Voor dat soort kennis hebben we jou in huisquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Soort propper bij een discotheek op een jongerenvakantiebestemming.
Betwijfel het, want dan zouden er toch geen NS-logos bij de deuren hangen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lijkt me materieel voor de Euro City of voor een internationale boottrein uit Hoek van Holland
je kunt het goed vergelijken ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Soort propper bij een discotheek op een jongerenvakantiebestemming.
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:15 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Dat doet het spoorliefhebbend hart toch pijn.
Ik zou hier ook wel wat lijntjes om zeep helpen als het kon.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:15 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Dat doet het spoorliefhebbend hart toch pijn.
Ik zou juist meer lijnen aanleggen en waslijnen ophangen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik zou hier ook wel wat lijntjes om zeep helpen als het kon.
Nekschot voor zoeen kankeraapquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:24 schreef b2py het volgende:
Gozer met een gsm-blocker in de stiltecoupe. Om de overlast te beperken. Mobiel internet en 112 werken ook niet. forum.opeenshadikhet.nl/(...)235&p=374515#p374515
Wat bedoel je precies met een incognito venster?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Overigens heb ik altijd geboekt combi vlucht + hotel, dat scheelde mij al 20%. Ook schijnt het boeken vanuit een incognito venster goedkopere vluchten op te leveren.
Meeste webbrowsers hebben tegenwoordig een "Don't track me" modus. Wat natuurlijk altijd al de standaard had moeten zijn, maar allez.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:36 schreef J.B. het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met een incognito venster?
Vloeken dat je hem niet meer het stamlijntje naar Beemsterboer op kan trekken om de intercity's niet in de weg te zitten?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje te makkelijk gedaan inderdaad. Want wat doe je met een stoptrein die in Harderwijk opgeheven wordt?
Da's mooi. Zijn alle oudere series dan inmiddels voorzien?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:00 schreef b2py het volgende:
Gisteren is de eerste VIRM van de laatste serie met OBIS afgeleverd. Het mocht even duren maar ze zijn ook bezig die te verbouwen.
Nog een stel of 10 nog niet, 1 viertje en 9 zesjes.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:17 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Da's mooi. Zijn alle oudere series dan inmiddels voorzien?
Zat prima, vaker doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:15 schreef James1988 het volgende:
Wederom DDZ in de IC Den Haag - Venlo, ditmaal 2x DDZ in de IC die om 8:21 van Breda zal vertrekken richting Venlo.
Hoe zou dat werken in een V250, als je dat in de buurt van de cabine doet? GSM-R-verbinding weg, ERTMS in paniek, noodremming? Of heeft iemand daar al bij nagedacht en is eea grondig afgeschermd?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:24 schreef b2py het volgende:
Gozer met een gsm-blocker in de stiltecoupe. Om de overlast te beperken. Mobiel internet en 112 werken ook niet. forum.opeenshadikhet.nl/(...)235&p=374515#p374515
Je bent wat mij betreft niet meer welkom als je dat gaat uitproberen. Geen persoonlijke aanval op jou overigens, maar in het algemeen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:47 schreef V2 het volgende:
[..]
Hoe zou dat werken in een V250, als je dat in de buurt van de cabine doet? GSM-R-verbinding weg, ERTMS in paniek, noodremming? Of heeft iemand daar al bij nagedacht en is eea grondig afgeschermd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |