Philip Lahm, één brok granietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een gespierde bikkels die Bayern spelers
De Arsenal spelers zien er zo schlemielig uit
Of bij Rodaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij wil aantonen dat hij met minder materiaal ook wat kan moet hij tekenen bij Twentie
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Beste club op dit moment sc heerenveen
In Duitsland zeker maar in de wereld? Ooit Barcelona, Real Madrid, PSG gezien?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Beste club op dit moment fc bayern
Die namen komen me vaag bekend voorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
In Duitsland zeker maar in de wereld? Ooit Barcelona, Real Madrid, PSG gezien?
Hahahahaahahahahaquote:
bijnaquote:
Was ook een typefout, PSG moest PSV zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die namen komen me vaag bekend voor
Met dank aan Stijngod.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:01 schreef Gramulanion het volgende:
Moet wel zeggen dat ik blij ben dat deze plaatjes in de OP staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Real madrid kan het niet tegen bayern . Dat hebben we gezien. Psg hoort niet in het rijtje (zie franse competitie ) barca dichtbijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
In Duitsland zeker maar in de wereld? Ooit Barcelona, Real Madrid, PSG gezien?
Paris Saint-Germain is zo lang... Bayern is zeker titelkandidaat maar Barcelona, Real Madrid (al hoop ik dat United wint) en PSG zijn dat ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was ook een typefout, PSG moest PSV zijn.
Duidelijk wie er nooit voetbal kijkt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:02 schreef IAmdissapoint het volgende:
Duurste seizoenskaarten van de hele PL
Spelers als Mertesacker, Cazorla en Arteta
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die Stijn daarvoor is bijna even groot
Wut?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:03 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Duidelijk wie er nooit voetbal kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |