SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steau gaat volop de aanval, ik was nou niet echt onder de indruk van hun. Ik denk dat ze fouten gaan maken en dat de 0-1 snel gaat vallen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef Aldo-MC het volgende:
Makkelijk avondje kun je wel vergeten.
Winnen zie ik ook echt wel lukken maar die debiele Roemenen gaan natuurlijk schoppen als mallen. Dus als Eriksen of zo geblesseerd raak ben je mooi de sigaar rest van het seizoen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Steau gaat volop de aanval, ik was nou niet echt onder de indruk van hun. Ik denk dat ze fouten gaan maken en dat de 0-1 snel gaat vallen.
Eriksen is volgens amper tot nooit geblesseerd en die heeft aardig wat schoppen gekregen hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Winnen zie ik ook echt wel lukken maar die debiele Roemenen gaan natuurlijk schoppen als mallen. Dus als Eriksen of zo geblesseerd raak ben je mooi de sigaar rest van het seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door tammepiet op 19-02-2013 21:59:30 ]
Waarom staat er een feestende kakkerlak in dit topic? Ook al wordt hij belachelijk gemaakt, dit hoort gewoon niet thuis in dit mooie topic...quote:
Hehe zal een spoiler zetten voor jou. Wel tekenend die zwart-zwit foto.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:54 schreef handboek het volgende:
[..]
Waarom staat er een feestende kakkerlak in dit topic? Ook al wordt hij belachelijk gemaakt, dit hoort gewoon niet thuis in dit mooie topic...
Inderdaad, en moge die foto nog tot het einde der tijden zwart-wit blijven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:59 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Hehe zal een spoiler zetten voor jou. Wel tekenend die zwart-zwit foto.
Zal nog gebeuren ook. Feyenoord die kampioen wordtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef handboek het volgende:
[..]
Inderdaad, en moge die foto nog tot het einde der tijden zwart-wit blijven.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)rheid-voor-Blind.htmquote:Ajax heeft bij de beloften voor de plek van linkervleugelverdediger ook de twintigjarige Mitchell Dijks nog achter de hand. Hij is een wat flegmatieke voetballer maar een betere verdediger, vooral sterk in de lucht.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:51 schreef tammepiet het volgende:
Er zijn circa 1 miljard mensen wereldwijd geboren sinds het laatste kampioenschap in Rotterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn momenteel circa 7 miljard mensen. Meer dan 14% van de mensen die nu leven hebben geen titel voor Feyenoord meegemaakt.
De schaal naar Rotterdam is voor dit deel van de wereldbevolking waarschijnlijk een meer historische gebeurtenis dan een zwarte president in de V.S. of - mogelijk - een zwarte paus![]()
Wacht maar tot je zondag weer kut met peren speelt en tegen ADO met moeite een punt pakt. Dan vervloek je die donderdagavond wedstrijden wel hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vind het wel mooi zo'n dubbel programma, 2x per week AjaxNu al zin in om door te gaan naar de finale van EL en beker. Van mij mag er in NL ook nog wel een league cup bij komen ofzo
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:51 schreef tammepiet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zondag weer kut met peren speelt en tegen ADO met moeite een punt pakt. Dan vervloek je die donderdagavond wedstrijden wel hoor.
Van der Gijp redenatie: lang en behoorlijk sterk dus goed in de luchtquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)rheid-voor-Blind.htm
Hmmmm
quote:Barça haalt Fischer en laat Cuenca bij Ajax
Viktor Fischer heeft deze week bij Ajax zijn contract verlengd tot 2017, maar wellicht vertrekt hij alsnog komende zomer. De scouts van Barcelona hebben een positief rapport ingeleverd bij de clubleiding en willen een bod van 18 miljoen euro uitbrengen.
Volgens El Mundo Deportivo is Barça van plan Isaac Cuenca nog een extra jaar te stallen in Amsterdam. De zekerheid van een kwalitatief goede buitenspeler moet de landskampioen definitief over de streep trekken. Fischer brak dit seizoen door bij Ajax en was tot nu toe in 21 officiële duels goed voor acht doelpunten.
http://www.sport1.nl/nieu(...)cuenca-bij-ajax.html
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:27 schreef Stiggie het volgende:
Bullshit lijkt me maargoed:
Sport 1
[..]
Sport1 is nog erger dan de wandelgangen bij Voetbalzonequote:Op woensdag 20 februari 2013 12:03 schreef tammepiet het volgende:
Volgens Sport1 speelde van der Wiel nu bij Benfica, Vertonghen bij Arsenal, Huntelaar bij Liverpool en Vermeer bij Arsenal.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)rheid-voor-Blind.htm
Hmmmm
Ik vind het niet zo'n raar artikelquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die man heeft goed zijn huiswerk gedaan.
Blind is idd zo'n rare speler, goed in mee opkomen, kan dan goed voetballen, maar is verdedigend te zwak. Maar hij is ook weer niet goed genoeg als middenvelder denk ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:09 schreef CaasS het volgende:
Ik zou het niet zo heel erg vinden als Blind weggaat komende zomer. Heb niet het idee dat die jongen veel beter gaat worden als hij nu is. Blijft toch verdedigend kwetsbaar.
Beetje half half. Prima als hij blijft, prima als hij weggaat. Al blijf ik sowieso respect houden voor de manier waarop hij zich heeft terug gevochten. Niet iedereen is daartoe in staat. Als hij weggaat is dat sowieso met opgeheven hoofd.
Ik zou het wel jammer vinden. Ik zie hem op termijn ook liever niet meer als basisspeler, maar hij is wel een prima onderdeel van de selectie vind ik. Kan op meerdere posities redelijk uit de voeten en heeft inmiddels al aardig wat ervaring vergeleken bij veel andere spelers. Mits hij genoegen neemt met reserverol, mag hij erbij blijven van mij.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:09 schreef CaasS het volgende:
Ik zou het niet zo heel erg vinden als Blind weggaat komende zomer. Heb niet het idee dat die jongen veel beter gaat worden als hij nu is. Blijft toch verdedigend kwetsbaar.
Beetje half half. Prima als hij blijft, prima als hij weggaat. Al blijf ik sowieso respect houden voor de manier waarop hij zich heeft terug gevochten. Niet iedereen is daartoe in staat. Als hij weggaat is dat sowieso met opgeheven hoofd.
Positioneel is hij wel goed en opbouwend ook, maar waarschijnlijk toch te licht bevonden voor de centrale verdedigende middenvelder plekquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blind is idd zo'n rare speler, goed in mee opkomen, kan dan goed voetballen, maar is verdedigend te zwak. Maar hij is ook weer niet goed genoeg als middenvelder denk ik.
Ik vind hem tot nu toe sympathieker dan z'n vaderquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:51 schreef Dven het volgende:
Ik zie Blind een leven lang bij Ajax blijven en op den duur net zo belangrijk zien worden als zijn vader. Beide laatbloeiertjes
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:51 schreef Dven het volgende:
Ik zie Blind een leven lang bij Ajax blijven en op den duur net zo belangrijk zien worden als zijn vader. Beide laatbloeiertjes
Blind groeit nog wel wat door.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik mag hopen dat we het niveau van Blind toch nog wel gaan ontstijgen
Maar dat betekent niet dat hij de rest van zijn leven bij ons moet spelen. Voor nu is het prima maar zodra Boilesen fit is staat Blind er gewoon naast.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoger niveau heeft Ajax momenteel niet nodig.
nee, we krijgen vrijwel geen goals tegen, klopt...quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoger niveau heeft Ajax momenteel niet nodig.
Dat hoop ik ook welquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Danny was op Daley zijn leeftijd ook maar een simpele verdediger bij Sparta. Heeft ons toch behoorlijk wat successen gebracht. Maarja, veel mensen kijken niet verder dan vandaag.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:04 schreef Stiggie het volgende:
Blind is heel erg ajaxied, enorm gegroeid en als hij die stappen zou doorzetten en zich verder ontwikkeld kan het zomaar een topper worden. Wie had het vorig jaar gedacht dat hij zoveel beter zou zijn en zelfs in aanmerking zou komen voor het NL elftal. Vind het moeilijk om te zeggen hoeveel beter hij nog kan worden nav vorig jaar toen ik hem eigenlijk had afgeschreven. Zie hem graag nog bij Ajax.
Boilesen is zo lang uit de running geweest dat het nog maar de vraag is of hij op zijn oude niveau komt en/of hij zoveel beter is. Je merkt het bijv. ook aan Cuenca en Boerrigter... lang niet spelen en blessures heeft gevolgen en veel tijd nodig. En Boilesen is al veel langer aan de kant
Die successen waren zonder hem ook wel gehaald, Frank de Boer was gewoon beter op die plek.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Danny was op Daley zijn leeftijd ook maar een simpele verdediger bij Sparta. Heeft ons toch behoorlijk wat successen gebracht. Maarja, veel mensen kijken niet verder dan vandaag.
Erg gemakkelijke conclusie die daadwerkelijk nergens op gebaseerd is. Alles en iedereen van dat elftal roemt Danny Blind om in ieder geval zijn voetballende kwaliteiten. Maar Tarado weet wel beterquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die successen waren zonder hem ook wel gehaald, Frank de Boer was gewoon beter op die plek.
Verder vind ik de vergelijking ook nergens op slaan, ok ze zijn familie, daar houdt het dan ook op
Hij was helemaal niet zo goed, hij lifte goed mee, zijn populariteit als speler had hij alleen te danken aan zijn vermeende trouw maar dat kwam meer omdat er geen clubs geïnteresseerd waren en hij al redelijk op leeftijd was. Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik was er gewoon bij en heb niet van horen zeggenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Erg gemakkelijke conclusie die daadwerkelijk nergens op gebaseerd is. Alles en iedereen van dat elftal roemt Danny Blind om in ieder geval zijn voetballende kwaliteiten. Maar Tarado weet wel beter
Dit helemaal. Blind was niets bijzonders, sprong er niet bovenuit en is alleen zo lang gebleven omdat hij niet goed genoeg was om te vertrekken. Leuk om allerlei mythen te bedenken, maar Blind was zeker geen internationaal topniveau.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was helemaal niet zo goed, hij lifte goed mee, zijn populariteit als speler had hij alleen te danken aan zijn vermeende trouw maar dat kwam meer omdat er geen clubs geïnteresseerd waren en hij al redelijk op leeftijd was. Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik was er gewoon bij en heb niet van horen zeggen
Bedankt voor de samenvatting van Tarado zijn post.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dit helemaal. Blind was niets bijzonders, sprong er niet bovenuit en is alleen zo lang gebleven omdat hij niet goed genoeg was om te vertrekken. Leuk om allerlei mythen te bedenken, maar Blind was zeker geen internationaal topniveau.
Ik bevestig alleen wat hij zegt. Komt niet vaak voor dat ik het met hem eens ben.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatting van Tarado zijn post.
Ja joh. Lift mee op succes van anderen, zonder zinvolle reden aanvoerder van één van de grootste Ajax-elftallen ooit, net als van het Nederlands elftal. Totaal niet serieus te nemen jijquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was helemaal niet zo goed, hij lifte goed mee, zijn populariteit als speler had hij alleen te danken aan zijn vermeende trouw maar dat kwam meer omdat er geen clubs geïnteresseerd waren en hij al redelijk op leeftijd was. Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik was er gewoon bij en heb niet van horen zeggen
Dat vereist slechts een kritische opmerking jegens een Ajax speler.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik bevestig alleen wat hij zegt. Komt niet vaak voor dat ik het met hem eens ben.
Dan doe je dat toch niet, maar ook al was hij die vermeende wereldster dan is het nog geen garantie dat Daley dat ook wel wordt, zie bijvoorbeeld Jordi Cruijff, Gert van Hanegem.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja joh. Lift mee op succes van anderen, zonder zinvolle reden aanvoerder van één van de grootste Ajax-elftallen ooit, net als van het Nederlands elftal. Totaal niet serieus te nemen jij
Dit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja joh. Lift mee op succes van anderen, zonder zinvolle reden aanvoerder van één van de grootste Ajax-elftallen ooit, net als van het Nederlands elftal. Totaal niet serieus te nemen jij
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tarado heeft sowieso een goede kijk op voetbal.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tarado heeft sowieso een goede kijk op voetbal.
Bedankt voor de bijvalquote:
Het klopt ook gewoon wat je zegt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de bijvalmaar wat ik schreef over Danny Blind is zeker geen onzin, maar goed als anderen anders willen geloven prima, was vast ook een schok toen hen bekend werd dat Sinterklaas niet bestaat
daar kan ik mij wel in vinden. destijds heel veel wedstrijden van Blind gezien, maar nooit echt het idee gehad dat er een internationale topper rond liep.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat kwam niet alleen door hemquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:00 schreef Kopsterk het volgende:
De jaren dat Danny Blind in de verdediging stond kreeg Ajax wel relatief weinig tegendoelpunten.
Hopelijk wordt het een Jerry - Nigel geval danquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch niet, maar ook al was hij die vermeende wereldster dan is het nog geen garantie dat Daley dat ook wel wordt, zie bijvoorbeeld Jordi Cruijff, Gert van Hanegem.
Dus zijn vader als voorbeeld aanhalen is sowieso zinloos
Ik vond het een kwal en dat betekent dat hij het waarschijnlijk tegen ons wel altijd goed deed.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:32 schreef The_Groove het volgende:
Die Danny Blind verheerlijking hier
Nuttige verdediger hoor maar absoluut geen wereldtopper.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:32 schreef The_Groove het volgende:
Die Danny Blind verheerlijking hier
Nuttige verdediger hoor maar absoluut geen wereldtopper.
Danny bezorgt ons wel de wereldbeker met zn penaltyquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan gewoon niets zijn geweest met zo'n haar. Er staat een SCHAAP op het veld... jaja een SCHAAP op het veld.
ik stond met kippenvel maar de radio te luisteren toen, in groep 7quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Danny bezorgt ons wel de wereldbeker met zn penalty
Ik mocht ziek thuis blijven van mn vader en zat met mn broer voor de tvquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik stond met kippenvel maar de radio te luisteren toen, in groep 7
zo'n haarquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan gewoon niets zijn geweest met zo'n haar. Er staat een SCHAAP op het veld... jaja een SCHAAP op het veld.
quote:Fischer: 'Fans Steaua werken motiverend'
Naast Frank de Boer nam Viktor Fischer ook deel aan de persconferentie in aanloop van Steaua Boekarest - Ajax. Donderdag avond zal het Europa League-duel van om 21:05 uur start gaan in Boekarest, eerder wonnen de Amsterdammers in eigen huis met 2-0 van de Roemenen.
Wat betreft Fischer heeft Ajax dezelfde taak als vorige week. 'We moeten een goed resultaat neerzetten en een ronde doorkomen, en het is juist mooi als de Fans van Steaua tegen ons zijn. Dat werkt bij mij juist extra motiverend.'
Ook werd de smaakmaker gevraagd naar wat hij van het de late aftrap vond. 'Ik ben het niet gewend', zei Fischer. 'Meestal ligt hij op dat tijdstip al in bed', wist de Boer de aanwezige pers te vertellen.
De jonge Deen, die onlangs bijtekende tot 2017, merkt dat hij de aandacht trekt van verschillende coaches. 'Ik word steeds sterker en beter. Ook in hoe ik omga met de druk. Daar hebben de trainers ook oog voor. Mede daarom zit ik nu ook hier, omdat ik in de gaten word gehouden', aldus Fischer.
quote:De Boer: 'Veld Steaua ziet er goed uit'
DE BOER GAAT ROULEREN - Frank de Boer blikte in een persconferentie alvast vooruit op het Europa League-duel van aanstaande donderdag tegen Steaua Boekarest. Eerder werd bekend dat het veld van Steaua in erbarmelijke staat verkeerde, maar de Boer geeft aan dat de schade lijkt mee te vallen. 'Veld ziet er goed uit, maar lijkt wel heel glad.'
Verder wil de coach niet veel kwijt over de elf spelers die morgen aan de aftrap staan. Maar De Boer sluit niet uit dat enkele andere basisspelers nog minuten gaan krijgen. 'De opstelling bekijken we morgen. Roteren van spelers is goed in een zwaar jaar, zeker als je in alle drie de competities nog meedoet.'
De trainer van Ajax waakt daarnaast wel voor overbelasting van spelers. 'Het liefst speel je in een zo vast mogelijke opstelling, maar je moet ook denken aan de fysiek van spelers. Cuenca heeft bijvoorbeeld acht maanden niet gespeeld. Onze spelers zijn heel goed voorbereid om om de 3,4 dagen te spelen. Maar als ik spelers kan sparen doe ik dat', aldus de Boer.
De Boer verwacht veel scherpte van zijn ploeg. 'Want Steaua heeft in Amsterdam heel goed gespeeld; ik vond ze gedurfd voor de dag komen. Ze hadden continu druk naar voren. Ik verwacht weer eenzelfde recept. Wij moeten daar onderuit zien te voetballen. 'Maar wij zijn wel de favoriet', legt de trainer van Ajax uit. 'Als wij één keer scoren, dan moeten zij er al vier maken.'
quote:Reghecampf: 'Ajax is van hoge kwaliteit'
WEDSTRIJD NIET UITVERKOCHT - Aanstaande donderdag speelt Ajax de return in de Europa League tegen Steaua Boekarest. Vorige week donderdag won Ajax met 2-0 van de Roemenen. Ondanks een niet uitverkochte Arena Națională, blijft Steaua Boekarest-trainer Laurentiu Reghecampf optimistisch over de return tegen Ajax.
'Ik maak me niet druk om hoeveel mensen er naar het stadion komen. We zijn blij dat we deel uit mogen maken van deze club en zullen de mensen die wél komen proberen te bedanken door een goede wedstrijd te spelen', vertelt Reghecampf aan VI. 'We willen graag kwalificatie voor de volgende ronde met hen vieren.'
Anderzijds wees de trainer op de kwaliteiten van het elftal van Frank de Boer. 'Het zal niet gemakkelijk worden. Het zal zeker niet vanzelf gaan, want we staan tegenover een elftal van hoge kwaliteit.'
Raul Rusescu, sterspeler van Steaua, denkt dat zijn team er meer dan klaar voor is. 'De moraal in de ploeg is goed. We zijn klaar voor deze grote wedstrijd, we zijn op alles voorbereid. Dus dat het veld slecht is, zal geen probleem zijn. Dat was in Amsterdam immers ook niet al te best.'
De aanvaller eindigde zijn verhaal met een opmerkelijke verwijzing naar oud-speler van FC Utrecht Mihai Nesu. Nesu is grotendeels verlamd en speelde tot 2008 voor de Roemeense club. 'We spelen voor hem', legt Rusescu uit. 'En natuurlijk voor onszelf en alle Steaua-fans.'
2 x Siggy johquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou een 2-1 winst daar moet toch wel lukken. Fischer gaat er 2 maken
Dealquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maken we er 4-1 van, maken ze er allebei 2
Dat verwacht ik ook een beetje, ik hoop op een snelle 0-1 en dan uitspelenquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:18 schreef Marsenal het volgende:
Ik gok op een 1-1. Het zal wel een kutpot worden, schoppartij.
Uitspelenquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook een beetje, ik hoop op een snelle 0-1 en dan uitspelen
Veel plezier!quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:43 schreef Dven het volgende:
Spullen gepakt, auto in, op naar Boekarest!
Wel fucking koud daar! Vanavond zelfs sneeuw !Terwijl het hier vandaag 15 graden wordt
Idd, zoals Ajax altijd zo goed een voorsprong heeft verdedigd, zoals tegen Vitesse etcquote:
Natuurlijk wel, het gaat erom hoe je het doet, tegen Vitesse lieten ze het lopenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:02 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Niks voor Ajax. (Wedstrijd uitspelen dan he)
Lekker achterover hangen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, zoals Ajax altijd zo goed een voorsprong heeft verdedigd, zoals tegen Vitesse etc.
Typische voetballer voor in Engeland. Ren je rot met Luis, en hij heeft nog eens meer kwaliteiten dan alleen rennenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:00 schreef TIM-846 het volgende:
Zijn jullie eigenlijk verbaasd met de prestaties van Suarez bij Liverpool?
Vind het leuk voor hem, maar had echt niet verwacht dat hij daar zo de man zou zijn.
Natuurlijk niet geweldig talent. Vind zijn goals bij Liverpool ook veel indrukwekkender dan die van RvP bij United bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:00 schreef TIM-846 het volgende:
Vind het leuk voor hem, maar had echt niet verwacht dat hij daar zo de man zou zijn.
Ik had het eigenlijk niet verwacht, gezien zijn vele "rommel" goals zoals ik ze zie bij Ajax. Maar op die manier gaat hij, voor zover ik zo nu en dan eens kijk, gewoon verder bij Liverpool, gecombineerd met soms gewoon mooie goalsquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:00 schreef TIM-846 het volgende:
Zeker wel verwacht, hij is exceptioneel goed. Zou hem wel bij Madrid willen zien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:00 schreef TIM-846 het volgende:
Rommel goals? Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:21 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet verwacht, gezien zijn vele "rommel" goals zoals ik ze zie bij Ajax. Maar op die manier gaat hij, voor zover ik zo nu en dan eens kijk, gewoon verder bij Liverpool, gecombineerd met soms gewoon mooie goals![]()
Suarez is voor mij wel een held, samen met Vertonghen. Jammer dat hij het kampioenschap niet heeft meegemaakt.
Ik verbaasde me soms hoe hij tussen drie vier man de bal "lucky" mee kreeg (meestal in de 16) en dat noem ik rommel goals. Op een gegeven moment ben ik gaan begrijpen dat dat gewoon een specialiteit van hem isquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rommel goals? Waar heb jij het over?
Hij is niet zo flashy als bijvoorbeeld Ronaldo als hij dribbelt maar hij doet er echt weinig voor onder het is echt geen geluk dat hij zo vaak de bal mee krijgt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:27 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik verbaasde me soms hoe hij tussen drie vier man de bal "lucky" mee kreeg (meestal in de 16) en dat noem ik rommel goals. Op een gegeven moment ben ik gaan begrijpen dat dat gewoon een specialiteit van hem is
Dat heb ik ook altijd gehad met Suarez. De eerste paar keer dacht ik 'die mazzelt er langs en frommelt de bal in het doel', maar hij bleef het maar doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:27 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik verbaasde me soms hoe hij tussen drie vier man de bal "lucky" mee kreeg (meestal in de 16) en dat noem ik rommel goals. Op een gegeven moment ben ik gaan begrijpen dat dat gewoon een specialiteit van hem is
0 punten denk ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
komende 1 1/2 week kunnen we wel vertrouwen tanken.
Eerst Steaua uit overleven, dan ADO thuis (In de wetenschap dat Feyenoord - PSV), dan thuis tegen een wisselvallig AZ om de finale van de beker te halen, en dan in Enschede op bezoek waar het crisis is.
Vanavond 2-1 winst , ADO thuis 2-0 winst , tegen AZ 1-0 winst en tegen FC Twente 4-2 winnenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
komende 1 1/2 week kunnen we wel vertrouwen tanken.
Eerst Steaua uit overleven, dan ADO thuis (In de wetenschap dat Feyenoord - PSV), dan thuis tegen een wisselvallig AZ om de finale van de beker te halen, en dan in Enschede op bezoek waar het crisis is.
Hoezo denk je dat?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:07 schreef Schanulleke het volgende:
Tegen Twente maak je er echt geen 4. Dat wordt een saaie wedstrijd met weinig goals, als er al goals vallen...
Voor de beker win je wel hoor. Ik heb minder vertrouwen in de wedstrijd in Alkmaar voor de competitie. Daar heeft Ajax het meestal wel lastigquote:
Je onderschat de verdediging en spelopvatting van Twente. Daar is gewoon lastig tegen te scoren. Er is een reden dat ze de minst (20 keer pas!) gepasseerde verdediging zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij Twente kan je er echt wel 4 maken hoor. Die verdedigers vind ik niet zo veel hoor. Als Kolbeinn en Fischer beetje scherp zijn moet het wel lukken
Oh wacht beker win je wel. Dacht dat het over de competitie ging. Die win je niet bij AZ-uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor de beker win je wel hoor. Ik heb minder vertrouwen in de wedstrijd in Alkmaar voor de competitie. Daar heeft Ajax het meestal wel lastig
Utrecht scoorde er 4 keer, dus dan kan Ajax het ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je onderschat de verdediging en spelopvatting van Twente. Daar is gewoon lastig tegen te scoren. Er is een reden dat ze de minst (20 keer pas!) gepasseerde verdediging zijn.
Denken dat Twente hetzelfde speelt tegen Ajax als tegen Utrecht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht scoorde er 4 keer, dus dan kan Ajax het ook
Nee, maar zij moeten ook komen en winnen om iets van het seizoen te maken. Misschien dan wel laatste kans voor Steve Cliché. Dus dan kan Ajax wel profiteren. En Ajax heeft natuurlijk betere spelers als Utrechtquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:35 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Denken dat Twente hetzelfde speelt tegen Ajax als tegen Utrecht.
Als je over 2 weken overal er uit ligt, gewoon talenten de kans geven voor volgend jaar. Andersen, Meleg, Denswilquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Gaat echt een do-or-die periode worden, beetje wat Barca nu ook heeft, kan er heel leuk uitzien over 2 weken maar kan ook een dramaseizoen worden.
Dat is wel zo, maar het positieve vind ik dit seizoen toch wel dat het voetballend er weer op begint te lijken af en toequote:Op donderdag 21 februari 2013 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Gaat echt een do-or-die periode worden, beetje wat Barca nu ook heeft, kan er heel leuk uitzien over 2 weken maar kan ook een dramaseizoen worden.
Nouja, met het verschil dat Barca in de Primera Division wel een dikke straatlengte voorsprong heeft...quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Voor het kampioenschap liggen we er over 2 weken echt nog niet uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je over 2 weken overal er uit ligt, gewoon talenten de kans geven voor volgend jaar. Andersen, Meleg, Denswil
ja, tuurlijk, maar die staat ook voor zware europese uitdagingen, en dan grote wedstrijden thuis voor de beker en de competitie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:46 schreef MrStock het volgende:
[..]
Nouja, met het verschil dat Barca in de Primera Division wel een dikke straatlengte voorsprong heeft...
Nee ik denk het ook nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het kampioenschap liggen we er over 2 weken echt nog niet uit.
Dit is echtquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:32 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]
Voetballers zijn raar...
Vooral nog erg puberaal.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:32 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]
Voetballers zijn raar...
Zit ook aan een speciaal trainingsprogramma, die zien we waarschijnlijk pas in de voorbereiding van volgend seizoen denk ik. Niet zo gek, Poulsen en Schone zijn op dit moment prima spelers en er is geen plek in de selectie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk mag die binnenkort weer spelen in het eerste. Ben wel benieuwd naar hem
Denk jij dat Sporkslede er ook nog bij komt, of vind je die niet goed genoeg?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit ook aan een speciaal trainingsprogramma, die zien we waarschijnlijk pas in de voorbereiding van volgend seizoen denk ik. Niet zo gek, Poulsen en Schone zijn op dit moment prima spelers en er is geen plek in de selectie.
Hij zakt zeker niet weg, vind hem prima spelen bij Jong Ajax. Sporkslede schuift vaak op zodat Boccara verdedigende middenvelder staat.
Ik denk wel dat hij het aflegt tegen Boccara. Hangt er dus vanaf hoelang Poulsen bij Ajax blijft, zolang die bij Ajax speelt zit hij in de selectie van Ajax 1. Wie weet komt Enoh ook nog terug, die moet Fulham wel nog kopen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk jij dat Sporkslede er ook nog bij komt, of vind je die niet goed genoeg?
Ik las ook dat ze Sporkslede als rechtsback gebruiken in Jong Ajax volgens mij. Ik hoop wel dat Enoh weggaat. Dan volgend jaar maar Boccara en Poulsen als VM gebruiken, en Sporkslede verhurenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij het aflegt tegen Boccara. Hangt er dus vanaf hoelang Poulsen bij Ajax blijft, zolang die bij Ajax speelt zit hij in de selectie van Ajax 1. Wie weet komt Enoh ook nog terug, die moet Fulham wel nog kopen.
Sporkslede is een aardige speler, geen topper.
Dat was een week geleden tegen Jong FC Groningen volgens mij ja, weet niet meer waarom. Normaal gesproken speelt Ligeon daar gewoon.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las ook dat ze Sporkslede als rechtsback gebruiken in Jong Ajax volgens mij. Ik hoop wel dat Enoh weggaat. Dan volgend jaar maar Boccara en Poulsen als VM gebruiken, en Sporkslede verhuren
Boccara. Die is zo goed, die sparen ze nog even. Die komt volgend seizoen hard.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las ook dat ze Sporkslede als rechtsback gebruiken in Jong Ajax volgens mij. Ik hoop wel dat Enoh weggaat. Dan volgend jaar maar Boccara en Poulsen als VM gebruiken, en Sporkslede verhuren
Als hij net zo goed kan worden als Anita mag hij wel in Ajax 1, lekker rouleren met Boccara dan. Poulsen verkopen, en Maher halen als opvolger van de Jong. Gaat niet gebeuren maar achquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat was een week geleden tegen Jong FC Groningen volgens mij ja, weet niet meer waarom. Normaal gesproken speelt Ligeon daar gewoon.
Sporkslede is een beetje een Anita in Jong Ajax, heeft dit seizoen ook op de half positie gespeeld en rechts centraal achterin.
Ik denk niet dat iemand überhaupt Poulsen wil kopen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Poulsen moet je niet verkopen die kan de jonge gastjes op het middenveld nog genoeg leren.
Daar is hij dit jaar al mee bezig toch. Maar als Eriksen en de Jong beide weggaan, dan moet Poulsen maar blijven ja. Anders word het wel erg onervaren, ben ik met je eens. Ook denk ik niet dat je het vertrek van Eriksen en de Jong alleen maar kan opvangen met jeugdspelers.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Poulsen moet je niet verkopen die kan de jonge gastjes op het middenveld nog genoeg leren.
Want? Zo slecht doet hij het niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand überhaupt Poulsen wil kopen.
Hij is al bijna 33.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Want? Zo slecht doet hij het niet.
Oke dat is wel een goed punt.quote:
Ik vind ook dat hij het heel redelijk doet, daar niet van.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke dat is wel een goed punt.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien moet hij Raiola als zaakwaarnemer nemen, dan zit hij volgend jaar bij Fulham.
Ik vind hem ook niet heel slecht. Maar dan geef ik liever talenten zoals Boccara en Sporkslede een kans.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Poulsen is geen hele opvallende speler maar wel redelijk nuttig. Je kan zo'n speler er op die plek best bij hebben idd.
Je kan niet een elftal met alleen maar jeugd opstellen, je moet echt ervaring erbij hebben. Als die goed zijn dan komt het vanzelf.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet heel slecht. Maar dan geef ik liever talenten zoals Boccara en Sporkslede een kans.
Nou ze zullen best blij zijn daar met Enoh en Manolev. Die hebben wel genoeg inzet. Dat ze niet kunnen voetballen maakt die Engelsen toch niks uitquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]Ik denk dat je Jol zo langzamerhand ook bij Fulham al zat beginnen te worden.
Nu kan je Boccara wel laten spelen hoor. Eriksen, de Jong en Schone hebben ook wel redelijk wat ervaring. Dan heb je achterin Moisander en Alderweireld nog. En Vermeer. Is toch al redelijk wat ervaring. En kwaliteit>ervaring.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan niet een elftal met alleen maar jeugd opstellen, je moet echt ervaring erbij hebben. Als die goed zijn dan komt het vanzelf.
blijkbaar is het nu dan Poulsen > Bocarraquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu kan je Boccara wel laten spelen hoor. Eriksen, de Jong en Schone hebben ook wel redelijk wat ervaring. Dan heb je achterin Moisander en Alderweireld nog. En Vermeer. Is toch al redelijk wat ervaring. En kwaliteit>ervaring.
Maar een Bocarra kan wel beter worden in potentie dan Poulsenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
blijkbaar is het nu dan Poulsen > Bocarra
Eensquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar een Bocarra kan wel beter worden in potentie dan PoulsenDus ligt er aan waar je voor kiest. Al zullen ze best een verstandige beslissing nemen bij Ajax
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Andersen kan ook beter worden dan de Jong laten we die ook alvast opstellen dan
De Jong kunnen we nog voor veel geld doorverkopen. Poulsen niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Andersen kan ook beter worden dan de Jong laten we die ook alvast opstellen dan
Balen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:38 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Nee vrouwtje heeft haar enkel gescheurd.
Nee, geen uitsupporters zondag.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:00 schreef Againzender het volgende:
Iets heel anders: neemt ADO zondag supporters mee, of blijft het uitvak weer leeg? Ik wil misschien onze oudste meenemen (7 jaar) maar zit vrij dicht bij het uitvak, en dat ADO tuig heb ik slechte ervaringen mee.
dankquote:
Kinderen moet je sowieso niet meenemen naar Ajax. Straks krijg je bureau jeugdzorg nog op je dak.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:00 schreef Againzender het volgende:
Iets heel anders: neemt ADO zondag supporters mee, of blijft het uitvak weer leeg? Ik wil misschien onze oudste meenemen (7 jaar) maar zit vrij dicht bij het uitvak, en dat ADO tuig heb ik slechte ervaringen mee.
alsof die hier in Slotervaart durven te komenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Kinderen moet je sowieso niet meenemen naar Ajax. Straks krijg je bureau jeugdzorg nog op je dak.
Zit jij nou echt de hele dag te wachten op zo'n post zodat je er op kan reageren? Best een sneu leven heb je danquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Kinderen moet je sowieso niet meenemen naar Ajax. Straks krijg je bureau jeugdzorg nog op je dak.
Een goede grap is goud waardquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zit jij nou echt de hele dag te wachten op zo'n post zodat je er op kan reageren? Best een sneu leven heb je dan
Het is maar wat je een goede grap vind.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Een goede grap is goud waard
Hou dan liever de volgende keer je mond dicht, deze is nog geen dode rat waard.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Een goede grap is goud waard
Ja, beetje een type Galásek.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Poulsen is geen hele opvallende speler maar wel redelijk nuttig. Je kan zo'n speler er op die plek best bij hebben idd.
vindt*quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is maar wat je een goede grap vind.
Niet zo haten junge!quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:32 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hou dan liever de volgende keer je mond dicht, deze is nog geen dode rat waard.
Niet meer zoals vroeger.quote:
Eigenlijk zou Ajax iedere dag moeten spelen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Lekker vaak Ajax kijken tegenwoordig
Inb4 'En aan het eind van de rit met lege handen!! HAHA'quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed we doen nog mee op alle fronten
Boerrigter en Lukoki zondag dus?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:38 schreef Syntix het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Eriksen, Poulsen, De Jong, Cuenca, Sigthórsson, Fischer.
Hoop het toch niet zeg. Één van de twee niet, in ieder geval.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boerrigter en Lukoki zondag dus?
Derk op links, Cuenca zo lang het kan op rechts?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoop het toch niet zeg. Één van de twee niet, in ieder geval.
Jup.. Maar woensdag ook weer beker. Benieuwd wat Frankie doet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:53 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Derk op links, Cuenca zo lang het kan op rechts?
Gaat Sana weer spelen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jup.. Maar woensdag ook weer beker. Benieuwd wat Frankie doet.
Oh ja, die hebben we ook nog.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat Sana weer spelen?Ik ga altijd helemaal stuk om die kerel
Nee hij krijgt speciale krachttraining volgens mijquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh ja, die hebben we ook nog.Zou wel weer 'ns leuk zijn eigenlijk. Maar aangezien hij niet eens meer bij de selectie zit...
Ja verdedigend sterker natuurlijk. Die Roemenen gaan eerste minuten vol gas erop natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:19 schreef Ferdii het volgende:
prima optie denk ik om in deze 2de wedstrijd weer poulsen neer te zetten ipv Schone
eerste minuten vol erop en daarna schoppen als ze gefrustreerd raken denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja verdedigend sterker natuurlijk. Die Roemenen gaan eerste minuten vol gas erop natuurlijk.
Dat gaat ook gebeuren ja. Hopelijk hebben we een goede scheids danquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
eerste minuten vol erop en daarna schoppen als ze gefrustreerd raken denk ik
Eén tegen één situatie. Hij doet wat hij moet doen hoor. Commentator praat kolder. Als Vermeer de hoek niet klein maakt heeft die speler de hoek voor het uitkiezen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Echt waar wat staat die Vermeer weer te prutsen
Vermeer vindt het anders wel verdomde leuk om zijn goal uit te rennen bij dergelijke situaties. Verklein je doel en laat die Roemeen maar lekker de hoek uitkiezen. Zo wordt het niet moeilijker voor die speler. Al stond v. Rhijn ook niet op te letten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eén tegen één situatie. Hij doet wat hij moet doen hoor. Commentator praat kolder. Als Vermeer de hoek niet klein maakt heeft die speler de hoek voor het uitkiezen.
Het domme is ook dat als hem gevraagd wordt waarom hij zoveel penaltys pakt hij zegt ''lang blijven staan''. Komt er een diepe bal trekt ie een sprintje.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vermeer moet eens leren timen en moet vooral eens wat vaker op die lijn blijven staan daar waar hij wel goed is. Iedere keer als hij uitkomt lijkt het helemaal nergens op dit is Vitesse all over again.
Je kan niet beiden doen. Uitkomen staat gelijk aan het verkleinen van het doel. Die Roemeen maakte het echter gewoon goed af. Eén tegen één heeft een keeper geen schijn van kans als de betreffende speler geen fout maakt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:50 schreef CaasS het volgende:
[..]
Vermeer vindt het anders wel verdomde leuk om zijn goal uit te rennen bij dergelijke situaties. Verklein je doel en laat die Roemeen maar lekker de hoek uitkiezen.
RTL7....quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:51 schreef WAHRHEIT het volgende:
Wordt de wedstrijd ergens live (gratis) uitgezonden?
Bij Vitesse ergerde ik me er er echt al groen en geel aan en nu doet hij het gewoon weerquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:52 schreef CaasS het volgende:
[..]
Het domme is ook dat als hem gevraagd wordt waarom hij zoveel penaltys pakt hij zegt ''lang blijven staan''. Komt er een diepe bal trekt ie een sprintje.
Janssen zei het toen ook al na de wedstrijd. Dat ie Kenneth een beetje kent en weet dat ie moet stiften in dergelijke situaties...quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij Vitesse ergerde ik me er er echt al groen en geel aan en nu doet hij het gewoon weer
Ik denk dat half Europa dit ondertussen wel gewoon weetquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef CaasS het volgende:
[..]
Janssen zei het toen ook al na de wedstrijd. Dat ie Kenneth een beetje kent en weet dat ie moet stiften in dergelijke situaties...
Hoop echt dat hij verkocht wordt en Cillessen het overneemt.
Tuurlijk jongenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Na rust snel scoren en het is over.
Aan die roemeen te zien wel ja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat half Europa dit ondertussen wel gewoon weet
Na 1996 geen succes meer gehad en nu maar open dat het volgend jaar wel wat gaat worden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef Burrito het volgende:
Wordt billenknijpen tweede helft. Hopelijk kunnen we counteren en scoren maar ik zie het alweer gebeuren hoor
Ze maken nog 2 fouten en dan is het gebeurd. Wedden om een krat bier ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:00 schreef Class het volgende:
Naja het veldspel is voor de rest wel goed
Ga je weg als ik die weddenschap met je aan ga?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:01 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ze maken nog 2 fouten en dan is het gebeurd. Wedden om een krat bier ?
Neequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga je weg als ik die weddenschap met je aan ga?
Over +- 48 minuten huilen knaapje.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh jammer dan gaan we je wel verder negeren.
Viel me ook al op in de heenwedstrijd, jammer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:36 schreef over_hedge het volgende:
Ze slaan cuenca vaak over als hij vrij staat viel me op.
Op inzet zou dat niet eens onterecht zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:42 schreef CaasS het volgende:
Echt als ze door dit team uitgeschakeld worden....
De manier waarop....anderhalve wedstrijd niets aan de hand. V. Rhijn schat een bal verkeerd in, Vermeer rent zijn doel uit en hoppa, weg. Treurig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:43 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Op inzet zou dat niet eens onterecht zijn.
ja tegen t europees voetbal van feyenoord dit seizoen kunne we niet opquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Kijk dit is nou een ajax supporter. Gaat het slecht dan is hij volgende week voor feyenoord
Wilde ik net posten. Bij ADO zitten ze in hun handjes te wrijven. Die gaan er lekker opklappen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef MrStock het volgende:
Bah, als dit maar geen gevolgen heeft voor de competitie, die verlenging...
Waarom niet? De goals van Ajax blijven dubbel tellen. Als Ajax scoort, is het beslist. En ze zaten er een paar keer dicht genoeg bij.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net alsof dit nog goed gaat komen
hoop doet leven sahbiquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net alsof dit nog goed gaat komen
Of je verliest omdat het uit is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:06 schreef MrStock het volgende:
Wat ik echt zwaar belachelijk vind en wat nu in Ajax's voordeel is, is het feit dat in de verlenging de uitgoals ook dubbel tellen. Dus je wint op dat vlak dan eigk d.m.v. de loting als Steaua en Ajax nu beiden 1x scoren in verlenging....
Ajax is in het nadeel omdat ze uit spelen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:06 schreef MrStock het volgende:
Wat ik echt zwaar belachelijk vind en wat nu in Ajax's voordeel is, is het feit dat in de verlenging de uitgoals ook dubbel tellen. Dus je wint op dat vlak dan eigk d.m.v. de loting als Steaua en Ajax nu beiden 1x scoren in verlenging....
Of als een langer uitnadeel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:16 schreef MrStock het volgende:
Ja, maar Steaua heeft 90 minuten uit gespeeld, Ajax zometeen 120 minuten. Dus je kan het ook zien als een grotere kans op goals die dubbel kunnen tellen...
Idd. Sometimes you lose, that's normal.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
EL, boeiuh.
Zo, happen jullie maar. Fijne avond allen.
Er gaat vrij weinig vloeiend. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken, dat ze met een verkeerde wedstrijdfocus het veld op zijn gestapt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
Wat is Ajax onbeschrijfelijk slecht vandaag
Iedereen valt door de ondergrens. Alsof ze voor het eerst met elkaar spelen ofzo. Alle ballen gaan verloren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Er gaat vrij weinig vloeiend. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken, dat ze met een verkeerde wedstrijdfocus het veld op zijn gestapt.
toch de gevaarlijkste aanvaller van ajax vandaagquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:29 schreef MrStock het volgende:
Ik kan mij niet aan het idee onttrekken dat Boerrigter het gewoon niet zoekt om maar 1 stap extra te zetten. Wat een luie en lamme hond. Veel te weinig druk zetten etc als invaller. Tering
Wellicht, maar toch moet je meeverdedigen als t slecht gaat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
toch de gevaarlijkste aanvaller van ajax vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |