Slapen is wel leuk jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:52 schreef msacras het volgende:
JRRY lapohunter
En nee hoor is niet perse moeilijk, maar waarom zou je? Slapen
Mja, maar op een gemiddelde zaterdagnacht bijvoorbeeld ga ik liever uit dan dat ik op Fok! zit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Slapen is wel leuk ja
Maar FOK!ken toch ook en zoveel mogelijk vrije tijd moet je meemaken, tijd is schaarste
quote:
Greatquote:
Je bent op schoolquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Behalve dit hoorcollege
Communicatie en Multimedia Design, alleen gaat nu over bedrijf-klant relaties in de media industrie, geen kut aan en het meeste is gewoon logisch nadenken...quote:
Saai dan welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Communicatie en Multimedia Design, alleen gaat nu over bedrijf-klant relaties in de media industrie, geen kut aan en het meeste is gewoon logisch nadenken...
Klinkt goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
prima, haartjes zijn weer gedaan dus ben geen beatle meer
Met jou?
Volgende les meer creatief bezig zijn, dus komt goedquote:
Je bent in ieder gval positief over de volgende lesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgende les meer creatief bezig zijn, dus komt goed
Over een uur is deze afgelopen en dan 2 uur pauzequote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent in ieder gval positief over de volgende les
Haha je hoeft ook niet elke dag wat bijzonders te doen tochquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed
Hier ook alles goed. Heb eigenlijk nog niets bijzonders gedaan vandaag
Dat is wel lang. Is er iets leuks te doen in de buurt van jouw schooltjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over een uur is deze afgelopen en dan 2 uur pauze
Vind ik ook. Het ziet er buiten ook niet echt gezellig uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha je hoeft ook niet elke dag wat bijzonders te doen toch
Er is een Albert Heijn en we hebben hier heel goed internetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel lang. Is er iets leuks te doen in de buurt van jouw schooltje
Gelukkig is er internetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is een Albert Heijn en we hebben hier heel goed internet
Ja maar koud is het nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het ziet er buiten ook niet echt gezellig uit
Een leven zonder internet zou echt verschrikkelijk zijnquote:
Ik ben nog niet buiten geweestquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar koud is het niet
Zonder internet zou ik hier nu niet zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een leven zonder internet zou echt verschrikkelijk zijn![]()
![]()
Same!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zonder internet zou ik hier nu niet zijndat zou echt een drama zijn
Wat moest je buiten?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik om kwart over 8 nogheerlijk wakker worden
Als ik jou nou in mijn leven moest missenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zonder internet zou ik hier nu niet zijndat zou echt een drama zijn
Ik weet het, echt een hel zou dat zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik jou nou in mijn leven moest missen![]()
Natuurlijk. Dat heb je ook net verteld inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moest naar de kapper
Ik word armquote:
Geld is niet altijd belangrijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik word arm
deze maand al amper kunnen werken door die kut blindedarm alles
Volgende maand maar 3x ingedeeld, wat neer komt op een loon van +- 64 euro... Ter vergelijking, normaal heb ik een loon van ongeveer 200 euro. En ik kan ook niet meer oppassen door die kut buikpijn alles. Meh meh meh.
Dat is echt klote zegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik word arm
Volgende maand maar 3x ingedeeld, wat neer komt op een loon van +- 64 euro... Ter vergelijking, normaal heb ik een loon van ongeveer 200 euro. En ik kan ook niet meer oppassen door die kut buikpijn alles. Meh meh meh.
Jeetje, dat is inderdaad wel even klote zegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik word arm
Nee, geld is niet belangrijk maar als je het nodig hebt voor iets is het toch wel makkelijk om te hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geld is niet altijd belangrijk
Die buik van je is dan even belagrijker
*jochie van de roosvicee reclame*
Komt wel goed, schatje
msacras is 16, dus het is niet essentieel en voor een keer missen meot niet voor problemen zorgen, had ook zoiets door een operatie+revalidatie in mei. 15 euro salarisquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, geld is niet belangrijk maar als je het nodig hebt voor iets is het toch wel makkelijk om te hebben
Een buitenlandoverboeking kost mij £15. Dan kan het beter via PayPalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Open een topic en vraag of iedere FOK!ker ¤1 op jouw rekening stort
Ik ken haar uitgavenpatroon niet dus kan daar niet zoveel over zeggenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
msacras is 16, dus het is niet essentieel en voor een keer missen meot niet voor problemen zorgen, had ook zoiets door een operatie+revalidatie in mei. 15 euro salaris
Kan ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een buitenlandoverboeking kost mij £15. Dan kan het beter via PayPal
Je bent zwanger danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Promi
Ik heb honger, maar heb al 3 broodjes op
Wooop wooopquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Al 3 maanden, zie er nog steeds geweldig uit, I know
gewoon eten johquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Promi
Ik heb honger, maar heb al 3 broodjes op
Kan het het bevestigenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Al 3 maanden, zie er nog steeds geweldig uit, I know
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik ga noodles makenquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan het het bevestigenHoe gaan we onze kindje noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En op de laatste foto zag hij eruit als iemand van onder de 60kgquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tax weegt inmiddels 120 kg
121 al ondertussenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tax weegt inmiddels 120 kg
Hendrikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga noodles maken
[..]
Hoe gaan we onze kindje noemen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
En op de laatste foto zag hij eruit als iemand van onder de 60kg
Nee maar ik heb het wel nodigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geld is niet altijd belangrijk
Die buik van je is dan even belagrijker
*jochie van de roosvicee reclame*
Komt wel goed, schatje
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Open een topic en vraag of iedere FOK!ker ¤1 op jouw rekening stort
zo'n ecto is ie nou ook weer nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
En op de laatste foto zag hij eruit als iemand van onder de 60kg
Als het echt knijpen wordt, kan je vast je ouders wel lief aankijken, je kan er ook niks aan doequote:
Wellicht is het wel essentieel, het is gewoon mijn inkomen en ik heb ook zo mijn vaste lasten... Natuurlijk wat minder belangrijk dan voor een 30-jarige met een huis e.d, maar alsnog.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
msacras is 16, dus het is niet essentieel en voor een keer missen meot niet voor problemen zorgen, had ook zoiets door een operatie+revalidatie in mei. 15 euro salaris
Laat hem maar een kilo slagroom etenquote:
Danny of Yvonne dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee
Als het een jongetje is, noemde we hem Voornaam-Joy
Een meisje noemen we: Angel-achternaam
ja komt goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat hem maar een kilo slagroom eten
En dan niet opgeklopt, gewoon laten drinkenquote:
Ben ik de enige die hier een vieze gedachte bij krijgt?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan niet opgeklopt, gewoon laten drinken
Kimberleyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of lekker ordinair: Gino en pricilla :S
Gewoon dit toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier een vieze gedachte bij krijgt?
Of shaniquaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of lekker ordinair: Gino en pricilla :S
ja dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon dit toch?
[ afbeelding ]
Sta je weer 2 dagen droog dat je zo gaat denken of ben je altijd zo?quote:
Dit doet pijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zodat ze net zo sarcastisch wordt als jij? Dacht het ff niet
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sta je weer 2 dagen droog dat je zo gaat denken of ben je altijd zo?
ik ben altijd zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sta je weer 2 dagen droog dat je zo gaat denken of ben je altijd zo?
Eigen dunkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja altijd als ik er ben toch
Je zit wel tussen mijn favo FOK!ers hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja altijd als ik er ben toch
Ik werk mijn shit nooit bij omdat ik daar te lui voor ben sorryquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zit wel tussen mijn favo FOK!ers hoor
Ik ga denk ik even naar freshcotton.nlquote:
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik werk mijn shit nooit bij omdat ik daar te lui voor ben sorry
Misschien straks even
Same herequote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
In het echte leven heb ik het niet dus dan maar op FOK!
Sorry, zag het en dacht daar even niet aanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lekker inwrijven bij msacras, gemeen hoor
Stel je niet aanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik haat verkouden zijn
De hele tijd hoesten en nu doet slikken pijn
If you know what I meanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik haat verkouden zijn
De hele tijd hoesten en nu doet slikken pijn
Beterschap met de teringquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stel je niet aan
Ik hoest me altijd de tering
Dat heeft geen zin maar thanksquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Beterschap met de tering
Misschien is wat zoutigs wel goed voor mijn keelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doei
Ik lachte hardop bij slikken
Maar niet deepthroaten, dat gaat pijn doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Misschien is wat zoutigs wel goed voor mijn keel
dat doet sowieso pijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar niet deepthroaten, dat gaat pijn doen.
Nou, gewoon seksueel gefrustereerd waardoor ik zo overseks doe besef ik me.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil je er over praten?
Alsjeblieft, wil je er overpraten?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, gewoon seksueel gefrustereerd waardoor ik zo overseks doe besef ik me.
Ja lekker glijmiddel in je bekquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doet geen pijn met extra glijmiddel en speeksel
Van durex smaakt naar aardbeien enzo oke, is lekker.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja lekker glijmiddel in je bek
Als je gaat fappen, dan live cam pleasequote:
Doe ik nu tochquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alsjeblieft, wil je er overpraten?
oh ja was ik even vergetenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Van durex smaakt naar aardbeien enzo oke, is lekker.
Als je gaat soppen, dan live cam pleasequote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je gaat fappen, dan live cam please
[..]
Doe ik nu toch
Het ruikt alleen al verschrikkelijk, zou het niet in mijn bek willen hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Van durex smaakt naar aardbeien enzo oke, is lekker.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je gaat soppen, dan live cam please
Jij hebt geroken aan die glijmiddel?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het ruikt alleen al verschrikkelijk, zou het niet in mijn bek willen hebben.
Maar ben gelukkig dan geen hommo
Ik ga zo idd afwassen, dus dan zou ik wel ff mijn cam aanzettenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je gaat soppen, dan live cam please
wat spannendquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga zo idd afwassen, dus dan zou ik wel ff mijn cam aanzetten
6/10quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Doen of niet doen? 36 EU
[ afbeelding ]
Als je ze wilt gewoon doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Doen of niet doen? 36 EU
[ afbeelding ]
Schoenen fetisjquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gekocht
Ik ben schoenen addict
Direct doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Doen of niet doen? 36 EU
[ afbeelding ]
Jaa G.quote:
En dan val je van de trap en breek je nek.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jaa G.
Ik wacht totdat de deurbel gaat, dan storm ik als een idioot naar beneden. Yolo.
Wil je nu een sticker?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben de enthousiasme zelve
zo gemeenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En dan val je van de trap en breek je nek.
#yolo
Maar dan is mn pakketje er wel!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En dan val je van de trap en breek je nek.
#yolo
hahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar ik ben zo'n lul die dat ook nog wel doet
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van jou altijd op mn puni
Kruipen naar de deurquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen kan je de deur niet meer open doen omdat je dan op de grond ligt te huilen.
Huilen is voor watjesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen kan je de deur niet meer open doen omdat je dan op de grond ligt te huilen.
FEESTJEEEquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben helemaal alleen realiseer ik me net![]()
Mijn broertje zusje vader en stiefmoeder zijn in het buitenland en mijn moeder is werken
Dat doe ik altijd met de hontquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet zomaar kruipen, tijgeren, grrrrr.
[..]
Lachen omdat je viel dan?
Oke gelukkig maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar liefje..
Ik loop wel rustig
Picsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met de hont
Jaa, aanbieding bij HollandsNieuwe!quote:
lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jaa, aanbieding bij HollandsNieuwe!
53 euro voor de telefoon bij een abo van 275 min/sms + 500MB!
Wat? Waarom doet het niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doe het nietdaar ben ik dus jaren aan verslaafd geweest
Dan wel de Amerikaanse versie
Straks raak je verslaafd dit datquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat? Waarom doet het niet?
Ik ook vroegaaah Amerikaanse versie, nu weer EU. Heb ik ook nog een level 15 () account op.
Is het een soort World Of Warcraft?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Straks raak je verslaafd dit dat
Heb op europe nog wel wat 120+ accounts op global een zooi 150+
Gosh.
Nee, naja het is wel een mmorpg maar het valt niet te vergelijkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het een soort World Of Warcraft?
Ja, jij moet nog een keer lezen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pokemon legends in my pants?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Straks raak je verslaafd dit dat
Heb op europe nog wel wat 120+ accounts op global een zooi 150+
Gosh.
ooh.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, jij moet nog een keer lezen.
Nee is van kakhielquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je die net zelf gemaakt VA![]()
Heb zo weer les, maar nu echt 2 uur pauze. Moet nog een dik uurquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
* Pizza_Pepperoni geeft boks
Ga jij vandaag nog iets productiefs doen?
Had ik ook met mijn snapbackquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Yeahhhhh op freshcotten staat dat de schoenen out of stock zijn en ik heb er geen mail over gehad.
Ik heb zeeee
Ook bij freshcotton gehaald? Boksquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Had ik ook met mijn snapback
Nee bij brittian, maar de dag erna was die pagina offlinequote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook bij freshcotton gehaald? Boks
Er stond ook ''only one left'' dus ik snel iedereen langs of ze een rabo reader haddenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee bij brittian, maar de dag erna was die pagina offline
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er stond ook ''only one left'' dus ik snel iedereen langs of ze een rabo reader hadden
whuuuuuutquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
Moet je even in de abo SC kijken
Ja had het gevonden, dat was de reactie. Pingu everywherequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1936675/1/999#123068494
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja had het gevonden, dat was de reactie. Pingu everywhere
hier.quote:
haiquote:
En krijg je nu meer uren? Lekker gewerkt?quote:
sprski filmquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Weet iemand een leuke film?
Thriller ofzo
The shining al gezien?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Thriller ofzo
A Beautiful Mindquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Thriller ofzo
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The shining al gezien?
Die is slechtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The shining al gezien?
Pas als we meer omzet draaien krijg ik meer urenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En krijg je nu meer uren? Lekker gewerkt?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Flikker eens op Met je Serbian Film![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |