Haha faalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Pas als we meer omzet draaien krijg ik meer uren
Maar mijn vader heeft misschien werk voor me op zijn werk. Is iets uitzoeken ofzo en maar twee weken, maar toch wat te doen
Ja lekker gewerktOp een gegeven moment zo druk
En de stickers van de frikandelbroodjes deden het niet, dus elke keer belde er een kassa dat er geen sticker op zat
1 2 3 4 5 6 7 | [img=640]http://i.imgur.com/3NtMK.png[/img] Fok-it [img=640]http://i.imgur.com/2wS7f.png[/img] http://forum.fok.nl/topic/1897005 [img=640]http://i.imgur.com/5JOzw.png[/img] Beyoncé |
Ja kom op het is zo slechtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
hamerhaaitje het volgende:[/b]
[..]
A-J is een beetje apart, een beetje andersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die had ik niet zien aankomen. Altijd gedacht dat je een normaal meisje was.
Ja ik weet niks van kassa's dus gingen ze aan mij vragen wat ze moesten doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haha faal
In plaats dat ze dan onthouden dat ze overige prijs, niet scanbaar, 2,18 moeten doen
Wat moet je bij je pa doen dan?
Ja maar ze is wel lief hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
A-J is een beetje apart, een beetje anders
ze heeft oo een speciale behandeling nodig
Sorry man. Ik loogquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die had ik niet zien aankomen. Altijd gedacht dat je een normaal meisje was.
Je kent me geen eens.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
A-J is een beetje apart, een beetje anders
ze heeft oo een speciale behandeling nodig
Uhm, dat horen ze zelf te wetenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik weet niks van kassa's dus gingen ze aan mij vragen wat ze moesten doen
Uitzoek werk ofzo. Kan ik thuis doen maar misschien ook in Amersfoort
Mijn liefde voor jou is echtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alles was zeker gelogen hè
Vaarwelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik je nog kan vertrouwen, ik heb tijd nodig oke![]()
haiquote:
JRRYquote:
Hahaahahahaha oudje. Leuk zo ga ik stu ook noemen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey oudje
zo ga ik je vanaf nu noemen
Je doet maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey oudje
zo ga ik je vanaf nu noemen
Ja helemaal top hoor oudje.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
JRRY
Ja, mag niet klagen. Hoe is het met jou?
jaha niet doorvertellen he.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is je vriendin blijven 'slapen'?
ja met jouquote:
origineelquote:
Altijd weer die vragen hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
jaha niet doorvertellen he.
waarom slapen tussen aanhalingstijkens?
binnen is het ook niet veel aanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:29 schreef Stuart het volgende:
Het ziet er maar saai uit buiten dus ik blijf binnen
ja vertel dan waarom?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Altijd weer die vragen he
Je moetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
binnen is het ook niet veel aan
ik voel me nutteloos en moet leren maar wil niet.
Hoe is het gegaan met je verzoek mevrouw?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
Ik hoor een soort ruis constantbest raar
Ik ook, maar dat is de laptop van de jongen naast mequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
heb ik elke dagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
ik heb wat gemist en wil het weten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan met je verzoek mevrouw?
Waarom ben je dan in NL als je toch maar blijft FOK!kenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:29 schreef Stuart het volgende:
Het ziet er maar saai uit buiten dus ik blijf binnen
Misschien dat er ergens een apparaat aan staat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
Ik ben elke avond weg hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom ben je dan in NL als je toch maar blijft FOK!ken
Omdat wij superawesome zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom ben je dan in NL als je toch maar blijft FOK!ken
See yaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja oke
Ik ga wat aan mijn "sociale leven" doen, doei mensen
doehoei.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja oke
Kusjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja oke
Met je schizofrene vrienden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja oke
Als we meer omzet draaien krijgt zij meer uren om mensen in te plannenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan met je verzoek mevrouw?
Dat klinkt niet veelbelovendquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Als we meer omzet draaien krijgt zij meer uren om mensen in te plannenzie het nog niet snel gebeurden.
Nee, alleen mn laptop. verder niksquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misschien dat er ergens een apparaat aan staat?
Nee weet ikquote:
Die zou nauwelijks geluid mogen makenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, alleen mn laptop. verder niks
Wat voor soort werkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee weet ikdus ff kijken. Maar mn vader heeft misschien werk voor me voor een tijdje
Welke smaak taksiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik verveel me en zit vol taksi
mijne raakt soms echt overspannen en HEET. Dan moet ik hem omhoog houden zodat ie kan afkoelenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zou nauwelijks geluid mogen maken
Zoet maar heb het altijd wel lekker gevondenquote:
Uitzoekwerk op zijn werk ofzoquote:
Staat hij op een kleedje nu dan ofzoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
mijne raakt soms echt overspannen en HEET. Dan moet ik hem omhoog houden zodat ie kan afkoelen
Taksiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik verveel me en zit vol taksi
Zo, dat is best een eind van huis toch? Leuk als dat zou lukkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Uitzoekwerk op zijn werk ofzoKan ik ook thuis doen misschien, maar misschien ook in Amersfoort zelf.
Nee op mijn schootquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Staat hij op een kleedje nu dan ofzo
Speel je er spelletjes op?
Ongeveer in Hoofddorpquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Staurt waar ongeveer ben je in NL?
Ja maar mijn vader gaat daar drie dagen per week heenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dat is best een eind van huis toch? Leuk als dat zou lukken
Mijn UI?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ongeveer in Hoofddorp
Jouw PI
Doet me denken aan Pingu
Aha. Nou, zal allemaal wel goed zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee op mijn schoot
Heeeel soms de sims.
Werkt hij de andere 2 dagen vanuit huis?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar mijn vader gaat daar drie dagen per week heen
Nee hij werkt bij verschillende zorginstanties die samen projecten doen. Dus die andere twee dagen is hij op een ander kantoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Werkt hij de andere 2 dagen vanuit huis?
Coolquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hij werkt bij verschillende zorginstanties die samen projecten doen. Dus die andere twee dagen is hij op een ander kantoor.
Ja best wel. Alleen ik snap nou eigenlijk niet wat hij doet. maarja.quote:
Maakt niet uit. Als hij het maar leuk heeft en centjes krijgt voor wat hij doetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja best wel. Alleen ik snap nou eigenlijk niet wat hij doet. maarja.
Ja, niet klagen, zolang er maar brood op de plank komtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als hij het maar leuk heeft en centjes krijgt voor wat hij doet
En beleg en drinkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, niet klagen, zolang er maar brood op de plank komt
Ja is zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als hij het maar leuk heeft en centjes krijgt voor wat hij doet
Doe dan eens een van je random vragenquote:
Daar zijn te weinig mensen voor. Maar oke.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe dan eens een van je random vragen
e.g. welk kleur is jullie regenpak?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe dan eens een van je random vragen
Die goeiemorgen sinaasappel/[nog iets, weet neit meer]quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:56 schreef supersof het volgende:
Als je drinkyoghurt gaat kopen. Welke smaak neem je dan?
Nog nooit gekochtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:56 schreef supersof het volgende:
Als je drinkyoghurt gaat kopen. Welke smaak neem je dan?
goeiemorgendrinkontbijt van campina?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die goeiemorgen sinaasappel/[nog iets, weet neit meer]
quote:
wie?quote:
Ik lust geen yoghurtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]je mist echt wat.
Ik neem altijd een met rode vruchten. Maakt niet uit welke
LBquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
goeiemorgendrinkontbijt van campina?
die reclame?
maar het is eigenlijk gewoon een soort melk.quote:
Zo'n stomme userquote:
Nog nooit gehadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
maar het is eigenlijk gewoon een soort melk.
sinaasappel? Dat lijkt me niet zo lekker tbhquote:
oh oke.quote:
Achja ieder zijn dingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef supersof het volgende:
[..]
sinaasappel? Dat lijkt me niet zo lekker tbh
Mooiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ben doodgevallen.
zo nu ben ik er weer xd
quote:
Waaromquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef supersof het volgende:
LB, ga eens een keer met fokit meeten dan.
Nahquote:
Alles goed?quote:
Lang niet online geweest jijquote:
Ja hoor. Lekker rustig aan doen hoor. Hoe is het met jou?quote:
He Sofquote:
ja kloptquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles goed?
[..]
Lang niet online geweest jij
jawel, coca cola is nogal bitter en pepsi smaakt echt lekker.quote:
Moet ook gebeuren, ja gaat wel okequote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja hoor. Lekker rustig aan doen hoor. Hoe is het met jou?
Geslaagde Valentijn gehad met je vriendin?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja klopt
[..]
jawel, coca cola is nogal bitter en pepsi smaakt echt lekker.
Bitter?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja klopt
[..]
jawel, coca cola is nogal bitter en pepsi smaakt echt lekker.
nah valentijnsdag was saai, maar opzich wel gezellig, gisteren was het wel leukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren, ja gaat wel oke
[..]
Geslaagde Valentijn gehad met je vriendin?
Ben je niet meer met haar uit eten geweest?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
nah valentijnsdag was saai, maar opzich wel gezellig, gisteren was het wel leuk
dezenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:09 schreef JRRY het volgende:
Je hoort em 10x in het uur op qmusic maar het heeft maar 1 miljoen views wtf
nee nou ja snackbar xdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je niet meer met haar uit eten geweest?
die is ook wel leukquote:
Oh dat is wel slecht..quote:
wel leuk...quote:
nah zoietsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is wel slecht..Had jij dat verzonnen?
Dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja vind ik wel. Ik vind Pepsi echt heel erg lekker.
als we meer omzet draaien krijgt ze meer uren om mensen in te plannen. beetje kut dusquote:
strandquote:
Dus jullie draaien niet genoeg omzetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:12 schreef supersof het volgende:
[..]
als we meer omzet draaien krijgt ze meer uren om mensen in te plannen. beetje kut dus
hij is moooiquote:
nope.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jullie draaien niet genoeg omzet
waar gaat het over xdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:12 schreef supersof het volgende:
[..]
als we meer omzet draaien krijgt ze meer uren om mensen in te plannen. beetje kut dus
Welke supermarkt werkte je ook alweer?quote:
Ze wil meer uren gaan werkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik was er gsiteren en eergisteren niet enzo.
Ik ben komende weken maar 13, 18 en 11 uur ingepland. Vet weinig. dus ik vroeg om meer uren. kreeg ik dat antwoord dus.quote:
11 zelfsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben komende weken maar 13, 18 en 11 uur ingepland. Vet weinig. dus ik vroeg om meer uren. kreeg ik dat antwoord dus.
Daar draaien ze helemaal geen omzet meer dus dat kan nietquote:
Supermarkten horen nog wel gewoon evenveel mensen te trekken toch.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:15 schreef supersof het volgende:
Wat is er erg aan minder omzet?Is toch niet raar in deze tijden.
Voor een AH is dat wel raar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:15 schreef supersof het volgende:
Wat is er erg aan minder omzet?Is toch niet raar in deze tijden.
Belachelijk gewoon. Neem een krantenwijk erbij in de ochtendenquote:
Er zijn twee AH XL's bij ons in de buurt gekomen. Een dorp van ons vandaan. En dan twee. Dus ligt ook daar aanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Supermarkten horen nog wel gewoon evenveel mensen te trekken toch.
oeeeee dat is stom.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk gewoon. Neem een krantenwijk erbij in de ochtenden
Dat weet zij toch nietquote:
Hoe weet ik dat nou weer.quote:
Waarom? Walkmanquote:
Nou de meeste medewerkers krijgen niet echt elke maand omgeroepen wat de maandelijkse omzet wasquote:
Even vragen of je in de boeken mag kijkenquote:
Kan niet, omdat ik soms in de ochtend moet werken. Bovendien ga ik NOOIT meer post/folders/kranten bezorgenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk gewoon. Neem een krantenwijk erbij in de ochtenden
wat is walkman ;squote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom? Walkmanmee en lekker fietsen
o, maar ze kan vragenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou de meeste medewerkers krijgen niet echt elke maand omgeroepen wat de maandelijkse omzet was
Neem ontslagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan niet, omdat ik soms in de ochtend moet werken. Bovendien ga ik NOOIT meer post/folders/kranten bezorgen
Dat vertellen ze echt niet hoorquote:
Nog niet.quote:
Bad is beter.quote:
Ja. Maar tijd voor vernieuwing.quote:
quote:
Wiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:23 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Barbie & Michael hebben em ook.
Dat is al reden genoeg om hem niet te nemen dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:23 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Barbie & Michael hebben em ook.
Hoin.quote:
die hettyquote:
Ja kijk jij ook steevast elke dinsdag Barbie? (Als het er is xd)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
die hettyIk moest daar ook aan denken
de speldquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:31 schreef supersof het volgende:
http://www.speld.nl/2013/(...)ction_ref_map=%5B%5D
omg
Ik snapte het eerst niet.
Haha geniaalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:31 schreef supersof het volgende:
omg
Ik heb het terug gekeken toen ik me verveeldequote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja kijk jij ook steevast elke dinsdag Barbie? (Als het er is xd)
Pfoeh echt zo leukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het terug gekeken toen ik me verveelde
wtfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:31 schreef supersof het volgende:
omg
vakantie nog wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wel vrij deaud hier op de doordeweekse dinsdag
Oh hier nietquote:
1 gebied in Nederland heeft toch maar vakantie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wel vrij deaud hier op de doordeweekse dinsdag
Middenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 gebied in Nederland heeft toch maar vakantie?
Het beste gebiedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel jaquote:
Ja weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MiddenWel de meeste mensen dacht ik
Alleen maar white knights hierquote:
Was geen datequote:
Nou enquote:
quote:
quote:
echt? alleen noord?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee midden geloof ikquote:
quote:
Wat nou?quote:
Kanye West in Kim kardashianquote:
77 euquote:
Jij noord?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ik ben noord, en ik heb vakantie.
quote:
nee, flevoland.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij noord?je woonde in Gelderland toch?
Ohja tuurlijk. is ook zoquote:
Maar die eenden zijn er altijd.quote:
Is ook midden, arnhem is net zuidquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk. is ook zomaar is dat noord ja?
Dacht midden
nee, noord. dunner bevolkt he en qua inwoners moet het wel goed verdeeld zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk. is ook zomaar is dat noord ja?
Dacht midden
Ga die eenden raepen dan.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ook midden, arnhem is net zuid
Duidelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee, noord. dunner bevolkt he en qua inwoners moet het wel goed verdeeld zijn.
nee flevo is noord op uirzonderin van Zeewolde.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar als arnhem al zuid is, dan is midden wel heel dunquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee flevo is noord op uirzonderin van Zeewolde.
quote:
ja uiteraard, randstad. veel mensen enz.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar als arnhem al zuid is, dan is midden wel heel dun
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja uiteraard, randstad. veel mensen enz.
Hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar als arnhem al zuid is, dan is midden wel heel dun
Ik niet. Ik zit in je boy-friendzone.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Jullie zitten allemaal in mn friendzone
arnhemquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Xdxdxdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zit in je boy-friendzone.
ahwquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:00 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
arnhem
En terecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arnhem
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
arnhem
gaat iemand nog iets over flevoland zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Friendzone with benefits?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Almerequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
gaat iemand nog iets over flevoland zeggen
Ik ben nog nooit in flevoland geweestquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
gaat iemand nog iets over flevoland zeggen
ook niet walibi? six flags? batavia stad?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in flevoland geweest
Wat een natuurlijke lach.quote:
Wie is dat?quote:
nopequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
ook niet walibi? six flags? batavia stad?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
LittleBrownie is veel te lief voor jou.
rita?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |