Er is nog meer documentatie vandaag over de beheersconcessies:quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:06 schreef KnightSolaire het volgende:
En ProRail mag het spoor blijven beheren tot 2025: http://www.nu.nl/politiek(...)blijven-beheren.html
Dat wist ik vanochtend alquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja zeg, wil je een TD-10 voorbij zien snellen, zie je maar een TD-9
KeyRail doet toch alleen de BR?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
Het beheer van het goederenvervoer komt weer in handen van Keyrail als het aan Mansveld ligt. Ook hier is veel leesvoer vandaag:
http://www.rijksoverheid.(...)opdracht-keyrail.pdf
http://www.rijksoverheid.(...)rgoederenvervoer.pdf
http://www.rijksoverheid.(...)-goederenvervoer.pdf
great, ik wiebel nu mijn stoel uit, mijn yogurt ligt op de grond, mijn ipad loopt vanzelf weg .kutgw stelletje barbaren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er is nog meer documentatie vandaag over de beheersconcessies:
http://www.rijksoverheid.(...)eginfrastructuur.pdf
http://www.rijksoverheid.(...)015/201313170-01.pdf
Dat schaar ik een beetje onder BRquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook havengebied Rotterdam toch?
k. In de toekomst zal het wel uitgebreid worden naar de situatie waarin alle goederentreinen onder de verantwoordelijkheid van Keyrail gaan vallen en dat via Keyrail alles met ProRail afgestemd wordtquote:
Lijkt mij een slecht plan, want dan moet er ook weer een overkoepelende organisatie komen. Laat de goederentreinen buiten KeyRail gebied maar fijn door ProRail doen, scheelt ook contacttijd etc. Laten we het ons nou niet ingewikkelder maken dan het al is en het liefst versimpelen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
k. In de toekomst zal het wel uitgebreid worden naar de situatie waarin alle goederentreinen onder de verantwoordelijkheid van Keyrail gaan vallen en dat via Keyrail alles met ProRail afgestemd wordt
je weet dat Nederland en dingen simpeler maken geen twee-eenheid is he?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Lijkt mij een slecht plan, want dan moet er ook weer een overkoepelende organisatie komen. Laat de goederentreinen buiten KeyRail gebied maar fijn door ProRail doen, scheelt ook contacttijd etc. Laten we het ons nou niet ingewikkelder maken dan het al is en het liefst versimpelen.
Ik begrijp niet zo goed dat ze de ene keer de handtekening van Melanie censureren en vervolgens de volgende niet censureren..quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:38 schreef Peterselieman het volgende:
Oh ja, er is een WOB-verzoek over de Fyra ingediend
documenten:
http://www.rijksoverheid.(...)b-besluit-deel-1.pdf
http://www.rijksoverheid.(...)elheidslijn/wob1.pdf
http://www.rijksoverheid.(...)elheidslijn/wob2.pdf
http://www.rijksoverheid.(...)elheidslijn/wob3.pdf
http://www.rijksoverheid.(...)gesnelheidslijn.html
Moeilijk maken wel dus laten we dat vooral niet doen..quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je weet dat Nederland en dingen simpeler maken geen twee-eenheid is he?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:38 schreef Peterselieman het volgende:
Oh ja, er is een WOB-verzoek over de Fyra ingediend
documenten:
http://www.rijksoverheid.(...)b-besluit-deel-1.pdf
http://www.rijksoverheid.(...)elheidslijn/wob1.pdf
http://www.rijksoverheid.(...)elheidslijn/wob2.pdf
http://www.rijksoverheid.(...)elheidslijn/wob3.pdf
http://www.rijksoverheid.(...)gesnelheidslijn.html
Ik ben door 3 van de documenten gegaan. Samenvatting: heel veel weggecensureerde stukken, informatie die 4x herhaald wordt en de rest is allemaal al publiek bekend.quote:
Ja dat mag.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:24 schreef KnightSolaire het volgende:
Vraagje. Mag je ervoor kiezen een bepaald traject uitsluitend met NS te reizen, ook al is een reis met een regiovervoerder logischer? Bijvoorbeeld Nijmegen - Roermond via 's-Hertogenbosch? De reisplanner geeft alleen Veolia weer in dit geval.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ben door 3 van de documenten gegaan. Samenvatting: heel veel weggecensureerde stukken, informatie die 4x herhaald wordt en de rest is allemaal al publiek bekend.
Als dat gaat om de "eerbiediging van de persoonlijke levenssfeer van de betrokkenen" hadden ze beter de Libelle onder de scanner kunnen mikken dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:38 schreef b2py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo maak ik ook wel een WOB antwoord
Allemaal gecensureerd
http://www.treinreiziger.(...)m_source=twitterfeedquote:''Mensen willen gewoon een kortingskaartje kunnen kopen. Als je bijvoorbeeld voor je werk een chipkaart hebt, moet je een extra kaart aanschaffen als je in het weekend met korting naar familie of vrienden wilt'', aldus Tweede-Kamerlid Farshad Bashir.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |