofzoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:04 schreef Maraten het volgende:
[..]
Cazorla en Arteta eengeven
Per, oké...
HAHAAHA nee wie gaat hier nou naar kijkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een wedstrijd van Arsenal gezien. Je praat poep.
quote:
wanneer gaat ie naar bayern?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:05 schreef Nober het volgende:
Die Guardiola gaat gewoon weer prijzen winnen met Bayern.
Heb je iets tegen robben?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:06 schreef Caland het volgende:
Muller goal en assist.
Robben are you watching?
WK 2010.quote:
Heeft al aardig wat punten gered in de competitie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:06 schreef Keukendrol het volgende:
Die keeper kan er echt geen kut van. Snel Vorm halen Arsenal. Of steek.
100 % kans ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef Muto het volgende:
Laat staan als Bayern tegen Feyenoord corners mocht nemen.
Ik.quote:
Jamaar, dan gaat Arsenal er op vooruit en dat willen we natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef Nober het volgende:
Ik hoop minstens 0-8 want ik moet die Wenger niet en misschien wordt hij dan eindelijk ontslagen.
Meneer Higler wel en die zou dan een tweede geel geven wegens protesten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
Van Bommel zou dit geen geel vinden.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij gaat de zaakwaarnemer van Sagna in de rust de NOS opbellen.
was de schuld van heitinga.quote:
Anonyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:08 schreef Anonymousz het volgende:
waarom is wenger niet weg?
arsenal heeft voor het laatst in 2005 een prijs gewonnen
die gaat pas stoppen bij arsenal als hij in een kist ligt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef Nober het volgende:
Ik hoop minstens 0-8 want ik moet die Wenger niet en misschien wordt hij dan eindelijk ontslagen.
alleen stond het toen nul - nul en speelde Robbenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arsenal probeert de strategie van Nederland tegen Spanje in 2010
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
Van Bommel zou dit geen geel vinden.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:09 schreef Caland het volgende:
Dit is ook geen geel.
Aldus Van Bommel en zijn zaakwaarnemer.
Robben, die was toch op weg naar.. op weg naar?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alleen stond het toen nul - nul en speelde Robben
Huisquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Robben, die was toch op weg naar.. op weg naar?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
yoquote:
nixquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:11 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Laat robben er maar uit, die voegt toch nix toe
Als Casillas een schoenmaat kleiner had gehad ja..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mwah, als ruststand kan het best.quote:
Huisquote:
Robben... DOE HET!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Casillas een schoenmaat kleiner had gehad ja..
Ja zonet ook al een paar keer, niemand loopt mee, sowieso als ze de bal hebben is het steeds tikkie breed, tikkie terug, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
Arsenal in de aanval.. NIEMAND voorin
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef jepperdeprep het volgende:
Zenden ze morgen nou Galatasaray - Schalke uit?![]()
Wie wil die Turkenclub nou zien spelen
ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef jepperdeprep het volgende:
Iedereen kijkt sport 1. Goede keuze Sjek.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef jepperdeprep het volgende:
omdat Sneijdersquote:
sjek zei dat ze het uitzenden om drogba en sneijder te zien voetballen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef jepperdeprep het volgende:
Ja, nederlanders hé. Huntelaar und Sneijderquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef jepperdeprep het volgende:
Niet in mijnequote:
Afellayquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ja, nederlanders hé. Huntelaar und Sneijder
Niet iedereen heeft Sport1.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
sjek zei dat ze het uitzenden om drogba en sneijder te zien voetballen.
Alsof iemand die 2 over de top spelers wilt zien spelen.
Gelukkig bestaat er sport1
Maar Barça is een en al Nederlands. Door Van Gaal.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ja, nederlanders hé. Huntelaar und Sneijder
Die wil ik niet eens zien.quote:
Hij schijnt ook bij Schalke een arrogant pisventje te zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Die wil ik niet eens zien.
Hij is trouwens geblesseerd
neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
boeiend die nederlanders. beter goed voetbal van barca
Ben je gek, ze weten gewoon dat iedereen Sport1 gaat kijken, dus zenden ze dit uit zodat ze later een smoes hebben waarom de kijkcijfers zo laag zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
sjek zei dat ze het uitzenden om drogba en sneijder te zien voetballen.
Alsof iemand die 2 over de top spelers wilt zien spelen.
Gelukkig bestaat er sport1
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb analoge TV...zal bij mij dus wsl niet werken
Analoge TV, bestaat dat nog ja?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
oh? balen. enige reden om te kijken ook wegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Die wil ik niet eens zien.
Hij is trouwens geblesseerd
Kan je tenminste kiezen en hoeft je niet te kijken naar de keuze van sjek.quote:
Wat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ik zei 2-2quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef KingRoland het volgende:
NOS
Denken dat het 1-1 gaat worden
Zeg dan ook niets
Je bedoeld saai 80% balbezitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
boeiend die nederlanders. beter goed voetbal van barca
ik heb het hier ook niet op m'n studentenkamertjenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
zou dat het zijn johquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ben je gek, ze weten gewoon dat iedereen Sport1 gaat kijken, dus zenden ze dit uit zodat ze later een smoes hebben waarom de kijkcijfers zo laag zijn.
Dit dus.quote:
Jij bent een vrouw. Telt niet mee.quote:
Bedoelt jongen.quote:
nee mooie passjes van messi, mooi voetbal van iniesta etc. leuk een hunterlaar die standaard werk verirchtquote:
nos heeft een fc messi abbo voor een onbepaalde tijdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef jepperdeprep het volgende:
Leer eens typenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
nee mooie passjes van messi, mooi voetbal van inesta etc. leuk een hunterlaar die stadnaard werk vericht
Iniesta.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
nee mooie passjes van messi, mooi voetbal van inesta etc. leuk een hunterlaar die stadnaard werk vericht
Waarmee is ie klaar?quote:
Wat boeit dat nou joh, alle vis is lekker.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je zou nog vertellen welke vis het nou was?
Veranderd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:20 schreef Sheepcidus het volgende:
beetje in een schopploeg verandert dat arsenal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veranderd*.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:20 schreef Sheepcidus het volgende:
beetje in een schopploeg verandert dat arsenal
gespeeltquote:
oh egt?quote:
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
Bayern gaat gewoon weer de finale spelen
ditquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Bayern speeld wel beter zonder Robben
geen dank.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet er iemand hoe je op een creatieve manier een mod aan kan spreken? Ik heb dit binnenkort nodig.
Bedankt
Europa League is ergerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is de CL toch een ongelooflijk kut toernooi. Al was Real Madrid - United wel een positieve uitzondering.
Tijd om af te haken.
Ja, het is uidgespeelt ja, niet uidgespeeld. Dat kan natuurlijk niet.quote:
Vind het de laatste 5 jaar ook allemaal vrij stijfjes en saai ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is de CL toch een ongelooflijk kut toernooi. Al was Real Madrid - United wel een positieve uitzondering.
Tijd om af te haken.
Hmm, lastig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet er iemand hoe je op een creatieve manier een mod aan kan spreken? Ik heb dit binnenkort nodig.
Bedankt
MEnsen die dit zeggen zitten de volgende pot weer als eerste voor de TVquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd om af te haken.
fixedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[insert willekeurige club] speelt wel beter zonder Robben
Mannone, Diaby, Rosicky, Giroud, Oxlade-Chamberlain, Coquelin, Jenkinsonquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:24 schreef DeLachendeVierde het volgende:
wat heeft arsenal nog op de bank zitten dan?
Ik in ieder geval wel jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:24 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
MEnsen die dit zeggen zitten de volgende pot weer als eerste voor de TV
Zit je nu te trollen met speeld?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Bayern speeld wel beter zonder Robben
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:26 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Zit je nu te trollen met speeld?
Walcott. Giroud zit op de bank, maar daar heb je ook niet zoveel aan.quote:
Arsenal speeld toch ook als een troll?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:26 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Zit je nu te trollen met speeld?
Hiermee gaat de oorlog gewonnen wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Mannone, Diaby, Rosicky, Giroud, Oxlade-Chamberlain, Coquelin, Jenkinson
Geen Gervinho helaas.
Gekozen voor geen statische spitsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
Giroud. Maar geen idee waarom die er niet in staat
Statisch, matige aanname, matige afmaker.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
Je kan er de oorlog mee in.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hiermee gaat de oorlog gewonnen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:28 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je kan er de oorlog mee in.KanonnenvoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |