quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou ja,...
Ik weet dan mijn vader een oude handycam (denk rond 1990) heeft gehad (weet niet of die nog ergens ligt te verstoffen), maar als die dezelfde tapes slikt moet dat ook goed zijn, toch?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Helaas, ik hoef geen Canon mount...
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
toch maar even gevraagt, hij heeft nu al 2 camera's waar wel die tapes in gaan, maar die herkend ze niet. daarom zoekt hij hetzelfde apparaat als waar ze mee gemaakt zijn.
zijn uitleg om welke tapes het gaat is: denk aan usa tapes maar dan 2x zo groot.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:35 schreef Doodkapje het volgende:
jawel hoor,... we triggeren onze portemonnees leeg met al dat fotografiespul
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:37 schreef Puala het volgende:
Ik trigger mijn duizeligheid zodra ik te snel op sta
Praktisch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet alleen dat al dat triggeren een hoop geld kost.The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:37 schreef Puala het volgende:
Ik trigger mijn duizeligheid zodra ik te snel op sta
Wat heb je gedaan joh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
Met een kast van de trap af gestuiterd en gesandwitcht tussen de meterkast en de kast die ik vast hadquote:
Nee joh, in dat gat waar zij woont wil ik niet wonen hoor.quote:
Sorry suikerbloempjequote:
Dit een gat noemen terwijl je zelf in een dorp woont waar je na een keer met je ogen te hebben geknipperd al doorheen bent geredenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee joh, in dat gat waar zij woont wil ik niet wonen hoor.
Zeg, kan 't ff?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit een gat noemen terwijl je zelf in een dorp woont waar je na een keer met je ogen te hebben geknipperd al doorheen bent gereden
Je woont ook wel in een gat.quote:
In welk gat staat dat huis eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
Stelletje naarlingen, ik ga naar huis!
Ik gok in Moddergatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In welk gat staat dat huis eigenlijk?
omgeving zaandamquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In welk gat staat dat huis eigenlijk?
Zoiets, maar dan vanaf Amsterdam nog wel een eindje rijden helaasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:46 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ah, het is dus een buitenwijk van een buitenwijk van Amsterdam!
Dat sowieso. En boven het kanaal is ook nog wel okay. Ik meen dat nergens ter wereld meer bier wordt gedronken per hoofd van de bevolking dan boven het kanaal. Al ben ik blij dat ik eronder woon.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:03 schreef andreas612 het volgende:
Omgeving kennermerland is natuurlijk altijd
QFT!quote:
Ja goed hoorquote:
Waarom ben je er destijds mee gestopt eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed hoorwat revalidatietrajectjes achter de rug, huis gekocht en zo. Verder niet veel boeiends
![]()
Daar?
Vandaag is mijn nieuwe wapentuig binnen gekomen. Voor het eerst sinds zomer 2006 doe ik weer aan DSLRren. Een EOS 60D met 18-200 en 50/1,8. Om mee te beginnen
Teveel gesleep, gedoe met lenzen verwisselen, sensor dweilen. EN toen konden ze nog niet filmen dus ik bleef er toch een compactje naast nodig hebben. Most of these issues have been solved by nowquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarom ben je er destijds mee gestopt eigenlijk?
Haha, eigenlijk precies hetzelfde. Aan lijf gewerkt en huis verkochtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed hoorwat revalidatietrajectjes achter de rug, huis gekocht en zo. Verder niet veel boeiends
![]()
Daar?
Vandaag is mijn nieuwe wapentuig binnen gekomen. Voor het eerst sinds zomer 2006 doe ik weer aan DSLRren. Een EOS 60D met 18-200 en 50/1,8. Om mee te beginnen
Een 5 gehaald? Ik wacht op de nieuwe ipad, maar weet niet of mijn dock nog werkt als er een adapter tussen zit. Kan altid dan de 2 houden voor de muziek, maar liever niet.quote:
de 5 ja. Goeie update vanaf mijn6310 iquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:22 schreef freud het volgende:
[..]
Een 5 gehaald? Ik wacht op de nieuwe ipad, maar weet niet of mijn dock nog werkt als er een adapter tussen zit. Kan altid dan de 2 houden voor de muziek, maar liever niet.
Nice!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:54 schreef freud het volgende:
Ook leuk: mijn nichtje die al een paar keer model heeft gestaan voor me is eindelijk gespot voor Hollands next topmodel. Zaterdag nog even snel wat platen schieten voor de scoutingsessie op zondag.
ModelConvention op de Huishoudbeurs?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:54 schreef freud het volgende:
Ook leuk: mijn nichtje die al een paar keer model heeft gestaan voor me is eindelijk gespot voor Hollands next topmodel. Zaterdag nog even snel wat platen schieten voor de scoutingsessie op zondag.
Whaley en ik gaan daar zondag toevallig fotograferenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:07 schreef freud het volgende:
Ja, ze liep er langs en werd door die Mariana gevraagd voor zondag.
tis leuk speelgoed jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:29 schreef freud het volgende:
Kan ik me voorstellen ja! Als het een leuke grade was geweest, had ik misschien mijn 4s ook omgeruild, maar zie weinig upgrades. Wel vet speelgoed!! Tip: photosynth
Grolsch, Amstel, Heineken, Bavaria, etc, al die Nederpils is mij te zoet.quote:
Aan Pilsner?quote:
Ik ook, 25 jaar geleden, toen was Pilsen een smerige vieze industriestad. Geen idee hoe dat nu isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ben in de brouwerij van Budver geweest
Ah, cool. Als je een blonde meid ziet van 185cm met benen tot haar oksels, doe haar de groetenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:14 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Whaley en ik gaan daar zondag toevallig fotograferen
"mensen die 'haten op' zeggen".quote:
^^quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Jup
Hertog
Bavaria
Grolsch![]()
heineken
amstel
Mensen die fok niet snappenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
"mensen die 'haten op' zeggen".
je haat iets, niet op iets.
Doe ik morgen! Sta nu in de kroegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:25 schreef freud het volgende:
Niks, ben blij als ik er een mede FOTter blij mee kan maken. PM even voor adres, tijd, dat soort dingen, ok?
weet niet of je het al gezien had, maar het gaat een 50d worden. Kan er 1 voor 300 van een fokker kopen. Alleen nog ff een grip fixxenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:25 schreef freud het volgende:
Niks, ben blij als ik er een mede FOTter blij mee kan maken. PM even voor adres, tijd, dat soort dingen, ok?
Ah, nice! Ook mooie camquote:Op zondag 24 februari 2013 04:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
weet niet of je het al gezien had, maar het gaat een 50d worden. Kan er 1 voor 300 van een fokker kopen. Alleen nog ff een grip fixxen
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
weet niet of je het al gezien had, maar het gaat een 50d worden. Kan er 1 voor 300 van een fokker kopen. Alleen nog ff een grip fixxen
wat heb je nu dan/quote:Op zondag 24 februari 2013 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
Zo dacht ik ook ja. Kan ik daarna altijd nog verder naar een andere body
400Dquote:
Hoe was het? Sommigen kunnen echt mooi zwanger zijn...quote:Op zondag 24 februari 2013 13:48 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, nice! Ook mooie cam.
Hier zo een buikshoot. Valt alleen in het niets bij de kid + mama skills van MissBliss...
Leuk. Komen de resultaten ook online?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:48 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, nice! Ook mooie cam.
Hier zo een buikshoot. Valt alleen in het niets bij de kid + mama skills van MissBliss...
Is dat niet vrij makkelijk te corrigeren met lightroom?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:46 schreef Iemand91 het volgende:
Purple fringing is a b*tch. Pas met sneeuw ook al last van![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Met photoshop wel in elk geval.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:13 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Is dat niet vrij makkelijk te corrigeren met lightroom?
Punt is dat ik opzich wel graag bezig wil met foto's bewerken maar dat erquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:13 schreef Doodkapje het volgende:
Is dat niet vrij makkelijk te corrigeren met lightroom?
Goed, ik hap welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
JE foto is niet in 1 keer goed.... Get used to it, nabewerken is altijd nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |